Kirjoittaja Aihe: Differences | S | Nagini | raapale  (Luettu 3601 kertaa)

FrostyFrozen

  • Vieras
Differences | S | Nagini | raapale
« : 18.03.2017 23:41:54 »
Nimi: Differences
Author: FrostyFrozen
Beta: -
Genre: drama, raapale, kauhu (?)
Ikäraja: S
Henkilöt: Nagini
Varoitukset: Kuolemaa, ei kuvailtua mutta kumminkin.
Summary: Kurkistus käärmeen ajatusmaailmaan.
Vastuuvapaus: Niljakas Nagini kuuluu J. K. Rowlingille, minä vain toteutan itseäni.
A/N: Idea tähän tuli, kun tein hamahelmillä My Little Ponya. Ja otsikointitaitoni ovat kadonneet jonnekin. Kommentit tervetulleita.

~

Se, mikä on sinulle kuolettava, kuristava ote, on minulle pelkkä lempeä halaus.

Se, mikä on sinulle jonkun ihmisparan ruumis, on minulle herkullinen, täyttävä ateria, jonka ansiosta en tarvitse pitkään aikaan syötävää.

Se, mikä on sinulle kammottava kirous, on minulle mahdollista ateriaa tarkoittava vihreä väläys, sillä sen jäljiltä kaikki joihin se osuu, ovat kuolleita.

Se, mikä on sinulle pelkkää iljettävää, niljakasta ja pahaenteistä sihinää, on minulle puhetta, joka kertoo mitä tehdä ja mitä ei.

Se, mikä on sinulle täysin läpäisemätön kupla, vankila, on minulle turvapaikka, jossa minun ei tarvitse pelätä.

Se, mikä on sinulle tappavan myrkyllinen purema, on minulle pelkkää hupia.
« Viimeksi muokattu: 19.03.2017 09:18:16 kirjoittanut Renneto »

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 165
Vs: Differences | S | Nagini | raapale
« Vastaus #1 : 30.03.2017 20:21:16 »
Hmm tämäpä kiinnostava teksti. Naginin ajatusmaailma on kieltämättä jännittävä pohdittava. Käärmeelle kuitenkin tärkein tavoite on saada ravintoa, eikä sitä kauheasti kiinnosta mitkään moraaliset kysymykset :D Elämä on kuitenkin aika yksinkertaista ja suoraviivaista, kun tavoitteena on vain hengissä säilyminen. Pidän siitä, että Nagini kuitenkin tuntuu tässä ihan fiksulta ja hän pohtii muutakin kun ruokaansa, sillä onhan hän kuitenkin tavallisuudesta poikkeava ja aika erityinen käärme.

Lainaus
on minulle mahdollista ateriaa tarkoittava vihreä väläys,
Lainaus
on minulle herkullinen, täyttävä ateria,

Hih, nämä juuri olivat hauskoja, koska mikäs olisi ruokaa tärkeämpää <3

Vähän jäin miettimään tuota otsikkoa, että miksi se oli englanniksi. Itse olisin pitänyt siitä enemmän suomenkielisenä. Mutta oikein kiva ficci ja tosi hauska idea :>

//Nauroin muuten tuolle, että sait idean hamahelmistä ja My Little Ponysta :D
« Viimeksi muokattu: 30.03.2017 23:22:25 kirjoittanut Kiirsu »

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

FrostyFrozen

  • Vieras
Vs: Differences | S | Nagini | raapale
« Vastaus #2 : 31.03.2017 04:35:05 »
Heh, kiitos  :D Valmiiksi puutteellisilla otsikointitaidoillani en saanut aikaiseksi muuta kuin englanninkielisen otsikon, suomeksihan tuo kuulostaisi aika erinomaisen typerältä. Pitää yrittää opetella otsikointia enemmän.  ;D
Naura pois, on se kieltämättä huvittava juttu  :D