Kirjoittaja Aihe: Twilight:Kumpi meistä on voittaja hänelle? ~K-11~  (Luettu 1338 kertaa)

Groverin tyttö11

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 54
Kirjoittaja:Minä
Ikäraja:K-11
Fandom:Twilight
Genre:Romance adventure Fluffy
Paritus:Lukekemalla selviää ;)
Vastuuvapaus:Stephanie omistaa mahtavat hahmot :D En saa rahaa
Summary:Perustuu aamunkoin jälkeisiin tapahtumiin. Ennen Renesmeen syntymää.


                                  ~Luku 1~Bella PoV
Bella istui keittiössä. Charlie oli töissä ja hän oli yksin kotona. Bella kuuli tutun moottoripyörän ajavan pihaan. Jacob! Jacob oli välttämättä halunnut viettää aikaa Bellan kanssa ennen Bellan ja Edwardin häitä. Edward olisi kyllä toivonut että Bella olisi suunnittelemassa tilaisuutta. Mutta Bella halusi olla Jacobin kanssa. Hän ajatteli että Jacob ei olisi niin vihainen jos he viettäisivät aikaa. Bella puki ja lähti. Jacob odotti häntä. Jacob hymyili minulle. Kaikki murheet haihtuivat kun hän näki Jacobin.
-Sinähän olet hyvällä tuulella,Sanon.
-Kun sinä olet kanssani niin varmasti olen,Jake sanoi.
-Mennäänkö?,Kysyn. Jake nyökkää. Hetken kuluttua olemme suosikkipaikassani La Pushissa.

Jake ottaa eväskorin ja viltin ja levittää sen ruoholle. Alan mutustella salaattivoileipää. Jake tarttuu makkaravoileipään. Syömme ja juomme välillä Jaffaa. Emme kuitenkaan puhu mitään.
-Tuletko häihimme?,Kysyn varovasti. Jake kääntää surullisena katseensa pois. Tajuan loukanneeni häntä.
-Anteeksi,Sanon hiljaa. Melkein purskahdan itkuun. Haluan Jakenkin olevan onnellinen. Jacob ei sano mitään. Minä nousen viltiltä. Hän siivoaa Jaffapullomme koriin. Hän vie minut kotiin ja kaasuttaa tiehensä. Olen todella surullinen. Saan isältäni tekstiviestin ja hän sanoo että hän tulee myöhään. Menen huoneeseeni. Pian kuulen Edwardin äänen.
-Oletko täällä?,Hän kysyy.
-Olen,Sanon hiljaa.
-Alice ja Rosalie haluavat olla morsiusneitoja,Edward sanoo.
-Ihan miten vain,Sanon. En saa Jacobia pois mielestäni.
-Mikä hätänä Bella?,Edward kysyy huolissaan.
-Tahdon olla hetken yksin,Vastaan toivon etten loukkaa Edwardia.

Jacob ryntää metsässä eteenpäin. Hän rakastaa sutena juoksemista. Tällä hetkellä kuitenkin kaikki tuntuu kamalalta. Bella hänen Bellansa menee sen verenimijän kanssa naimisiin! Hän vihaa Edwardia enemmän kuin koskaan. Hän haluaa nähdä sen vampyyrin ketkun ja sanoa suoran mielipiteensä siitä että Bella ei voi naida Edwardia. Jacob ryntää sutena Cullenien talolle jonne Bella on mennyt vierailulle. Edward on juuri suutelemassa Bellaa. Jacob antaa mustasukkaisuudelleen vallan. Hän pamauttaa Edwardin viisimetriä kauemmas Bellasta. Carlisle ja Esme ovat kummatkin iltavuorossa. Alice ja Rosalie hankkimassa pukuja. Mutta Jasper ja Emmet tulevat katsomaan mitä tapahtuu. Edward sähisee. Jasper ja Emmet ovat myös valmiina käymään Jacobin kimppuun.
-LOPETTAKAA!,Yritän huutaa. Samassa Sam ja Embry hyppäävät Jasperin ja Emmetin kimppuun.
Kun kaikki ovat toistensa kimpussa menetän hermoni.

-NYT LOPETATTE!,Huudan. Kaikki pysähtyvät. He päästävät toisistaan irti.
-Anteeksi Bella,Jacob sanoo nolona. Näen hänen ilmeestään katumuksen.
-Ei se mitään,Sanon tyynesti. Hän katuu ja minulle riittää se.
-Sam Embry  häivytään täällä ei ole meille mitään,Jacob sanoo. Hän katsoo minua toiveikkaasti. Edward ilmeisesti lukee hänen ajatuksensa ja käy uudelleen sudeksi muuttuneen Jacobin kimppuun.
-Edward!,Huudan kun Sam ja Embry ovat saaneet Edwardin irti Jacobista.
-Tuo rakki ajatteli että täällä hänelle on sinä minä kyllä...,Hänen lauseensa jäi kesken.
-Perhana! Entä sitten ei se sinua koske,Sanon vihaisesti. Minä en välitä ostoksilta huomaamattani tulleista Alicen ja Rosalien tyrmistyneistä ilmeistä. Jacob jää pihalle vielä kun Embry ja Sam lähtevät.
-Haluotko kyydin,Hän kysyy ystävällisesti.
-Sopii,Hymyilen. Hän muuttuu sudeksi ja hakee moottoripyöränsä. Kiipeämme moottoripyörän satulaan ja ajamme pois.

-Mitä ihmettä tapahtui?,Alice kysyi. He olivat kaikki Edwardin huoneessa.
-Me tappelimme kolmea sutta vastaan,Jasper tunnusti. Hän halusi olla rehellinen Alicen edessä.
-Teitte mitä?,Esme kysyi ovelta. Hän oli tullut aikaisemmin kotiin.
-Me tappelimme,Emmet sanoi rehellisesti.
-Keiden kanssa? Keskenännekö?,Esme kummastelee.
-Kolmen suden kanssa,Emmet sanoo varovasti.
-Jotka ovat Jacob,Sam ja Embry,Alice luettelee.
-Osalistuitteko tekin Alice ja Rosalie,Esme kysyy vihaisesti.
-Emme tietenkään,Alice puolustautuu.
-Huomenna pyydämme Mr Blackilta anteeksi,Esme julistaa.
-Hyvä on,pojat sanovat yhteen ääneen
Welcome to my playground