Kirjoittaja Aihe: Ja taivaalla tanssi kuu, S, Dean/Seamus  (Luettu 1786 kertaa)

pistoolisankari

  • Vieras
Ja taivaalla tanssi kuu, S, Dean/Seamus
« : 09.10.2016 01:19:17 »
Ja taivaalla tanssi kuu
Genre: Ällö fluffyhöttö
Kirjoittaja: pistoolisankari
Paritus: Dean/Seamus
Ikäraja: S
Kuvaus: »Mutta mehän voitaisiin pussata». Inspiraationa tässä toimi Miljoonasateen biisi Kerran elämässä (se on hyvä, kuunnelkaa se!) ja osallistun tällä haasteisiin Yhtyeen tuotanto II ja Ficlet300 (sana 97. Sydäntalvi).

Vastuunvapaus: Teksti kuuluu minulle, hahmot ja alkuperäinen tarina kuuluvat luonnollisesti aivan muille tahoille enkä saa tästä rahaa tai mitään muutakaan.

A/N: No hyi, miten siirappista.

Ja taivaalla tanssi kuu
Ulkona oli sydäntalvi ja me oltiin Seamusin sedän luona, huoneessa joka oli korkean talon ylimmässä kerroksessa, ullakko jossa takka yski ja puhisi. Seamus istui lattialla ja kävi minun piirustuslehtiötäni läpi ja hymähteli piirustuksille. Herätyskello yöpöydällä näytti puoli yhtä. Sitten Seamus laski lehtiön ja istui sängylle minun viereeni.
»Dean», hän mumisi.
»Mm?» minä mumisin takaisin. Takka rätisi ja poksahteli.
»Milloin sä pussasit ensi kertaa?», hän kysyi.
»Kaksitoistavuotiaana. Pussasin meidän naapurin tyttöä», minä muistelin, »se oli neljätoista ja sillä oli tissit».
»Mä en ole pussannut koskaan ketään», Seamus myönsi hiljaa.
»Mutta mehän voitaisiin pussata», minä sanoin ajattelematta. Me molemmat hiljennyttiin pitkäksi aikaa.

»Sori», minä sanoin, kun hetki oli kulunut.
»No pussataanko nyt», Seamus kysyi hiljaa ja punastui heti korvanpäitään myöten. Häpeillen hän hautasi päänsä olkapäätäni vasten.
»Tai ei mitään».
Minä nappasin hänen päänsä käsieni väliin ja painoin pakkasessa halkeilleet huuleni hänen rohtuneita huuliaan vasten.

Meitä molempia nauratti, ja Seamus irrottautui suudelmasta saadakseen kunnolla henkeä.
»Se tuntui aika märältä», hän pihisi nauraen sängyn jalkopäässä.
»Ha!» minä hihkaisin ja pyörähdin hänen viereensä makaamaan. Kattoikkunasta näkyi yötaivaalla tanssiva lempeäkasvoinen kuu.

Ja siitä suukostahan ei muille puhuttu, se oli meidän pikku salaisuus.
« Viimeksi muokattu: 21.12.2016 18:00:57 kirjoittanut pistoolisankari »

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Vs: Ja taivaalla tanssi kuu, S, Dean/Seamus
« Vastaus #1 : 17.10.2016 23:24:01 »
Ihanaa, miten siirappista! <3 Paritus on mieleeni ja fic oli todella suloinen. Virheitä en löytänyt.
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes

Resonanssi

  • ***
  • Viestejä: 1 013
  • Seamus Finnigan + Theodore Nott = <3
Vs: Ja taivaalla tanssi kuu, S, Dean/Seamus
« Vastaus #2 : 18.10.2016 22:00:30 »
Koska kaikki Seamus ficit on luettava, niin myös tämäkin.  Hmmmm..... jokin kirjoitustyylissä tökki, anteeksi en osaa sanoa mikä 🙄 mutta mutta, olisin kaivannut hieman enemmän kuvailua, poikien ajatuksia, kuvailua suudelmasta jne.  Muuten oikein hyvä ficci.
Kiitos ja lisää Seamusta 😄
Seamus Finnigan <3 Theodore Nott
http://www.finfanfun.fi/index.php?topic=15036.0

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 260
  • kahvia koneeseen
Vs: Ja taivaalla tanssi kuu, S, Dean/Seamus
« Vastaus #3 : 23.10.2016 18:47:32 »
Ah, tämä paritus! Dean ja Seamus niiiin kuuluu toisilleen :D Luen tosi harvoin fluffya, mutta tykkäsin kyllä tästä, oli kovin söpö pieni teksti :)

Olisin myös kaivannut kuvailua hieman enemmän, mutta toimii se näinkin, pienenä söpöilypätkänä.

Lainaus
Ja siitä suukostahan ei muille puhuttu, se oli meidän pikku salaisuus.
Lopetus oli mainio, voi että miten söpöjä nuo pojat ovat yhdessä :)

Kiitoksia tästä välipalasta!