Kirjoittaja Aihe: Kuoleman Varjelukset - elokuva(t)  (Luettu 49030 kertaa)

Description:

Evelyn

• tämän kaupungin kadut
Vs: Kuoleman Varjelukset - elokuva(t)
« Vastaus #260 : 31.10.2010 13:06:12 »
Oi että, olen kyllä jo niin fiiliksissä kun tulee ihan kohta tää uus elokuva! :>

Olin unelmoinu että pääsen katsomaan sen heti tuolloin 17. päivä, mutta kun asun näin pienellä paikkakunnalla niin eipä se sitten mitenkään onnistunut. Sain kuitenkin järjesteltyä asioita ja nyt näittäiss siltä, että 25.11 pääsisin kuitenkin katsomaan elokuvan, en jaksa edes odottaa:)

Trailereita kyttäilemällä olen tullut siihen lopputulokseen, että kyllähän tästä olisi mahdollista saada aivan hyvä elokuva, varsinkin kun tehdään kahdessa osassa. Olen ehkä hieman katkeroitunut siitä, että esim. Billillä on ruma näyttelijä (koska se on yksi lempihahmoistani), mutta pieni murhe se kaiketikin on ja nyt vain sitten pidän lujasti kiinni omasta komeasta mielikuvasta :>

On kyllä hiukan haikeat fiilikset siltikin, koska tässä sitä nyt viedään viimeisiä tälläkin saralla ja ensi vuonna alkaisi sitten olemaan loppu lähellä. Mutta ah, kylläpä teen sitten tulevaisuudessa omat lapset kateellisiksi kertomalla meheviä tarinoita siitä, mikä meininki oli aina kun uusi Harry Potter -elokuva tuli ensi-iltaan!

Ayos

• Nöpötiainen
  • Ylemmyyskompleksi
« Vastaus #261 : 03.11.2010 15:32:21 »
Joo frendit hommas liput 6 hengen porukalle. Meni ihan paikanpäälle jonottamaan. Näytös oli kai 17.45

En ole vielä sisäistänyt sinne menoa, nooh, ihan hyvä fiilis. Eka kerta kun ensi-ilta päivänä katsomaan.

ccampsuk

• Vieras
« Vastaus #262 : 04.11.2010 16:16:31 »
Täällä ollaan ihnan täpinöissä. :D Löysin just ekan (?) pätkän leffast. Anteeksi kaikille jotka ei haluu kattoo näit ennen elokuvaa  mut en voinut olla laittamatta ;D

clip

eli siinä on joku sellanen kohtaus ku Harry yrittää lähtee kotikolosta ja sit ron estää ja sen sellasta. :)

Harmi etten päässy kattoo ensi-iltaan... Meen kaverin ja siskon kaa kattoo enkä jaksa oottaa. Toivottavast pääsisin ees kahen viikon päästä ensi-illast.

Slytherin

• Malfoynkesyttäjä
« Vastaus #263 : 04.11.2010 18:49:52 »
oli kyllä jännä pätkä (: samaa sivua kun selailin ja surffailin löysin kuvan Gringottsin lohikäärmeestä! Click! en usko että aiemmin on linkitetty lohikäärmeestä kuvaa? minä en ainakaan ole nähnyt tuota lohistavielä ja olen ihan täpinöissäni miettinyt miltä se näyttää (: hieno se on kyllä! taino... hieno pää...

cassable

• Vieras
« Vastaus #264 : 04.11.2010 18:56:09 »
KOMIAS LOHIS! miksei niitä voida myydä tavallisten autojen sijaan? ;__;

:( no en pääsekkään ensi-iltaan. tai pääsisin, mutta en halua mennä täällä kattoon sitä, koska toi elokuvateatteri on mitä on ja äänet ei jytise siellä mun päässä. joten joudun odottaan 19sta päivään. mut kai mä kestän. ^^

Milgia

• Practically perfect
  • He'd be Her Bert.
    • Spoonful of sugar
« Vastaus #265 : 04.11.2010 20:35:43 »
KOMIAS LOHIS! miksei niitä voida myydä tavallisten autojen sijaan? ;__;

:( no en pääsekkään ensi-iltaan. tai pääsisin, mutta en halua mennä täällä kattoon sitä, koska toi elokuvateatteri on mitä on ja äänet ei jytise siellä mun päässä. joten joudun odottaan 19sta päivään. mut kai mä kestän. ^^
Ostin kans tänään liput <33<3 Sitten meinasin kuolla ihastuksesta siihen paikkaan kun ennen Simpsoneita tuli Potterista ihana klippi <3 Ah. Mäkin kyl pääsen vasta 19.pvä mutta ei anneta asian häiritä millään tavalla : DD

Onpas komia lohikäärme O.O

M
But deep within my soul, I'm glad the times have changed
As long as rock and roll and the Chevys stay the same.

It was me and you and Chevy.

Yukimura

• Mrs. Kurosaki
  • Ava by Tuhkatriinu
« Vastaus #266 : 15.11.2010 20:45:35 »
Pakko myöntää, mutta on tuo kyllä komia lohis. ^^

Mä ostin jo 5. päivä lipun siihen ensi-iltaan, enkä pysy housuissa kun odotan sitä niin kovaa. Noh, ei siihen oo enää kuin öö about 2 päivää. Vähemmänkin. Harmittaa vain vähän kun joudun kattomaan sen yksi, ketään muuta ei kiinnosta Potter paskanvertaakaan. Kaveritkin varmaan haukkuis sen maanrakoon jos edes puhuisin siitä. Kai mä sitten vain puhun sille lipulle siellä teatteris, kun ei oo ketään muutakaan kelle hehkuttaa.

Mutta, miten on. Saako täällä sitten puhua siitä elokuvasta heti kun sen on nähnyt? Jos vaan laittaa spoilaus -merkit. :P

Darth Vadelmart

• Luke Annien Martti
  • Grieving widow Darko
« Vastaus #267 : 15.11.2010 22:15:15 »
Hitsi vie, ite oon ihan fiilareissa jo nyt. Tai no jo ja jo, sehän on, härregyyd, jo ylihuomenna! Voin vaan kuvitella kun mulla on matikan koe viiteen asti ja näytös alkaa 17.45, että miten hienosti sekin koe tulee menemään. ;D Ite olin kanssa jonottamassa niitä sillon kun ne tuli myyntiin, saatin neljä paikka hyviltä paikoilta. Lisäksi ollaan varattu kaverin kanssa liput lauantaillekin, uusintakierros tulee sitten.

Youtubeen on tullut pätkiä elokuvasta, niitä ei ole ilmeisesti tänne vielä linkattu, niin pistänpä ne tähän.
SPOILER ALERT! SEURAAVISSA LINKEISSÄ ON NÄYTETTY AIKA PALJON UUDESTA ELOKUVASTA; ÄLÄ KLIKKAA JOS TAHDOT SÄÄSTÄÄ ITSESI!
"Cafe Attack"
"Kill Harry Potter"
"Die For Me"
"7 Harry's"
"A Plan"

Nyt vaan ootellaan vielä viimeset päivät. ;)

Are you nervous? Irritable? Depressed? Tired of life? Keep it up.
- Monty Python

Aiqsu

• bubble
« Vastaus #268 : 16.11.2010 00:17:13 »
ylihuomenna
ylihuomenna.
Ylihuomenna.
Ylihuomenna!
YLIHUOMENNA?
YLIHUOMENNA!
YLIHUOMENNA!!!!!!!

Herrajesta, mä oon odottanu tätä hetkeä siitä asti kun mä olin seitsemän.. :D Nojoo, tai jotain sinne päin. Ihanaa päästä kattoaan, miten mä elän nää seuraavat päivät kun on koko ajan tieto tulevasta harteilla? Miten mä muka kuvittelen ajattelevani mitään muuta? :0

momentum

• Vieras
« Vastaus #269 : 16.11.2010 06:35:24 »
Itse en tiedä vielä yhtään, milloin menen leffan katsomaan, ehkä viikonloppuna, mutta en ihan ensi - iltaan. Aluksi näytti, etten pääse ollenkaan, kun ei ole rahaa, mutta sitten mumma (ihan pyytämättä) heitti miulle leffarahat kouraan ja sanoi, että "mee kattomaan se Potter"  :D Thänks mummo! <3 Kenties voisin lauantaina istahtaa pimeään elokuvasaliin katsastamaan leffan!

Yukimura

• Mrs. Kurosaki
  • Ava by Tuhkatriinu
« Vastaus #270 : 16.11.2010 11:12:25 »
Huomennaaa!! \o/ Tule sieltä huominen tule, en jaksa odottaa sua. Mä oon ihan täpinöissäni, miten ihmeessä jaksan odottaa huomiseen. Tästä ei tuu mitään. Noh, huomenna alkaa lähtölaskenta. ;)

Amy Malfoy

• Janne on mun sankari
« Vastaus #271 : 16.11.2010 15:28:17 »
Mul on taas ihan outo fiilis.
En oo yhtään täpinöissäni, jotenki en oo vielä käsittäny, että viimesen Potterin eka osa tulee tosiaan huomenna leffaan! (ja meitsi menee Lohjan leffateatteriin kattoo sen WIN!)

Ehkä sitte, ku se tuttu melodia alkaa soida ja se Harry Potter and the Deathly Hallows Part I ilmestyy siihen kankaalle mä oikeesti rupeen vollottaa ku mikäki...

Tuntuu, että pieni osa musta varmaan loppuu kans samalla sitte, ku kävelee pois sieltä teatterista.

~Amy

Huomenna! Voi kiesus!

Ginin banneri<3
~The End is here: Deathly Hallows Part II~
~Dramione~
”Goalies don't think." - Chris Osgood
                                                                       Kiitos Leijonat <3

puolipro

• BANG
« Vastaus #272 : 16.11.2010 16:59:49 »
mä kuulin eilen, että 37 minuutin pätkä leffan alusta on vuotanu nettiin. sekosin lievästi, mutta onneks pidin pääni enkä pyytäny linkkiä sinne missä se oli D: ja ne jotka oli kattonu sen nii oli sitä mieltä et jos se alku itketti nii paljo, nii mitenkäs leffan loppupuoli. apua.

oon ollu kesästä lähtien lukematta DH:ta millään kielellä (kidutusta), ja haluan viimein nähdä sen kaiken kankaalla.

_HUOMENNA_ !
can't you see, in my handwriting
the curve of my g? the longing

Dolls

• Valvoja
« Vastaus #273 : 16.11.2010 17:56:38 »
APUAAAA ! kuolenkuolenkuolen !

Mä en oo kattonu mitään ennakkoclippejä, en mitään paitsi tv-spotit ja trailerit + oli pakko täältä kattoo kuva Dracon vetäytyneestä hiusrajasta. :'D en vaan tahdo, vaikka mieli tekisi, haluun säästää loput siihen leffaan. Mua tosin hävettää jo valmiiks ku tuun itkee Hedwigin kuolemassa (JOS SE EI OO SIINÄ NI ITKEN!). No mutta huomenna Bristolin salissa RÄJÄHTÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ !

(lupasin ittelleni just etten kato ees traileria ennen huomista ja tajusin että tuun kuolee.)
silitä vastakarvaan niin puren se on varmaa
bailut vai bibikset

Yukimura

• Mrs. Kurosaki
  • Ava by Tuhkatriinu
« Vastaus #274 : 16.11.2010 18:05:48 »
Mäkin kuolen täällä! Lupasin etten kato mitään siihen elokuvaan liittyvää, mutta enhän mä pystynyt sitä lupausta pitämään! Apuaaa. Kuolen ihan just. :D

Mä olen jo aikaisessa ja hyppään heti tuohon toiseen osaan. Luin just äsken, että siihen tulee se epilogi. Mä luulin ettei ne tekisi sitä siihen, mutta ne tekee sen! Kuolenkuolenkuolenkuolen. Päästään näkemään pikku Scorpius ja muut muksut. <3 Miltähän Harry kumppaneineen näyttää 36 vuotiaina? ;D

Penber

• Hufflepuff ♥
  • PENASETÄ ಠ_ಠ
    • Pieni sieni sateella
« Vastaus #275 : 16.11.2010 18:15:40 »
Onnee niille, jotka pääsee huomen kyylii Potterii. Ittelläni ei oo tarpeeks rahaa ku vasta sit tilipäivänä, että sitten kyllä ihan PAKKO mennä kattoo! Vaikka sitten yksin, jos en saa ketää seuraan! :3 Ja muuteki sit on varmaa ees vähä helpompi päästä kattoo sitä, ku se suurin tungoshan on kuitenki tossa ensi-illassa...

But there's people like me
That nobody sees, so nobody cares

LillaMyy

• ekoterroristi
  • You're one in a million
    • Nescit vox missa reverti
« Vastaus #276 : 16.11.2010 18:24:06 »
Onnee niille, jotka pääsee huomen kyylii Potterii.
Niinpä! Itekin pääsen kattoon sen vasta perjantaina, koska meen siskon kans kattomaan sitä ja asun Vaasassa, kun taas se asuu Seinäjoella, niin pitää koittaa kestää siihen asti, että pääsen kotiin ennenkö nään sen. Mutta oon tähänkin asti pärjännyt ihan hyvin, että enköhän mä kestä sinne asti... Vähän vaan vituttaa, että sen pitää tulla just tällä viikolla ja meiän piti ostaa ne aitioliput just tän viikon perjantaille, ku yks kaveri olis tulossa Vaasaan ja oisin halunnu nähä sitäkin, mut nyttei pysty millää... :<

Miltähän Harry kumppaneineen näyttää 36 vuotiaina? ;D
Sen verran oon kattellu niitä kuvia tosta epilogista, että voin aika suurella varmuudella sanoa niitten näyttävän mun mielestä ainakin tosi typeriltä! Ja ihan _liiian_ vanhoilta! Oikeesti, ne on 36 siinä, ei 66!! >_<

"Bad luck either destroys you, or it makes you the man you really are"
ava&banneri by raitakarkki

Violetu

• Paritusholisti
  • I have magic.
« Vastaus #277 : 16.11.2010 18:42:31 »
Yhdyn kaikkiin, jotka kuolee...!
Kauhea tuska. Huomenna se tulee, ja haluaisin mennä kattomaan heti, mutta en yksin kuitenkaan.
Lisäks on ollu puhetta, että mentäis siskon kanssa kattomaan viikonloppuna, ja sitten oli vielä suunnitelmissa, että mennään kaveriporukalla, mutta jos niin käy, niin se menee reippaasti joulukuun puolelle ennen ku kaikille käy samaan aikaan.
Olisko turussa ketään, jota huvittais lähteä kattomaan DH part 1 mahdollisimman pian??

Daala

• shape-shifter
  • use once & destroy
« Vastaus #278 : 16.11.2010 18:47:57 »
Jassoo... Jää tosiaan Vuotisnäytös väliin tällä kertaa, toivis nyt tosiaan joku nuo liput kelpuuttaa multa, kun kokeilin tarjota, mutta eipä ehdi hirveästi ketuttaa, kun samoihin aikoihin huomenna istun teatterissa KV:tä katselemassa - joskin norminäytöksessä ja Tampereella, mutta ei voi mitään.
Onko joku finiläinen tulossa huomenna Plevnaan 19:00 näytökseen?

Taidan kipaista hakemaan sitä violettia kevytväriä ja mennä Tonksina tuonne huomenna... :D Ehkä.

//Sirina, munkin oli pakko ottaa myöhempi näytös, kun pääsen vasta neljältä huomenna koulusta, ja pitää sen jälkeen käydä kotona lenkittämässä koira ja mahdollisesti laittamassa tamineet päälle.
« Viimeksi muokattu: 16.11.2010 18:52:47 kirjoittanut Giladra »
“We've all been raised on television to believe that one day we'd all be millionaires, and movie gods, and rock stars.
But we won't. And we're slowly learning that fact. And we're very, very pissed off.”

Sirina Black

• Dungeon Bat
« Vastaus #279 : 16.11.2010 18:50:17 »
Pakko yhtyä kaikkiin kuoleviin finiläisiin. Huomenna se tulee ja ensimmäinen näytös on kello 11.15! 11.15 KOULUPÄIVÄNÄ!!! Aaaarghhh, olisin niin halunnut mennä, mutta en voi lintsata koulusta vain, jotta pääsen ekaan näytökseen!! Joskin on hyvin lähellä, etten varaa lippua ja vain mene sinne, mutta kun labratunnit...

Oli muuten ehkä paras traileri mitä Pottereissa on ollut tuo DH part 1 -traileri. Sopivan jännittävä ja sopivasti menoa. Sen perusteella leffasta tulee hyvä. Joskin pelkään samaa mitä Pyhimyskin, että lempihahmoni ollaan raiskattu totaalisesti. Saa nähdä mitä tulee...

Huomenna jo... Huoh, en tiedä milloin menen edes katsomaan tuota, kun toisaalta haluan nähdä mahdollisimman pian sen, mutta toisaalta taas en halua mennä yksin ja kukaan ei pääse kanssani vielä vähään aikaan sitä katsomaan...
On piilossa tyrmien
taitaja liemien, myrkkyjen
Liemimestari mustissaan
vihaa Harry Potteria
Vain Voldemort ymmärtää sen.