Kirjoittaja Aihe: Skam: Keskustelua suudelmista / Kaikki maistuu mansikalle | S, 2 x fluffyficlet  (Luettu 2080 kertaa)

Parris

  • menteur artistique
  • ***
  • Viestejä: 3 185
keskustelua suudelmista / kaikki maistuu mansikalle


Ikäraja: S
Fandom: Skam
Genre: fluffy
Hahmot: ensimmäisessä Eva/Vilde, toisessa Isak/Even
Vastuuvapaus: En omista Skamia, sen maailmaa tai hahmoja (vaikka yhden kappaleen Isakeja ja/tai Evenejä voisikin ottaa, kiitos), enkä tienaa.
Haasteet: Otsikoinnin iloja (kaksi erillistä otsikkoa), loput eritelty tekstien yhteydessä

A/N: Oikein hyvää myöhästynyttä syntymäpäivää Tuhisijalle ja Wisterialle! Skam on aivan ihana sarja, ja oli mahtavaa huomata, että kummankin toiveista se löytyi! Nämä tosiaan vähän jäivät nyt jälkijunaan, mutta rakkaudella kirjoitettu silti <3 Ensimmäinen teksti on suunnattu erityisesti Tuhisijalle femmeineen, jälkimmäinen taas Wisterialle Evakin myötä. Nauttikaahan!






välillä enemmänkin
Haasteet: Fluffy10 #2 sanalla 'kuiskaus', Ficlet300 (185. Maku)


Evan huoneessa on harvinaisen hiljaista, kun hän ja Vilde istuskelevat kumpikin koulukirjojensa ääressä ja yrittävät väkertää käsittämättömän vaikeita matematiikan läksyjä. Välillä jompikumpi tuhahtaa turhautuneena ja kysyy jotakin kaavaa, jolla ratkoa yhtälöitä. Evaa hämmentää se, kuinka keskittynyt tunnelma huoneessa on, kerrankin.

Paikoin Vilde myös nostaa katseensa kirjasta Evan huomaamatta ja katselee sängyllä vatsallaan makaavaa tyttöä, tämän pitkiä ruskeita hiuksia, lempeitä silmiä, valkoisen T-paidan alle verhoutuvaa vartaloa. Vilde muistaa, mitä edellisenä viikonloppuna tapahtui. Eva ei taida muistaa. Vilde ei halua jäädä kiinni vaivihkaisista vilkaisuistaan, mutta yksi niistä on kohtalokas. Eva huomaa, miten Vilde katselee häntä.

”Vilde, onko sinulla jotain mitä haluat kertoa?”
”Ei… tai on… tai… äh. Tätä voi olla vähän vaikea selittää.”
”Mitä tarkoitat?”
”…”
”Niin?”
”Sinä et muista ollenkaan mitä tapahtui viime viikonloppuna Penetratorsien juhlissa, ethän?”
”…”
”Sinä olit juonut aika paljon… ja sitten sinä suutelit minua. Ja minusta se oli…”
(Eva ei saa sanaakaan suustaan.)
”Aika kivaa. Sinun huulesi ovat tosi pehmeät. Ja sinun huulikiiltosi, se mansikkainen, maistuu ihanan makealle.”

Eva pudottautuu sängyltä ja raahaa itsensä Vilden viereen. Vilde nyppii karvalankamattoa hermostuneena, kun Eva vie kätensä hänen käteensä ja hymyilee leveästi.

”Minä… muistan jotain juttuja. En paljon.”
”Mitä sinä sitten muistat?”
”Sillankaiteen. Ja sinut pitämässä minua ja hiuksiani siinä, kun oksennan.”
”Niin.”
”Se oli kovin kiltisti tehty.”

Eva nojautuu lähemmäs Vilden kalpeita kasvoja. Vilde yrittää hymyillä epävarmasti.

”Vilde, sinä olet hyvä ystävä… ja minun puolestani me voimme ihan hyvin olla välillä enemmänkin, jos sitä haluat.”

Eikä Vilde osaa vastata vaan hymyilee vain leveästi takaisin, katsoo Evan huulia ja hukkuu Evan katseeseen ja kuiskaukseen.






toisista maailmankaikkeuksista
Haasteet: Fluffy10 #2, Ficlet300 (121. Minuutti), One True Something 20 #2


Even näyttää niin rauhalliselta nukkuessaan, Isak pohtii, kun eräänä lauantaiaamuna hän herää lempeään kevätaamun aurinkoon ja katselee sinisellä tyynyllä makaavaa poikaystäväänsä. Evenin kasvot näyttävät niin täyteläisen onnellisilta, aivan kuin mikään ei voisi rikkoa tämän mielenrauhaa.

Mutta Isak tietää paremmin ja on onnellinen siitä, että Even uskaltaa puhua hänelle nykyään kaikesta ja ottaa kaiken irti heidän yhteisestä ajastaan.

”Mmh. Huomenta, Isak. Lakkaatko tuijottamasta?”

Even ei ole avannut silmiään vielä, mutta tietää kyllä Isakin aamurutiinit.

”Jos nyt tämän kerran.”

Isak painaa pikaisen pusun Evenin nenänpäähän ja Even huitaisee pojan kädellään laiskasti pois. Isak virnistää leveästi ja ryömii sängystä ylös, vetää valkoisen paidan väärinpäin ylleen ja kiskaisee punaoranssia verhoa syrjään.  Even nyppää peiton silmilleen, koska haluaa jäädä vielä sänkyyn. Isak palaa takaisin makoilemaan hänen viereensä.

”Varoitan jo valmiiksi, tuntuu siltä, että tänään ei ole hyvä päivä. Ei ollenkaan.”
”Mmh. Ymmärrän. Voinko auttaa jotenkin?”
”Ei, en usko. Tuntuu vain siltä, että voisin jäädä tähän sängynpohjalle makaamaan koko päiväksi.”
”Sitten minä makaan tässä vieressäsi koko päivän myös. Ja puhun hassuja. Siitähän sinä tykkäät. Toisista maailmankaikkeuksista ja muista vastaavista.”

Even ei vastaa vaan hengittelee rauhallisesti sisään ja ulos puolen minuutin ajan.

”Jossain toisessa maailmankaikkeudessa me menemme ulos kauniiseen kevätpäivään piknikille. Ja sinä syötät minulle mansikoita, sellaisia pieniä ja söpöjä eikä mitään massiivisen teennäisiä kasvihuonemansikoita, ja makaan viltillä pää sylissäsi ja kurottaudun välillä pussaamaan.”
”Niinkö?”
”Sellainen minä olen hyvänä päivänä. Varmaan.”
”Olet. Ja olet huononakin päivänä vielä joskus, usko pois.”
”En minä jaksa sellaista. Hyvä kun tässä jaksan maata.”
”Sinä tiedät, miten meidän pitää sitten ottaa.”

Even hymähtää, Isak hykertää sisäisesti.

”Tunti kerrallaan. Tiedän.”
”Ja jos se ei riitä?”
”Minuutti kerrallaan.”

Isak naurahtaa ja suutelee Eveniä.

”Aivan. Ja minä haluaisin nyt seuraavan minuutin halia ja pussailla sinua, jos käy.”
”Hyvä on.”

Ja niin he tekevät.
« Viimeksi muokattu: 18.03.2017 22:32:13 kirjoittanut Bluji »

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 968
Aslkdjhalkjghldajkjhlöä.
Ugh tätä söpöyden määrää.
Ihanat Eva ja Vilde, niin ihanan mutkatonta :-*
Ja Evak oli myös jotain ihan ylisöpöä, ensimmäinen lukemani suomenkielinen skam, ja tosi hyvin olet saanut hahmot alkuperäisille uskollisiksi.

Kiitokset tästä näistä pienistä makupaloista, kirjoita ihmeessä lisää! :P

~Violet

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

Wisteria

  • peilipallo
  • ***
  • Viestejä: 202
​Voi ihanaa saada sulta lisää Skamia <3 Tykkään hirmuisesti näistä arkikuvauksista ja kohtauksenomaisuudesta, lyhyistä ja melkein pysäytetyistä hetkistä. Komppaan Violetua siinä, että kaikki hahmot ovat sun teksteissäsi todella in character. Taisin hehkutella sitä vähän Uppmuntranin kommentissa, mutta haluan nostaa sen taas esiin, koska se tekee lukemisesta hirmu miellyttävää. Varsinkin Vilden puhetavassa on tässä jotain aivan älyttömän vildemäistä. Dialogi on myös kokonaisuudessaan todella sujuvaa ja kivaa luettavaa, tykkäilin paljon siitä miten kuljetit tarinaa joissain kohdissa pelkästään sen varassa.

Kuten varmaan arvelit, toisista maailmankaikkeuksista on näistä kahdesta se teksti, joka aivan erityisesti ilahdutti ja jonka oon lueskellut tässä viikon aikana läpi useamman kerran. Vaikka tunnelmassa onkin hento alavire, tuo aamunraukeus ja Isakin tuijottelurutiinit ovat jotain aivan mahdottoman suloista c': On hyvä, että Even uskaltaa puhua suoraan, koska vaatii oikeasti aika paljon rohkeutta myöntää, että on huono päivä. Mutta kun siitä kertoo, ei ole enää tunteen kanssa aivan yksin ja yleensähän jaettu murhe on vähän pienempi murhe. Ainakin kun se sekoittuu aamuiseen pussailuun. Ajatus toisesta maailmankaikkeudesta, jossa syödään mansikoita ja nautitaan huolettomasta kevätpäivästä, on varmasti myös lohdullinen. Varmasti se vielä jonain päivänä on todellisuutta, tätä maailmankaikkeutta.

Mansikat ovat muuten kiva yhdistävä tekijä näille kahdelle pienelle tekstille. Ne saivat myös toivomaan pieneksi hetkeksi, että olisi jo kaunis kevät ja ihan oikeita mansikoita. Niitä odotellessa tulen vielä varmasti palaamaan tämän tekstin pariin uudestaan. Kiitos paljon hymyilyttävästä pikku tarinasta ja synttärionnitteluistakin vielä. <3
​det mørke vi har gør himlen klar, et andet sted

Tuhisija

  • Vieras
Anteeksi kun kommentti tulee vähän jäljessä, mutta kiitos tosi paljon ihanasta synttäritekstistä ♥ Ja vieläpä Skamia ja femmeä, huu :3 Olin tosi ilahtunut, kun huomasin ja luin tämän, hih.

Eva ja Vilde olisivat kyllä aivan loistava pari (Evan ja Nooran ohella)! Pystyin näkemään tämän tilanteen aika hyvin mielessäni, varsinkin sen kun tytöt keskittyvät läksyihin ja Vilde katselee vaivihkaa Evaa. Voisin niin oikeastikin kuvitella, että Vilde katselisi Evaa juuri noin :3 Vildessä on jotain sellaista söpöä viattomuutta ja pienoista ujouttakin. Ja voin myös kuvitella kuinka Vilde selittää Evalle tuota viikonloppua hieman katkonaisesti puhuen, awws. Ja katselee välillä muualle, kattoon, joihinkin tavaroihin ja sitten Evaan suoraan. Ja kuinka Eva vain katsoo selittävää Vildeä ja kuuntelee ja imee viikonlopun tapahtumia itseensä.

Tuon lopun voin myös niin kuvitella, kun Eva sanoo Vildelle että he voviat välillä olla enemmänkin kuin ystäviä! Jotenkin näen Evan sanovan sen hymyillen, pää hieman kallellaan, ehkä sellainen alkava hyväntahtoinen virne huulilla :''3 Ja sitten Vilde vastaa siihen hymyyn posket piukeina! Aww. Tämä oli tosi ihana pieni ficlet, niin fluffinen ja tykkäsin tästä todella paljon. Aivan ihana :3 Tykkäsin yksinkertaisesta tyylistä, se sopi tähän hyvin. Kiitos paljon tästä, Bluji ♥

Kommentoin myös tuota toista, koska Evak!! Sekin oli aivan suloinen ja niin Isakia ja Eveniä. Tyypillistä niiltä ja se juuri olikin niin suloista ja söpöä. Varsinkin Isak, kun se tuijottelee nukkuvaa Eveniä ja Even pyytää lopettamaan. Ihanaa kuinka Even varoittaa Isakia siitä ettei päivä tule olemaan hyvä ja kuinka Isak kertoo voivansa jäädä makoilemaan siihen hänen viereensä ja höpöttämään hassuja. Tuli olo että siihen Isak oli kätkenyt pienen piristysyrityksen, samalla tarkoittaen sanojaan. Sellainenhan Isak on :3 Ja Evenin selostus siitä mitä he tekevät toisessa maailmankaikkeudessa oli niin söpö :''3

Ja aivan söpöisän tuosta ficletistä teki tuo loppu, mikä viittaa niin ihanasti kolmoskauden loppuun. Minuutti kerrallaan, aww. Tosi kiva fluffinen ficletti näistä kahdesta pojasta, olivat hyvin omia itsejään, kuten aiemminkin sanottiin!

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Kommenttikampanjasta päivää!

Valitsin tekstin, sillä en ole aiemmin lukenut Skam-ficcejä ja pidin sarjasta kovin, kun sitä näytettiin. Eva/Vilde pätkä oli oikein ihana. Tuollainen pikkuinen ujostelu, kun kerrotaan tunteista, on jotenkin todella söpöä. :) Lisäksi tyttörakkaus on söpöä. ♥

Evak-pätkä oli niin Evakia kuin vaan voi olla. Ihanaa söpöstelyä kaksikon välillä, aww. :3 Pojat on kyllä niin lutusia. ♥

Ai että oli kiva lukea tällaista kevyttä fluffia. Tuntuu, että mun sanavarastoni kuihtui pelkälle "aaw"-tasolle, enkä osaa sanoa mitään järkevää. Tuli itsellekin jotenkin todella rauhoittunut ja miellyttävä olo näiden lukemisen jälkeen, ja ehkä tuli semmoinen pienen pieni kaipuu rauhallisiin aamuhetkiin jonkun erityisen kanssa. :) Tykkäsin näistä pätkistä todella paljon!

Suuret kiitokset näistä fluff-makupaloista! ♥
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää