Kirjoittaja Aihe: Kyllä minä kissan tunnistan, K11, Drarry  (Luettu 5011 kertaa)

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Kyllä minä kissan tunnistan, K11, Drarry
« : 04.04.2017 12:52:32 »
Ficin nimi - Kyllä minä kissan tunnistan
Kirjoittaja - Dokumentti
Beta - SparklingAngel
Ikäraja - K11
Genre - Fluffy ja vähän huonoa huumoria.
Paritus - Draco/Harry
Vastuuvapaus - Kaikki tunnistettava Rowlingin luomaa, minä vain lainaan, enkä saa rahaa tästä.
Haasteet - One True Something 2 - One True Genre- Slash, Oneshot10, Kerää kaikki hahmot-haasteeseen kerään Draco Malfoyn, Otsikko on Otsikko etsii tarinaa-haasteesta.

A/N - En oikein tiedä miksi. Varsinkaan tota loppua, ei siinä niin pitänyt käydä. Hups. Kuitenkin, kun sain otsikon haasteesta, en keksinyt mitään, SparklingAngel sitten tokaisi, että kuulostaa Dracon sanomalta lauseelta, joten tällainen syntyi. :D Sitten vielä, Oikein hyvää syntymäpäivää haryu!



Kyllä minä kissan tunnistan


Draco vaihtoi painoa jalalta toiselle ärsyyntyneenä. Hän vihasi odottamista, hän oli se jota muut saivat odottaa, eikä toisin päin. Harry ei vain koskaan ollut sitä ymmärtänyt tai välittänyt. Lisäksi häntä hieman hermostutti. Kielletty metsä ei ollut mitään mieluisaa aluetta, vaikka koulu näkyikin edelleen puiden lomasta.
Hän puhalsi ilmat ulos keuhkoistaan kylmään syysilmaan nostaen pienen höyrypilven, joka hävisi nopeasti. Huurteiset lehdet rapisivat hänen kenkiensä alla, kun hän vaihtoi jälleen asentoaan. Syksy oli mieluisin vuoden aika Dracolle. Kesäisin oli liian kuuma ja talvisin liian kylmä. Syksyisin selvisi lämpimällä viitalla ja lapasilla miellyttävän lämpimänä. Vihreät lapaset, jotka hän oli saanut Pansylta toisena vuotena lämmittivät nytkin hänen käsiään.

Vihdoin hän kuuli askeleiden lähestyvän sovittua tapaamispaikkaa. Hän oli vuoden aikana kuullut nuo askeleet hiljaisilla linnankäytävillä ja öisillä kohtaamisilla metsässä niin usein, ettei hänellä ollut epäilystäkään kuka saapui vihdoin.

”Olet myöhässä”, Draco totesi kylmästi, jaksamatta edes kääntyä.

Kädet kiertyivät hänen lanteilleen ja lämmin vartalo painautui selkää vasten.

”Tiedän”, Harry vastasi toisen korvaan, eikä selittänyt myöhästymistään enempää. Se ärsytti Dracoa, hän oli joutunut odottamaan, eikä toinen edes pahoitellut. 
Harry käänsi hänet ympäri ja hamusi huulillaan kaulan kaarteita.

”Älä viitsi mököttää, yleensä sinä olet myöhässä”, Harry sanoi pehmeästi, ääni hiukan tukahtuen kaulan ihoa vasten.
Draco tyytyi tuhahtamaan, mutta tiesi ettei itsekään tahtonut tuhlata heidän vähäisiä hetkiään suuttumalla pienistä asioista. Olihan Harry nyt täällä ja hänen huomionsa kiinnittyi yhä enemmän vartalolla vaeltaviin käsiin ja huuliin, jotka vihdoin kohtasivat hänen omansa.

Draco nosti omat kätensä toisen niskaan leikkiäkseen sotkuisilla hiuksilla. Harryn kädet vaelsivat jo hänen kaapunsa alla ja poika ujutti kielensä mukaan suudelmaan. Draco huokaisi. Hän ei ymmärtänyt miksi antoi Harryn aina johtaa näissä tilanteissa, miksi toinen sai aina aloitteellisen osan. Toisaalta hän piti siitä, vaikka tuskin koskaan sitä ääneen sanoisi. Harry kyllä oli huomannut.

Harry otti pari vakaata askelta eteenpäin pakottaen Dracon kävelemään taaksepäin kunnes tunsi puunrungon selkäänsä vasten. Harry painoi lantion lantiota vasten, kirvoittaen molempien huulilta huokauksen. Harry siirtyi jälleen Dracon kaulalle, jonka hengitys tiheni ja kuumotus kasaantui nivusiin. Harry rakasti hänen kaulaansa ja Draco oli huomannut sen yhdeksi herkimmistä kohdistaan, sen avulla hänet sai lähes anelemaan lisää.

”Harryy–”, sen enempää Draco ei ehtinyt pyytää.

Jokin suuri teräväkyntinen otus hyökkäsi hänen päällensä ja Draco työnsi Harryn pois tieltään yrittäessään saada hirviötä pois kimpustaan. Sen kynnet upposivat päänahkaan. Otus piti ihmeellistä sihinää ja murinaa, joka jo itsessään riitti pelottamaan kenet tahansa. Draco juoksi paniikissa ympäriinsä ja tunsi jonkin pyyhkivän niskaansa. Se otus oli valtava!

”Apua! Harry apua! Se tappaa minut!” Draco lähes itki ja yritti saada poikaystävänsä apuun.

Harry vain seisoi vieressä ja – helvetin pottapää– nauroi! Nauroi Dracon tuskalle ja paniikille. Dracon juostessa jälleen Harryn ohi, poika tarttui häntä olkapäistä ja pysäytti, nostaen vihdoin kamalan hirviön pois tämän päästä.
Draco kavahti reilusti taaksepäin, ennen kuin uskalsi katsoa oliko Harry selvinnyt, otus oli varmasti hyökännyt tämänkin kimppuun. Mutta ei, Harry hymyili ja piti sylissään oranssia hirviötä. Hymyili!

”Draco, tässä on Koukkujalka”, toinen sanoi iloisesti ja silitti hirviön päätä.

”Onko tuolla hirviöllä nimikin? Älä silitä sitä! Se raateli päänahkani lähes irti ja sotki hiukseni!” Draco huudahti. Harryn pitäisi silittää hänen päätään, eikä tuon otuksen. Hänen poikaystävänsä oli ensin myöhässä ja sitten vielä nauroi hänen tuskalleen.

”Draco se on kissa, eikä mikään hirviö”, Harry totesi tyynesti ja katsoi aivan liian huvittuneesti Dracoa.

Kissa?! Tuo hirviö ei ollut lähelläkään mitään suloista kehräävää kissaa.

”Hmph, kyllä minä sen tiesin”, Draco vastasi tuhahtaen ja istui kannon päälle ristien kätensä.

”Heei, olihan se pelottavaa”, Harry sanoi sovittelevasti ja päästi otuksen sylistään, hätistäen sen sitten kohti linnaa.

”Voin minä sinuakin silittää”, poika lisäsi kyykistyen Dracon viereen.

Hellästi toinen nosti kätensä vaaleisiin hiuksiin ja silitti varoen satuttamasta raadeltua päänahkaa. Draco tuhahti, vaikka leppyikin jo vähän. Harrylle oli vaikea olla vihainen, vaikka toinen olikin uskomaton ääliö välillä.

”Voin antaa sinulle kriisiapua. Olihan se traumaattista”, Harryn äänessä oli kiusoitteleva sävy.

Draco mulkaisi poikaa, terävä vastaus jo kielenkärjellään valmiina. Harry kuitenkin polvistui hänen eteensä ja avasi mustien housujen vetoketjun näppärästi. No jaa, Draco ajatteli, ainakin Harry olisi hiljaa, kun suu olisi varattu muuhun.

Pian hän ei muistanut enää, miksi hänen olisi pitänyt olla vihainen tuolle jumalaisesti suutaan käyttävälle pojalle.

*
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kyllä minä kissan tunnistan, K11, Drarry
« Vastaus #1 : 04.04.2017 22:56:54 »
Oi olipa tää ihana ja hauska ja suloinen! En oo lukenut Drarrya taas ihan luvattoman pitkään aikaan joten olipa mukavaa uppoutua hetkeksi tähän.

Tosiaan, aivan ihana! Muka-vihainen Draco oli hurjan söpö, varsinkin kun ei se kuitenkaan voi kauaa kärttyillä Harrylle. Harry taas oli tosi eloisan oloinen ja tykkäsin siitä miten se läsnäolollaan jotenkin täytti vaan tilaa metsässä (okei kuulostaa vähän hassulta selostukselta mut tällaisen mielikuvan sain päähäni lukiessa :D). Kuvailu oli kanssa kohdillaan! Tuli ihan ikävä syksyä kun niin nättejä pikku yksityiskohtia oli siellä täällä pitkin tekstiä.

Lainaus
"Olet myöhässä", Draco totesi kylmästi, jaksamatta edes kääntyä.

Kädet kiertyivät hänen lanteilleen ja lämmin vartalo painui selkäö vasten.

Yhy, tää oli jotenkin niin kiva kohta ;___; <3

Lainaus
"Apua! Harry apua! Se tappaa minut!"
Draco lähes itki ja yritti saada poikaystävänsä apuun.

Pieni throwback kolmosluokalle kun Hiinokka tappoi Dracon? :D ensin säikähdin itsekin että apua kuka tuli nylkemään Draco-raasun mutta purskahdin itsekin nauruun kun luin eteenpäin.

Lainaus
"Hmph, kyllä minä sen tiesin", Draco vastasi tuhahtaen ja istui kannon päälle ristien kätensä.

:D voi tätä pientä ylpeää lasta, eihän nyt kukaan oikesti kissaa juuri äsken säikähtänyt, eihän? Oivoi kun se on suloinen

Tää pysyi kivasti fluffyn rajoissa vaikka paikoitellen ei-ehkä-niinkään-fluffista materiaaliakin oli mukana. Loppujen lopuksi tosi hymyilyttävä ja ihana paketti olik tämä! Kiitos kaunis, olipa mukava lukukokemus <33
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Vs: Kyllä minä kissan tunnistan, K11, Drarry
« Vastaus #2 : 05.04.2017 11:57:32 »
haryu - Ihanaa, että tämä oli mieluinen lahja! :) Mukava kuulla, että kuvailu oli mieleen. Ei tämä tosiaan pelkkää fluffya ollut, mutta hieman sitäkin. Kiitos kommentistasi<3
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

Nyyhti

  • ***
  • Viestejä: 3 899
Vs: Kyllä minä kissan tunnistan, K11, Drarry
« Vastaus #3 : 10.07.2017 21:06:10 »
Kommenttikampanjasta päivää! Siellä käskettiin valita teksti Otsikko etsii tarinaa-haasteesta, ja tämän nimi kiinnitti huomioni. En sitten tajunnut yhtään lukea mitään muita tietoja, koska sellainenhan on ihan yliarvostettua. Tuli siis lukiessa ihan puskista tämä paritus, ja tällaisena ikuisena Harry/Draco-vihaajana olin silleen hups xD

Mutta ei anneta sen häiritä! Jos unohdetaan se, etten yhtään pidä parituksesta, se oli kyllä tosi hyvin kirjoitettu. Hahmot olivat tunnistettavia, vaikka olivatkin yhdessä. Olen törmännyt tosi usein sellaisiin ficceihin, joissa käytännössä Harrya ja Dracoa hahmoissa ovat vain nimet ja taustatarinat. Sitten he ovat jotenkin päätyneet yhteen ja hempeilevät mitä sattuu ja jeejee. Tässä rakastin sitä, kuinka Draco ajatteli Harrya pottapäänä ja muutenkin ärsyttävänä, ja Harry mitä ilmeisimmin taas naureskeli Dracon pelokkuudelle. Ihanan IC:tä toimintaa!

Lisäksi tykkäsin tämän juonesta tosi paljon. Olin vähän kauhuissani siitä fluffyn määrästä ja viitteistä suoraan toimintaan, kun ihana kissa tuli keskeyttämään :D Se oli hauska käänne, ja katkaisi kivasti imelyyden ennen kuin se olisi mennyt liiallisuuksiin minun makuuni xD Kissasta kuitenkin päästiin kivasti myös takaisin siihen, mihin jäätiin, joten tämä oli kokonaisuudessaan oikein suloinen pieni ficceröinen!
Never regret something that once made you smile.

Okakettu

  • revonhäntä
  • ***
  • Viestejä: 1 152
Vs: Kyllä minä kissan tunnistan, K11, Drarry
« Vastaus #4 : 27.01.2018 19:33:14 »
Tervehdys kommenttikampanjasta! :)

Valitsin tämän ficin listauksestasi puhtaasti hauskan otsikon perusteella, mutta myös siksi, että tahdoin tietää miten ihmeessä se voisi liittyä Drarryyn. Heh, hyvinhän se liittyi - tämä oli todella hauska ja suloinen teksti, olematta kuitenkaan liian sokerinen. Tykkäsin erityisesti Dracon hahmon kuvauksesta. Olit tuonut hyvin esiin sen, että hänen tietty... hmm, koppavuutensa, äksyilynsä ja muut negatiivisiksi luokiteltavat luonteenpiirteet ovat tietystä kulmasta katseltuna vähän humoristisia. Tämä ficci sai minut tajuamaan, että draamakuningatar!Draco on paras Draco. ;D Toisaalta Draco ei ollut tässä onneksi mitenkään yksipuolinen, vaan toit hahmosta esiin monia puolia. Minusta oli esmes mukava ja jotenkin pehmeä yksityiskohta, että hän piti Pansylta saatuja lapasia.

Koukkujalan esiintulo ja Dracon reaktio olivat molemmat ihan mahtavia, ja tuntui hyvin IC:ltä, että Harry on tilanteessa huvittunut, rauhallisempi osapuoli. Samalla se toi hyvin esiin poikien välistä dynamiikkaa, ja vaikutti uskottavalta kun sitä vertaa canoniin - nominalin tapaan olen sitä mieltä, että kirjoitit heistä yhdessä todella hyvin. Drarry ei kuulu omiin  suosikkiparituksiini, mutta pidin heistä tässä, kuten ficistä kokonaisuudessaankin, todella paljon.

Kiitos paljon lukukokemuksesta! Oli mukava lukea vaihteeksi jotain vähän kevyempää ja hyväntuulista. Ja kuten sanottu, otsikko on mahtava.
« Viimeksi muokattu: 27.01.2018 19:37:55 kirjoittanut Okakettu »
sentimentaalista löpinää.

ava & banneri ©️ Ingrid
avan taide ©️ Coco

Dokumentti

  • ***
  • Viestejä: 1 324
Vs: Kyllä minä kissan tunnistan, K11, Drarry
« Vastaus #5 : 01.02.2018 10:53:42 »
nominal - Kamalaa, miten kauan mulla on mennyt vastaukseen! :(
Apua, raukka, kun jouduit yllättäen Drarryn pariin. ;D Hyvä, että kuitenkin selvisit tästä, eikä ilmeisemmin syntynyt pahoja traumoja. ;) No ei vaan, mukava kuulla että tässä hahmot olivat omia itsejään. Itse pidän drarrysta juuri niin, eli hahmot ovat kuitenkin itsejään, eikä suhde muuta heitä kokonaan.
Mukavaa kuulla, että juoni toimi myös! En tiedä oikein mistä se tuli, otsikon saatuani vain tiesin haluavani kirjoittaa siitä tällä parituksesta. :D
Kiitos kommentista (näin pitkän ajan jälkeenkin!)<3

Grazioso - Älä sentään kuole!<3
Koukkujalka oli todella vähän ilkeä keskeyttäessään pojat! :D Mahtavaa, että olet lämmennyt drarrylle! Sille kannattaa lämmetä. :'D Itse aikanaan eksyin ficcailun pariin juuri drarryn takia! :)
Oikeasti on aina tosi kiva kuulla, että on onnistunut saamaan hahmoista IC:n, koska se on yksi tavoitteistani aina.
Mä olen myös myöhästelijä pahimmasta päästä, mut en kestä odottaa itsekään, samaistun siis myös täysin. :D
Olen täysin samaa mieltä, kukapa ei olisi heikkona Dracoon! ;)
Ja kirjoitan Drarrya ja muutakin fluffya jatkossakin, lupaan! :D Nyt oon eksynyt draamailemaan RPF puolelle hetkeksi, mutta lupaan et sieltä vielä palaan. :D
Kiitos kommentista!<3

Okakettu - Itse, kun sain otsikon tiesin heti haluavani kirjoittaa Drarrya. ;D En tiedä miksi, mutta tälläinen siitä syntyi. :D
Kuten aiemmissa vastauksissa sanoin, on ihana kuulla onnistuminen hahmoissa. Se on minulle tärkeää ja etenkin Draco on joskus hankala saada onnistumaan, etenkin tässä parituksessa.
Muutenkin on mahtavaa kuulla, että tämä ilahdutti ja pidit tästä.
Drarry on oma suosikkini ja siitä on kirjoitettu niin paljon, että uutta on vaikea luoda, sekin aina vähän jännittää.
Kiitos paljon kommentistasi!<3
Ava&banner @Waulish
Spend life with the people who make you happy,
not the people who you have to impress.

LillaMyy

  • ekoterroristi
  • ***
  • Viestejä: 3 643
  • "Oot pönttö :D <3" "ja ylpeä siitä! :D"
    • Sulkakynän rapinaa
Vs: Kyllä minä kissan tunnistan, K11, Drarry
« Vastaus #6 : 05.06.2018 10:10:07 »
Tervehdyksiä vaihdokkaista! (:

Myönnän ehkä nauraneeni hieman liikaakin, kun Koukkujalka tuolla lailla hyökkäsi Dracon kimppuun. :D Vaikka pitää kyllä sanoa, että hieman oli eriskummallista, että miksi se tuolla lailla kävi käsiksi Dracoon... Olisin toisaalta ymmärtänyt, jos Draco olisikin ollut vaikka monijuomalientä juonut kuolonsyöjä, joka yrittäisi huijata Harrya, ja Koukkujalka huomaisi tämän jotenkin, tai jotain vastaavaa, mutta tällaisena hieman kohotuttaa ehkä kulmia, että minkä takia Koukkujalka hyökkää toisen kimppuun tuolla lailla... Poikien reaktiot tuohon olivat kuitenkin varsin mainiot ja erittäin uskottavat, kuten edelläni kommentoineetkin ovat jo sanoneet. (: Tykkäsin erityisesti siitä, kuinka Draco alkoi oikein kunnolla draamailla heti, kun Harry vaan nauroi vieressä. :D Kuulostaa varsin osuvalta näille kahdelle!

Ei mulla nyt mitään hirveä ihmeellistä sanottavaa ole, mitä ei olisi sanottu jo, mutta tykkäsin tästä kyllä. Tämä oli mukavaa luettavaa näin aamutuimaan, ja tässä oli juuri sopiva määrä fluffya, ettei tullut mitään hirveää yliannostusta heti ekana. (: Kiitoksia siis tästä! (:

"Durin's folk do not flee from a fight."
ava & banneri © Ingrid

Felia

  • ***
  • Viestejä: 1 605
  • jokainen päivä on sun arvoinen
Vs: Kyllä minä kissan tunnistan, K11, Drarry
« Vastaus #7 : 05.06.2018 13:53:59 »
Etsiskelin tuossa sopivaa luettavaa ja tämä pomppasi nimensä ansiosta mukavasti esiin. :D

Ai että, tää oli ihana! Huumoria oli kivasti, ja lisäksi tämä oli ihanan kepeää luettavaa. Tää oli juuri sopiva makupala näin sadepäivän lukukokemukseksi. :D Parasta tässä oli ehdottomasti tuo Koukkujalan aiheuttama kohtaus. Pystyin niin elävästi kuvittelemaan Dracon panikoivan ja Harryn nauramassa tälle. XD Dracon draamailut yhdistettynä Harryn huolettomampaan / rennompaan luonteeseen on kyllä ihan parhautta. Sen takia kaksikko varmaan täydentääkin toisiaan niin hyvin, kun Harry on se rauhallisempi osapuoli ja Draco hoitaa sitten sen draamapuolen. :D

LillaMyy omassa kommentissaan pohtikin, miten Koukkujalka "hyökkäsi" Dracon kimppuun, mutta ellen nyt ihan väärin lukenut, niin Dracohan vissiin nojaili puuhun tai ainakin oli lähellä sitä. Jospa Koukkujalka oli ollut siellä puussa ja päätti juuri Dracon kiusaksi tulla alas sieltä...? :D Mutta joo, ihanan hauskan välikohtauksen se onnistui järjestämään. Onneksi Dracolle ei kuitenkaan tainnut jäädä mitään traumoja - tai jos jäi, niin eiköhän ne Harryn myötä unohtuneet. ;)

Tykkäilin kovasti, kiitos tästä ihanasta lukukokemuksesta. ♥
minne ikinä sä meet, sinne minä jään
ku siellä missä oot ei oo ikävää

Simma

  • The Witch
  • ***
  • Viestejä: 419
  • banneri © Ingrid
Vs: Kyllä minä kissan tunnistan, K11, Drarry
« Vastaus #8 : 23.03.2019 21:18:39 »
Valitsin tämän tuolta siun listasta nimen perusteella luettavaksi, koska se kuulosti samalla hauskalta ja söpöltä. Ja sitähän tämä myös oli!

(Ei olisi pitänyt lukea noita aikaisempia kommentteja, koska nyt tuntuu, ettei miulla ole mitään omaa sanottavaa, koska olen aikaisempien kanssa monesta asiasta samaa mieltä.)

Mutta siis, tykkään miten tässä on paljon sellaisia asioita, joita pystyy heijastamaan alkuperäiseen sarjaan. Esimerkiksi tuon, miten Draco ei ole innostunut tuosta kielletystä metsästä, koen kivana viittauksena ensimmäisen kirjan metsä-seikkailuun. Pidän myös paljon siitä, miten Draco vaikuttaa juuri sellaiselta, noh, dracomaiselta. Oot saanut pienin elein Dracosta sellaisen ylimielisen hölmön luihuispojan, kuten heti tuossa alussa tuo, miten Draco ei koskaan halua olla se, joka odottaa muita, mutta toisten odotuttaminen taas on ihan normaali asia hänelle. Samoin pidän paljon tuosta Dracon dramaattisuudesta, kun Koukkujalka hyppää hänen päähänsä. Heti ollaan kiljumassa apua, että kamala hirviö on tappamassa häntä. :-D Ja samaan aikaan Harry vain ihanasti nauraa vieressä ja pääsee vielä kuittailemaan Dracolle tuosta. Oon varma, ettei Harry ihan heti suostu unohtamaan tapahtunutta, vaan muistaa kyllä muistuttaa Dracoa siitä vielä moneen otteeseen.

Tykkään paljon tästä pienestä hetkestä kielletyn metsän juurella. Tässä on juuri sopivan verran söpöilyä ja huumoria - ja päästäänhän siellä lopussa vielä jonnekin aivan muihinkin juttuihin, ei jää epäselväksi, mitä siellä seuraavaksi tapahtuu. :-D Koukkujalka on kyllä kiva juonenkäänne, joka tuo tähän muuten aika perusjuoneen kivan tvistin! Oon varma, että jos Koukkujalka osaisi puhua, se saattaisi käydä vihjaamassa Hermionelle jotain Harryn salaisista yökävelyistä koulun tiluksilla.

kaaos

  • huitulapää
  • ***
  • Viestejä: 1 090
Vs: Kyllä minä kissan tunnistan, K11, Drarry
« Vastaus #9 : 11.03.2020 09:49:04 »
Onnittelut arpajaisvoitosta!

Vai tunnistat kissan... Koukkis on kyllä puoliksi gäätä, eli melkein suorastaan hirviö!

Suloinen pätkä. Ihanan ns perinteinen drarry. Tylypahkan ja etenkin kielletyn metsän miljöö viehätti, Harryn lempeät mutta varmat otteet dracosta. Hyvä pieni tarinankaari, hyvä ettei hommat jääneet kesken kissan kynsistä huolimatta.

Jäi kyllä mietityttämään että miksi ihmeessä koukkujalka ylipäänsä hyppäsi dracon päähän XD tuskin se mikään vahinko oli.
words make worlds

tuorein jatkis: Hämäränsäteet, K15, H/D

ava: sokerisiipi, bannu: Ingrid

Rosmariini

  • Tulesta syntynyt
  • ***
  • Viestejä: 780
  • Created by fear
Vs: Kyllä minä kissan tunnistan, K11, Drarry
« Vastaus #10 : 12.03.2020 21:35:09 »
Aww eikä, tämä oli niin sympaattinen!

Valikoin tämän tuon nimen perusteella, koska kissat on parhaita, ja tietysti koska Drarrya ja vähän huumoria. Ja tämä oli kyllä tosi söpö! Draco oli tässä niin oma hemmoteltu itsensä alusta loppuun - ensin kun hän nurisee siitä, että Harry kehtaa olla myöhässä, sitten dramatisoi tuosta kissahyökkäyksestä ja voi että, kyllä se ärsyttää, kun tukkakin menee sekaisin! Tästä tuli niin mieleen Azkabanin vangista se kohtaus, jossa Hiinokka hyökkää Dracon kimppuun, ja Draco luulee kuolevansa. :D Mutta onneksi tässä oli sentään Harry auttamassa eikä jankuttamassa Dracon turhamaisuudesta, kun suulle on vähän muutakin tekemistä. ;) Tässä oli juuri sopiva sekoitus huumoria, kuumaa pusuttelua ja sopivaa loppukiusoittelua siitä, että hommat etenevät pidemmällekin. Tykkäsin myös tuosta alun vuodenaikojen kuvailusta, ja samaistun kyllä Dracoon siinä, että syksy on paras kuukausi, koska kesällä on liian kuuma ja talvella liian kylmä.

Paras kohta tässä oli ehdottomasti seuraava, koska Draama-draco best:

Lainaus
Harry vain seisoi vieressä ja – helvetin pottapää– nauroi! Nauroi Dracon tuskalle ja paniikille. Dracon juostessa jälleen Harryn ohi, poika tarttui häntä olkapäistä ja pysäytti, nostaen vihdoin kamalan hirviön pois tämän päästä.

Draco kavahti reilusti taaksepäin, ennen kuin uskalsi katsoa oliko Harry selvinnyt, otus oli varmasti hyökännyt tämänkin kimppuun. Mutta ei, Harry hymyili ja piti sylissään oranssia hirviötä. Hymyili!

Miten Harry kehtaa! Kyllä nyt on anteeksipyynnön paikka. Mutta onneksi Draco taisikin sen jo saada tietyssä muodossa. ::)

Kiitos tästä, tämä nostatti hymyn huulille!


i think if i gave you my heart, you would treat it tenderly.