Kirjoittaja Aihe: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all  (Luettu 220427 kertaa)

Puolimieli

  • Vieras
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #20 : 20.07.2016 13:46:58 »
Lainaus
Vielä mietin, että kannattaako siis samoja pokemoneja kerätä monta, jos haluaa kehittää kyseisen pokemonin?
Joo, koska saat expaa aina kun nappaat Pokémonin. Lisäksi saat napatun poksun mukana dustia ja nameja, ja näitä tarvitset niin evolvaamiseen kuin kehittämiseenkin. Kun pääset levulle 9 saat lucky eggin, jonka aktivoimalla saat puolen tunnin ajan tuplasti expaa kaikista nappaamistasi ja evolvaamistasi poksuista - tämän vuoksi kaikki poksut kannattaa kerätä ja säästää levulle 9 ja evolvata ne vasta sitten (kun evolvaat lucky eggin aikana poksun jota sinulla ei ole, saat siitä 2000xp). :)
Noin ylipäänsä se säästely kannattaa, koska löydettyjen pokemonien CP ja "taso" kasvaa koko ajan. Ts. ekoilla leveleillä ei taatusti löydä mitään CP600 örkkejä. Namien ja stardustin tuhlaaminen niihin CP10 otuksiin on taas vähän häröä, koska niitä ei saa koskaan kehitettyä yhtä hyviksi kuin ne paremmat pokemonit saisi. Keräily on rankkaa, mutta kannattavaa. Ihan näin niinkun kaikille vinkkinä. :D

Mä itse valitsin Valorin kanssa koska tuli on cool (okei, tykkäsin kaikista muistakin elementeistä) mutta Team Erikeeper on alkanut myös kiinnostaa näin jälkikäteen. Tuntuu että kaikki keltaiset ovat hirveän hyvää sakkia. :D Valorina tuntuu ihan pölöltä edes sanoa näin, mutta oikeesti keltaset, vaikutatte tosi kivoilta.

Yritettiin eilen käydä siellä Töölönlahden magmarspawnilla mutta arvatkaapa sainko koko peliä auki. Saakeli. Joillain oli vielä luretkin siellä. Muutenkin peli tuntui bugaavan taas eilen normaalia enemmän. Tai en tiedä, bugaako se aina Helsingissä enemmän kuin rauhallisemmissa mestoissa ja tuppukylillä? Toisaalta, se Töölönlahden asukki on aika ruma tulipallo, että ei se nyt niin hirveästi haittaa että se jäi saamatta.

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 404
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #21 : 20.07.2016 14:09:49 »
Minun miekkonen täällä pyöräyttelee simmujaan kun sanoin että saatoin kirjoittaa meidän poksuista pikku tarinaturinan. ::) Mie oon kyllä vähän semmonen, että kallistun aina söpöjen poksujen puoleen - onhan minulla 700cp Hypno, mutta silti tuota 200cp Jigglypuffia tuijottelen paljon mieluummin - ja ehkä juuri tämän taipumuksen vuoksi Flareon on minun peipi. Battlaan mielelläni itsen ja poksuni henkihieveriin, mutta muuten olen kyllä sellainen äärettömän mistymaisen tyttömäinen. :D Pokékorttejakin vaihtelin pikkutyttönä sen mukaan, mikä näytti söpöimmältä - sitten veli aina suuttui, kun annoin huippuhyviä rarekiiltokuvakortteja pois, koska tahdoin Vulpixin.

Joo, Emanuel oot ihan oikeassa. Evolvaaminen ja kehittäminen vaatii vähän silmää, ettei namit ja dustit mene hukkaan. Mutta mie ainaskin opin tämän vain pelaamisen kautta, vaikka nyt taitaa jo netistä löytyä ihan tarkat ohjeet siihen, miten mikin poksu kannattaa kehittää ja evolvata. :)

Ja kyllä mulla ainakin yleensä peli käy hitaammalla, kun on jossain luremestalla, missä on porukkaa pilvin pimein!

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Uncaring

  • Slytherin
  • ***
  • Viestejä: 286
  • "I'm not small, it's the world that's too big!"
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #22 : 20.07.2016 15:25:42 »
No en malttanut sitten kuitenkaan olla lataamatta itsenkin Pokemonia. Olen vähän hukassa, sillä aloitin vasta. Olisin halunnut Pikachun startteriksi, mutten jaksanut kävellä pois montaa kertaa trion luota. Miten te, jotka asutte pöndellä, löytyykö / onko lähellä pokemoneja? Pitääkö kulkea maanteitä pitkin vai voiko niitä löytää samoilemalla luonnossa?

Ja sellainen juttu, kun tässä Iphonessa on mahdottoman huono akku, että tarviiko applikaation olla koko ajan auki vai saako appsin ilmoittamaan jotenkin muuten lähellä olevista pokemoneista ja muista ilmoituksista?

-Uncaring


avatar by raitakarkki, banneri ibin

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #23 : 20.07.2016 17:52:51 »
Mie oon kyllä vähän semmonen, että kallistun aina söpöjen poksujen puoleen

Tää kuulostaa niin tutulta. Minäkin tahdoin aina vaan kaikki söpöläiset omaan tiimiin, ja sitten ihmettelin Stadiumia pelatessa, että miksi mun jengi ei pärjää, kun joku Caterpie (kyllä, minusta se on söötti) matsaa jotain Jynxiä vastaan. Havahduin pokemonien voimaleveleihin yms. tarkemmin oikeastaan vasta hankkiessani pokémon Y:n. Innostuin sen myötä myös shinyjen metsästykseen, ja jos tähän GOhon tulee vähitellen lisäyksiä, kuten myöhempien genien pokemoneja, niin tahtoisin mahiksen noiden kimmeltävien pokemonien keräämiseen.

Ensimmäinen salikaappaus tuli sitten suoritettua tänään. Jahtasin yhtä Jynxiä, jota en lopulta edes löytänyt, mutta ympäriinsä tovin vaellellasseni löysin sattumalta gymin, jonka poksujen korkeimmat pisteet oli jotain 600. En ole hirveästi uskaltanut matsata saleilla, kun kaikkien vilkkaampien alueiden gymien voimataso on jotain 1000 luokkaa, eli itsellä ei hirveesti mahkuja voittaa, mutta nyt päätin kokeilla, kun kohdalle sattui syrjäseudun sali. No, sain pidettyä tuon keltaisilla noin vartin. Sitten siniset tuli ja otti sen takas itelleen. En viitsinyt jäädä tappelemaan siitä enää uudestaan, kun sen takaisin vallanneet teinipojat jäi siihen kytikseen. itse en siellä suunnalla edes asu, niin en olisi voinut koko päiväksi sinne jäädä pyörimään. Ne pojat nimittäin näytti siltä, ettei niillä oo kiire mihinkään, ja ne olis varmaan olleet valmiita matsaamaan siitä salista monta tuntia XD
 

Violetu

  • Draamaprinssi
  • ***
  • Viestejä: 5 930
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #24 : 20.07.2016 23:27:10 »
Ah ja voi, tän pelin kanssa tuntuu kun olis taas 10-vuotias :D
Alkoi vähän onnettomasti kun sain tuhlattua kaikki 50 alotuspalloa kolmeen pokemoniin, mutta nyt alkaa saada vähän siitä pyydystämisestä kiinni, kaupungilla nappasin Eeveen ensiyrittämällä, samoin kuin Rattatan äsken täältä makuuhuoneesta (jyrsijäongelma, mayday).
Hirveän koukuttava peli.
Pokestopit on hirveän käteviä, ei tarvi kauaa odottaa kun samasta stopista voi ottaa lisää. Taitaa olla pakko lähteä kaupunkiin huomenna kun täältä korvesta löytyy semihuonosti. Kyllä se väittää, että lähellä on Onix ja Vulpix ja meowth, mutta eipä ole näkynyt.

« Viimeksi muokattu: 22.07.2016 12:13:49 kirjoittanut Violetu »

I spend my days so close to you
'cause if I'm standing here,
maybe everyone will think I'm alright.
.

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 227
  • kahvia koneeseen
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #25 : 21.07.2016 00:34:42 »
No kyllähän munkin piti tämä peli sitten lopulta ladata, tottakai. En oo koskaan ollu mitenkään kiinnostunut pokemoneista, lapsosena kattelin telkkarista välillä ja taisi mulla olla joku serkun vanha elokuva vhs:sänä, katsoin sen ehkä kerran. Tämä on siis ollut mulle ihan uusi maailma ;D Tiedän muutaman pokemonin kyllä ulkonäöltä, mutta nimet ja ominaisuudet on ihan uusia juttuja.

Peli on oikein mukavan koukuttava. Oon kävellyt nyt puolentoista vuorokauden sisällä ehkä reilut 15 kilometrä (ärh en pääse katsomaan kun toi peli jumittaa niin paljon nyt...) ja oon ihan just levelillä 7. Tiimikseni valitsin Instinctin koska tiettyhän se piti mennä poikaystävän kanssa samaan :D Vaikka hän ei ookkaan vielä päässyt valitsemaan tiimiään, hahaa!

Tästä oon onnellinen: mulla on alle puolen minuutin kävelymatkan päässä kotoa kaksi stoppia, sit kolmas helposti alle viiden minuutin kävelyn päässä ja sen vieressä vielä sali (joka on keltaisten hallussa, hyvä me!). Sitten vielä noiden kahden mun kotistopin ympärille ilmestyy pokemoneja vähän väliä ja voin mukavasti sängynpohjalta napata ne :D

Musta on hauskaa, miten tää peli yhdistää ihmisiä, tänään olin päivällä pokemonkävelyllä ja hengailin vartin 10v poikien kanssa kiertelemässä stoppeja :D Sen jälkeen vielä törmäilin moneen selvästi pelaavaan ihmiseen joiden kanssa vaihdettiin hymyjä ja naureskeltiin :D Voi miten se piristi päivää!

Mulla on kuitenkin yks ongelma. Kun menee pokedexiin ja avaa minkä tahansa pokemonin, se menee bulbasauriin, ja sit kun yrittää mennä eteenpäin silleen hinkkaamalla näyttöä sormella (mikä ihme on oikea sana tälle?? :D) silleen että yrittää vetää sen bulbasaurin vasemmalle siitä niin se silleen ihmeellisesti jää lagibugittamaan että se bulbasauri ja seuraava pokemon värisee silleen oudosti siinä näytöllä, siis se silleen jää niiden väliin tai jotain(okei en osaa selittää) ja sit jos pitää sormella sitä paikallaan niin ne pokemonin tiedot näkyy silleen että yks kirjain yhdellä rivillä näin:
B
U
L
B
Ei tämä silleen mua häiritse, katon vaan sitä miten söpöjä ne on, mutta olishan se kiva jos peli toimisi kunnolla :D Onko muilla tällästä ongelmaa?
« Viimeksi muokattu: 21.07.2016 00:44:08 kirjoittanut mursuhilleri »

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #26 : 21.07.2016 10:55:37 »
Minäkin oon nyt oppinut täältä vaikka mitä uutta! Kiitti neuvojille. :)

mursuhilleri, joo mulla on sama ongelma. Se hyppää aina Charmanderiin, joten oletan, että se hyppää aina siihen ensimmäisenä valittuun Pokemoniin. Oon kovasti koettanut selata niitä muita, mutta ei, kun vääntää vaan vastaan ja kohti Charmanderia. Myös se esittelyteksti on tosiaan muodossa:
L
i
z
a
r
d
jota ei ole järin mukavaa lukea. :D (=Ei huvita edes yrittää.)

Eilen taas pelailin pitkän päivän serkun kanssa. Ei mitään huisin erikoista löydetty, vaikka oli luret pariinkin otteeseen itellä päällä. Magnemite kuitenkin tuli napattua ja jonkun taulukon mukaan se on varsin harvinainen! Serkku löyty myös Abran. Itse seisoin onnettomana vieressä, akku tyhjänä, että minäkin haluan. :D Ja no munasta kuoriutunut Sandshrew ja matkalta löydetty Growlith oli kanssa aika helmiä. Ovat ehdottomasti yksiä lempparipokemojani olleet vuosi kaudet.

Sain valloitettua myös salin Jolteonilla, vähän reilu 500 cp. Se oli illan ja lähes koko yön punaisella tiimillä, kun seuraani liittyi joku +1000 Poliwagin paras muoto (mulle tulee aina vaan mieleen Whirpool, mutta se on mun pesukoneen nimi...). Nyt sali oli kuitenkin viety, kun aamulla vilkaisin. Siellä oli Jolteon palannut kotiin ihan henkihieverissä. Onneksi noita Potioneja on vaikka kuinka tällä hetkellä, kun tähän level 12 asti menin suurimpiirtein ihan ummikkona salejen suhteen. Nyt olisi taas tarkoitus lähteä ja voisi napata tuon lähisalin itselleni ja kaverille, joka valitsi Valorin. Serkun kanssa paha valloittaa saleja, kun tapellaan niistä keskenään, kun se on Insticissä. (Petturi.) :D

Miten muuten muiden akut? Mä oon tähän asti saanut nauttia Sony Xperia M4 Aquan tehokkaasta akusta, joka munkin käytöllä on kestänyt ihan älyttömän hyvin sen 24h:kin ihan huoletta. Tajusin kyllä, että Pokemon vie paljon akkua, mutta nyt se on ruennut syömään sitä ilmankin Pokemonia. Otin laturista pois, istahdin sängylle, vilkasin Finiä ja Faboa. Kymmeniseen minuuttiin tippui yli 10% akku. :o Tosin siskolla kävi sama, kun se teki järjestämäpäivityksen vanhemmalla Aqualla, että sen jälkeen rupes syömään akkua hyvin radikaalisti. Ehkei vika ole Pokemonissa vaan siinä, että tein päivityksen ite luuriin. Vai onko muiden Go:t tappanut akkua näiden parin päivän aikana, kun se on Suomessa ollut? Puhelimeni myös ylikuumenee tosi herkästi... Aiemmin ei oo tainnut koskaan kuumeta. Tahdon pelata Go, mutta en luurin räjähtävän.


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 417
  • Magnificent Bastard
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #27 : 21.07.2016 12:05:25 »
Kuinka moni muuten tiesi, että huti heitetyt poképallot saa itselle, jos ehtii napauttaa niitä ennen kuin ne katoaa? Törmäsin tähän faktaan toissayönä. Että tiedoksi kaikille, jotka tuskailette tähän liittyen! ;D Olisivat toki voineet tiedottaa tästä jollain tavalla itse pelissä...

Itsehän latasin tämän viime viikonloppuna, ja luonnollisesti jouduin odottamaan pari päivää että pääsin edes testaamaan. Täällä landepöndellä ei kyllä mitään ole näkynyt, ainoat kunnon saaliit sain Jyväskylän keskustasta. Melkein mihinkään en ole vielä ehtinyt kehittyä missään suunnassa  ;D Bugilagiakin on kiitettävästi, ihan samoja kokemuksia kuin teillä aina kilometrien väärinmittauksesta jäätymiseen yms yms.

Valitsin team siniset jo ennen kuin tiesin pelistä mitään. Siniset vaikutti ihan asialliselta tiimiltä ja siltä mun jutulta. Tasan yhdellä treenipaikalla oon päässy käymään ajan kanssa, ja sekin oli punaisten hallussa. Ei ne kaikki ole sinisillä!

Tän parissa tulee kuitenkin varmaan vietettyä hetki jos toinenkin. Akkuahan tää syö. Odo, en kyllä ainakaan ole huomannut että olisi vaikuttanut akun kulutukseen noin yleensä, veikkaisin itse kertomasi perusteella, että johtuu päivityksestä. Mun kännykkä on ylikuumennut parin pelin takia aiemmin, mutta Pokémon Go ei oo sitä aiheuttanu.
pannu by wolferain ♥

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 404
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #28 : 21.07.2016 12:15:53 »
Lainaus
Miten muuten muiden akut?
Minulla on Huawein Honor 7 puhelin ja täydellä akulla kun lähtee paahtamaan niin kyllä se sen kolme neljä tuntia kestää jos sovellusta pitää alati auki. Lisäksi mulla on sitten hankitty Clas Ohlsonilta tuohon pieni matkalaturi (taisi maksaa jonkun viitisen euroa), joka pelastaa jos meinaa akku loppua ennen kuin ehtii napata poksun mukaan. :)

Kun on tuollaisia bugeja missä kirjaimet hyppii eikä sovellus itsessään meinaa toimia hyvästä nettiyhteydestä huolimatta niin ehkä se kannattaa poistaa ja ladata uudelleen. Siinä ei menetä mitään, kun peliin kuitenkin kirjaudutaan omalla Google-tunnuksella, johon kaikki tiedot on tallennettu. Luulen, että kaikennäköisiä bugeja ja servukatkoksia tulee esiintymään vielä tosi pitkään ennen kuin tämä varsinainen buumi alkaa helpottaa ja tekijät saavat kaiken korjattua - onhan siinä aika homma saaha yksi peli toimimaan miljoonille ihmisille yhtäaikaisesti, vielä kun mukaan ängetään pelin virtuaalisuus ja reaaliaikaisuus. :D

PS. Odo, Growlithe. ♥
« Viimeksi muokattu: 22.07.2016 13:37:50 kirjoittanut Ingrid »

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #29 : 21.07.2016 19:00:04 »
Minäkin tykkään hirveästi söpöistä pokemoneista! Ulkonäkö on tärkeämpää, kuin pokemonin vahvuus :D Sen takia en millään haluaisi evolvata poksujani, sillä melkein kaikki ovat suloisimmillaan ensimmäisessä muodossaan. Paitsi Eevee, joka on ihana kaikissa muodoissaan! Olen niitä yrittänyt metsästää, mutta saanut kiinni vasta yhden, vaikka monta kertaa peli on näyttänyt, että Eevee olisi lähellä.

nominal sanoi tuolla, että Charmandereja ei taida kauheasti juoksennella ympäriinsä ja jäin tässä miettimään, että en ole vielä saanut yhtään tulipokemonia kiinni. Löytyykö tulipokemoneja jostain tietyistä paikoista (kuten vesipokemoneja veden läheltä) vai ilmaantuvatko ne vain sattumalta sinne tänne?

Akun kesto on kyllä ärsyttävä ongelma. Itselläni on samsung galaxy S5 ja tänään lähdin suoraan töistä pelaamaan, kun akkua oli 70% jäljellä ja se riitti puoleksitoista tunniksi. Sinä aikana tuli kyllä napsittua 40 poksua, mikä oli minulle ihan kiitettävä saalis.

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #30 : 21.07.2016 20:14:01 »
Jossain tumblrin syövereissä mainostettiin, että huoltoasemat olis hyvä/paras paikka löytää tulipokemoneja :D En sitten tiedä, miten hyvin niitä sieltäkään löytyy. Itselläni on vain kaksi tulipokemonia, ja molemmat olen saanut munista.
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 227
  • kahvia koneeseen
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #31 : 21.07.2016 20:20:45 »
Lainaus
Kun on tuollaisia bugeja missä kirjaimet hyppii eikä sovellus itsessään meinaa toimia hyvästä nettiyhteydestä huolimatta niin ehkä se kannattaa poistaa ja ladata uudelleen.
Jep, tätä itsekin ajattelin. Täytynee siis tehdä näin :)

Kysymys!
Mietittiin tässä että mikä ihme on toi kun kartalle tulee välillä semmosia lehtiä liehumaan hetkeksi..? Niinku puun lehtiä.
Tietääkö joku? :D
« Viimeksi muokattu: 21.07.2016 20:23:36 kirjoittanut mursuhilleri »

Kiirsu

  • ***
  • Viestejä: 2 164
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #32 : 21.07.2016 20:29:47 »
Lainaus
Mietittiin tässä että mikä ihme on toi kun kartalle tulee välillä semmosia lehtiä liehumaan hetkeksi..? Niinku puun lehtiä.

Lehdet tarkoittaa, että siinä lähistöllä pitäisi olla pokemon. Tarkasti ne ei paikkaa näytä, enkä itse ole aina onnistunut löytämään pokemonia lainkaan niiltä nurkilta, mutta kiitettävän usein jostain lehtien luota poksu löytyy.

And some people, dance.
"Ja pysyä loitolla heteromiehistä, lesboista ja biseksuaaleista."
-Severus Kalkaros

mursuhilleri

  • vihertumpelo
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 227
  • kahvia koneeseen
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #33 : 21.07.2016 20:36:56 »
Lainaus
Mietittiin tässä että mikä ihme on toi kun kartalle tulee välillä semmosia lehtiä liehumaan hetkeksi..? Niinku puun lehtiä.

Lehdet tarkoittaa, että siinä lähistöllä pitäisi olla pokemon. Tarkasti ne ei paikkaa näytä, enkä itse ole aina onnistunut löytämään pokemonia lainkaan niiltä nurkilta, mutta kiitettävän usein jostain lehtien luota poksu löytyy.

Tätä mekin mietittiin mut hylättiin ajatus koska ei löydetty mistään lähettyviltä pokemoneja :D Kiitos paljon!

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #34 : 21.07.2016 21:02:00 »
Drowzee siellä, Drowzee täällä. Onko kellään muulla mennyt vielä hermot noihin hemmetin tapiireihin, kun niitä näyttää olevan kaikkialla! Olin tänään lureapajilla kaupungintalon puistossa, ja varmaan ainakin kolmannes ilmestyneistä pokeista oli noita hemmetin kärsäkkäitä. Oon pyydystänyt niitä jo yli kuusikymmentä kappaletta, ja ainoa syy sille, miksi jaksan niitä yhä napata, on yksinomaan se, että niistä saa candyja, joita tarvitsen mun Hypnolle. Pidgeyjen kanssa sentään voi tehä niin, että kun ne vaatii vaan 12 candya evolvointiin, niin just lucky eggin aikana evolvaa ne kaikki kaksikymmentä pidgyä, jotka oot pyydystänyt.

Tulipokémonit on kyllä harvassa. Itelläkin vaan kaksi, joista toinen on Charmander, jonka sain startterina, ja evolvoin yhden Eeveen arvalla Flareoniksi. Muita ei ole sitten edes näkynyt nearby-listassa, paitsi yksi Magmar, jota en sitten löytänyt, enkä jäänyt metsästeleen sitä, kun pallot loppu.

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 563
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #35 : 21.07.2016 22:09:06 »
Drowzee on kyl tosi yleinen näky :D mut mua ei pahemmin haittaa, kunhan nyt jotain löytyy XD Enemmän oon ärsyyntynyt Pidgeystä ja Rattatasta. Mut niistäkin nappaan kaikki mukaani, kun ei ole pokepalloistakaan pulaa ja kokemus + karkit/tähtitomu kelpaa aina.

Tarttisin enää 555 pistettä seuraavalle tasolle... Pitäisköhän mennä tekee vielä pientä kierrosta? Kävin tänään jo aikaisemmin ja tein ihan kohtuu löytöjä (ainoa maininnan arvoinen on kyllä oikeestaan reilun 300 CP:n Jynx). Nousin uudelle tasolle, pari munaa kuoriutui, sain pari ansiomerkkiä ja uusia pokemoneja löytyi. Ja taas vaihteeks suututti, kun nearbyn mukaan lähistöllä olis huidellut mm. taas se pirun Mr. Mime, Fearow, Doduo sekä parikin Hitmonchania, mutta enpä tietenkään löytänyt koskaan niitä vaan aina jonkun Pidgeyn :'D
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 520
  • 707
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #36 : 21.07.2016 22:15:02 »
Totta, tulipokemoneja on harvassa. Mutta niin on myös sähkötyypin pokemoneja. Joku väitti, että niitä löytyy ukkosella, mutta eipä ole ukkostanut ja kohtahan tässä tulee talvi ettei ukkosia tulla näkemäänkään pitkään aikaan.

Tulipokeja itsellä on Growlith, löytyi ihan kadun varresta. Ponyta, joka kuoriutui äsken munasta♥, hmm... Charmander, jonka sain aloituksessa. Siinäpä ne taitaa olla, mutta muita tulipokemoneja ei ole kyllä tullut vastaan vissiinkään. Surku. Sähkötyypeistä mulla taitaa olla ainoastaan Magnemite (joka on vissii harvinainen) ja evolvattu Jolteon, joka on mun suuri rakkauteni. Drowzeetä puolestaan täälläkin pilvin pimein. Oon saanut evolvattua 3 hypnoa, edellleen candyja jonkun verran jemiksessä. Oon tosin heikoimmat hypnot lähettänyt sittet matkoihinsa. Nyt löytyi melkein 400cp:n Drowzee. Odotan, että pääsen evolvaamaan sen. Että on noista jotain hyötyä. Huomaa kyllä saleillakin, kun joka salilla on melkeinpä järjestään yksi Hypno.

Tuo että pallot saa takaisin niitä klikkaamalla ohi heiton jälkeen ei toiminut mulle, eikä kaverilla ja lenkillä tavattu tyyppi sanoi, että se on höpöhöpöpuhetta. Mihin siis nyt uskoa? Olisihan se pirun kätsyä, koska pallot jatkuvasti lopussa. Nyt taitaa olla 7 normipalloa, vaikka tänään käytiin keskustassa keräämässä lisää. Sitten olisikohan 35 great palloa, mutta säästelen niitä erikoisemmille, vahvoille ja Eeveille.

Ja kiltit, vastatkaa. Mistä saa 10km munia? Oon kysynyt kolmessa tai neljässä faboryhmässä ja kukaan ei ole vastannut. 5km ja 2km munia on kyllä vaikka kuinka tullut, mutta ei vaan ainaotakaan kymppiä. Ei voi olla levelistäkään kiinni, kun kaverilla alempi leveli kuin mulla ja sillä useampi kympin muna löytynyt stopeilta. Hitto vie, onko kyse vaan tähtien asennosta vai mistä?

Larjus kiilas. :<

Mullakin oli ihan mukava Pokepäivä. Pari munaa kuoriutui, evolvasin Nidorinin Nidorinaksi (vaikka ei ollut kovin vahva, mutta tahdoin vaan kehittää sen. Ois pitänyt odottaa siihen, että käytän Lucky eggin mut en malttanut). Ponytan kuoriutuminen oli kultaa, samoin parin Eeveen löytyminen. Sitten tuo kovempi Drowzee oli kanssa ihan jees. Bellspourin ylemmän muodon löysin, joka multa puuttui ja hmm... kilometrejä kertyi. :D


“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.
But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Karma91

  • Sassmonster
  • ***
  • Viestejä: 415
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #37 : 21.07.2016 22:25:18 »
Odo, 10km munia saa pokestopeilta, ne vaan on harvinaisempia kuin viiden ja kahden kilsan munat. Ite oon saanut kolme kymmenen kilometrin munasta, kaksi tänään ja ensimmäinen jo ennen kuin pystyin edes valitsemaan tiimiä, eli mitään tiettyä leveliä tuohon ei kai vaadita

//Oih, vilkasin lähigymien tilannetta (jotka ovat onneksi palautuneet taas meille keltaisille), niin yli kolmensadan CPn Cubone ilmestyi kotisohvalleni. Ehdottomia lempparipokéjani ollut iät ja ajat <3
« Viimeksi muokattu: 21.07.2016 22:30:07 kirjoittanut BadKarmaGirl »

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 404
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #38 : 21.07.2016 22:39:38 »
Netistä löytyy jonkinlainen kartta, jossa osoitetaan millaisilta alueilta tietynlaisia poksuja on helpompi löytää. Sähkötyypin poksuja on mm. yliopistojen ja muiden oppilaitosten lähettyvillä, ja mie nappasinkin oman Pikachuni yliopiston kampuksella. Vesityyppejä löytyy luonnollisesti vesistöjen, kuten järvien ja jokien, lähettyviltä, sekä sateella tai heti sen jälkeen! Tulityyppejä on jo mainittujen huoltoasemien lisäksi mahdollista bongata aurinkoisena ja kuumana päivänä - mie sain tänään Magmarin kaupungin keskustassa. :D Öiseen aikaan ghostit ja fairyt on usein liikenteessä, viheriöalueilta voi puolestaan löytää ruoho- ja hyönteistyyppejä. Lista on pitkä, mutta se löytyy kyllä googlettamalla helposti. :)

Pokestopeiltahan noita eggsejä tosiaan saa ja ihan arpapeliä se on, mikä sieltä sattuu omalle kohdalle! Mie oon saanut vain yhden 10km munan!

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

niiina

  • Ylikuolonsyöjä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 5 592
  • Malfoysexual
Vs: Pokémon Go! - Gotta catch 'em all
« Vastaus #39 : 21.07.2016 23:08:08 »
Ihanaa, muitakin hurahtaneita! Tää on niin nostalgista, ettei mitään järkeä! :D

En ole kauaa pelannut vielä, vaikka peli onkin ollut muita reittejä puhelimessa jo tovin, mutta tuntui että se alussa bugitti kokoajan ja edelleen välillä vaatii sammuttamista, mutta onneksi harvoin. Itsehän omaan tosi huonot hermot, enkä siedä yhtään kun on kesken joku kiva juttu ja alkaa peli vammaamaan niin olen ihan raivona. :'D

Mun puhelimeen tuota peliä ei pitänyt edes saada ja en sitä saakaan ladattua play kaupasta, mutta tuolta muita reittejä sen sain puhelimeen ja toimii kyllä nyt suhteellisen hyvin alun jälkeen. Mun puhelin on vissiin juuri siinä rajoilla käyttiksensä suhteen ja olin jo sekopäissäni harkinnut kun uusi puhelin on ollut tovin mietinnässä, että nyt ostaisin sen pelinkin takia, mutta onneksi vähän edes järkeä tuli päähän kun peli toimikin tässäkin, että jospa kulutan tämän nyt ensin loppuun. :D

Mulla ei tosiaan ole vasta kun kuusi pokemonia kun en ole ehtinyt kamalasti vielä keräämään ja täältä meidän läheltä löytyy tyyliin kokoajan vaan samoja. Huomenna kun lähdetään reissuun niin kerään niitä hurjana! ;) En ole päässyt vielä mihinkään tiimiin kun olen vasta 3 levelillä, mutta toisaalta mua pelissä kiehtoo juurikin vaan se pokemonien kerääminen eikä sinänsä mikään muu oheiskrääsä. Tän pelin myötä vaan on iskenyt enemmän ja enemmän into hommata kolme ekaa pokemon leffaa jostain. Muistan vieläkin kun joskus näin ne kaupassa ja en ostanut - pönttö. :<

Aion seurata kyllä tätä topaa aktiivisesti ja ootte antanut tosi hyviä vinkkejä, mistä ei mulla ollut hajuakaan kuten mistä löytyy mitäkin parhaiten ja pokepallotkin saa pelastettua jos ei osukaan!

niiina
Dramione