Kirjoittaja Aihe: Mollamaija kopioi, Miyaveita, Antti Tuisku ja Maya -UUSI 24.11  (Luettu 5247 kertaa)

Mollamaija

  • ***
  • Viestejä: 44
Vihdoin rohkaistuin ja päätin laittaa itsekin tänne piirustuksiani. Mallista siis piirtelen, kaikki(niitä tulee siis joskus lisää) kuvat on lyijykynillä normipaperille tehty jos ei toisin mainita. Ei kai tähän muuta pitänyt pistää?

Miyavi (S)


Eli Miyavihan se siinä, japsilaulaja siis(tykkään sen musasta btw). Kuvan annoin täällä miimikkona pyörivälle kaverilleni, sen takia piti vähän saksia tekstejä pois.

Lisäilen näitä kuvia sitten myöhemmin koska oon jo tunnin ehtiny ton yhen kaa säätää, eikä tällä hetkellä sama juttu houkuta pätkääkään(eikä olis aikaakaan). Joten lisäilen sitten myöhemmin, ainakin jos jotain kommenttia tulee. :D
Niin ja se on siis todellakin toivottavaa, kritiikkiä olisi ihana kuulla niin voisi kehittyä.

//Edit. Toinenkin Miyavi nyt lisätty!

Miyavi 2 (S)

//Edit 2.

Antti Tuisku (S)

Joo, elikkäs piirsin Antin, lähinnä läpällä kaverille, ja jälki voi olla sen näköistä, vaikka loppujen lopuksi innostuinkin aiheesta aika paljon. Hiuksista sain myöhemmin kommenttia, ja huomasin itsekin, että näyttävät hiukan keskeneräisiltä. Noo, saa hyvää harjoitusta lähiviikkoina kun pitäisi piirtää jättimäinen piirros, missä yksi Maya (S) on puoli paperia, ja paperi on sen kokoinen, että puolikas on noin kokoa A2. Ja Mayalla riittää hiuksissa volyymia. Hihii, joo eksyin aiheesta. Sitä vielä piti kysyä, että kun näytän evottavan kaikkien kuvien kanssa noissa teksteissä(koko heittelee ymsyms, nyt en vaan jaksanut alkaa säätää sen tekstin koon kanssa, vähän kiire taas vahteeksi), että miten se copyright -merkki tehdään. Mikä ekassa Miyavissa siis näkyy, missään muussa ei. Että osaisin seuraavaan piirrokseen jo pistää.
niin ja hei siinä kuvassa on tekstiä, inside-juttua ihestä Tuiskun biisistä, ei jaksanu poistaa. :D

//Edit. 3

Miyavi 3 (S)

No niin, kolmas Miyavi siis. Olen taas kerran tyytyväisempi kuin edellisiin. Hiukset vielä pieni parantamisen vara, miten niistä saa tasaisen mustat? Ees 6B:llä ei saa ton tummempaa(ja huom. jotkut kohdat on kyllä tarkotuksella vaaleita, tarkoitan sitä kun se on tollalailla epätasainen. :D). Ja yritin sitä zcunyn selittämää systeemiä, mutta sitten en uskaltanut hirveästi tummentaa enää kasvoja kun olin niihin tyytyväinen tuollaisina. Mulle käy aina nin :3. Ja oli se ehkä hiukan tummempi alun perin, skanneri taisi vähän vaalentaa...

//Edit. 4

Maya (S)

LM.C:n Maya kyseessä. En jotenkin tykkää niin paljoa kun viimeisestä Miuskista, mutta olen tyytyväinen. Sitä paitsi ensimmäinen tätä henkilöä, Miuskitkin kehitty koko ajan. Tulen piirtämään varmuudella vielä kolme Mayaa, yhteen isoon työhön, että sitten nähdään miten käy tällä kertaa. Ja ne hiukset oli tuska, ehkäpä vielä muokkailenkin niitä. Jos jaksan. :D



//Edit miljoona


Miyavi vol 4 (S)

Lupaan, kunniasanalla, tämä on viimeinen Miyavi pitkään aikaan! Olen taas ihan tyytyväinen, vaikka tämä tuotti tuskaa enemmän kuin mikään muu. Oikea reuna näyttää hassulta, se oli mallikuvassakin sieltä reunasta hassusti epätarkka ja aloin sitten piirtää samanlaista niin että sellainen tuli. Ja paperia en oikeestaan viitsi leikata jos ei pakko ole, koska siitä tulee aina hassun näköinen(ja vino !!).^^


// Illusia lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2012 13:07:52 kirjoittanut Illusia »

meiram

  • ***
  • Viestejä: 40
    • last.fm/user/infalli
Vs: Mollamaija kopioi
« Vastaus #1 : 30.07.2008 00:07:23 »
Ekanakin ihan pakko sanoa, vau, sähän tyttö osaat piirtää :)  tää on tosi hieno. Vielä ilman mallia vai...? Jees.
En osaa kritiikkiä antaa oikeestaan ollenkaan, kun en mikään taiteilija ole itekään, mutta sen verran pakko sanoa että ois kuvan kattelua helpottanut jos oisi kutistanut pikkuisen ;/ nyt kun joutui jatkuvasti scrollailemaan sivua ylös ja alas, niin jäi ihan kokonaiskuva vähän puuttumaan. Möh. Mutta muuten, todellakin, ilme ja olemus vangittu aika hyvin, ja mitä itse arvostan niin nenä ihan loistava ;) kun itse aina onnistun sen möhlimään.
Mutta, loppuun tää lengendaarinen: jatka ihmeessä piirtämistä ja laitas neitiseni lisääkin tänne :) ja kiits.

-mei
Avataren tehnyt Lauren-rabbit DeviantArtista. Kiitos.

Mollamaija

  • ***
  • Viestejä: 44
Vs: Mollamaija kopioi
« Vastaus #2 : 30.07.2008 00:31:50 »
meiram: Kiitos kommentista, mutta kyllä se itse asiassa oli mallista jos unohin kirjottaa. En mä sellasia sentään päästä keksi. :D
Niin ja en osaa käyttää sitä photobuckettia, yritän opiskella että saisin paremman kokosiks joskus. Mutta joo kiitos kommentista, kiva kun tykkäsit! Lisäilen sitten joskus varmaan näitä.
« Viimeksi muokattu: 28.09.2008 16:41:31 kirjoittanut Mollamaija »

meiram

  • ***
  • Viestejä: 40
    • last.fm/user/infalli
Vs: Mollamaija kopioi
« Vastaus #3 : 30.07.2008 00:34:21 »

...//joo niinhän tossa lukikin että mallista u.u''' elijoo. Eipä sit mitään :) excuse ourselves.
Avataren tehnyt Lauren-rabbit DeviantArtista. Kiitos.

Mollamaija

  • ***
  • Viestejä: 44
Vs: Mollamaija kopioi
« Vastaus #4 : 07.09.2008 15:19:13 »
Jeejee, uusi Miyavi (S), vihdoin jaksan sen tännekin päivittää.

// 10.09.2008 - Nyt myös toinen uusi, Tuisku nimittäin! Aloitusviestissä (säälittävää) selitystä.

Antti Tuisku (S)

// 13.09.2008 - Kiitos kommentista zcuny ♥!
Hmmm... Tuota kynätyöskentelyä pitäisi kyllä varmaan harjoitella, mutta en ole ihan varma mitä tarkoitat. :D Tai siis periaatteessa ymmärrän mutta niin joo en tiedä osaanko tehdä asialle mitään. ::DDD Mutta ehkä ens piirroksessa yritän(mikä on tällä hetkellä kesken ja tulee olemaan varmaan kauan :D).

// 14.09.2008 - Oi kiitoskiitos paljon, ymmärsin kyllä jotain! Ja joo, paperi on kylä suurimmalta osalta kohtuupaksua, vaikka ei piirustukseen tarkoitettua ehkä olekaan(ostin kerran liian paksua tulostuspaperia, sille on hyvä piirtää! :DDD). Kynissä löytyy 6B:hen asti, ja joo, kyllähän sitä voisi kokeilla. Hihii, muistan kun kuvisope sano vuosia sitten sormella levittämisestä enkä millään meinannut uskoa -nykyään olen sataprosenttisesti samaa mieltä. Hitsi, tuli järkyttävä himo piirtää! :DDD Juu ja kyllähän noihin on vaivaa nähty, mutta näen mielellään enemmän jos sillä parempaa saa(köholenperfektionistiköh).
Oijoijoi, jospa huomenna dataisin vähemmän ja piirtäisin enemmän? :DDD

// No niin, mä todellakin piirsin enemmän ja datasin vähemmän! Tuotti tulostakin.
Miuski vol kolme valmistui. Oli vielä hyvä kun sisko luki samalla Demistä horoskooppia(:'DDD) ja siinä sanottiin, että 14.9 (oli siis eilen) on hyvin luova päivä jne.
Että joo.. Lisään alotusviestiin jotain selitystä tästä.

Miyavi 3 (S)

Muuten, pitäiskö mun alkaa pistää niitä mallikuviakin tänne, siis niitä, mistä otin piirtäessä mallia? Kun oon miettiny että olisko helpompi kattoo jos lisäisin nekin?


// Illusia yhdisti tuplapostaukset ja lisäsi ikärajat.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2012 13:10:42 kirjoittanut Illusia »

Ringo

  • Vieras
Vs: Mollamaija kopioi
« Vastaus #5 : 19.09.2008 23:09:33 »
Herkullista. Miyavin fanina minä olen aivan häkeltynyt, sillä olen itsekin yrittänyt piirtää Miyavia, mutta en ole saannut aikaiseksi mitään hirveän hienoa. Jostain syystä minulla on aina vaikeuksia piirtää miespuolisia japanilaisia. En tiedä mistä se johtuu. :D Mutta. Jos yrittäisin saada kuitenkin jotain edes hiukan rakentavaa aikaiseksi. :'D (en takaa onnistunko.)

Jokaisesta piirroksesta huomaa heti sen kehityksen, mikä on tapahtunut. Tai siis, jos vertaa esimerkiksi ensimmäistä Miyavia ja viimeisintä Miyvvia keskenään, ero on aika suuri. (: En tarkoita että tuo ensimmäinen olisi ruma tai jotenkin epämuodostunut, mutta kynän jälki on epävarmempaa, ja yksityiskohdat aika suttuisia, paikoittain hutaistun oloisia. Pisteitä siitä, että kasvot ovat piirretty aika vaikeasta kulmasta. Jopa mallista sellainen on vaikeaa toteuttaa, minä jos kuka tiedän sen. :'D

Pidin todella paljon tuosta Miyavi2:sesta. Jälki on hiukan varmempaa, ja olet uskaltanut käyttää vähän tummempiakin sävyjä. ;) Huhhuh, tämä on herkullinen kuva, pakko myöntää. :D Ja pidän noista siisteistä ja huolellisista yksityiskohdista, kuten tuon kitaran kielet, ja varjostukset. Nam. Hiuksiin olisit voinut kuitenkin panostaa hieman enemmän, ja ne näyttävät minusta jotenkin elottomilta. Kaipaa enemmän varjostusta, muuten hyvin piirretty kuva. :D

Antti Tuisku näyttää aivan itseltään. Kaipailisin tähänkin sitä varjostusta, ja enemmän panostusta hiuksiin, muuten hyvä. ;> Ja tuo uusin Miyavi on loistava.

Silmäluomien varjostus on herkullinen, mieleni tekisi syödä tuo kuva. Ah. 8'D <3 Ja mahtavaa, että olet käyttänyt tässä sitä kauan odotettua tummaa varjostusta, piirros on heti elävämmän näköinen. Huhhuuu. Olen kateellinen. Ja tiedän, että kommenttini varmaan vain toistaa zcunyn sanoja, (en jaksanut lukea hänen koko kommenttiaan, anteeksi. :D) mutta minun oli vain pakko päästä kommentoimaan jotain, ja leikkimään että osaisin antaa järkevääkin kommenttia. Oikeastihan en osaa.
Kiitoksia näistä, upeita ovat.


Mollamaija

  • ***
  • Viestejä: 44
Vs: Mollamaija kopioi
« Vastaus #6 : 20.09.2008 00:11:05 »
Ringo, miten niin et osaa kommentoida järkevästi? Tuohan oli aivan fiksua tekstiä! Ja joo, kiva kuulla että muidenkin mielestä kehitystä on tapahtunut. Itse nimittäin olen samaa mieltä siitä asiasta(mistä olen voinut ehkä kirjoitellakin täällä, en nyt muista).
Ja joo, hiukset on joku ikuisuusongelma, jotenkin kun on kasvot saanu onnistumaan niin ei millään jaksa enää panostaa niihin hiuksiin. : D Ja siitä syystä kuvista ei ikinä tule niin hienoja kun mahdollista... Mulla on nyt haaste että piirrän KAIKKI hiukset huolellisesti, alkoi nyt(tai no itse asiassa jo aiemmin tänään). Aiemmin saatoin mainitakin, että yksi Maya on kesken, joten aloitan siitä sitten. Se kuva on kyllä aikas pieni, joten siinä mielessä kohtuuhelppo malli(muuten nimittäin älyttömän vaikea, krepatut hiukset </3).
Niin siis kiitos ja valitettavasti et kyllä voi syödä kolmatta miuskia siitä syystä, että annan sen kaverilleni! : DD

howboring

  • ***
  • Viestejä: 720
  • master of rottamatto
    • my Yuu/Yokozawa
Vs: Mollamaija kopioi
« Vastaus #7 : 20.09.2008 01:32:57 »
Miyavin kuviin sä oot saanut hienosti yksityiskohtia, se näyttää ihan Miyavilta, siltä monivivahteiselta persoonalta. 8>> Tuisku taas näyttää söpömmältä kun se oikeesti on !_! tuli heti ekana mieleen Gackt XDDD .. ota se kohteliaisuutena ! Ja Gackt kanssa ottaa 8>>>

Tota Mayan kuvaa odotan erityisesti^^~ Maya is soooo cute <3_3 Miyavikin olisi muuten mutta mua häiritsi noi sen nenäsieraimet, emt miksi. Sitten kolmannessa kuvassa häiritsi hampaat, onko ne oikeasti noin höröt?

Hmh taitava oot piirtämään. Valaistuksen tummennusta on tullut kivasti viimeisimpiin kuviin, ekoissa Myveissä se oli aika vähäistä.. ;< Mulla oli vielä jotain mut se unohtu ... Noh piirtelepäs se Maya~
'Nezumiiii, where are we going?'
'To a hotel.'
'Huh?'
@ no.6

Mollamaija

  • ***
  • Viestejä: 44
Vs: Mollamaija kopioi
« Vastaus #8 : 21.09.2008 17:49:10 »
Awy, kiitti! Tuisku näyttää Gacktilta, O_O : DD (en kyllä tienny kuka Gackt on ennen kun googlasin, mutta hmm... en tiä : DD ei ehkä tulis itelle ekana mieleen). Mutta joo otan kohteliaisuutena! Ja voi ei, älä nyt oota liikoja Mayalta, evoon vaan koko ajan sen leuan kanssa ja oivoi ne hiukset... : DD Tosiaan tän kuvan jälkeen pitäs piirtää se vielä kolme kertaa. Maya vedä kajuks, pliis! : DD
Ja joo kun alkaa näköjään offiutua, niin noista sieraimista. Uskotko jos sanon, että ne näytti niissä kuvissakin aika erikoisilta? Olin niin tuskissani ton kakkoskuvan kanssa ja alkuvaiheessa olin varma ettei se ikinä valmistuisi. Ja joo, ne hampaat ei oo ehkä ihan sellaset, mutta taisin ajatella että ei niihin kukaan kiinnitä huomiota tai jotain enkä jaksanu tapella niiden kanssa. : D Tai sitten ne vaan unohtu...
Mutta joo, Maya on nyt jo aika valmis, kyllä se tästä etenee. Heti kun pääsen pois koneelta.

zcuny, hyvä jos olin tajunnut mitä tarkoitit! Joo, kyllähän tossa ainakin jonkun verran parannusta oli ja jee uskalsin käyttää mustaa! : D Yritän jatkaa joo, kun vielä voisinkin piirtää Miuskia... Mutta nyt on kaikkee muuta niin saattaa olla että kehitys menee uuden mallin kanssa taas taaksepäin. Mutta sen näätte (pian).

// 28.09.2008 - No niin, Maya valmistui tänään. Ja oli siinä työtäkin, taustan värityksessä erityisesti. : DDD
Kirjoittelen sitten alotusviestiin tarkempaa selitystä.

Maya (S)

// 22.10.2008 - TylerDurden(azhaha tekee taas mieli kattoo Fight Club mutta en uskalla! pelkään traumoja :) ehkä luen sen  kirjan uusiks...), kiitos! <3

Ja jooo, tänne ei nyt varmaan tuu taas ikuisuuteen mitään. Aloin piirtää Miuskii(aah tunnustan! mutta tää on vika), ja se nyt tökkii urakalla enkä jaksa sitä. Joten jää ehkä vähäsen, ja sitten yritän vielä piirtää mun kaverille JOKERIN, ja se on sen verran tuskaprojekti(jos ikinä valmistuu), että jää kyllä aika pitkäks aikaa j-rock -tyyliset.
Odotellessanne voitte kommentoida näitä...? :))

// 24.11.2008 - Uusi Meewi taas :3 (S)


// Illusia yhdisti tuplapostaukset.
« Viimeksi muokattu: 20.04.2012 13:13:05 kirjoittanut Illusia »