Kirjoittaja Aihe: Hyvällä tavalla tyhmä | S | söpöilyslash | Topi/Miika | triplaraapale  (Luettu 2823 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 052
Nimi: Hyvällä tavalla tyhmä
Kirjoittaja: Sokerisiipi
Ikäraja: S
Tyylilaji: slash, fluffy
Paritus: Topi/Miika
Haasteet: Spurttiraapale IV, Ficlet300 161. Vihreä, Vuosi raapalehtien V, Fluffy10 #2 ja One True Something 20 #2

A/N: Söpöilyhöpöilyä, koska se kulkee Hirvosilla näemmä suvussa. Tai sit minä vaan halusin sokerihöttöä ja nämä poikaparat joutuivat uhriksi, hoho.


Hyvällä tavalla tyhmä

Topi on ominut mun keittiön itselleen. Ei se herkkusuu kyllä siellä mitään ruokaa laita. Nytkin uunissa kohoaa pannukakku. Topi on käärinyt harmaanvihreän flanellipaitansa hihat ja sitonut osan vaaleasta tukastaan pikkuiselle ponihännälle niskaan. Sähkövatkaimen kovaääninen hurina vie kokonaan Topin huomion. En pistä pahakseni, koska Topi on kivannäköinen uppoutuessaan johonkin tuolla lailla, niin totisena.

Se lopettaa kerman vatkaamisen. Silmäkulmastaan Topi huomaa mut. Se kääntyy ja silmät siristyvät hymyyn.

”Joko jätkältä valuu kuola, vai?” se hymähtää.

”Mitä kuolattavaa täällä olisi?” tuhahdan silmiäni pyöritellen. Topi vain virnistää. Sille on vaikea esittää yhtään mitään, koska se tuntee mut läpikotaisin. Tiedän, ettei mun tarvitsisi, mutta en osaa olla yhtä välitön kuin Topi. Mut eipä sillä, ei mun tarvitsekaan olla.

Topi murtaa mut sanomatta sanaakaan. Sen kasvoissa välähtelee tunteiden kirjo, jota se ei pelkää peitellä, ei enää, kuten silloin nuorempana. Mun suu leviää hymyyn ja silmät vilkuilevat hämillisinä Topin vihreitä villasukkia. Toisesta roikkuu karannut lanka.

”No, ehkä onkin”, myönnyn sanomaan ja siirryn nojailemaan Topin vieressä olevaan tiskipöytään.

”Mutta ei ne pannukakut.”

”Rude”, Topi tuhahtaa ja pukkaa mua kyynärpäällään, ”ethän sä ole edes maistanut niitä vielä.”

Niin tyypillistä sitä jauhaa paskaa jostain pannukakuista. Niinku mä niistä nyt välittäisin.

Topi jatkaa kokkailujaan kuin se ei tajuaisi, että kaipaan jotakin. Jätkä tajuaa kyllä, mutta näköjään se aikoo panna mut kerjäämään. Silkkaa vittuilua. Topi laittaa kermavaahtokulhon odottamaan ja alkaa raivata työpöytätasoja. Munakello tikittää, ja mun kärsivällisyys sen mukana.

Huokaan ja siirryn pois Topin tieltä. Saan kiinni hymystä, jota se ei ehdi piilottaa. Silloin muutan kurssia ja kaappaankin sen syliini kaikki härnäystaktiikat unohtaen. Ei ole eka kerta. Rakastuminen tekee (hyvällä tavalla) tyhmäksi.

Munakello pirahtaa. Mun pitää halailla Topia hetken ennen kuin se saa aikaiseksi pelastaa pannukakkunsa. Siinä me ollaan onneksi samanlaisia. Pitkät halaukset on parhaita.

Topi syö itsensä sokeriähkyyn. Mä skippaan, kun on parempaakin tekemistä, kuten vaikka parhaan kaverin hipsuttamista ja yllätyspussailua.
« Viimeksi muokattu: 24.06.2018 14:12:51 kirjoittanut Sokerisiipi »

Pura

  • demjin
  • ***
  • Viestejä: 1 179
  • brick by brick
Awwh, tää oli hurjan suloinen ♡
Ihanaa lukea välillä tällästä söpöä ja huoletonta hömppää. Tässä oli niin lämmin ja kiva tunnelma ja tästä jäi tosi hyvä fiilis. Ja voi ei tuo viimenen kappale ♡♡♡ Tällästen söpöläisten hipsuttelut ja yllätyspussailut on kyllä ihan parasta. :'D Kiitos ihanasta aamupalasta! ♡
look at the birds. even flying
is born
out of nothing
                            -- li-young lee

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 052
Oi ihanaa kommentti!! Ihanaa, että pidit, Pura. Tämmöset hömppäpätkät tekee välillä hyvää itse kullekin. Kiva, että maistui! ^^

Tuhisija

  • Vieras
Wää (piti saada kauhun jälkeen jotain söpöä ja sokerista).

Mie en olekaan näistä lukenut aiemmin, vaikka mun muistaakseni siun listauksessa taitaa olla ainakin yksi muukin teksti näistä. Topista nyt tietenkin olen lukenut Esttossa ja Paskassa kesässä, joten Topi on tuttu tyyppi (se on kyllä tykättävä, vaikka se ja Tino painii ja kinaakin usein, mutta sellasia ne veljekset on). Miika taasen ei niinkään, mutta tässä siitä sai pienen palasen kokonaisesta kuvasta.

Aww, mä hymyilin hieman yllättyneenä alussa sille, että Topilla on pikkuinen poninhäntätupsu niskassa! Kuulostaa oikein söpöltä. Plus sekin vielä että se samalla leipoo keittiössä herkkuja. Yhdyn Miikaan siinä, että joitain ihmisiä on kiva katsella, kun ne uppoutuvat tekemään jotain, hih. Mutta pojilla oli tässä kyllä söpöä pientä flirttiä ja kiusoittelua. Eihän siellä keittiössä missään nimessä mitään kuolattavaa Miikasta ole, ei ei :''> Ja Topi vain jauhaa pannukakuista, takuulla kiusaksi. Juuri tuommoinen on aina niin mukavaa ja söpöä luettavaa.

Ja äww, loppu oli kyllä niin purr. Miika jättää pannukakut väliin, kun pitää ehtiä hipsuttamaan Topia. Ja pussailemaankin. Voi että. Mietin että nämä eivät taida olla tässä ehkä yhdessä? Kun tuossa lopussa Miika puhuu parhaasta kaverista. Tosin ihmiset puhuu eri tavalla ihmisistä eri aikoina, joten eipä sitä tiedä.

Kuitenkin, kiitos paljon tästä, tyksin paljon tästä sokeripalasesta ♥

Hazyel

  • Master of Godspeed
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 4 783
  • Not killing people is really hard.
Tää vaikutti vielä sopivan sokeriselta luettavalta joten valitsin niistä sun linkkaamista tämän! En oo taas hetkeen lukenut kai slashia, kun on enemmän tullut nyt hettiä luettua, joten kiva taas palata sen pariin!

Tää oli ihanan suloisen sokerinen, kiva palata taas lukemaan sulta tällaista oikeaa sokeria! Tosi suloista miten Topi oikein uppoutuu leipomiseensa (ja viel suloisempaa kun miespuolinen leipoo - mutta mitenniin pannukakku ei ole ruokaa??), ja tykkään siitäkin miten Miikasta on vaan tosi söpöä kun Topi uppoutuu hommaansa, eikä siksi haittaa yhtään kun toinen ei ehdi huomioida!

Ihan parasta myös tuo miten Miikan on lopulta mentävä kiusaamaan Topia ja pitämään lujasti halauksessa. Tosin odotin kyllä hetken, että Miika ei olis päästänyt Topia ja lopulta pannukakun reunat olis palaneet tai jotain muuta vastaavaa :---D noh toisaalta ehkä parempi näin! Lopussa olis kyllä voinut olla, että Miika ei syönyt itseään sokeriähkyyn koska se söi mielummin jotain muuta!

Kiitos hirveän paljon tästä suloisesta sokeripätkästä <3 kuten voinet arvata, tykkäsin tästä, ja sä et kyllä koskaan petä luottamusta kun sulta lukee jotain missä lukee genrenä fluffy :D
"When I say it doesn't hurt me, that means I can bear it."

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 052
Tuhisija: Topi on kyllä sellainen hahmo, jota vaalin ja rakastan niin lujaa, koska iip. Miika taas, häneen olen vasta tutustumassa, mutta mielenkiintoiselta herralta hänkin vaikuttaa. Ja kiusoittelu on <3 Tämä on näiden suhteen alkuvaihetta, kun mikään ei ole vielä virallista vaan vähän kokeillaan, että mitä tästä tulee vai tuleeko mitään. Miikalle Topi on kuitenkin aina ekana paras kaveri ja sitten jotain muuta, niin se on aina ollut. Ihanaa, että pidit. Kiitos huisisti kommentista!

Lauchuo: Tämä on kyllä hyvin sokerinen :D voi ei, ei Topi olisi antanut pannareiden palaa, se on niin herkkusuu. Kyllä halia aina ehtii ja pitäähän parasta kaveria kiusoitella niin paljon kuin vain kerkiää. Aww, ihan huippua, että tyksit tästä sokeriähkystä, kiitos hurjasti kommentista!

Neiti Syksy

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 750
Whii!

Sokerista nannaa. <3 En tiedä, olenko toistanut tämän jo kuinka monta kertaa, mutta en edelleenkään osaa lämmetä Topille. :< En tiedä, tuntuu kovin hassulta! Kun ensiksi koin Topin vain Miikan parhaaksi ystäväksi ja siihen osaan sopi kuin nakutettu ja yhtäkkiä no, niin. Pieniä sopeutumisvaikeuksia, olen pahoillani. :< Mömöm tykkäsin kyllä näistä, ja tykkäänkin! Mutta odottelen sitä pitkää, jotta sopeutuisin tähän paritukseen myös, enkä vain hahmoihin. ;)

Mutta tämä oli kyllä hurjan söpö. Tykkään siun tyylistä, kun kaikkia tällaisia pieniä yksityiskohtia. Harmaanvihertävä paita, villasukista sojottava lanka ja munakellon tikitys! Topi on kyllä söpö kokki. Tai siis leipuri. :3 Sokerihiiri! Ja rakastan Miikaa. Yllätyspusuja ja halailuja! <3 Olen ihan aawws ja tämä nyt oli lähinnä aawwitus-kommentti. Koska rakkaus tekee hömelöksi ja hattaraksi!

- Syksy

Lunalotta

  • Valon ja ilon tuoja
  • ***
  • Viestejä: 1 064
  • Kuinka mielettömäksi kaipuu kasvaa nopeesti
    • Smaragdien säihke
Hei mitä, olipa söpö! ;___; <3 En oo lukenut näistä kahdesta vielä yhtäkään tekstiä, tai sitten en vaan muista (originaalihahmoja on niiin paljon), mutta tykästyin kyl Topiin ehdottomasti koska se on niin söpö herkkusuu ja pieni poninhäntä vielä! <3 Ja sitten vielä tää tarinan vika kappale, se oli minustakin ihana. :3
Kiitos <3
Ex-SparklingAngel
Tupani on Puuskupuh
Kaakao ja suklaa ovat lähellä sydäntä <3
Laittakaa ihmeessä yksityisviestiä jos haluatte jutella tai tutustua, ilahdun suuresti :)

listaus

Avasta kunniat Fractalle <3

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 052
Neiti Syksy: Kiva, että sokeri maistuu :3 Haha, tiedän kyllä, ettet lämpene Topille. Ehkä vielä joskus! Tai sitten ei, mutta ei kaikesta tarvitsekaan tykätä ^^ Tästä parituksesta voi kyllä olla montaa mieltä ja minä ihan totta yritin olla parittamatta heitä toisilleen, mutta katso, mitä tapahtui, minä en vain osaa ;_; Yksityiskohdat on kyllä pop! Tykkään semmoisista omissa ja muiden teksteissä, joten wii, että muutkin tykkää! Kiitos huisisti kommentista!

Lunalotta: Söpöys on kivaa! Haha, no ainakin minulla on sata originaalihahmoa enkä itsekään välillä muista omia luomuksiani haha. Topi on kullanmuru <3 Kivaa, että tykkäsit ja kiitos kovasti kommentista!