Kirjoittaja Aihe: Kun kaikki kolahtaa | S | kesäinen slash | Eeli/Tino ja Heikki/Kalevi  (Luettu 3024 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 056
Nimi: Kun kaikki kolahtaa
Kirjoittaja: Sokerisiipi
Ikäraja: S
Tyylilaji: kesäinen höpöslash
Paritukset: Eeli/Tino ja Heikki/Kalevi

A/N: Tulipa vaan mieleen, kuinka Eeli ja Tino spekuloivat Heikin ja Kalevin suhteen tulevaisuutta :'D Tämä on tällainen kevyt höpöhöpöpätkä.


Kun kaikki kolahtaa

”Ei Kalevi ikinä”, tyrskähdän.

”Miksei!” Tino huudahtaa, ja jotenkin mies saa itsensä solmuun riippumaton kanssa. Olen häijy ja kutitan miestäni jalkapohjista eikä se voi sille mitään. Nauran sen vääntelehtimiselle. Lopulta Tino mätkähtää selälleen maahan, mutta mies vain taittaa käsivartensa pään alle ja heiluttelee jalkojaan kuin kaikki olisi mennyt prikulleen suunnitelmien mukaan. En usko, että Tinon kujeileva charmi lakkaa koskaan puremasta muhun.

”Vaikka kukaan nainen ei ole saanut Kalevia vakiintumaan, ei se tarkoita, ettei se voisi ikinä mennä naimisiin”, Tino perustelee.

”En mä usko, että se on sukupuolesta kiinni. Kalevi vaan on… no, sellainen ikiliikkuja. Ei sitä osaa kuvitella asettamassa aloilleen”, vastaan.

”Hassua. Mä kyllä osaan”, Tino sanoo. ”Musta tuntuu, että se on koko tämän ajan vaan etsinyt omaa paikkaansa, ja nyt se on viimein löytänyt sen. Tai siis. Ootko sä ikinä nähnyt Kalevia noin rentona ja onnellisena?”

Tällä hetkellä Kalevi ei näytä erityisen onnelliselta. Se kiroaa vanhaa pihagrilliä, joka ei vain ota syttyäkseen, mutta kyllä mä tiedän, mitä Tino tarkoittaa. Jokin Kalevissa on muuttunut. En oikein osaa edes sanoa, mikä miehessä on eri tavalla. Se heittää edelleen härskiä läppää, keksii hurjimmat ideat eikä puhu tunteistaan suoraan. Jollain tavalla Kalevi kuitenkin on avoimempi ja pehmeämpi. Mies ei esitä, se vaan on. Joskus se oli Kaleville mahdotonta, ja nyt näyttää siltä kuin se olisi aina ollut sellainen. Ero on huima.

”Mm. Kieltämättä”, myönnyn aavistuksen verran Tinon kannalle. Se katsoo mua riemukas pilke keväänvihreissä silmissään, ja mä tiedän meidän olevan kohta aivan samaa mieltä asiasta. Sitä se naimisissa oleminen teettää.

”Kalevi tietää, mitä se haluaa, ja se aikoo pitää siitä kiinni”, Tino toteaa. ”Sillä kesti vaan tosi kauan tajuta se.”

”Heikillä myös, ja kai meilläkin”, hymähdän, koska ei meidänkään suhde ole ongelmilta säästynyt. Niihin kuului ero ja kituliaita suhteenalkuja, mutta kaikesta huolimatta mun sydän tahtoi edelleen Tinon. Sen tarvitsi vain tajuta, minkä arvoista kaikki todella on, ja nyt mulla on sormus nimettömässä muistuttamassa asiasta.

”No”, Tino tuumailee. ”Kaikkihan tietää, että tärkeät asiat kolahtaa vasta sitten, kun ne ovat vaarassa kadota. Ihminen on tasan niin typerä.”

Heikki ojentaa Kaleville sytytysnesteen, mutta vetää sen viime hetkellä miehen ulottuvilta. Seuraan, kuinka leikkimielinen paini sulaa halaukseksi. Kalevi yrittää pyöritellä silmiään, mutta Heikki saa sen hymyn loistamaan. Ne kaksi ovat niin rakastuneita, etten tajua, miten niillä kesti näin helvetin kauan tajuta se. Mut toisaalta, kukapa minä olen mitään sanomaan?

”Joo-o, en kiellä”, nauran ja vedän Tinon ylös. ”Näemmä kaikki kuitenkin kolahti paikoilleen.”

”Hääkutsuja odotellessa”, Tino sanoo ja vinkkaa silmää.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2018 14:08:22 kirjoittanut Sokerisiipi »

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Kaunis kuva tulevaisuudesta, kiitos.

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Voi että, mitä harppauksia :D ❤️ Lukisin mielellään mitä tässä välissä on tapahtunut ja vähän pidemmän kaavan kautta välillä :) Mutta kyllä nämä raapaleetkin kelpaa! Tämä oli ihana. Mutta et usko kuinka kummaa on lukea kalevista ja heikistä yhdessä, kun en ole lukenut niiden kahden tarinaa ollenkaan, vaikka sen olemassaolosta tietoinen olenkin. Ehkä joskus luen, mutta tosiaan vielä en näe niitä kahta homoina, joten siksi tää on outoa  :D Mutta ei haittaa :) Ja hei! Iso kiitos että nää E&T palaa yhteen  :-* Eeli on ihana, rakastan sitä pikkusen ❤️ kirjoitusasusi on jälleen niin sulavaa. Kiitos tästä! Jään odottamaan lisää Eeliä ja Tinoa :)
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Eeli&Tino <3
Oon lukenut niiden tarinan kokonaan ja ovat kyllä varastaneet paikan mun sydämessä. :-* Sydän kyllä särkyi niiden erosta, mutta onneksi herrat ymmärsivät palata yhteen. :)
Heikki/Kalevia en ole vielä kauheasti lukenut, mutta tarkoitus olisi niidenkin tarina lukea, söpöiltä herrat vaikuttivat tässä. :)
Olen samaa mieltä Ripplen kanssa, näistä olisi kiva lukea lisää pidemmäksi kaavan mukaan taas. Esimerkiksi, miten Eeli ja Tino päätyivät taas takaisin yhteen ja muutenkin miten miehillä on mennyt ja menee.

Tää oli oikein ihana ja tuli tosi hyvä mieli, ihanaa että Eeli ja Tino ovat naimisissa!<3 Ja niiden yhteisymmärrys oli tosi ihanaa, ne vaan tajuaa toisiaan. :)

Kiitos tästä palaisesta, olen tämän päivän kipeän lapsen kanssa kotona, joten tämä piristi mun aamua hirmuisesti<3
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

Nuutti|

  • Tekopyhä sankari
  • ***
  • Viestejä: 573
  • Alt er love
    • Itsetuntovaurio
Voi miten ihanaa, Eeli ja Tino ovat palanneet ❤

Tosi söpö ja herttainen pätkä, ihanaa et nää kaks höpöä ei olleet lopullisesti eronneet, mun sydän itki verta sen edellisen surullisen tekstin jälkeen. Ois suorastaan ollut väärin kaikkia universumin lakeja ja sääntöjä kohtaan jos nää kaks ei ois koskaan enää yhteen palanneet. Ja täytyy yhtyä edellisiin kommentoijiin, ois ihanaa lukee Eelistä ja Tinosta jokin uus, pidempi pätkä. Ihan vaan koska nää kaks jäbää on nii hurmaavia ja yks lemppareista ikinä!

Kiitos kovasti tästä,
- Veeru
Imagination is more important than knowledge.
ava&banner by auroora

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 056
Hilla: Hii, tämä on kieltämättä ihastuttava tulevaisuudenkuva. Kiva, että pidät. Kiitos kommentista!

Ripple: Nyt on ihan pakko korjata, ettei kumpikaan heistä ole homo. Heikki on demiseksuaali ja Kalevi on bi, ja elämä vain tapahtui. Heikistä ja Kalevista onkin pidempi tarina parhaillaan menossa: Havahdumme samaan ukkoseen (K-18) ja ehkä Eeli/Tinosta tulee joskus vielä pikkujatkis, mutta en mene lupaamaan mitään :> Eeli/Tino kuuluu yhteen kaikista vaikeuksista huolimatta! Ihanaa, että pidit ja kiitos kommentista!!

Dokumentti: Oi, ihana kuulla! Nämä herrat kyllä ovat kovia sydänvarkaita, haha. Mahtavaa kuulla, että tämä onnistui piristämään! Kiitos kommentista!

Nuutti|: Miehet palaavat aina välillä. Enhän toki ole heitä hylännyt <3 Juu, onnelliset loput ovat kuin tehty Eeliä ja Tinoa varten, ei ne tule toimeen ilman toisiaan ^^ Jaa, täytynee pistää jatkisideakorvan taakse. Ihanaa, että pidit. Kiitos kommentista!

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Demiseksuaali, kiitos tästä termitiedosta! Palaset loksahtavat vauhdikkaasti kolistellen paikoilleen ja yllättävän moni asia saa uuden sävyn.

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 056
Hilla: Haha, ole hyvä! Kiva, jos pikkufaktat ilahduttavat :3

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Oon kyllä lukenut tänkin, mutten oo kommentoinut! No, nyt luin uudelleen <3 Tänkin. :D

Voi. Ääwww. Haluan sulaa tähän kaikkeen kivaan ja söpöön. On niin ihanaa lukea siitä, että Kalevi osaa vaan olla, olla oma itsensä, kun juuri nyt pitkässä Heilevi-jatkiksessasi on niin hankala vaihe menossa. Kyllä se siitä, Kalevi, kyllä se siitä <3

Söpöä, että Tino ja Eeli siellä mietiskelee, että mites ne naimisiinmenot oikein menis! Jollain tapaa ois söpöä lukea Kalevin ja Heikin häistä, mutta on fiilis, että siihen pisteeseen kestää kyllä vielä vaikka kuinka. :D Uskon, ettei Kalevi missään vaiheessa kehity kauhean nopeaksi asioiden käsittelijäksi!


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 056
Arte: Kommentit piristää aina! Huisin kiva, että näitä jaksaa lukea useampaan kertaan ^^ Onnellinen-Kalevi on kyllä niin ihana, oon ihan samaa mieltä. Vähitellen, pienin askelin. Joo, Eelillä ja Tinolla on vähän turhan optimistiset ajatukset Heikin ja Kalevin häistä. Kalevilla ei todellakaan ole mikään hoppu naimisiin ;D Kiitos kommentista!