Kirjoittaja Aihe: En suostu häviämään, S | slash | Heikki/Kalevi | puolitoistaraapale  (Luettu 2708 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 040
Nimi: En suostu häviämään
Kirjoittaja: Sokerisiipi
Ikäraja: S
Tyylilaji: tunnelmadraama, slash
Paritus: Heikki/Kalevi
Haasteet: Vuosi raapalehtien V, One True Something 20 #2, Tavoita tunnelma #2 Dimitri Vegas & Like Miken kappaleella Stay a While ja
Sadonkorjuuetydejä tällä sitaatilla: "When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about."

A/N: Se, kun löydät koko ajan biisejä lempiparitukseesi. Tämä kyseinen biisi on niin Heikin näkökulmasta, etten ihan oikeasti kestä. Yhy.



En suostu häviämään

Don't run away
I want you by my side
I hope you never leave
I'll just keep holding on
I'll just be all you need


(Dimitri Vegas & Like Mike – Stay A While)

Jää mun luo.

Tahdon sanoa ne sanat, vaikka Kalevi loittonee jo. Se keho on tässä, aivan vieressä, mutta sen mieli karkaa ja raivaa meidän välille valovuosia. En voi tehdä mitään. En voi vaatia, en edes pyytää. Kalevi lähtee joka tapauksessa, ja mun sydän on hajoamaisillaan.

Vitun idiootti, mä rakastan sua, tajuatko?

Joskus olen varma, että Kalevi tuntee samoin. Se katsoo mua välillä tavalla, jota en osaa nimetä, mutta toisella hetkellä Kalevi rikkoo kaikki kuvitelmat eikä jätä mulle mitään. Välillä vannon, että vihaan Kalevia, mutta ei. Ei se viillä näin syvältä.

En ikinä luvannut sulle mitään, Kalevin katse sanoo ja sen ilme on hyvin rauhallinen. Myrsky on tyyntynyt. Jäljellä on rojuja ja raunioita. Tämän enempää minä en saa. Kalevi jää aina pystyyn, tapahtui mitä hyvänsä. Mikään tai kukaan ei yllä siihen. Mun pitäisi tajuta se jo, mutta en suostu.

”Sä yrität ajaa mut pois”, sanon ääneen. ”Yritä kovemmin.”

En osaa hävitä.

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Go Heikki! Haarniska ja miekka esiin!

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 040
takkuinen: Aww, niinpä! Heikki on päättänyt, että se haluaa Kalevin ja se aikoo taistella sen vuoksi. Hihi, kiitos kommentista!

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Voi nyyh. Näistä kyllä saa niin angstista settiä aikaan että! Mua niin käy Heikki sääliksi, kun se on niin kovasti tunteella mukana ja sitten yrittää nyhtää jotain selvää esiin tuosta kivimöykystä, joka ei tahdo näyttää ulos yhtään mitään. Niin rakaa, niin ilkeää, Kalevi, käyttäytyisit nyt!

Lainaus
”Sä yrität ajaa mut pois”, sanon ääneen. ”Yritä kovemmin.”
Hyvä Heikki! Älä anna periksi. ♥ Kyllä se Kalevi siitä vielä taipuu.


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Arten Heilevi-maratonia on ollut hauska seurata, enkä ole edes aiemmin tajunnut, että oot kirjoittanut näin hirveän monta tekstiä näistä!! Pitäisi varmaan itsekin vähän maratonailla :D

Tämä oli kiva ja haikea ja tässä kivasti kiteytyi näiden suhteen ongelmat. Taas tekisi mieli mäiskiä Kalevia paistinpannulla, koska Heikkiä käy niin sääliksi :< Toinen antaa koko sydämensä ja vastaanotto on niin kylmä.

Lainaus
Joskus olen varma, että Kalevi tuntee samoin. Se katsoo mua välillä tavalla, jota en osaa nimetä, mutta toisella hetkellä Kalevi rikkoo kaikki kuvitelmat eikä jätä mulle mitään.

Nyyh juuri näin. Ihan kamalaa Kalevilta jättää Heikki yksin kärvistelemään näiden asioiden kanssa. Ja juuri siksi rakastan tätä paritusta niin paljon, harvoin kukana kirjoittaa näin hankalasta suhteesta ja vaikka se on kamalaa, on sitä tosi ihana lukea.

Tykkäsin taas kerran, onkin ollut ihan liian pitkä tauko näistä herroista!! Kiitos <3

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Awww, mä tutustun vasta näihin poikiin mutta ihana raapale tämä! :) Mä niin ymmärrän Heikin ajatukset, toivottavasti se Kalevi (meinasin kirjottaa Kalle xD) lämpenis!
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Lainaus
Joskus olen varma, että Kalevi tuntee samoin. Se katsoo mua välillä tavalla, jota en osaa nimetä, mutta toisella hetkellä Kalevi rikkoo kaikki kuvitelmat eikä jätä mulle mitään.

Nyyh juuri näin. Ihan kamalaa Kalevilta jättää Heikki yksin kärvistelemään näiden asioiden kanssa. Ja juuri siksi rakastan tätä paritusta niin paljon, harvoin kukana kirjoittaa näin hankalasta suhteesta ja vaikka se on kamalaa, on sitä tosi ihana lukea.
Pakko tulla vielä sanomaan että niinpä, just näin! Suhde ei ole ollenkaan tavanomainen ja rakastan sitä, miten vaikeaa kaikki on. Edestakashuopaaminen on jännittävää. Mikään ei mee mitenkään prinsessamaisesti ja siksi ne kaikki voiton hetket, kosketukset, sanat, suudelmat, seksi, tuntuu paljon paremmalta ja voimakkaammalta näiden kanssa kuin muuten. Musta on ihanaa, miten Kalevi ei anna periksi eikä halua heittäytyä, että sillä kestää ihan sairaan kauan myöntää mitään itselleen saatikka Heikille, että se on koko ajan varpaillaan ja kun se antaa itsensä rentoutua hetkeksi, seuraavana hetkenä se on jo soimaamassa itseään ja miettimässä, että mitä pitikään tehdä. Ukkosessakin on niin ihanaa, kun samaan aikaan Kalevista tuntuu sekä hyvältä että pahalta. En osaa samaistua tähän tunteeseen, mutta nautin siitä, miten erilaisia fiiliksiä ja tuntemuksia tyypillä voi olla verrattuna vaikka omaan tunneskaalaani, joka vastaa kyllä paljon enemmän sydän hihassa kävelevää Heikkiä.

Pst. Kiva että musta on ollut hupia! :D


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman