Kirjoittaja Aihe: wäwe öh... taiteilee (?!?) pah, se valokuvaa!  (Luettu 3767 kertaa)

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
Elikkä oon pitkään miettiny et laittaisinko tänne jotai säätöjäni, ja nyt oon niin rohkee ja luottavainen et voisin uskaltaa tehäkkin sen. Niinniin! Joten, miksi ei. Toivoisin että kommentoisitte näitä, koska en tiiä yhtään mitä ajatella! ;) TOIVOISIN MYÖS ETTEI KUKAAN KOPIOISI NÄITÄ KUVIA TÄÄLTÄ ILMAN LUPAANI, KIITOS! Joten, tässä ne tulee:

Valokuvia:
Huom, en muokkaa kuviani.


Kukka (S)
Juu, kiva keltane kukka ^^

Kasvi (S)
Joku kasvinen.

maisema (S)
joutsenia siellä juu

persikka (S)
öö?

syksyn värit (S)
puu vaan.

huurre (S)

huurre2 (S)

huurre3 (S)

huurre4 (S)

jännä oksa (S)

poutaa vai pilvistä? (S)


weiff

ps. Älkää tuomitko kokonaan, oon vaan viaton kuvien ottelia! Rakastan sitä ^^


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 11.04.2012 13:29:15 kirjoittanut Illusia »
Just trust me

weiff

  • ***
  • Viestejä: 283
  • Three Words, Eight Letters and I'm Yours
Vs: wäwe öh... taiteilee (?!?)
« Vastaus #1 : 18.11.2008 16:54:02 »
Kiitos Riiku ja TylerDuren, kivakun pidittee :) Vasta aloitteleva kuvaaja olen ^^

weif
Just trust me

Despair

  • ***
  • Viestejä: 32
Vs: wäwe öh... taiteilee (?!?)
« Vastaus #2 : 18.11.2008 23:31:23 »
Vooi, valokuvaaminen on ihanaa! (Itse en voi sitä harrastaa, kun kamerani meni rikki DD:) Kolme viimeistä ovat lemppareitani n___n Saanko kysyä, että mikä kamera? :D
Kiitos Anna x 22 ♥ ISO IKÄVÄ ♥♥♥

gabriela

  • ***
  • Viestejä: 175
  • Rise and shine, Sammy!
Vs: wäwe öh... taiteilee (?!?)
« Vastaus #3 : 22.11.2008 12:20:45 »
Ehdottomasti kannattaa hieman käsitellä kuvia. En nyt tarkoita mitään järjetöntä muokkausta, vaan esimerkiksi kontrastin parantamista, kuvan terävöittämistä ja horisontin suoristamista. Tuo ensimmäinen maisemakuva näyttää ihan kauhealta kun järvi on vinossa. Järvethän eivät ikinä ole vinossa.

Eli tuollaisilla pienillä toimenpiteillä saisit kuvistasi huomattavasti mielenkiintoisempia, nyt ne ovat melko tylsiä. Viimeisestä pidän, se on tarpeeksi laaja ja siinä on kivat värit, tosin sitäkin pitäisi hitusen suoristaa. (:
time is running out