Kirjoittaja Aihe: Skins, Do you want to fuck your sister? | insestiä, K-11  (Luettu 6148 kertaa)

öoliver

  • Vieras
Nimi: Do you want to fuck your sister?
Kirjoittaja: Idabeth
Fandom: Skins
Tyylilaji: one-shot, drama
Paritus: Effy Stonem/Tony Stonem
Ikäraja: K-11
Varoitukset: Insestiä. Jos et välitä, älä lue. Simple as that. -jjb muutti varoituksen suomenkieliseksi
Yhteenveto: Tyttö kikatti ja vilkaisi veljeään vaivihkaa ripsiensä alitse. Tony katsoi takaisin osaamatta tulkita katseeseen kätkettyä piilomerkitystä. Tai ainakin hän halusi vakaasti uskoa, ettei Effy ollut tarkoittanut sellaista olevankaan.
A/N: Ensimmäinen Skins-ficcini ikinä. En todellakaan tiedä mistä sain päähäni kirjoittaa tällä parituksella, mutta ajatus oli niin herkullinen, että oli yksinkertaisesti pakko. Sekavuutta, kirjoitusvirheitä (olen lukenut tämän varmaan kymmenen kertaa läpi, mutta aina joku pieni puuttuva kirjain tai pilkku tuntuu kiusaavan minua olemassaolollaan. Hmph.) ja kielikuvien mahd. raiskausta saattaa ilmetä. Ficin otsikko tuli mieleen siitä yhdestä jaksosta, jossa se mielikuvitusnaikkonen kysyy Tonylta juuri noin. Pidin sen englanninkielisenä siksi, että suomeksi sama lause kuulostaisi vain niin tökeröltä, että. Lukekaa ja kertokaa mielipiteenne. Arvostan rakentavaa kommentointia todella paljon. Ja tosiaan, hahmoja en omista. Skins kuuluu Company Picturesille


Do you want to fuck your sister?


Poika heräsi ja huomasi oitis puolittain makaavansa pöydän ääressä erittäin epämukavassa asennossa poski pöydänpintaa vasten. Hän nousi istuma-asentoon ja hieroi silmiään. Hetken aikaa sinisten silmien läpitunkeva katse siirtyili keittiönpöydällä makaavista pulloista lattialle pudonneeseen lasikulhoon, sen alla olevaan maitoläikkään ja värikkäisiin aamiaismuroihin. Vaikka huoneessa oli pimeää, erottuivat murot vaalealta matolta selkeästi. Tony Stonem haroi hiuksiaan ja oli aikeissa lähteä suihkuun, kun ovenpieleen ilmestyi hämärä hahmo.

"Heräsit vihdoin", hiukan käheä ääni sanoi ja Tony tunnisti sisarensa tämän astuessa pimeään keittiöön. Tyttö napsautti valot päälle ja istuutui veljensä viereen pöydän ääreen. Yhtäkkinen kirkkaus sai Tonyn siristämään silmiään.

"Mitä täällä on tapahtunut, Ef?" Tony kysyi saatuaan silmänsä auki ja kohdisti hämmästyneen katseen sisarensa tummalla rajattuihin silmiin. Effy pyöritti hiussuortuvaa sormiensa välissä ja pysyi vaiti. Hetken päästä hän vastasi katse lattiassa:

"Etkö todella muista? Isä ja äiti lähtivät illalla jonnekin. Luultavasti taas joku matka. Kutsuin muutaman tyypin pitämään hauskaa ja no, loppuilta onkin sitten melko sumeaa ja epäselvää minullekin." Tyttö kikatti ja vilkaisi veljeään vaivihkaa ripsiensä alitse. Tony katsoi takaisin osaamatta tulkita katseeseen kätkettyä piilomerkitystä. Tai ainakin hän halusi vakaasti uskoa, ettei Effy ollut tarkoittanut sellaista olevankaan.

"Mutta miten minä olen tässä?" hän kysyi vain kysyäkseen jotain, jottei painostava hiljaisuus enää jatkuisi sotkuisessa keittiössä. Effy hymähti, nousi tuolilta ja kiersi kätensä veljensä kaulaan takaapäin. "Voi velirakas. Joskus ihmiset sammuvat outoihin paikkoihin. Ei siinä ole mitään kummallista." hän kuiskasi ja silitti pojan tummanruskeita hiuksia. Tony nielaisi ja yritti kaikin tavoin ajatella ettei tuossa tilanteessakaan ollut mitään kummallista. Mutta vaikka kuinka yritti kuvitella muuta,  poika ei voinut poistaa sitä tosiseikkaa, että hänen pikkusiskonsa seisoi hänen takanaan puolialastomana ja parhaillaan tämän pitsirintaliivien peittämät rinnat painautuivat selkää vasten aiheuttaen mielihyvää, jollaista ei oman siskon läheisyys pitäisi aiheuttaa.

Effy näytti olevan hyvin tietoinen siitä millaiseksi tilanne oli kääntymässä. Vielä yksi hipaisu niskaan kirsikkahuulilla,  ja tummahiuksinen tyttö nousi ja käveli keittiön ovelle. Tony huokaisi ja katsoi siskoaan ärtyneenä.
"Mitä helvettiä tuo oli olevinaan?" hän älähti. Effyn silmät tuikkivat ilkikurisesti hänen vastatessaan.

"Sinuna menisin sinne suihkuun" Effy naurahti, poistui ja jätti raivokkaasti punastuneen veljensä yksin keittiöön.
« Viimeksi muokattu: 22.12.2014 06:33:59 kirjoittanut Beyond »

sugared

  • ginger spice
  • ***
  • Viestejä: 1 514
Vs: Do you want to fuck your sister?
« Vastaus #1 : 31.03.2009 19:42:21 »
Kommentointihaasteesta hyvää iltaa o/ Olin ihan kauhuissani, kun tän viikon alueena oli Toinen ulottuvuus, ja kaks ekaa sivua oli täynnä Twilightia ja jotain emoslashia, ja sitten löysin tämän! You made my day, dude! Skins-fanfictionia ei ole koskaan liikaa! (musta tuntuu, että kaikki mun kommentit alkaa samanlaisella ulinalla)

No niin, ja sitten illan aiheisiin. Elikkä joo. Ensinnäkin, olen vähän pettynyt, että tämä oli näin lyhyt. ;___; Tonyn ja Effyn suhteessa olisi ainesta vaikka mihin. Tämä loppui mielestäni vähän kesken ja jäi häiritsevän avoimeksi. Does he want to fuck her sister? Aiheen käsittely jäi aika pintapuoliseksi, ja ficci tuntuu jotenkin raa'alta. Aihevalinta on erilainen ja mielenkiintoinen ja mahtava, mutta sitä olisi voinut kehittää vähän pidemmälle. Toisaalta tämä toimii kyllä hyvin tällaisena raapalemaisena, mutta silti.

Tony oli minusta hyvin oma itsensä. Paniikissa tajutessaan, että oli jossakin vaiheessa saattanut menettää hallinnan ja loppujen lopuksi hyvin epävarma omista tunteistaan. Effy sen sijaan ei ollut ihan niin Effy. Kikattelu ja moinen puheliaisuus (edes Tonyn seurassa) eivät vain oikein istu minun kuvaani neidistä. Mutta toisaalta, se onkin vain minun kuvani. :---D
Tunnelma ja tilanne tuntuivat myös uskottavilta, ja vaikka valitinkin siitä, miten loppu jäi roikkumaan, kiitos taivaan, etteivät Tony ja Effy menneet yhdessä sinne suihkuun...

Tykkään tyylistäsi kirjoittaa, iskevää ja ytimekästä, mutta ei kuitenkaan töksähtelevää. Yhden (!!!) hurjan typon löysin:

Lainaus
Tony Stonem haroin hiuksiaan

Joo. Tykkäsin kyllä kovasti, vaikka mielestäni vähän keskeneräiseltä tuntuikin (ja vaikka mun kommentit sukkaa). Kirjoita lisää! *jalkojen tömistystä*


her shaking shaking
glittering bones

öoliver

  • Vieras
Vs: Do you want to fuck your sister?
« Vastaus #2 : 02.04.2009 11:41:25 »
Miellyttävää huomata, että tätä on jopa kommentoitu. Ja sinun toimestasi, sugared :) Pelkäsin vähän, että hengentuotteeni hukkuu Twilightejen ja MCRrien alle, mutta onneksi löysit sen.

Minun ficeissäni tuo lyhyys taitaa olla krooninen vika. Ei millään kestä kärsivällisyys kirjoittaa mitään kovin pitkää, mutta ehkä vielä joku päivä jaksan pureutua tähän suhteeseen syvällisemmin ficin muodossa.

Ihana kuulla, että Tony oli mielestäsi IC. Effystä tein tarkoituksella vähän hempukan (en tiedä miksi se tuntui sopivalta).
En olisi suin surminkaan kirjoittanut mitään suihkukohtausta loppuun :--D

Kiitos paljon kommentistasi !

Ja ne muut topan avanneet.. ei tämä oikeasti voinut NIIN järkyttävä olla, ettei yhtä pientä kommenttia kykene kirjoittamaan.

öoliver

  • Vieras
Vs: Do you want to fuck your sister?
« Vastaus #3 : 02.04.2009 20:12:21 »
Enpä olisi osannut odottaa tuota. Siis, että mun tekstiin olisi vaikea kommentoida.

Kiitos kuitenkin, että sait aikaiseksi kommentoida, Minttushka :)
Voisin vielä tunkea tähän viestiin yhden 'kommentoida' sanan..

öoliver

  • Vieras
Vs: Do you want to fuck your sister?
« Vastaus #4 : 07.04.2009 00:04:57 »
Kiitos kommentista, MoaningMyrtle. Kiva kuulla, että miellytti :)

Dolls

  • ***
  • Viestejä: 2 081
Vs: Do you want to fuck your sister?
« Vastaus #5 : 06.05.2010 22:55:22 »
Skinssiä etsin hikihatussa, ja jotenkin miljoonan mutkan kautta päädyin sun ficcilistauksees. Oj nam, heti ensimmäisenä Skins-ficci !

Effy oli... Effy! :) Alusvaatteillaan hiipparoiva bilekuningatar, jota kadonneet muistikuvat eivät hetkauttaneet. Tony oli... jännä, koska kahta ekaa kautta en aktiivisesti seurannu. Vaikutti tyypilliseltä isoveljeltä, jota on kiva kiusata.

Tykkäsin lopetuksesta ja ficin uskottavuudesta, pelkäsin avatessani että tää on todella epäuskottava. Onneksi ei ollut ! Kirjoitteleppas lisää, sen verran hyvä oli.
darling i'm a nightmare dressed like a daydream

Domino

  • Vieras
Vs: Do you want to fuck your sister?
« Vastaus #6 : 07.05.2010 10:03:11 »
Kappas, joku on löytänyt tämänkin vanhan tekeleen.

uglydoll, kiitos kommentistasi. Mukava kuulla, että onnistuin uskottavuudessa.

MyrsyliuutE_96

  • C'est Gryffondor
  • ***
  • Viestejä: 587
  • Upsiding down.
    • Myrsis's site
Vs: Do you want to fuck your sister?
« Vastaus #7 : 15.05.2010 21:30:05 »
Melko jännä, täytyy myöntää. VÄhän lisää pituutta, ja se ois tooosi h yvä.

Minä tykätä. Minä tykkää sinusta.

<3:llä
~Myrsis~
'Cuz I'm Behind the Broken Mirror  on my own

B. A. T.1/3+2♥

Domino

  • Vieras
Vs: Do you want to fuck your sister?
« Vastaus #8 : 16.05.2010 00:01:43 »
MyrsyliuutE_96, kiitän. Pitkät tekstit on mulle hankalia. Joko kyllästyn tai sitten alan vaan ajatella että ne on kauheeta paskaa ja lopetan. Oon aika vaikeasti tykättävä. Ei kannata :''D.

Jinmuru

  • Fangirl
  • ***
  • Viestejä: 1 323
  • Ava (c) Okakettu
    • Tumblr
Vs: Do you want to fuck your sister?
« Vastaus #9 : 16.05.2010 00:58:48 »
Oih, Skins <3

Tosiaan, pidempi olisi saanut olla, ja olisi ollut kiva tutustua aiheeseen tarkemmin, mutta menihän tämä näinkin. ;) Skinsiä on ihan liian vähän Finissä, joten kiitos tästä! ^^

Domino

  • Vieras
Vs: Do you want to fuck your sister?
« Vastaus #10 : 16.05.2010 12:50:56 »
Jinmaru-Chan, kiitos kommentista. Skinsiä on tosiaan ihan liian vähän ficceinä Finissä. Aika jännää, kun se on kuitenkin suhteellisen suosittu sarja. Pitääpä opetella kirjoittamaan pidempiä ficcejä :D

cooperaur

  • grieving widow smith
  • ***
  • Viestejä: 620
  • multipussies on vaa porttihuume
Vs: Skins, Do you want to fuck your sister? | insestiä, K-13
« Vastaus #11 : 07.07.2012 02:53:44 »
Oo, Tony/Effyä, jännää.

Noh, ensinnäkin; auts, kuten sanottu Effy oli niiiin Effy, näin hyvin sieluni silmin sen tuossa tilanteessa. Kivan kujeileva oli hän, tykkäsin. ;)

Hmm, avasin tämän vähän epäröiden, mutta... joku näissä kahdessa toimii! Ehkä se että molemmat ovat vähän salaperäisiä ja tuntuu että Effy on ainoa joka oikeasti ymmärtää Tonyä ja toisinpäin. En tiedä, joka tapauksessa tämä kolahti enemmän kuin oikeastaan odotin. Pituutta olisi toki voinut olla lisää, mutta toisaalta lyhyys teki tästä vähän kuin semmoisen mystisen, nopean tarinanpalasen joka jätti kutkuttavasti miettimään mitä ennen ko. tilannetta oli tapahtunut ja mitä seuraavaksi tapahtuisi. Ei siis ollut ainakaan liikoja selittelyjä, tykkäsin. :)

No mutta, kiitos tästä näin!
Ei ollut gluteenia Hitlerin aikaan.
- Steve Rogers


ava by dusketo@tumblr

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Vs: Skins, Do you want to fuck your sister? | insestiä, K-11
« Vastaus #12 : 17.03.2017 10:51:17 »
Tällä oli niin huisi otsikko, että pitihän tämä käydä katsomassa!

Tony/Eff, mikä paritus! Tykkäsin tässä erityisesti siitä, että mitään ei varsinaisesti tapahtunut. Minusta insesti on tosi kiinnostavaa fiktion parissa, ja parhaimmillaan se on just tälleen, että vihjaillaan jotain tapahtuneen tai tapahtuvan, mutta mitään ei varsinaisesti näytetä. Voin niin kuvitella Effyn ihan vain kiusaamassa isoveljeään ja piruilemassa tämän kustannuksella, joten ei tässä välttämättä edes oikeasti ole mitään tapahtunut. Ainakaan minun silmissäni. Sopivan lyhyt pätkäkin vielä tähän tunnelmaan. (: Kiva idea kyllä!


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman