Kirjoittaja Aihe: Savu peittää tuoksun | Harry/Draco, Harry/Charlie, K11, raapalesarja 4/4  (Luettu 3834 kertaa)

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Title: Savu peittää tuoksun
Author: FractaAnima
Genre: drama, H/C
Rating: K11
Pairing: Harry Potter/Draco Malfoy, Harry Potter/Charlie Weasley
Disclaimer: J. K. Rowling omistaa hahmot, minä omistan mielikuvitukseni. En saa tästä minkäänlaista hyvitystä.

Raapalesarja

Haasteisiin:
Harry/Draco - kaikkien aikojen paritus!
Vuosi raapalehtien V
FF50 sanalla 023.Haju.
Kirjoitusterttu
Aistihaaste
OTS20 (draama)
Teelusikan tunneskaala

A/N: Tämä kuulunee siihen samaan Piilopaikka-verseen, joihin kaksi edellistäkin drarryani. Näemmä tämä vahingossa myös vastasi aika moneen haasteeseen, mutta ainoa oikea syy tämän olemassa oloon on Vilna, hyvää syntymäpäivää rakas.  :-*

Piilopaikka-verse
Aamukahvisade S
38m² paratiisi K18
Savu peittää tuoksun K11
Tulitikkuaski K11



Savu peittää tuoksun

1.

He illallistavat Weasleyllä, kuten jokaisena sunnuntaina. Tosin Harrylta on jäänyt hävettävän moni sunnuntai väliin. Olohuoneen sohvan käsinojassa on nukkaa, jota Harry nyppii ärtyneenä irti. Tunnelma on kuitenkin eloisa, Charlie on tullut käymään kotona ja saa kaikki puheliaiksi. Lähes kaikki.
"Mitä töihin kuuluu, Harry?" Charlie on kyykistynyt pikku-Jamesin puoleen kutitellen pojan paljaita jalkapohjia. Ginny istuu lattialla poikansa vieressä ja synkistyy, kun puhe kääntyy ministeriöön.

"Olet kireän oloinen, onko kaikki hyvin?" Hermione kysyy ja viimeistään se saa kaikkien huomion kiinnittymään Harryyn.
"Kaljuuna vetoa, että syy on Malfoyn, se nilkki - ", Ron aloittaa, mutta hiljenee Harryn nostaessa katseensa, joka on suorastaan julma.
"Se ministerin perseennuolija ei liity mihinkään mitenkään. Ministeriössä tapahtuu paljon muutakin, paljon tärkeämpääkin, mistä ärtyä. Tietäisit, jos olisit kiinnittänyt huomiota työhösi, kun vielä olit ministeriössä", Harry sivaltaa. Kaikki ovat hiljaa ja katumus koputtaa Harrya olkapäähän, mutta hän ravistaa sen pois ja nousee ylös. Hän tarvitsee savukkeen, sanoi Ginny hänen polttamisestaan mitä hyvänsä.


2.

Harry on istahtamaisillaan etupihan portaille, mutta ei tahdo kenenkään säälivää seuraa, joten jatkaa matkaansa kauemmas talosta. Ehkä kukaan ei säälikään häntä, hän on ollut ilkeä Ronia kohtaan, mutta on liian ärtynyt myöntääkseen sitä.

Savuke sujahtaa tottuneesti farkkutakin taskusta hänen huulilleen, mutta taikasauva on unohtunut talolle. Hän viihdytti pikku-Jamesia tuprupilvitaioilla heidän saapuessaan. Harry huokaisee. Kädet käyvät läpi jokaisen taskun ja rinnan kohdalla tuntuu möykky. Mies kurtistaa kulmiaan, kunnes kaivaa esille kulahtaneen tikkuaskin, jonka pintaa koristaa jokin laakso järvineen. Harryn sydäntä puristaa.

Mies hieraisee kasvojaan savukekädellään ja avaa askin. Tuttu tuoksu pelmahtaa askista. Harry nappaa tikun nopeasti ja sulkee rasian, jotta tuoksu ei karkaisi. Hetken hengitettyään karvaita muistojaan, Harry raapaisee tikun ja sytyttää savukkeensa. Savun haju peittää aiemman tuoksun, ja Harry sulloo askin takaisin rintataskuunsa. Hän on pysähtynyt huomaamattaan eikä tiedä mihin mennä. Savu kirvelee silmiä, tai ehkä se on ikävä, ja Harry suuntaa kohti puutarhan laidalla olevaa tammea.

Aski tuoksuu Dracolta.


3.

Puun runko on jykevä ja oksat tarpeeksi matalalla. Harry asettaa savukkeen hampaidensa väliin ja tarttuu alimpaan oksaan tiukalla otteella. Hän ponnistaa itsensä ylös ja kiipeää vielä kolme oksaa ylemmäs, kunnes tulee kohtaan, joka on kuin luotu istumiseen. Hän on tarpeeksi korkealla nähdäkseen niin kauas, ettei hänen tarvitse ajatella, hän voi vaan lepuuttaa silmiään ja imeä savukettaan, kunnes tulipää saavuttaa filtterin reunan.

"Hyvät maisemat, eikö?" kuuluu ääni puun juurelta. Harry vilkaisee alas ja näkee punaisen pehkon vilahtavan oksien lomassa. Kiipeäjä on ketterä ja kädet tottuneet. "Minulla oli tapana istua täällä aika usein", Charlie istahtaa hänen viereensä kevyesti hengästyneenä. Harry kääntää katseensa takaisin horisonttiin.

"Joten, kuinka kauan sitä kesti?" Charlie kysyy kiinnostuneena, ei tuomiten. Harry hätkähtää ja kurtistaa kulmiaan.
"Mistä sinä puhut?" vastakysymys on kärkäs. Harrya ei huvita puhua, häntä ärsyttää, mutta myös kiinnostaa.
"Sinusta ja Malfoysta", Charlie vastaa. Hän ei naura, ei edes virnuile. Hän puhuu kuin olisi tiennyt asiasta aina.


4.

"Mitä helvettiä?" Harry puuskahtaa. Hänen puolustuksensa on ponneton. Hän ymmärtää, ettei pystykään valehtelemaan. Charlie on yllättänyt hänet. "Mistä sinä tiedät?"

"Sinä vihaat häntä aikamoisella intensiteetillä", Charlie tokaisee ja kaivaa taskustaan omenan. "Minäkin vihasin kerran samalla tavalla, tosin en Malfoyta", nyt mies naurahtaa ja tarjoaa omenaa Harrylle. Harry ottaa kohteliaisuuttaan omenan vastaan, mutta unohtaa sen käsiinsä. Charlien sanat ovat tärkeämmät. Ne saavat hänet hämmentymään.

"Miten sinä pärjäsit tai - pääsit yli?" sanat kuulostavat typeriltä Harryn omiin korviin. Charlie kääntää katseensa kauas ja hymyilee kummallisesti.
"Lähdin Romaniaan", vastaus on simppeli ja selittää paljon. He istuvat hetken hiljaa.

"Ehkä minunkin pitäisi", Harry naurahtaa lopulta ja haukkaa palan omenastaan. Hän tuntee olonsa hiukan paremmaksi. Charlie hymyilee vilkaistessaan Harrya kuin tutkien.
"Ehkä", Charlien lämmin naurahdus peittyy tuulenpuuskaan, joka suhisee puun lehdissä ja tuo Charlien tuoksun Harryn kasvoille. Harry huomaa, että Charlie tuoksuu savulta, eikä hän enää yhtäkkiä kykenekään muistamaan yhtä tarkasti, miltä tikkuaski hänen taskussaan tuoksuu.

« Viimeksi muokattu: 10.12.2016 16:17:34 kirjoittanut FractaAnima »


I'm into Herbology now u_u

Kaarne

  • Unenkutoja
  • ***
  • Viestejä: 9 356
  • Lunnikuningatar
Luin tämän jo eilen, mutta en jaksanut kommentoida, koska aivoni ovat edelleen aivan puuroa. Koska kuitenkin on niin, että teksti on hyvä ja taattua laatua (ja koska "Tänä vuonna lupaan..."), niin yritän nyt sanoa jotain. Tulen sitten myöhemmin sanomaan enemmän, jos vain suinkin pystyn. :)

Pidin tästä. Rakastan Charlieta ja minusta on ihanaa, että Charlie on tässä tarkkanäköinen ja huoleton ja kuitenkin samaan aikaan varovainen ja lempeä. Tykkään tuosta jännitteestä, joka ei vielä roihahda liekkiin mutta on kuitenkin olemassa, ja tulitikkurasiasta ja jaetusta paikasta ja kivusta, joka toisella oli joskus ja toisella on nyt. En ole ikinä ajatellut Charlien lähtöä Romaniaan pakona, mutta kyllähän sekin istuu hyvin kokonaisuuteen. :)

Tämä oli ihana. ♥


someone i loved once gave me a box of darkness.
it took me years to understand that this, too, was a gift.

Hazyel

  • Master of Godspeed
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 4 784
  • Not killing people is really hard.
Noniin, vihdoin täällä kuten lupasin :3 kommenttikampanjan tiimoilta siis moikka!

Hah vai Draco ei liity mitenkään mihinkään! Luulenpa hyvinkin, että taitaa liittyä enemmän kuin Harry haluaakaan myöntää. Hämmennyin tässä ensin vähän, kun parituksissa lukee HD ja Harry/Charlie ja sit kuitenkin ekassa raapaleessa annetaan ymmärtää, että Harry on Ginnyn kanssa, kunnes muistin että tämä kuuluu Piilopaikka-verseen! Pettääköhän Harry siis Ginnya sekä Dracon että Charlien kanssa!

Ihanaa ja tosi siistiä miten oot saanut tähän mukaan noita elementtejä edellisistä Piilopaikka-versen osista! Tykkäsin tuosta tulitikkuaskista jo aiemmin ja tykkään siitä tässäkin, etenkin kun Harry ei halua, että Dracon tuoksu askista karkaa, vaikka muistot ovatkin kipeitä eikä Harry olisi halunnut luopua Dracosta. Ja tuntuu siltä, että Harry kuitenkin ikään kuin haluaa peittää sen Dracon hajun tupakalla, vaikka haluaakin sen säilyttää. Ja vielä kivempi sitten, kun mukaan tuodaan vielä Charliekin, joka tuoksuu erilaiselta mutta jonka takia Harry ei yhtäkkiä enää muistakaan tulitikkuaskin tuoksua kunnolla.

Harmi kun tässä oli sitä Harry/Charlieta lopulta niin vähän! Voisitkohan kirjoittaa jatkon, jossa jatkuukin näiden kahden tarina? :333 haluan tietää mihin tämä etenee! Koska Harrylla ja Charliella on selvästi yhteisiä asioita, joista puhua ja samankaltaisia kokemuksia. Ja haluaisin ehkä myös kuulla niistä Charlien kokemuksista tarkemmin!

Joka tapauksessa, kiitos näistä rapsuista! Tykkäsin (ylläri) ja toivon lisää puspus! <3
"When I say it doesn't hurt me, that means I can bear it."

Odo

  • Sankari
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 12 546
  • 707
En ole tainnut paljoa seurailla tuota Piilopaikka-verseä, kun mulla on sulta miljoona ficciä rästissä! Jotain olen saattanut lukea tai sitten se on joku muu Drarry. Kuitenkin uskalsin silti hypätä lukemaan tätä, eikä se haitannutkaan, etten osaa nyt yhdistää tiettyihin aiempiin tapahtumiin ja niin pois päin. :)

Eniten minut lennätti tänne sinä, mutta toisena tuli tietysti Harry/Charlie, joka on kyllä aivan mahtavaa. Drarry ei edelleenkään ole mun juttuni, mutta siinähän se menee sivussa. Tässä ei päästy paljoa sisälle kumpaankaan paritukseen, mutta oikeastaan tämä toimi juuri näin. Ihastelin sitä, miten sait Vilnun toiveen omenasta puussa mahdutettua tähän näin synkkäänkin teemaan. Olit hyvin saanut tuotua tähän mukaan mökömökö-Harrya, joka on raivostuttava. Miten hän miettii, säälitäänkö häntä, vaikka itse oli ilkeä! Se on just harrymaista kuin olla ja voi ja se, että kuvataan nimenomaan Harryn huonoja puolia on musta kivaa, eikä sitä ainaista sankariteemaa.

Tietysti, kun ei ollut ihan perille Piilopaikka-versestä piti miettiä millainen Harryn ja Dracon kuvio sitten onkaan ollut. Tupakanpolttamisesta mulle tuli jotain muistikuvia, mutta ei sen tarkempia. Tykkäsin siitä, miten olit kuvannut tunnelmaa ja kiukunpuuskaa ja tässä oli sellaisia toteavia kohtia, jotka sitten kumotaan.

Lainaus
He illallistavat Weasleyllä, kuten jokaisena sunnuntaina.
Lainaus
Tosin Harrylta on jäänyt hävettävän moni sunnuntai väliin.
Tuollaiset oli musta tähän tekstiin juuri sopivia ja kivoja. Ehkä heidän idylliinsä kuului, että he tosian illastavat aina sunnuntaisin Kotikolossa, mutta todellisuus onkin sitten toinen.

Se, että Harry ja Ginny oli yhdessä jäi hieman mysteeriksi vai olivatko? Ainakin he kävivät Kotikolossa ja heillä oli James Sirius, joten ainakin he ovat olleet naimisissa. Jotenkin pystyisin kuvittelemaan, että he tekisivät tietynlaista yhteistyötä ja olisivat tekemisissä mahdollisen eron jälkeenkin, koska perhe on molemmille niin tärkeä asia. Se, mitä Draco on tehnyt jäi arvoitukseksi, mutta toisaalta sopii.

Mietin tulitikkukohtaa, että miten tulitikut voivat haista joltakulta? Toisaalta mielikuvitus saattaa tehdä tepposet ja itse tulitikkujen tuoksun saattaa yhdistää johonkin tiettyyn henkilöön eli tässä tapauksessa Dracoon. Lopetuksen pieni vihjaus, että Charlie haisi savulta oli jotenkin todella ihastuttava ja sai mielikuvituksen laukkaamaan villisti, mitä siellä puussa oikein tapahtuu. Charlie vaikuttaa ihanan kypsältä ja rennolta tullessaan Harryn luokse ja tarkkaavaiselta, kun huomasi, että Malfoyssa todella oli  jotain enemmän kuin muut saattavat ymmärtää pelkästään Harryn reaktioiden perusteella.

Pitääkin tutkia paremmin tätä Piilopaikka-verseä! Tykkäsin siis tosi paljon ja Harry/Charlie on rakkaus. IC-hahmot, tunnelma, omena puussa, selkeästi kirjoitettu tarina ja tuollaisesti kumoavat toteamukset oli aivan huikeita. Kyllä tämä oli taattua Fraxu-laatua. Myös otsikko oli ihana. Jotenkin tykkään kaikista savuisista otsikoista ja tämä sopi vielä ficciinkin tosi hyvin! ♥ Kiitos!
“People can have lovers.
They can have friends. They can be together.



But when you think about it,
you’ll see that originally, we’re alone.”

Neiti Syksy

  • Korpinkynsi
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 1 750
Olen nyt niin tajuttoman iloinen, kun ihmiset nostelevat vanhoja ficcejä ilmoille (tai no, vanhoja ja vanhoja), joita en ole ollenkaan huomannut ja nyt pääsen sitten jakelemaan kommenttejani (tosiaan, vielä puuttuu reilusti 200 kommenttia tältä vuodelta huh). Sinultakin minulla on rästissä tuhat ja yksi, aina vain mietin että pitäisi kommentoida ja se on loppumaton ja katkeamaton oravanpyörä. Olen nykyään mieltynyt lyhyisiin teksteihin, joita on helppo kommentoida, kun voi lukea ja matustella ja kirjoittaa kommentti heti! Ja tämä Piilopaikka-verse on ihana, ainakin olen lukenu yhden niistä - pitää varmaan katsastaa loputkin.

Harry/Charlie on muodostunut mulle jo yhdeksi lempiparitukseksi. Kyllä se Dracokin vielä menee mutta siinä Charliessa on jotain sellaista primitiivisellä tasolla vetoavaa, että koska vain suostun lukemaan ja nielemään H/C:tä (monimerkitykset). Se jäi kyllä hyvin vähäiseksi tässä, vain haju, joka tuli sotkemaan Dracon hajun tuoksun. Kuten sanoin, se on se Charlien eläimellisyys!

Hmm. Kun puhe tulee töihin ja kuinka Harry muuttuu niin kireäksi, samoin Ginny… Se oli aika kutkuttavaa luettavaa. Uskon, että Ginny tietää kaiken (en kyllä muista tietääkö, mutta sellainen kuva tästä tuli… on muuten vaikea kommentoida kun ei ole lukenut ihan kaikkia tähän verseen kuuluvia ficcejä) ja nyt koettaa pitää epätoivoisesti miehensä tallella. Tai voittaa takaisin. En tiedä! Varsinkin kun oli puhe jokaisesta sunnuntaista, joilla Harry ei ole viimeaikoina käynytkään. Että nyt löytyy yritystä tai jotain. Tykkäsin tästä niin hirmupaljon, koska totta kai Charlie näkee Harryn esityksen läpi. Kenties Harry oli se syy, miksi Charlie lähti Romaniaan - tai sellaiset vibat tulee minulle.

En tiedä, oletko jatkanut tämän jälkeen tätä verseä mutta toivottavasti jatkaisit! Kutkuttaa tietää lisää tulevaisuuden tapahtumista. Kiitos. <3

- Syksy
//ainiin, se piti vielä sanoa, että luin otsikon ensiksi "Savu peittää tuskan", mikä minusta olisi sopinut myös. :D Joten ihanaa, lisää savuista!Charlieta <3

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Nevilla Itse olet ihana, kiitos. <3
Lauchuo Kiitos taas kommentista, oot kommentoinut tän versen kaikkia osia, oot ihan super. <3 Mua kyllä vähän himottais kirjottaa joo lisää tätä Harry/Charlie aspektiakin, että ei se mikään tuhoon tuomittu ajatus liene. Aika näyttää. :)
Odo Sä mietit noita tulitikkuja ja niiden tuoksua. Idea tähän juttuun on lähtenyt elävästä elämästä. Mulla oli joskus tulitikkuaski, joka tuoksui aina sitä avatessa ihan tämän askin edellisen omistajan partavedeltä, koska aski oli asustanut hänen taskussaan hyvin pitkään. Ajan kanssa tuoksu hälveni kokonaan pois. ::) Kiitos kommentista. :-*
Neiti Syksy Linkkasin tuonne alkuun nuo kaikki tämän versen ficit, jos haluut niitä vilkaista,niin ei tarvii metsästää kovalla vaivalla. :) Kiitos kovasti kommentista myös sulle. :-*


I'm into Herbology now u_u

Vilna

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 1 200
  • © Ingrid
Voi itku. Kirjaimellisesti itku, vähän itkettää lukea tätä kolmesta syystä: 1) oot niin ihana 2) Drarry ja Charlie samassa ficissä!!! 3) olen niin helvetin myöhässä kommenttini kanssa että hyi.

En oo lukenut vielä noita muita Piilopaikka-verseficcejä, muuta kuin Aamukahvisateen, niin en silleen kunnolla tiedä Harryn ja Dracon suhteen taustaa, muuta kuin sen, että ne ilmeisesti salasuhteilee Ginnyn ja Astorian selkien takana. Se on muuten mun mielestä yksi uskottavimmista Drarryn muodoista, musta se on niin helppo fanon. :--D Varmasti sodan jälkeen pojat on jo sen verta viisastuneita, että ei oo yhtään mahdotonta tämmönen. Pitääkin tän kommentin jälkeen mennä tiiraamaan nuo muutkin osat!

Tykkään otsikosta kauhean paljon. Se on jotenkin... charliemainen. Myös kovin fractamainen siinä sivussa, mutta charliemainen myös. Savuinen!Charlie on paras Charlie. Charlie on paras. Piste. Niin kuin tässäkin kohdassa näkyy:

Lainaus
Charlie on kyykistynyt pikku-Jamesin puoleen kutitellen pojan paljaita jalkapohjia.
en pysty! yhyhyhy. Oon aina ajatellut, että Charlie on tosi hyvä lasten kanssa ja on kaikkien lapsien lemppari. Tai siis, fanoni mukaan Charlie ei itse välttämättä hankkisi lapsia, mutta se on paras setä/eno koko maailmassa! En pysty tätä lausetta, en oikeasti Fracta, pysty! Paljaita jalkapohjia ja pikku-James. ♥

Voi ei, Ron. Ron on oikeasti juuri niin taukki, että alkaa puhua Dracosta. Tuntui, että kaikki muut oli vähän perillä tilanteesta (varsinkin Ginny!), Dracon ja Harryn väleistä ja oli ikään kuin Ron olisi ottanut esiin jonkun villasella painetun salaisuuden, jonka kaikki muut yrittää vaan unohtaa. Ehkä Harry oli kertonut Ginnylle Dracosta ja avioliitto oli mennyt Harryn ja Dracon suhteen edelle, koska tekstissä käy useaan otteeseen ilmi, että Harrylla on ikävä. En tiedä! Ehkä tää on käynyt ilmi edellisissä osissa, kunhan vain pohdiskelen ja juttelen.

Lainaus
Savu kirvelee silmiä, tai ehkä se on ikävä --
Toinen lemppari! Voi ei, Harryyyy. Mitä tässä on oikein käynyt! Draco, missä olet! Charlie, tule auttamaan!

Sun Charlie vastaa niin mun fanoneita Charliesta! Joskus mua häirii lukea Charlie-ficcejä, kun mulla on liian paljon headcanoneita (lol ylläri) ja muut Charliet tuntuu vääriltä. Se on tyhmää. Mutta tämä Charlie on hyvä Charlie. Hauskaa, että Charlie huomasi Harryn reaktion, osasi yhdistää sen Dracoon ja vielä otti asian puheeksi vihaisen!Harryn kanssa.

Lainaus
"Minäkin vihasin kerran samalla tavalla, tosin en Malfoyta."
MITÄ. Kerro! Ketä Charlie voisi vihata? Onpa jännittävä ajatus. Haluan tietää tämän versen Charliesta lisää. Aahhh. Halkean uteliaisuudesta. :--D

Lainaus
Harry huomaa, että Charlie tuoksuu savulta, eikä hän enää yhtäkkiä kykenekään muistamaan yhtä tarkasti, miltä tikkuaski hänen taskussaan tuoksuu.
GO FOR IT, HARRY. ♥ ♥ ♥

Haluaisin sanoa kauheasti kaikkia juttuja, mutta näköjään en pysty olemaan mitenkään asiallinen tai järkevä. Haluaisin analysoida ja hehkuttaa ja fanittaa ja rakastaa sinuu, mutta en osaa. Anteeksi kauheasti, etten oo osannut sanoa mitään puoleen vuoteen ja anteeksi siitä, etten vieläkään osaa. Ehdottomasti lisää Harry/Charlieta sinun kynästäsi, tää on niin hyvä. Kaksi OTP:tä yhdessä ficissä. ;-;

Kiitos, rakas. Oot täyttä kultaa. ♥

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 499
Mulla olikin tosiaan muutama osa tästä versestä vielä lukematta! En oo koskaan erityisesti syttynyt Harry/Charlielle (no koska en lue mitään muuta kun Harry/Dracoa, duh), mutta tämän versen melankolista Drarrya se sopii kyllä sivuamaan oikein hyvin. Harry-parka taitaa kuitenkin olla nyt aika hukassa itsensä ja tunteidensa kanssa :'D On Ginnyä ja perhe-elämää, on Malfoyta ja nyt on Charlietakin tuoksumassa vieressä, oi voi.

Tuo turhautuminen on kuitenkin kovin samaistuttavaa, samaten tuo kiintyminen tuoksuihin ja niiden tuomiin muistoihin. Onhan tätä lukiessa toki ollut selvää alusta asti, etten tälle mitään ihanaa siirappista loppua saa, mutta silti vähän sattuu - tuskinpa se Dracon unohtaminen ihan noin helposti kuitenkaan käy </3


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Vendela

  • Teeholisti
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 7 266
Olipa hyvä, että Angie nosteli tämän esiin! Olin ihan varma, että olisin kommentoinut silloin kun tätä sarjaa luin läpi mutta tämä on näköjään jäänyt välistä :D Muistan kyllä lukeneeni tämän, sillä tuo tuoksu oli sellainen minkä muistan vaikka muutoin oli jo painunut unohlaan. Toki tämä on myös teksti minkä lukee mielellään uudelleen :)

Oih ja voih tätä Harryn tilannetta! Eipä ole kyllä todellakaan helppoa. Mutta eipä ole Dracokaan tai Harry itse mikään helppo persoona, joten pitäähän sitä vääntöä ollakin. Mutta miksi sen pitää sattua näin paljon! Tykkään miten tarkkanäköinen Charlie on ja tuo todellakin selitti aika paljon sitä, miksi hän on aikoinaan Romaniaan lähtenyt. Mietin vaan, että kuka se Charlien tyyppi on ollut, vaikka sillä ei toki olekaan mitään väliä Harryn ja Dracon suhteen kannalta.

Mutta voihan Harrya jos hyppää nyt suhteesta toiseen vaan koska kotona ei hommat toimi. Sillä ei Charlie mikään laastari ole! Ja uskon, että Charliekin pitää huolen siitä ettei lähde Harryn hölmöilyihin mukaan. Selvitelköön omat sotkunsa ellei Charlie ole sitten yhdenyön juttua vailla ;)

Mutta olipa kivaa palata tämän pariin!

Vendela

Bannu©Waulish

I think it's time for little story... It's definitely Storytime!