Finfanfun.fi

Helmikuu 09, 2010, 01:48:37
Tervetuloa, Vieras. Ole hyvä ja kirjaudu tai rekisteröidy.

Kirjaudu käyttäjätunnuksen, salasanan ja istunnonpituuden mukaan
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  
Kirjoittaja Aihe: Penisten yö, K-13  (Luettu 1034 kertaa)
: Harry/Ron? - 4 raapaletta
Pics
Ylialkemisti
Administrator

kiero ja sarkastinen

Profiili WWW
« : Marraskuu 23, 2008, 21:15:11 »

Disclaimer: J.K. Rowling omistaa Potter-universumin, en minä. En myöskään saa minkäänlaista hyötyä hänen luomuksillaan leikkimisestä.

Title: Penisten yö
Author: Picca
Beta: Ei ole
Pairing: Harry/Ron?
Rating: K-13 pervojen viittausten takia
Genre: Huumoridraama, raapaleet
Summary: Hermione on vakuuttunut siitä, että Harry ja Ron seurustelevat keskenään.

A/N Tämä ficci osallistuu Älyttömät otsikot -haasteeseen, josta siis hieno otsikko Penisten yö. Niin ikään tämä on kirjoitettu Viikottaisen raapalehaasteen aiheesta Taikasauvat, ja FF-100-haasteessa on sana 047. Sauva. (Aiheena Harry, Ron ja Hermione)

Kieltämättä teksti liikkui hivenen turhan kauas tuosta Taikasauva-teemasta, mutta kyllä ne siinä ovat mukana, vaikkakaan eivät ihan keskeisinä. Ajatus on kuitenkin pitkälti niistä lähtenyt, joten ehkä saanen anteeksi.

Oli muuten vaikea ficci kirjoittaa, ei olisi halunnut syntyä millään. Sataseni on ollut jumissa yli puolitoista kuukautta, oli aika saada siihenkin täytettä pitkästä aikaa. Pidemmittä puheitta, toivottavasti tästä joku pitää, ja jos ei pidä, saa tätä silti kommentoida.

Penisten yö

”Katso nyt! Se nousee aina uudelleen, vaikka yritän mitä!”

Hermionen huomio napsahti oppitunnista Roniin, joka puhui turhautuneeseen sävyyn Harrylle. Pojat istuivat hänen edessään, Harry oli nojautunut epäilyttävän paljon Ronin suuntaan katsomaan jotakin tämän sylissä olevaa. Hermionella oli hyvin selkeä mielikuva siitä, mistä he puhuivat, ja hän melkein hihitti itsekseen. Vaikutti siltä, että hän oli ollut oikeassa. Hänen ystävänsä seurustelivat salaa keskenään.

”Siltä näyttää”, Harry sanoi.

”En tajua, mitä tekisin sille.”

”Teippaa se paikoilleen?”

Hermione tyrskähti naurusta kuvitellessaan Ronin sukukalleutta alas teipattuna.

”Ei se toimisi.”

”Niin, ei kai. Minun on varmaan autettava.”

”Ei täällä!”

”Ei niin. Tule, mennään käymään nopeasti vessassa.”

*

Hermione teeskenteli lukevansa yrttitietoa, vaikka oli jo tehnyt läksynsä. Siten hän saattoi kuunnella tulematta huomatuksi.

”Minä jaksan pitempään”, Ron sanoi Harrylle hiukan loukatulla äänellä.

”Epäilen. Ja ainakin minä olen tarkempi.”

”Etkä ole.”

”Enkö minä muka auttanut sinua tänään sen kanssa?”

”Hmph. Mitä jos pidettäisiin kunnon kilpailu asiasta? Vaikka ensi yönä?”

”Penisten yö.” Harry hihitti ja Hermione ihmetteli, oliko todellakin kuullut oikein. ”Hyvä on, jos kuvittelet jaksavasi olla pystyssä koko yön.”

”Jaksan!”

”Pyydetäänkö Seamus mukaan?”

Hermionen oli pakko yskähtää, tuntui kuin hän tukehtuisi.

”Hiljempaa!” Ron älähti madalletulla äänellä. ”Hermione kuulee... Ja ei. Ollaan kahdestaan. Tämä on vain meidän välistä.”

”Sopii hyvin.”

*

Hermione pidätteli hengitystään korva ovea vasten painettuna. Hän ihmetteli, aikoiko todellakin hiipiä kutsumatta poikien makuusaliin keskellä yötä. Se oli täysin älytön idea.

Hän tiesi silti, ettei saisi rauhaa ellei tarkastaisi, oliko todellakin oikeassa. Jos hän olisi taitava, kukaan ei huomaisi hänen käyneen paikalla. Hyvin varovasti hän käänsi oven kahvaa ja astui sisään.

Makuusali oli pimeänä, yhdelläkään yöpöydällä ei palanut kynttilää. Hermione hiipi lähemmäs Harryn ja Ronin vuoteita ja istuutui Harryn matka-arkulle odottamaan.

Lopulta hänen kärsivällisyytensä palkittiin. Ronin vuodeverhojen takaa kuului ähkäisy ja sen jälkeen: ”Varo, älä sotke lakanaani...”

Hermione veti syvään henkeä ja käsitti liian myöhään, että hänet oli kuultu.

*

Harry ja Ron vilkaisivat toisiinsa, vetivät verhot syrjään ja valaisivat salia taikasauvoillaan. Valokeilat osuivat syylliseltä näyttävään Hermioneen.

”Mitä sinä täällä?” Harry parahti.

”Minä vain... Minä satuin kuulemaan...”

”Minähän sanoin, että hän kuuli!” Ron mulkaisi Harrya. ”Jäimme kiinni!”

Harry yritti piilottaa kahta Weasleyn Welhowitseistä hankittua taikasauvoilla ohjailtavaa Sotkusammakkoa, jotka oli kielletty Tylypahkassa.

”Tunnustatteko te?” Hermione kysyi.

”On kai pakko”, Harry ja Ron sanoivat nolostuneina. Olisi pitänyt arvata, että Hermione keksisi heidän peliyönsä.

”Iiikk!” Hermione kiljahti vieden kädet suunsa eteen. ”Minä tiesin sen! Ja olette aivan ihana pari!”

”Mistä hän vielä senkin sai selville?” Harry ihmetteli. ”Luulin, että pidimme sen hyvin piilossa.”
tallennettu

Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.
(Pablo Neruda)
Voldemort
Vieras
« Vastaus #1 : Marraskuu 23, 2008, 21:48:27 »

Nämä älyttömät otsikot vetävät puoleensa kuin magneetti. Ei kai nyt kukaan missaisi ficciä, joka on nimetty Penisten yöksi?  Virnistää Suloista, mukavaa luettavaa ja kivaa oli sekin, että Harry ja Ron kuitenkin myös olivat pari, vaikka sitä tuossa vähän ennen loppua epäilin, etteivät olisi. Herttaista. Ja hyvä, ettei Hermione järjestänyt draamaa. Joo. pelkkää ihkutusta, mutta kun tämä vain oli niin mukava.  Hymyilee
tallennettu
Arte
Femmeilijä
Valtionalkemisti

Profiili WWW
« Vastaus #2 : Marraskuu 24, 2008, 11:40:59 »

Aw, sait tämän valmiiksi! Mahtavaa, minä ainakin tykkäsin. Piti piilotella hymyä huivin taakse, koulussa lukemisella on huonotkin puolensa.

Rarry on ihanaa, ja sait tekstistä sekä hauskaa että söpöä. Hermionen mietteet olivat huvittavia, hänet osaa hyvin kuvitella tuollaiseen asemaan, pohtimaan, kuinka hänen kaksi parasta ystävystä seurustelevat keskenään. Söpö veto, että he vielä oikeasti olivat pari.

Pelejen yö oli kiva väännös tuosta itse otsikosta, ja jotenkin suloista, että pojat pelaavat keskellä yötä piilossa. Tosin olisi ollut ihan oheistietona kiva tietää, miksi ne sitten oli kielletty. Estetty aiheuttamasta likaisia mielikuvia kanssaolijoille?
tallennettu

the darkness in my eyes
Dudley Dursley

Profiili
« Vastaus #3 : Marraskuu 24, 2008, 14:23:07 »

Heti otsikon bongattuami, oli pakko tarkastaa, mitä sen taakse kätkeyty. Enkä tietenkään joutunut pettymään. Penisten yö... Hermione oli tässä aika suloinen, hihitteli vain kuullessaan poikien keskustelun, ja kiljui, kun sai tietää parhaiden kavereidensa seurustelevan. Ei itseasiassa huumorilla höystettynä ollenkaan paha paritus. Ei tullut niitä "Apua, mitä jos rehtori saa tietää!?" -kommentteja Hermionen suusta. Tämä oli hauska ja söpö paketti, joka kyllä herätti toinen toistaan likaisempia mielikuvia.
Ja on pojilla ideat, teippiä! Teksti oli sujuvaa ja kaikki oli nappiin, mukava piriste iltapäivään.
tallennettu

nonaah teki avan
"Mikä on metsäasian yleisempi nimitys?"
Pics
Ylialkemisti
Administrator

kiero ja sarkastinen

Profiili WWW
« Vastaus #4 : Joulukuu 22, 2008, 18:37:17 »

Voldemort: Kyllä, nämä otsikot ovat ihan vastustamattomia. En voinut vastustaa kiusausta, kun näin tämän, oli ihan pakko kahmia kirjoitettavaksi. Minusta oli hauskaa järkätä niin, että Hermione oli samaan aikaan oikeassa ja väärässä, se oli kiva kompleksisuus.

Arte: Koulussa lukemisella ehdottomasti on huonot puolensa, itse en onneksi ole vähään aikaan joutunut sitä harrastamaan. Rarry on ihanaa, en voinut olla tekemättä heistä oikeasti paria, vaikka Hermione käsittikin väärin. Kaipa se pelaaminen oli kielletty samasta syystä kuin moni muukin juttu, siksi ettei mitään Weasleyn Welhowitseistä ostettua saanut oikeastaan olla koulussa, muistaakseni se oli joku Voron älynväläys. Tylsä tyyppi, mutta yöpeleistä saisi kaikenlaista hauskaa irti.

Dudley Dursley: Joo, tämä otsikko on kummallisen puoleensavetävä, siitä kiitokset haasteelle. Tarkoitus oli herättää jänniä mielikuvia, mukava kuulla, jos se onnistui.

Kiitoksia teille kaikille kommenteistanne, arvostan. <3
tallennettu

Mitä tarinoita kertoisin sinulle hämärän rannalla
että haihtuisi surusi, suloinen ja surullinen nukkeni.
(Pablo Neruda)
Päksy
Naapurin Pertti.

Don't promise me forever, just love me day by day.

Profiili
« Vastaus #5 : Maaliskuu 17, 2009, 15:48:28 »

ahh, todella ihana<3

Rakentavat on kadoksissa nyt, mutta... Otsikko houkutti minut tätäkin lukemaan :p

Kiitos tästä<3

//tuli valituksia lyhytsanaisista kommenteista, joten muoksin tähän nyt hieman sisältöä:

Tästä tuli oikein todella hyvälle mielelle, jotenkin ihana tuo ensimmäinen keskustelu<3

Hermionen mietinnät ja reaktiot olivat hyvin aitoja, niin hermionemaisia :p

Raapale oli ihana, kun lukijakaan ei voinut tietää, että yritetäänkö tässä vain johtaa harhaan vai mistä on kyse. Virnist&#228;&#228;
« Viimeksi muokattu: Maaliskuu 17, 2009, 16:28:53 kirjoittanut Päksy » tallennettu

Its the heart and the soul
And the body and the brain
Driving me insane
But the wind and the land
And the fire and the rain
Always stay the same

April
Pentti Holappa

tillbaka till samtiden

Profiili
« Vastaus #6 : Maaliskuu 18, 2009, 23:37:20 »

Ohohoooh, mikä mahtava otsikko. :'D
Oikein suloinen pikku ilta/yölukeminen.
Hermionen ajatukset oli huvittavia, tulee mieleen aivan minä itse. Herättivät kyllä aika irstaita mielikuvia. :'D
Hauskan harhaanjohtava, loppuun asti pidettiin jännityksessä. Tai no jaa, jos nyt niin voi sanoa. 8D
Mie niin tykkään siun kirjotustyylistä. Hienoa, hienoa.
Tykkäsin. ♥

~Ape kiittää
tallennettu

Ruoho nousee maasta varoen
Ketunpojan silmät aukeavat hiljaa
Iituliini
Gerardin henkivartija

i LöW Ya! ♥

Profiili
« Vastaus #7 : Maaliskuu 29, 2009, 17:31:03 »

Ensiksi täytyy sanoa että mahtava otsikko!

Repesin jo sille totaalisesti! Ja sitten nuo Harryn ja Ronin keskustelut tuon ficin alussa...  Virnist&#228;&#228; Voi juma...

Nauroin täällä ihan hulluna tälle, onneks ketää ei oo kotona... Paitsi sisko ja veli, ne on vaan nyt pihalla.

Mut tää on ihan paras! Tykkäsin tosi paljon!

~Iitu
tallennettu

Vaikka minä itkisin
Olisin silti onnellinen niin pitkään kun sinä hymyilet. <3
nervecenter

Profiili
« Vastaus #8 : Syyskuu 03, 2009, 21:01:32 »

Lainaus
Tein sitten samat hermionen kanssa. Virnist&#228;&#228;

Joo, otsikkoa ei voi missata sitten millään. Ihana iltasatu, vaikka Harry/Ron ei olekaan lempparini. Raapaleet on silti intohimoni, vaikka oliskin nelinkertainen raapale. Oot kyllä tosi taitava kirjoittaja.
tallennettu

i'm a ghost, you're an angel
Hiluzuki
haaveilija

Profiili
« Vastaus #9 : Syyskuu 05, 2009, 20:35:42 »

Otsikko todellakin veti minut puoleensa. XDD
Räjähdin komeaan nauruun tosi monessa kohdassa.

”En tajua, mitä tekisin sille.”

”Teippaa se paikoilleen?”

LOL

~Arigato^^
tallennettu

Daisuki da yo.
Sivuja: [1]
  Tulostusversio  

Siirry: