Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 31749 kertaa)

Virhrearvio

Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #460 : 17.04.2017 20:10:09 »
Sain vihdoin ja viimein mun eka  lapraksen!!!  ;D Tulihan se viimein 10  km munasta, kun niitä jo tukun olen hautonut. Ja tupla karkit, ai että! Harmi vain ettei mun The Lapras ole hyvällä iv:llä pilattu ja liikkeetkin on keskiverrot. Ja tässä nyt pohdiskelen josko säästäisin karkit hyvään yksilöön, kun kerran jaksoin odottaa näin kauan niin kai jaksaisin odottaa vielä hetken.

Miltank pääsi karkuun tänään, harmi. Toisaalta irtona napattu 1900cp Draconite ei ole paha xD
Take my hand tonight
Let's not think about tomorrow
Take my hand tonight
We could find some place to go

Fiorella

• Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #461 : 20.04.2017 11:51:02 »
Tämä event ei kyllä minulle ole vielä paljon onnea tuonut. Toistaiseksi munista on tullut kaksi Abraa, sellainen pikku kasvi ja Natu-lintu. Muutama vielä jäljellä, ehkä niistä tulisi joku jännempikin.

Minusta paras eventtijuttu ikinä olisi se, että saisi taas kaikesta tuplacandyt; buddysta ja napatuista ja professorille vaihdetuista. Se olisi oikeasti hyödyllinen ja jokainen saisi valita, mistä olisi hänelle parhaiten etua.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Larjus

• Sir Candy
  • Damn it feels good to be a Lannister
    • tumblr
« Vastaus #462 : 20.04.2017 17:12:46 »
En oo kiireiden ja huonon vointini takia hyötynyt paljoakaan tästä eventistä. Pari Grimeria on noista kahden kilsan munista tullut, ja koska kävelytän parhaillaankin sellaista Mukin saadakseni, karkit tulee käyttöön (ja sainpa paremman Grimerinkin kehitettäväksi hähää). Se on kans kiva, että vitosista on nyt tullut kakkosgenen starttereita, kun sieltä tuli ihan hyvä Totodile mulle (entinen ainokainen on ihan hanurista :'D). Chikorita-karkkejakin tuli yhden mukana, eli Meganiumin saaminen on taas vähän lähempänä. Mulla on vielä yksi tän eventin aikana saatu vitosmuna hautumassa. Toivon, että sieltä tulis Cyndaquil, koska niitä mulla on vain yksi, ja se on niin tasoltaan kuin IV:ltään niin huono, etten sitä viitti kehittää.
Let me show you what I like
Then you can be it on my tiny cupcake

Fiorella

• Hyvän tuulen kotisatama
« Vastaus #463 : 20.04.2017 19:23:53 »
Taitaa olla paikallisia eroja, Larjus, kun minulle ei ole tullut ainuttakaan noista koko viestissä mainitsemistasi vielä ollenkaan. ;) Saisi kyllä olla kaikkia pokemoneja kaikkialla, kun ei se välttämättä ole kovin todennäköistä, että kaikilla olisi tilaisuutta matkustella edestakaisin (muutenkaan, saati sitten pokemonien perässä ;) ).

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

• Pathfinder
« Vastaus #464 : 21.04.2017 01:57:59 »
Vasta tänään pääsin vähän ahkerammin pelailemaan Pogoa. En ole siis viime aikoina noin muuten paljoa pelaillut. Paljon silti tuli tänään vielä kahden kilsan munia, joista tuli Grimer, Magby, Slowpoke ja Pichu. Vitosen munasta tuli yllättäen Chikorita. :D Olisin ollut iloisempi Cyndaquilista tai Totodilestä, kun Chikoritan kaikki muodot mulla onkin jo dexissä, mutta kyllä toikin kelpaa. :) Yhdestä vitosen munasta tuli sitten Paras taas vaihteeksi. ::) Sain myös kaksi kymppimunaakin, jotka on nyt hautumassa. Toivottavasti niistä tulee jotain muuta kuin Sudowoodo, Gligar, Mantine tai Scarmory. ::) Nyt ollaan parhaillaan neljällä gymilläkin, kun ahkeroitiin niin kovasti tänään äidin kanssa tuolla paskasäässä. Ollaan näköjään ainoat hullut tällä paikkakunnalla, jotka pelaa tuuli- ja vesikeleilläkin. ::) Myös yhden lucky egginkin käytin vielä tän eventin puitteissa ja olen jo yli puolivälissä kohti 31 leveliä. :D
"Welcome to the family, son!"