|
Severus, pyydän...
Vieras
|
 |
« : Syyskuu 15, 2008, 15:35:23 » |
|
Title: Yöllisiä puuhia Author: minä eli, Severus, pyydän... Beta: Neeppu Genre: humor Pairing: Voro/Lipetit Rating: S Disclaimer: Rowling-täti omistaa, hahmot. Minä en muuta kun leiki, niillä ilman rahallista korvausta. Summary: - Kutsu minua, Filiukseksi. A/N: Osallistun tällä: FanFic10; sininen ja Sananlasku haasteeseen: Se parhaiten nauraa joka viimeksi nauraa. Enjoy!
Yöllisiä puuhia
- Voimmeko jo aloittaa? - Ilman muuta, professori Lipetit. - Kutsu minua Filiukseksi. - Hyvä on. Onko sinulla kamat mukana? - On. - Hyvä. Sillä viime kerralla se teki tiukkaa vähyytesi vuoksi. - ... - Mitä? - Onko sinulla sinisiä? - Sinisiä? - No, luuletko, että aion ilman sinisiä tulla mukaan? - Et kuitenkaan saa niitä. - Ahh, enkö muka saa... *huokaisee* - No, voimmeko aloittaa? - Odota. Minä lukitsen oven. Muistatko mitä viime kerralla kävi? - Elävästi. Rehtori asteli vain ovesta suoraan sisään ja näki kaiken. Onneksi hän vannoi, ettei kerro kenellekään. - Lukkous. No, oletko valmis? - Olen. Olen odottanut tätä jo pitkään, Filius. - Niin, siitähän on kulunut vain viikko, kun, olimme kahden kesken. - Voisimme pyytää Kalkaroksenkin mukaan. Ajattele sitä nautintoa, kun hän uupuisi... - Lopeta tuo haaveilu ja keskity. - Hyvä on. Mutta ajattele, minkälaisia aarteita hänellä olisi... - Keskity! Hymph! - Katso nyt. Minä olen luontainen voittaja. - Sinä voitat aina korttipeleissä. - Joka pelilajissa. - *Pyörittää silmiä* - Olen mestari. Ja sinä olet fletkumatoakin vähäisempi, Filius. - Niin varmaan... - Katso nyt, olen kohta uuvuttanut sinut täysin! - Hetkinen... Minullahan on värisuora! Kuusikymmentä sinistä pelimerkkiä tänne ja heti! - Miten voi olla... - Saanko ne? - ... - Kiitos. Jatketaanko nyt pelaamista?
A/N2: Kommentteja, risuja, ruusuja, mitä tahansa!
|