Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220485 kertaa)

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #360 : 20.02.2017 11:08:43 »
Lainaus
En muista mainittiinko tässä ketjussa, mutta Espeonia ja Umbreonia ei saa kehitettyä randomilla ollenkaan. Nimikikoilla voi kehittää kerran ja loput pitää sitten kehittää kävelyttämällä Eeveetä buddyna 10 km.
Tämä olikin uusi tieto. Eli muuttuuko se siis itsestään kun sitä on kävelyttänyt buddyna aikansa, vai mitä ihmettä?  ???  Tarvitseeko silti olla riittävästi candyja ennestään, vai riittävätkö ne siitä kävelystä tulevat siis?

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #361 : 20.02.2017 11:33:50 »
Maksaa sen 25 karkkia silti. Pitää evolvata silloin kun se on vielä buddyna, päivällä tulee Espeon ja yöllä Umbreon. Itse en ole kokeillut, koska kuten sanoin, käytän mieluummin kilometrit johonkin muuhun.

// Hups olin laittanut väärän nimen!
« Viimeksi muokattu: 20.02.2017 13:04:44 kirjoittanut Tuittu »

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #362 : 20.02.2017 11:50:29 »
Ei mutta, nyt kun katsoin niin minullahan on jo se Espeon, se on se violetti. Muistin nimet väärin päin. Mitenkäs sitten Umbreon, onko sillekin joku oma niksinsä vai tuleeko se ihan randomisti sitten?

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #363 : 20.02.2017 13:06:08 »
Hups sori olin laittanut väärän nimen tuohon ;D Eli siis jos sen buddyn kehittää yöllä niin siitä tulee Umbreon. Mutta nimeämällähän se kannattaa tehdä jos on eka, niin on helpompaa, eli Tamao. Ja ei siis tule randomilla ollenkaan (sitä kyllä kokeilin ja tuloksena hirveä läjä Jolteoneja ja Flareoneja).

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #364 : 20.02.2017 18:24:32 »
Kiva kun mistään ei löydy luotettavaa tietoa siitä, mitä tokan genen pokemoneja voi saada mistäkin munasta. :/ Yhden listan mukaan Slugman pitäisi tulla 5 km munista, mutta sain sellaisen tänään 2 km munasta. Samassa listassa se kävyn näköinen pokemon on 5 km -kategoriassa, mutta äiti sai sellaisen 10 km munasta. Yhden listan mukaan se Misdreavus, joka on ilmeisesti tokan genen ainoa haamupokemon, pitäisi tulla 2 km munasta ja toisessa listassa se on laitettu 10 km muniin. Todella hämmentävää, kun ei yhtään tiedä, mitkä on niitä harvinaisempia pokemoneja sitten.

Luulin, että Skarmory olisi vähän ehkä harvinaisempi, mutta nappasin niitä tänään kaksi keskustasta ja listassa näin niitä vielä parissa muussakin paikassa, mutta ei lähdetty enää niiden perään sitten. Se rauskun näköinen pokemon taitaa olla vähän harvinaisempi, kun sitä en ole nähnyt vielä ollenkaan siinä listassa. Muutenkin musta on vähän ärsyttävää, kun tässä sukupolvessa on tosi paljon sellaisia pokemoneja, joilla ei ole evoluutiota. Mulle ekassa genessä muodostui ongelmalliseksi juuri niiden hahmojen löytäminen, joilla ei ole kehitysmuotoa. Snorlax jäi saamatta ja samoin Hitmonchan. Mut uudessa genessä on ilmeisesti vauvamuoto Hitmonchanille ja Hitmonleelle, joten jos sen saisi, niin olisi mahdollisuus ehkä siihen Hitmonchaniinkin, jos kehittäisi sen vauvan. Mut sille vauvamuodolle tuli myös se joku kolmas muotokin tän tokan genen myötä, jos oikein käsitin.

Ja hermot menee niihin evoluutiokiviin, kun niitä ei kuulu eikä näy. Äidillä on jo yksi, se jolla saa Seadran kehitettyä Kingdraksi, mutta mulla ei ole vieläkään yhden yhtä, vaikka olen pyöritellyt enemmän pokestoppeja kuin hän. Todella turhauttavaa, kun on haalinut niitä karkkeja tietyille ekan genen pokemoneille, mut niiden evolvaaminen on sitten täysi mahdottomuus, kun niitä pirun evoluutiokiviä ei tule mistään. Tää peli ei selvästi pidä musta...

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #365 : 21.02.2017 22:40:43 »
Ovatkohan nämäkin uudet pokemonit alueellisia niin kuin aiemmatkin? Täällä on tullut mainittua monia, jotka kuulostavat ihan vierailta niihin verraten, joita olen pyydystellyt. En ole nähnyt kuin yhden tyhjän varjon enää, muuten ovat noita samoja, joita keräsin ekana päivänä. Tänään sain uuden, kissantapaisen nimeltä Sneasel. Lisäksi onnistuin kehittämään sellaisella erikoiskivellä Porygonista pyöreämpireunaisen ankan.

Mitä muita saa kehitettyä evoluutiokivillä kuin sen Porygonin, Slowpoken ja Seadran?

Lainaus
Mietin muuten sellaista tykkäättekö nappailla pokemonit vai evolvata?
Minä en mitenkään taktikoi. Jos candyt riittävät, niin evolvaan, ja jos tulee vastaan niin nappaan. Jätän varastoon aina kaksi parasta samanlaista ja muut muutan candyiksi. Paitsi niitä Eeveen isompia muotoja taitaa olla kolme kutakin. En muuten ole nähnyt kertaakaan Eeveetä tuon uudistuksen jälkeen, toivottavasti eivät ole muuttuneet harvinasemmiksi nyt kun niitä pitäisi kerätä sitä Umbreoniakin varten.

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #366 : 21.02.2017 23:05:09 »
Ei mitään käryä, onko tässä genessä alueellisia pokemoneja. Porygonin, Slowpoken ja Seadran lisäksi saa kehitettyä kivillä ainakin Onixin seuraavan muodon ja Gloomista Bellossomin, jonka mun äiti sai muuten tänään kehitettyä, kun sai sen jonkun aurinkokiven sille. Äidin Bellossom on poika, mikä on sinänsä aikas hauskaa, kun se pokemon on kuitenkin todella tyttömäisen näköinen, aww. :'3 Mun saldo kivien suhteen edelleen nolla. -__- Mitähän pahaa olen tehnyt, kun en saa niitä kiviä mistään... Onneks sentään äiti on saanut pari, niin ei tarvitse epäillä niiden pirun kivien olemassaoloa. :'D

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #367 : 22.02.2017 09:45:31 »
Siis kyllähän pokemonit vaihtelee alueellisesti, että mikä on missäkin yleistä ja sitten monilla pokemoneilla on pesiä, joten yleisesti harvinainenkin pokemon voi jossain olla väliaikaisesti yleinen. Varsinaiset alueelliset pokemonithan on sitten eri asia, kuulemma Heracross ja Corsola olisi sellaisia, joita ei voi Euroopassa saada.

Mainittujen lisäksi evoluutioitemeillä voi kehittää Poliwhirlista Politoedin ja Scytherista Scizorin. Ja sitten Sunkernista Sunfloran (ne on siis molemmat kakkosgenin pokemoneja).

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #368 : 22.02.2017 17:46:21 »
En muistanutkaan, että Poliwhirlillekin tuli se uusi muoto ja Scytherille kans. :'D

Onkohan Tyranitar vähän samankaltainen pokemon kuin Dragonite oli ekassa genessä? Jossain listassa se oli rankattu tokan genen parhaimmaksi salitaistelijaksi ja Blissey oli toisena. Hyi helkkari, en ole uskaltanut ollenkaan yrittää vallata Blissey-saleja, koska se on ilmeisesti aika veemäinen vastustaja, kun HP:t on kovat. :'D Sitten se sellainen pillerinpyörittäjän näköinen ötökkäpokemon on ilmeisesti kans aika kova taistelija ja Donphan myös (joka on se elefantin näköinen). Cyndaquilin vika muoto mainittiin myös jossain ja Espeonkin on hyvä saleilla. Mun Espeon on nyt yli 2300 CP ja se on kyllä ihan hyvin pärjännyt saleilla, vaikka HP:t ei mitkään häävit olekaan. Umbreonilla oli CP:hen nähden hyvät HP:t ja aion sitäkin nyt kehitellä tappiinsa ja käyttää sitäkin saleilla, koska se on niin siisti. :)

Oletteko muuten huomanneet, että Lapraksen CP:eitä on laskettu. -__- Kehitin mun parhaan Lapraksen yli 2000 CP asti ennen tätä uutta generaatiota ja tänään huomasin, että sen CP on pudonnut ainakin 200 pykälää alaspäin ja nyt se on sitten reilusti alle 2000 CP. Mua ärsyttää toi CP:n muuttelu. Ihan turhaa panostaa joidenkin pokemonien power uppaamiseen, jos niiden arvoja pudotetaan tolleen ihan varoittamatta.

Ne tuplakarkkimarjat on muuten kiva uudistus. Kohta mulla on tarpeeksi karkkia sen Snubbullinkin seuraavaan muotoon, kun olen aina sille Snubbullille syötellyt niitä ananaksen näköisiä marjoja, kun olen sen luonnossa kohdannut. :)

//Ai niin, näin muuten yksi yö unta, että nappasin tossa pelissä Lugian luonnosta. :'D Lugia on käsittääkseni yksi tokan generaation legendaarisista pokemoneista, jota ei ole pelissä saatavilla. Olispa toi joku enneuni, hehhe. :'D
« Viimeksi muokattu: 22.02.2017 18:20:53 kirjoittanut Kosmik »

Tuittu

  • ***
  • Viestejä: 412
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #369 : 22.02.2017 21:11:15 »
Onkohan Tyranitar vähän samankaltainen pokemon kuin Dragonite oli ekassa genessä? Jossain listassa se oli rankattu tokan genen parhaimmaksi salitaistelijaksi ja Blissey oli toisena. Hyi helkkari, en ole uskaltanut ollenkaan yrittää vallata Blissey-saleja, koska se on ilmeisesti aika veemäinen vastustaja, kun HP:t on kovat. :'D
No onhan se Tyranitar Dragonitea vastaava. Blissey on kyllä salin puolustamisessa selvästi paras. Jos sen kunnolla power-uppaa, niin sitä on käytännössä mahdotonta saada yksin alas. Siinä on tosin se vika, että jos se päätyy salin ekaksi vastustajaksi, niin sitä salin tasoa ei saa myöskään nostettua mitenkään.

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #370 : 22.02.2017 21:27:25 »
No onhan se Tyranitar Dragonitea vastaava. Blissey on kyllä salin puolustamisessa selvästi paras. Jos sen kunnolla power-uppaa, niin sitä on käytännössä mahdotonta saada yksin alas. Siinä on tosin se vika, että jos se päätyy salin ekaksi vastustajaksi, niin sitä salin tasoa ei saa myöskään nostettua mitenkään.
Nyt saa sitten jo kauhulla odottaa, jos ne Blisseyt tulee yleistymään saleilla, jolloin ei kyllä kauheasti innosta yksin valtailla saleja, jos ne on käytännössä mahdoton hakata yksin alas puolustavan Blisseyn takia. :/ Ja kun kaikilla ei ole mahdollista mennä valtaamaan saleja isolla porukalla, niin yksittäisen pelaajan kannalta aika ikäviä tuollaiset ylivoimaiset pokemonit. Mut pitää jäädä seuraamaan tilannetta. Täällä päin Blisseytä on näkynyt jo useammalla salilla, mutta ei ole vielä ainakaan ihan kaikkialle levinnyt.

Nyt on muuten alkanut näkyä saleillakin enemmän pienempien levelien pelaajia, joten ilmeisesti peli-innostus on kasvanut jonkin verran tokan generaation myötä. Ihan kiitettävästi näkyy salitilannekin jonkin verran tasoittuneen, eikä siniset ole ihan niin silmiinpistävän ylivoimaisia, vaikka edelleen kyllä huomaakin, että enemmistö saleista on sinisillä.

Ja lol, puhuin tuossa aikaisemmin siitä rausku-pokemonista (Mantine?) ja onnistuin sitten tänään löytämään sen jostain pienestä purosta. :'D Ei sekään varmaan kauhean harvinainen ole, mutta ei ole kyllä sieltä yleisimmästä päästäkään, joten ihan kiva oli napata tuo, kun oli kerta ensimmäinen, joka tuli vastaan, eikä näkynyt edes siinä listassakaan, joten se onnistui yllättämään positiivisesti ilmestymisellään. :') Musta se on vaan jotenkin tosi söpö ja siksi sen halusinkin itselleni. :')
« Viimeksi muokattu: 22.02.2017 21:31:11 kirjoittanut Kosmik »

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #371 : 01.03.2017 19:08:48 »
Anteeks, kun tuplapostaan, mut haluun tulla utelemaan oletteko löytäneet "party hat -Pikachuja"? Mä en ole onnistunut löytämään ensimmäistäkään, joten mietin vähän, onko ne sitten aika harvinaisia. ??? Ja mihin asti tää Pikachu-spessu ylipäänsä kestää, tietääkö kukaan? Joulu-Pikachujahan löytyi vähän joka nurkalta silloin jouluspessun aikaan, mutta nää juhlahatut tuntuu olevan ainakin täällä päin aika harvinaisia. :/

Sain viimeinkin eilen yhden evoluutiokiven ja kehitin sen avulla Politoedin. Oli kyllä vaikea valita, kehitänkö Slowkingin vai tän sammakon, mut päädyin sammakkoon, kun en ole sitä vielä missään nähnyt. Ja söpöhän se onkin ja hauska salitaisteluissa, kun se heiluttaa sitä kieltään iskujen aikana. ^^ Mulla on myös se juttu Porygon 2:n kehittämiseen, mutta harmikseni mulla ei ole tarpeeksi karkkeja, jotta pystyisin evolvaamaan ton mun ainoan Porygonin. :/ Kehitin tällä viikolla myös Ursaringinkin ja yllätyin, kun sen CP:t nousi kahteen tonniin. Kehitin sen yli 800 CP Teddyursasta, enkä kyllä uskonut, että siitä tulis noin hyvä. Aattelin, että se jää johonkin 1800 CP, mutta vielä mitä. :'D En ole tuota tappelussa vielä kokeillut, kun on vain normaalityypin pokemon, mutta pitää joskus pistää karhu testiin. :') Olen nyt tällä viikolla käynyt parina päivänä sellaisessa paikassa, jossa on Chikorita-nesti ja varmaan huomennakin sinne piipahdan, josko saisi muutaman sellaisen lisää. Totodilea ja Cyndaquilia mulla ei ole vielä ensimmäistäkään, mutta pitää seurailla paikallista face-ryhmää, että jos sieltä joskus löytyisi tietoa, että löytyykö täältä niidenkin nestit jostain. :)

//Niin joo, ja sain viime viikolla vihdoin ja viimein itselleni Kabuton ja Snorlaxin, ja vieläpä saman päivän aikana ja molemmat luonnosta. XD Kabutolla on nesti yhdessä paikassa ja mentiin äidin kanssa sinne varta vasten, että saisin sen viimein kokoelmiin. Ja Snorlax osui sattumalta kohdalle saman päivän aikana. Aika huippua. :)
« Viimeksi muokattu: 01.03.2017 19:39:23 kirjoittanut Kosmik »

Fiorella

  • ***
  • Viestejä: 5 712
  • Hyvän tuulen kotisatama
    • https://archiveofourown.org/users/Fiorelle
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #372 : 01.03.2017 20:57:39 »
No nyt olen ihan pihalla, joten kerro ihmeessä tarkemmin, Kosmik. ;) Mitä juhlahattuja? Onko joku Pikachu-erikoisuus menossa? Ei ainakaan täällä ole näkynyt jälkeäkään mistään erikoisemmasta. Innostuskin kerkisi jo lopahtaa, kun ei ole pitkään aikaan näkynyt yhtään erilaista uutta pokemonia. Suurin piirtein kaikki ne uudet, joita täällä on näkynyt, on jo saatu, parilta puuttuu myöhempi muoto.

Evoluutiokiviä odottelen itsekin. Slowpoken candyt riittäisivät sellaiseen erilaiseen muotoon, jos vain löytyisi se joku erikoiskivi.

Mistä voi tietää, onko jossakin jonkun pokemonin pesä? Se olisi hyödyllinen tieto. :D

I´m kind and caring Hufflepuff!
~ Iltakävelylle Fiorellan ficcitarhaan? ~

Kosmik

  • ***
  • Viestejä: 3 889
  • ava © Ingrid
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #373 : 01.03.2017 21:41:02 »
Fiorella, juhlahattu-Pikachu on Pokemonin "vuosipäivän" kunniaksi. Eli 27.2. oli siis ilmeisesti "Pokemon-Day", eli Pokemon täytti vuosia. Kaivoin jostain sellaisen tiedon, että tää eventti jatkuis 6.3. asti. Pitää kai yrittää löytää joku Pikachu-nesti, josta voisi tuollaisen napata. :)

Pokemonien pesistä olen lukenut lähinnä paikallisesta face-ryhmästä, jonne ihmiset jakaa tietojaan noista pesälöydöistä. Jotkut kai on sellaisten "huijauskarttojen" avulla saaneet selville, missä mitäkin pokemonia on saatavilla reaaliajassa ja on niiden avulla saaneet selville, mistä löytyy minkäkin pokemonin pesiä. Tai jotenkin noin olen sen karttojen idean tajunnut. Ja ihan silläkin lailla voi epäillä pesän olemassaoloa, jos joltain alueelta löytyy samaa pokemonia useampi kappale ja niitä ilmestyy sinne toistuvasti päivästä toiseen. Pesienkin paikat vaihtelee mielestäni aina välillä, ettei ne aina pesi samoissa paikoissa. Esim. toi mun aikaisemmin mainitsema Chikorita-pesä sijaitsee yhdessä kirkkopuistossa mun kotikaupungissa ja tänäänkin nappasin niitä puolen tunnin sisään kolme siitä hautausmaan alueelta ja kirkon edestä. Muualta en ole Chikoritaa löytänyt kun tuolta, koska se ei ole ainakaan täällä päin kovin yleinen pokemon. Jos sun kotikaupungista löytyy vastaavanlainen Pokemon Go -ryhmä, jossa ihmiset jakaa pesähavaintojaan, niin kannattaa liittyä siihen, jos haluaa tietoa niistä pesistä. Noin muuten en pesien löytämisestä tiedä mitään. :'D

Toivottavasti löytäisit evoluutiokiven. Jostain luin, että jos pyöräytät pokestoppia joka päivä seitsemän päivän ajan, niin sinä seitsemäntenä päivänä sun mahdollisuudet löytää evoluutiokivi olisi korkeammat. Mä nappasin mun seiskapäivänä sen Porygonin evoluutiojutun yhdeltä stopilta, joten voi olla että toi seiskapäivän sääntö pitää joten kuten paikkansa. Mulla se "kivi" ei tullut sen päivän ekalta stopilta, mut myöhemmin tuli yhdeltä toiselta stopilta. :)
« Viimeksi muokattu: 01.03.2017 21:44:40 kirjoittanut Kosmik »

Jäälintu

  • ***
  • Viestejä: 34
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #374 : 02.03.2017 14:56:03 »
Nyt mäkin voin vihdoin hypätä mukaan tähän topaan, kun muutin alueelle jossa niitä pokemoneja on, kotikonnuilla kun oli tyyliin yksi sali ja yksi stoppi noin viiden kilometrin päässä eikä pokemoneja ilmestynyt ikinä minnekään, ei siinä viitsinyt lähteä metsästämään kovin usein :'---D

Tuommoinen partyhat-Pikachu olisi kiva löytää, mutta vielä en ole nähnyt ainoatakaan, on vaan taskut täynnä Natuja kun niiden pesä tuntuu olevan tuossa meidän parkkipaikalla... :'D

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #375 : 02.03.2017 18:30:56 »
Onnistuin tänään löytämään ekan party-Pikachuni, ja se sattui myös olemaan ensimmäinen naaraani! (Tai no, osa Pikachuista oli mennyt proffalle ennen sukupuolipäivitystä, joten niistä ei ole tietoa). Ei se mikään hyvä ole, mutta eipä sillä väliä. Ihan söpö tapaus.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Neiti Syksy

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 750
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #376 : 02.03.2017 18:38:34 »
Minäkin pohdin kovasti, pitäisikö latailla uudelleen ja aloittaa alusta! Nyt kun kevät tulee kohisten ja asfaltit alkavat sulamaan, niin minulla alkaa aina sellainen lenkkeilyfiilis ja lenkkeilenkin sitten aina syksyyn asti aktiivisesti. Voisi olla kiva tuoda poksut messiin! Vaikka täällä päin kun asustaa, niilläkään ei oikein ole merkitystä, kun ei täällä ole mitään...

Mistä noita tulevia eventtejä näkeekään? En oikein osaa lukea noita pokemon go -sivuja, jotenkin tosi epäselvät. :D Tai sitten olen ollut väärillä sivuilla.  ::)

Virhrearvio

  • ***
  • Viestejä: 130
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #377 : 03.03.2017 09:02:59 »
Itse on olen ollut hiukan yllättynyt siitä, että gen2 ei innosta niin paljoa kuin kuvittelin. Toki ihan intopinkeänä mä yritän haalia dexiä täyteen, mutta tällä hetkellä en ota kauheasti paineita iv:stä tai iskuista. Tosin eipä ole kauheasti tietoa mitkä nyt on niitä hyviä poksuja ja mitkä ei.

Kevät on tulossa jee! Pääsee pelaamaan enemmän kun kelit lämpenee (tosin stressi nousee). Tykkään kovasti pelin ananaksesta, saa tuplakarkit just siltä pokelta miltä tarvitsee. Multa puuttuu yhä lapras ja tangela :/ Omastarin sain ja nyt puuttuu enää 4 karkkia blisseystä :D

Jos joitakuta kiinnostaa, niin listaan vähän semmosia poksuja joita kannattaa keräillä tän hetken tietojen mukaan:
Startterit: Chikorita, Totodile ja Cyndaquil (ja niiden seuraavat muodot). Semi hyviä salilla: Lanturn, Ursaring ja Donphan. Harvinaisia ja hyviä: Blissey, Houndoom, Tyranitar ja Ampharos. Ja sitten on kivillä kehitettävät poksut, niistä mulla ei ole niistä oikein tietoa.

So give me just one chance
And one by one I'll prove you wrong

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #378 : 03.03.2017 12:30:18 »
Pakko tulla hehkuttaa, että sain vihdoin toisen kymppikilsan munani! Viimeksi tuli Magmar. Nyt toivoisin Draconiteä, Snorlaxia tai Chanseytä. Niitä kun ei ole edes näkynyt lähipiirissä ja ne puuttuu. Mitkä kaikki on muuten saatavilla kymppikilsan munista? Aeradactyl ja Omastarkin puuttuisi... Ja vaikka mitä muuta. Nyt ilahduin, kun sain 5km munasta Vulpixin! Minulla oli vain yksi entuudestaan.

Paljonko teillä on poksuja? Mulla on 104 1. geniä ja 20 2. geniä. Olen edelleen ollut evolvaamatta, kun haluaisin napata villinä, mutta alkaa olee niin tuurista kiinni ja kun 2. genkin tuli, että varmaan sama alkaa evolvailee mitä voi. Tällä hetkellä saisin uutena ainakin Rapidashin ja Arcanimen. Ja ne Eeveen uudet muodot, mutta mulla on vaan jotain ~400cp Eeveitä niin ei viitsisi niitä käyttää siihen. Jotenkin tosi huonoja Eeveitä tullut viime aikoina vastaan, vaikka levelikin nousi jonkun aikaa sitten.

Musta tuntuu, etten oikeen pysy tämän pelin tahdissa. Tai siis muilla on vaikka mitä pokeja ja yli 2000cp hirmuja, kun itellä pari 1800cp:n pokemonia. :D En pärjää saleillakaan erityisen hyvin ja pelattua tulee aika vähän. Ehkä nyt kevään myötä sitten enemmän ja kerääntyy niitä poksujakin! Oonko muuten ainut, jonka mielestä uudet pokemonit näyttää jotenkin paljon enemmän lapsille suunnatuille? Tykkään vanhoista enemmmän, mutta on uusissakin ihan kivoja. :)


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #379 : 03.03.2017 15:31:55 »
Odo, Dragonitea ei voi saada munasta, eli kannattaa toivoa Dratinia. 125 dratini candya tarvitaan siihen että Dratinin saa kehitettyä Dragoniteksi. Millä tasolla muuten oot? Tuntuu vaan hurjalta, että sait vasta toisen kymppimunasi, kun mä oon pelkästään tällä viikolla hautonut niitä kaksi ja kolmas on vielä odottamassa. Mä tuskailen tällä hetkellä sen sijaan noiden evoluutio-itemeiden kanssa, kun oon saanut vaan yhden King's rockin, jonka käytin saadakseni Slowkingin. Kaikkiin kehittämisiin olisi hyvä yksilö ja vaadittavat candyt, mutta kun 1000 stoppia kohden tulee noin yksi item, niin saa nähä kauanko menee ennen kuin nuo pääsee kehittämään.

Erilaisia pokemoneja mulla on nyt tasan 200. Periaatteessa olisi Eevee, josta voisin tehdä Espeonin, mutta kaikilla Eeveillä, jotka ovat vastaan vähään aikaan tulleet, on ollut tosi huonot IV, joten en halua tuhlata nimeämiskikkaa moiseen. Keskityn paraikaa kävelyttämään Cyndaquiliani (kohta 35 candya kasassa!), ja sen jälkeen on Chikoritan vuoro. Pari party-pikaa tuli tänään napattua, yhteensä varmaan kuusi tähän mennessä. Yhtä lukuunottamatta kaikki ovat olleet tyttöjä, mikä on jännää kun kaikki mun tonttu-pikat on puolestaan poikia.

Haastoin muuten eilen ensimmäistä kertaa gymillä Blisseyn ja päällimmäiseksi tunteeksi jäi armoton veetutus. Sain kyllä hakattua sen, mutta kärsivällisyys ei riittänyt pistää koko gymiä sileäksi. Kostoksi laitoin helpommin vallattavalle salille Blisseyn vahtiin, vaikka olin vähän aatellut, että en kiusaa ihmisiä tuolla tankillani, mutta kai ne lupaksen on tehty rikottaviksi.