Kirjoittaja Aihe: Kännipussailun parhaimmistoa | K-11 | Heikki/Kalevi | one-shot  (Luettu 5323 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 040
Nimi: Kännipussailun parhaimmistoa
Kirjoittaja: Sokerisiipi
Ikäraja: K-11
Paritus: Heikki/Kalevi
Tyylilaji: ikään kuin slash, ystävyysdraama, kevyt huumori
Yhteenveto: Heikki ja Kalevi saavat kännissä idean kokeilla, eroaako pojan suutelu tytöistä.
Varoitukset: kiroilu

A/N: Sokerisiipi, mitä?! te jotkut ehkä mietitte. Antakaas kun selitän, koska tälle on hyvä selitys! (mukamas) No niin siis. Ihan ihka alkuperäiseen ideaan (kun en ollut alkanut vielä edes julkaista Ei sitä tarvitse tahdikas olla -stooria) kuului jonkun heterohahmon (silloin sen oli tarkoitus olla Kalevi tai Katariina) jonkinlainen homokokeilu ja sitten aloin miettiä, että jos sittenkin toteuttaisin sen ja kunnioittaisin omia alkuperäisiä aikomuksiani :'D joten minä tein sen. Älkää ampuko.


Kännipussailun parhaimmistoa

Lopputekstit olivat pyörineet jo hyvän tovin ennen kuin Heikki tajusi laittaa leffan pois. Me istuskeltiin sen porukoiden sohvalla ja sohvapöydällä oli useampi tyhjä kaljatölkki ja muutama siideripullo. Me oltiin kumpikin aika hyvässä sievässä. Ei sille ollut periaatteessa mitään syytä. Meistä oli vain ollut hauska ajatus vähän humaltua ja katsoa siinä tilassa kauhuleffa. Heikki konttasi Blu-ray-soittimen luo ja sillä näytti olevan pieniä koordinaatio-ongelmia saada levy ulos ja takaisin koteloon. Jätkä ei ottanut stressiä vaan nauroi itsekseen, kunnes lopulta sai homman hoidettua ja paiskasi kotelon laatikkoon. Sitten se palasi mun luo ja me tuijotettiin television pimeää ruutua hetki.

”Mitä siinä leffassa oikein tapahtui?” mä lopulta kysyin ääneen.

”Perhe muutti taloon, jossa oli joku pahansuopa henkiasia”, Heikki sanoi, ”yhdessä vaiheessa se paisko sitä äitiä pitkin paikkaa ja sitten – ööh.”

Meitä nauratti. Leffan katselu oli mennyt tällä tyylillä: kun yksi kohtaus oli ohi ja toinen alkoi, sitä unohti mitä edellisessä oli tapahtunut. Leffan oli ehkä tarkoitus pelottaa tai säikäyttää, mutta mä ja Heikki oltiin vaan naurettu. Ja nyt koko paska oli lipunut meidän muistista, mutta ei se ollut ollut mikään laatuleffa, joten mitäpä siitä. Meillä oli hyvä fiilis, ja sehän oli tärkeintä.

”Mun pää on ihan sumuinen”, Heikki naureskeli, ”en muista milloin oon viimeksi ollut näin kännissä. Sulla on kauhea vaikutus muhun.”

”Ja vitut on”, tuhahdin. ”Tekee vaan hyvää sulle välillä rentoutua.”

Heikki vain hymyili ja sen sinisissä silmissä tosiaan oli semmoinen känninen, seisova katse. Heikki ei ollut mikään kännääjä. Se otti pari bisseä rentoutuakseen ja siinä se, mutta oli se kunnonkin humalassa kivaa seuraa. Mulla riippu sen illan tai päivän fiiliksestä, montako otin. Tänään olin antanut Heikin juoda vähän enempi.

”On kivaa olla tälleen”, Heikki sanoi, ”kaksistaan meinaan. En oo oikein ikinä tykännyt juoda missään bileissä. Sitä seurasi aina jonkinmoinen känninuoleminen ja sitä mä inhosin. Onneksi mulla on nyt Kata, niin ei tartte sellaistakaan enää tehdä.”

Katariina ja Heikki olivat seurustelleet puolitoista vuotta, joten känninuolemiset olivat olleet vahvasti lukion alkuvuoden juttu. Mulle se oli ollut ihan kivaa aikaa. Olin justiinsa tutustunut Eeliin, Tinoon ja Heikkiin ja olin innoissani talutellut niitä tutustumassa bilemaailmaan. Silloin Eeli oli ollut visusti kaapissa, että sekin oli nuollut joidenkin randomien tyttöjen kanssa. Moni asia oli nyt toisin. Suurimpana nyt ehkä se, että meidän parhaat kaverit Eeli ja Tino olivat nyt kimpassa.

”Juu. Ei tartte niin paljon miettiä, mitä sanoo ja tekee, kun kaveri tajuu sua kummiskin”, mä myöntelin Heikkiä. ”Plus jos Eeli ja Tino olisivat täällä, niin ne varmaan nuolisivat tässä vaiheessa toisiaan. Oisko vähän kiusallista?”

”Ehkä ne tajuaisivat paremmin”, Heikki sanoi, mutta ei näyttänyt ihan vakuuttuneelta. ”Ootko sä muuten ikinä pussaillut pojan kanssa?”

Selvänä mä olisin varmaan epäillyt kysymystä, mutta kännisten jutut olivat just sellaista luokkaa, että mä huomasin vaan vastaavani totuudenmukaisesti enkä miettinyt, mistä Heikille oli tullut se mieleen.

”En oo. Ootko sä?” kysyin, koska mulle tuli mieleen, että Tino ja Heikki olisivat saattaneet joskus imutella kokeilumielessä, kun ne kuitenkin olivat niin vanhoja kavereita.

”En”, Heikki sanoi ja siihen jäi meidän se keskustelu.

”Meidän kantsii varmaan nyt siivota noi tölkit sun muut nyt kun vielä muistetaan. Vaikka oon nyt täysi-ikäinen, mun porukat ei arvosta tällaista ryyppäämistä sit yhtään.”

”Ookke”, myönnyin ja nousin ylös. Heikki teki saman ja oli kaatua, kun sillä heitti vähän päässä, mutta mä tartuin siitä kiinni ja tuin sitä. ”Ota ihan iisisti, poju.”

Me naurettiin humalaisina ja alettiin siivota tölkkejä samaan ostoskassiin, jossa oltiin ne tänne tuotukin. Kassi me piilotettiin johonkin randomkaappiin. Toivottavasti Heikki älyäisi noutaa sen sieltä eikä jättää kätköä vanhempiensa löydettäväksi joskus joulusiivouksen aikaan. Voisi jäädä joululahjat saamatta.

Me palattiin sohvalle ja laitettiin telkkari päälle. Sieltä tuli jokin Subin aamuyön paskaleffa.

”Eelillä ja Tinolla on muuten sit enemmän kokemusta kuin meillä kahdella”, Heikki sanoi hetken kuluttua miettiväiseen sävyyn. Se ei ollut näköjään vieläkään päässyt yli tästä aiheesta. ”Ne on pussailleet sekä tyttöjä että poikia.”

”Ei helvetti”, kirosin, kun oivalsin sen kuvion. Olin aina pitänyt itseäni edelläkävijänä kaikessa tollaisessa, mutta nyt Tino ja Eeli olivat vetäneet ohi. Mun ego otti aika pahasti osumaa. ”Tuleepa jotenkin nössö olo.”

”Haluaisitko sä kokeilla?” Heikki kysyi, ja silloin mä vasta oikeasti tajusin, miten kännissä se oli. Selvänä Heikki ei olisi varmaan edes uskaltanut ajatella moista saati sanoa sellaista ääneen. Se ei vaan ollut sen tapaista. Nytkin se punastui, kun tajusi mitä oli sanonut ja katsoi äkkiä muualle. ”Joo. Tota. Unohda toi, pliis jooko. En tajua, mitä puhun. Oon niin vitun kännissä.”

”Kokeillaan vaan”, yllätin meidät molemmat vastauksellani. Heikki katsoi mua silmät selällään.

”Ai mitä?” se älähti.

”Kaikkeahan pitää kokeilla”, sanoin, ”ja mieluummin mä sua suutelen kuin jotakin randomia jätkää. Ei se oo väärin olla utelias. Vai etkö sä muka oo?”

”Mä – tota siis, niinku”, Heikki änkytti naama punaisena. ”Siis, joo, oon mä. Tai mietin, että kun Tino vaihtoi melkeen lennosta tytöistä Eeliin, että onks se jotenkin erilaista. Suudella poikaa, siis. Mutta – entäs Kata ja Riia?”

Heikki näytti vähän pelokkaalta ajatellessaan, että tässä oli jokin pettämiskuvio meneillään, koska se rakasti Kataa niin paljon eikä olisi ikinä tehnyt mitään luvatonta sen selän takana.

”Voi hyvä ihminen”, huokaisin sille, ”me ollaan parhaita kavereita ja me tykätään meidän tyttöystävistä hyvin paljon, eiks niin? Me halutaan vaan kokeilla, end of story. Ei tää oo mitään vakavaa, kunhan pelleillään. Kännipussailun parhaat puolet. Sen voi unohtaa seuraavana päivänä tai vaikka heti perään.”

”Okei”, Heikki myöntyi ja näytti pääsevän yli Katan mielipiteestä. Olipa se suostuvainen kännissä. ”Öö, kielellä vai ilman?”

Helvetti, sehän kuulosti olevan aika innoissaan tästä. Mun silmät suurenivat, koska Heikistä olisin viimeisenä uskonut, että se halusi jätkän nuolemisen pakollisten elämänkokemusten listalleen. Mutta toisaalta Heikki oli ehkä kyllästynyt olemaan aina kesy. Ehkä se kerrankin halusi repäistä. Okei, sopihan se mulle. Repäistään yhdessä. Sitähän varten parhaat kaverit olivat olemassa. Tällekin voitaisiin nauraa vuosien päästä. Tai siis, tällaiset kännitarinat olivat niitä hauskimpia, kun saadaan sellainen idea, joka oli niin vitun random, että se oli hyvä.

”Molempi parempi”, oli mun vastaus ja Heikki nauroi.

”Me ollaan ihan sekaisin”, se huomautti.

”Kerro jotain uutta”, mä hymähdin. Me istuttiin siinä vähän kiusaantuneina. Mua alkoi totta puhuen vähän jännittää. Heikkikään ei näyttänyt uskaltavan ottaa ensimmäistä askelta.

”Tuu lähemmäs”, komensin, koska jostakin oli pakko aloittaa. Heikki totteli. Katsoin sen sinisiin silmiin ja tuttuihin, myönteisiin kasvoihin. Mun silmät jämähti sen huuliin ja musta tuntui kuin olisin tosiaan seonnut. Aioinko mä oikeasti suudella Heikkiä? Siis Heikkiä? Ihan sama, miten kännissä olin, tämä oli aivan helvetin outoa.

Heikki nielaisi ja sen aataminomena nytkähti hermostuneena. Ajattelin, että ei me tästä tämän valmiimmaks tulla. Laskin vähän arkaillen käteni sen olkapäälle ja toisen sen niskaan. Vittu, olipa tämä kiusallista. Alkoi melkein jo kaduttaa koko idea. Sitten Heikki yllätti mut, koska se sulki silmänsä ja nojautui suutelemaan mua.

Me kumpikin jäädyttiin hetkeksi, kun ne kriittiset sentit kurottiin umpeen ja meidän huulet tosiaan olivat toisiaan vasten. Heikin kaulapulssi oli taivaissa. Hengitin nenän kautta ja liikautin mun huulia. Heikki vastasi siihen. Ei se vaatinut kovin kauaa, että me tajuttiin, miten homma toimii. Kyllä me kumpikin osattiin pussailla. Joten siinähän sit suudeltiin.

Se tuntui todella oudolta. Märältä ja liian itsetietoiselta. Tiedostin liian selvästi, ketä suutelin ja se oli vain helvetin vinksahtanutta, koska ei Heikin kanssa kuulunut pussailla. Ei todellakaan ollut samanlaista kuin tytön kanssa, mutta ei se ollut sillä tavalla kamalaa. Heikki oli aika hyvä suutelija. Se ei kiirehtinyt tai yrittänyt liikaa. Jos se olisi ollut tyttö, olisin vienyt sen sänkyyn. Joo, se oli tasan niin hyvä, mutta se edusti väärää sukupuolta ja se tuntui siinä suudelmassa. Heteroa ei käännytetty ihan tosta vaan.

Koska me oltiin puhuttu kielestä, ujutin sen mukaan ja Heikki yllättyi, mutta sopeutui tilanteeseen nopeasti. Sit tunnelma muuttuikin lähes pelottavalla tavalla toiseen suuntaan. Heikki veti mua vähän lähemmäs ja avasi enempi suutaan kuin olisi innostunut enemmän. Se, että joku innostui susta, oli aina imartelevaa. Sellaisen sykäyksen sai ihan kavereidenkin kanssa, kun huomasi niiden viihtyvän sun kanssa ja nauravan sun jutuille. Tuli hyvä olo, sellainen, että oot hyvä tyyppi. Samankaltainen fiilis tuli tässä. Nyt kun Heikki näytti pääsevän hyvään fiilikseen mun kanssa suutelemisesta, se innosti muakin ja vatsassa poreili onnistumisen ilo. Ookkei. Mitähän tää nyt sitten meinasi? En halunnut miettiä vastausta, joten keskityin vaan Heikkiin ja siihen, että me suudeltiin nyt ihan kunnolla melkein kuin tosissamme. Ja mä taisin nauttia siitä. Ihan vähän vain.

Lopulta oli pakko lopettaa tai se olisi mennyt jo ihan liian homoksi, ja sitä me ei oltu. Jumalauta, mehän seurusteltiin ja tykkäsin Riiasta sairaan lujaa ja Heikki se vasta Katasta tykkäsikin. Me vetäydyttiin ja mun posket hohkasi punaisina. Heikki helotti itsekin kuin paloauto ja sen silmissä oli aimo annos paniikkia, että mitä vitun helvettiä äsken oli just tapahtunut, että olinko ehkä mahdollisesti tuntenut jotain samaa kuin se. Jotain aavistuksen verran hyvää. Joo. Olinhan mä. Auts. En olisi todellakaan uskonut tätä meistä kummastakaan, vähiten itsestäni.

”Ömm”, mä mutisin ja mietin, pitäisikö tästä kriiseillä.

”Ei puhuta tästä koskaan kenellekään”, Heikki kuiskasi. Mä pudistin päätäni. Ehdottomasti ei. En halunnutkaan tästä mitään tarinaa. Kuulijat eivät tajuaisi. Ne luulisivat tyyliin, että käyttäisin sitä aasinsiltana kaapista tulemiseen, vaikka en mä edes ollut missään kaapissa. Olin hiukan innostunut pussaillessani parhaan kaverini kanssa, mitä siitä? Me oltiin kännissä, kaikki estot oli löyhällä ja me välitettiin toisistamme. Vähän paha tässä oli inhotakaan toista. Kaverit innostuivat joskus pimeistä asioista ja varsinkin jätkillä oli tapana järjestää itsensä outoihin tilanteisiin, koska sellaisia me oltiin. Oli parempi vaan työntää asia sivuun ja antaa olla.

”Ei tietenkään”, lupasin. ”Kaduttaako?”

”Noup”, Heikki sanoi heti, vaikka se muuten olikin ihan nolona. ”Kokemus sekin.”

”Eikä erityisen pahakaan”, uskalsin naurahtaa ja riskeerata oman absoluuttisen heterouteni, joka ei tainnut tämän jälkeen olla enää ihan sitä absoluuttisinta lajia, mutta noh, sattuihan sitä.

”Paras känninuoleminen”, Heikki tiivisti nyökäten ja se oli sit siinä. Meidän ystävyys oli just niin lujaa lajia, ettei me annettu tällaisen hetkauttaa sitä suuntaan tai toiseen. Ja ehkä kun me nukuttaisiin meidän humala pois, tää kaikki tuntuisi enää etäisesti tutulta unelta ja jotain unohtuisikin.

Se oli aikamoista itsekusetusta, ihan meidän kummankin osalta, mä tiesin sisimmässäni. Koska kyllä me taatusti muistettaisiin koko elämämme se, miltä tää oli tuntunut. Sellainen ihminen vaan oli. En aikonut vatvoa asiaa, koska olipahan tultu tehtyä jotain totaalisen uutta ja rohkeaa.

Niinku parhaan kaverin kanssa kuuluikin tehdä, mitä me nyt oltiin teeman suhteen vähän extreme, mutta sellaisia me oltiin. Eikä yhtään vittu kaduttanut.
« Viimeksi muokattu: 27.06.2018 13:41:58 kirjoittanut Sokerisiipi »

Wisteria

  • peilipallo
  • ***
  • Viestejä: 202
Mä vähän mietinkin että mitä tällä kertaa tuli klikattua auki koska Heikki ja Kalevi ei vaan tuntunut oikealta. Mutta lupasihan otsikko että tässä ei varmaan niin vakavissaan oltu ja luettavana tällainen kaverusten kännisekoilu oli aika mainiota! Ja olihan sulla hyvä selityskin, kiva että sait pitkäaikaisen ideasi toteutettua. Näin lukemisen jälkeen mietittynä olisi kyllä ollut sääli jos et olisi tätä tarinaa kertonut.

Parasta tässä oli ehdottomasti tunnelma, joka tekstistä välittyi. Se oli rentoudessaan niin aito ja uskottava. Juuri näinhän se menee, että kavereiden kanssa tulee joskus keksittyä ja kokeiltua toinen toistaan hullumpia juttuja, jotka yleensä päättyvät ihan hyvin. Pakosti tässä hymyilyttää, ja naurattikin vähän Kalevi ja sen ego joka taisi saada pahanlaatuisen kolauksen :---D Onneksi jätkät saivat sen paikattua (ja nyt Kalevi voi taas kokea olevansa edelläkävijä?).

Kiitos! c:

- Wisteria
​det mørke vi har gør himlen klar, et andet sted

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Nauroin tälle koska tykkään aina hiljaa mielessäni shippailla kaikkia umpiheteroita toisilleen, koska miksi ei. Se tuo jännitystä jo valmiiksi rakennettuun tekstiin ja juuri siksi tämä nyt täyttikin unelmani kokonaan.
Heikki ja Kalevi oli molemmat niin söötin nolostuneita koko touhusta, että en oikeastaan tiennyt miten tähän olisi pitänyt suhtautua. 8'D mukavaa tälleen töissä idioottivirne naamalla istua ja tuijottaa näyttöä...

Nojoo kuitenkin, oli hyvä jippo ottaa Kalevin ego tekstiin mukaan, sehän kannustaa tekemään vaikka mitä. Muutenkin tekstissä oli jatkuvasti sellainen vähän leikkisä ja kotoisa tunnelma, missä tuli aika hyvin ilmi näiden kahden ystävyyssuhteen taso.

Harvoin nämä pelkäksi känninuolennoiksi jää... 8'D noh, mutta. Kiitoksia paljon tästä tekstistä ja jälleen yhden salashipin (salsaship meinasi myös tunkea mukaan) toteutumisesta!

~ Zarroc

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.

Kaapo

  • Vieras
(Täällä mie oon, täyttämässä kommenttiterttuja sinun teksteillä, hei vaan moi.)

NO NIIN, miehän siis luin tämän jo eilen aamulla heti kun heräsin (sängyssä, puhelimesta, lähes puoliunessa). Mutta kommentointi vähän jäi mutta nyt olen täällä! Jee!

Kännit on aina kivat. Tai siis. :---D Se antaa sellaisia vapauksia kirjoittaa jutuista, joita ei muuten ehkä tapahdu ja niitä ei myöskään tarvitse ottaa niin hirveän vakavasti. Jotennnn, siksi ihan jees. Ja kyllähän se paljastaa myös ihan uusia puolia kaikista, pfft.

Apua, mielikuva Heikistä ja Tinosta imuttelemassa on aika, kaamea etten sanoisi. Jotenkin silleen oon iahn tyytyväinen, että nimenomaan Kalevi ja Heikki vähän päätti kokeilla, kuin että se oisi ollut Tino ja Heikki koska voi awkward. Eipä sillä, ettei tämä olisi vähän kiusallista, koska hei pliis "öö kielellä vai ilman", apuaa. :'D Oliko tuokin nyt ihan pakko sopia etukäteen, voi Heikki.

Itse pussailu, joka tässä nyt sitten oli se pääasia, oli aika... jännittävää. Tai siis jotenkin siinä oli vähän sellainen kutina koko ajan että no koska ne nyt päätyy vetämään toisiltaan käteen siinä sohvalla (piti tarkastaa ikäraja). Koska hei, känni ja kielestä innostunut Heikki ja Kalevi jolla nousi ego päähän kun Heikki otti kieltä vastaan niin innoissaan. APUA.

Lainaus
”Ei puhuta tästä koskaan kenellekään”, Heikki kuiskasi.
Anteeksi nyt vain, Heikki, mutta olen aika varma, että Kata saa tietää. :---D (ainakin yksi Kata tietää, joten.) No eii, ehkä aamuun mennessä on kaikki jo unohtunut. Oliko tääkin nyt sitten kunnon kielari? :------D apuaaa pelasta minut.

ANYWAY pointtihan on siis se, että tykkään tästä tosi paljon. Just sellainen kiva höpsötys, että naurattaa. Ja eihän tästä nyt jumankauta voi tulla kuin hyvälle tuulelle! Niin kauan kun ei kaduta, kaikki on jees. :'D Jee, kiitos. Ja ehkä Katakin oli samaan aikaan toisaalla pussailemassa tyttöjä, pffft.

- Auro

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Tämä rokkaa kovimmin!

Niinpä niin. Kun se tuntuukin hyvältä jonkun sellaisen kanssa, jonka kanssa hyvältä tuntuvaan pussailuun ei osaa suhtautua. Kokeilu muuttuikin yhtäkkiä enemmän kuin mukavaksi kielisuuteluksi ja niin, koko asia piti unohtaa jatkossa? Onko ihminen niin vahva, että hän voi todella vain unohtaa? Ilman, että jää miettimään ikuista jos-sanaa? En ainakaan itse ole niin vahva, joten yritän pysyä liian vaarallisista houkutuksista kaukana. Koska koskaanhan ei tiedä, jos tuleekin sellainen olo, että pitäisi muuten uskaltaa katsoa loppuun asti, jos tämä valinta olisikin lopulta parempi. Epätodennäköisyydestä huolimatta.

Hienoa Sokerisiipi, hienoa!

Turkoosi topaasi

  • ***
  • Viestejä: 36
Pojat taisivat tosiaan olla melkoisessa kännissä. Saivat kuitenkin kokeiltu pojan suutelemista, joko humalan tai rohkeuden voimalla. Ja eikö se niin mene, että kaikkea täytyy kokeilla paitsi naapurin koiraa? Hyvä etteivät kuitenkaan olleet ihan niin humalassa, että olisivat menneet sitä kokeilemaan. :D

Kun takkuinen mietti unohtamista, niin aloin itsekin miettiä sitä, että voisiko tuollaisen unohtaa. Selvänä tuskin, mutta jos on tarpeeksi humalassa, niin eikö silloin ole ihan mahdollista? En tiedä, kun en itse ole koskaan ollut kännissä, koska olen absolutisti.

Snouk

  • ***
  • Viestejä: 1 998
Tää oli tosi hauska pätkä tietystä tapahtumasta ja lyhyestä ajasta. Hahmot ei oo mulle tuttuja, koska en oo sun jatkistas lukenut (nyt varmaan täytyy, alko kiinnostaa), mutta se ei haitannut kokemusta yhtään. Tässä selostettiin poikien suhteesta kaikki tarpeellinen lyhyesti ja ytimekkäästi: parhaat kaverit, molemmilla tyttöystävät.

Tykkäsin, miten spesifisti tää kuvas noinkin pienestä tapahtumasta Kalevin fiiliksiä. Silti kuvailu oli sellasta kevyttä eikä jotain pussailua kuvattu montaa kappaletta selostaen jokasen ihokarvan pystyyn nousemisen jnejne.

Vähän mua hämmens se, että pojat suunnitteli pussailua noin paljon, koska must tuntuu ettei etenkään Heikki olis tollasen käsikirjottamisen jälkeen uskaltanu lähtee enää hommaan mukaan. Ois mun mielestä vähän realistisempaa, että pojat olis vaan pussanneet.

Pidin siitä, ettei lopussa tullut mitään isoja homofiiliksiä ja toinen ois yhtäkkiä ollut aivan gay ja rakastunut siihen toiseen tms kliseisehköä. Kuitenkin musta oli ihan hyvä ratkasu, että aboluuttinen heterous lieventyi, kerran kokemus oli ollu hyvä. Tykkäsin kans tosta lopun kuvauksesta, että miks näin tapahtu ja miks niin tavallaan kuuluiskin.

Tommonen suora ja realistinen tapa kirjottaa on sellasta tyyliä, joka mun lukusilmää miellyttää. Sopii tämmösiin nuorista kertoviin arkisiin teksteihin.
"Whenever I'm sad, I just stop being sad and be awesome instead!"
-Barney Stinson

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 040
Jestas sentään. En ihan oikeasti odottanut, että tämä stoori saisi näin positiivisen vastaanoton :D Aww, olette kaikki ihania! ^^

Wisteria: Ei, tämä ei ollenkaan ollut mikään vakavasti otettava juttu, että pojilla oikeasti olisi jotain tunteita toisiaan kohtaan. Ihan vaan kutkuttavan idean haluttu toteutus :D Kalevi ainakin on sellainen kaveri (vaikka tässä se olikin Heikki!) joka keksii kaikkea hullua ja päätöntä. Kalevi ei voi varmaan kokea olevansa edelläkävijä (koska kysymys oli vaan suudelmasta) mutta ainakin hän on pojan pussaamista kokeillut ja voi olla tyytyväinen siihen. Kiitos, kun luit ja kommentoit! ^^

Zarroc: Toinen salashippaaja! Oikeasti minua vähän nolottaa, kun shippaan näitä kahta enemmänkin ja tämän avulla vähän purkailin heihin liitettyjä ajatuksia, oman canonini fanonia, voi luoja :'DD Mutta jotenkin Heikissä ja Kalevissa olisi niin paljon ainesta meheväksi pariksi. Voi voi, ei heteroita saisi shipata keskenään. Onneksi on aina ei niin vakavasti otettava känninuoleminen :D ja hehän ovat todella hyviä ystäviä, joten no biggie (ja hyi sinä, älä nyt yllytä minua mihinkään :--D) Kiitos kommentista!

Auroora: Joo, känni oli aivan ehdoton elementti, koska vapauksia! Ja tosiaan, vapauksia lähteä hieman sivupoluille täysin oikeutetusti, ah kun olen ovela! ;D No hyi, ei Heikki ja Tino, ei ei ei. Edes minä en osaisi heitä kuvitella pussailemassa, olisi se kuinka leikkimielistä tahansa. Noup, ehdoton ei. Kalevin mä sen sijaan voisin nähdä pussailemassa kaikkia sen kavereita, jos joku löisi vaikka vetoa, että et kehtaa. Ja totta kai Heikki suunnittelee tilanteen etukäteen niin hyvin kuin mahdollista, se on vähän sellainen, otetaan kaikki vaihtoehdot huomioon, jotta kokemuksesta saa irti kaiken mahdollisen :D Jännittävyys saattoi vähän mennä yli, koska jos mulla ei olisi mitään itsekuria tai uskottavaa näkemystä omista hahmoistani, ne todellakin olisivat päätyneet panemaan :'D mutta a) Heikki on liian uskollinen b) he ovat heteroita ja c) se ei olisi realistinen vaihtoehto. Ja ofc, tää todellakin oli kunnon kielari :--D (ja Kata melko varmasti saa tietää ja se suhtautuu asiaan huumorilla, koska on itsekin pussaillut tyttökavereitaan) joo hei, älä nyt anna mulle mitään ideoita. Kohta mä kirjoitan tälle vielä vastinparin, missä Riia ja Kata pussailee :''DD Kiitos muru kommentista! ♥

takkuinen: Sun kommentti sai mut kaikkein eniten hämilleni :--D koska en tiedä, pidätkö tämän perusteella Heikki/Kalevia oikeasti potentiaalisena parituksena ja tämä oli osoitus siitä, että sinne päin ollaan/voitaisiin olla menossa? (voi ei, kohta on oikeasti jokin Heikki/Kalevi-piiri odottamassa lisää, mitä olenkaan tehnyt :D) Kiitos silti mielenkiintoisesta pohdinnasta, joka kuulostaa kyllä hälyttävän uskottavalta ja loogiselta, oh dear god. Kiitos kommentista!

Turkoosi topaasi: Melkoisessa tosiaan. Naapurin koira, voi luoja, nauroin tälle ääneen. Jos nyt ei IHAN kuitenkaan sitä oteta seuraavaksi tavoitteeksi :D Ei nää tätä unohda, vaikka kuinka sen nimeen vannovat ;) teeskentelevät vaan, että noup, this never happened. Kiitos kommentista!

Snouk: Hienoa lukea tällainen ns. "ulkopuolisen" kommentti, että kaikki tarpeellinen tuli kerrottua ja tarina näyttäytyi itsenäisenä ilman mitään taustatietoja. Se on hyvä. Suunnitelmallisuus on etenkin Heikille vähän selkärangassa. Sillä ei ole ihan niin suurta heittäytymiskykyä kuin Kalevilla. Se vähän niinku keräsi tolla vielä rohkeutta, kun Kalevi oli jo vähän: "dude, pussataan nyt vaan." Ehkä se on myös realistisuuskysymys. Kiva, että pidit ja kiitos kommentista!

4forever

  • ***
  • Viestejä: 131
  • What doesn´t kill u makes u stronger
Aivan loistava!
En oo koskaan aatellu et muutkin kun tytöt kännipussailee keskenään.
Aivan loistava oli ja hienosti välitty miesten välinen tunnelma ja se kuinka humala saa tekemään kaikkea hullua.
Kiitos lukukokemuksesta
-4forever
Life isn´t about waiting storm to pass.
It´s about dancing in the rain

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Selailin sun listausta ja kun tää osui mun silmiini oli mun ilme aika tätä luokkaa ಠ_ಠ ja sitten epäuskoista naurua. Pakkohan se oli tulla lukemaan.

En tiiä nyt mitä sanoo ku naurattaa vaan. Oli hauska ja aika suloinen. Oikeesti. Randomit kysymykset vielä ihan outoon hetkeen heitettyinä on parhaita, etenkin jos ne herättää keskustelua ja jos jossain vaiheessa vielä ihmetellään että mistäs me tähän aiheeseen päädyttiin.

Haha ja totta kai pitää testata! Minäkin kokeilisin. tai en oikeastaan mutta niin noh Joka tapauksessa kuten muut ovat jo sanoneet, tällaista ei noin vain unohdeta. En mäkään unohda muutamia juttuja hm. Eihän siitä toki puhuta mut aina palaa mieleen :D

Kiitos hauskasta lukukokemuskesta ja anteeksi tällaista aamuöisen väsynyttä kommenttia. Ehkä muokkailen päivemmällä järkevämmäksi.
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Grenade

  • Fluff-fiilistelijä
  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 3 481
  • ava Claire + bannu Ingrid
Haa, mitä löysinkään! Heikki/Kalevia, kylläpäs tämä oli iloinen yllätys. ^^ Ja kivaa, että tämä nähtävästi sijoittui aikaan ennen kaikkea syvempää säätämistä. Ehkä tämän voi nähdä jonkinlaisena vedenjakajana heidän suhteeseessaan. Ettei ennen oikein ole kovasti mietitty toista, mutta nyt kun on yksi kännipusu vaihdettu, niin ehkä se sitten muuttuikin lopulta muuksi kuin kännipusuksi. Plus, kun he sitä niin tuossa jahkasivat, eikös kännipusut yleensä ole enemmän vain tapahtuvaa, ei sitä noin paljon lähdetä alustamaan. :D

Lainaus
En aikonut vatvoa asiaa, koska olipahan tultu tehtyä jotain totaalisen uutta ja rohkeaa.
Heheh, voi Kalevi. Tietäisitpä, mitä tulevaisuus (tai Sokerisiipi) on kohdallesi vielä keksinyt. Tai ehkä tosiaan hän ei tätä suukkoa enää niinkään lähtisi vatvomaan, kun niitä on seuraavia, joita sietääkin vatvoa ihan kunnolla.

Olipas kiva lukea välillä poikien suhteesta ennen sitä kaikenlaista hampaidenkirskutusta ja angstia, jota myöhemmin on luvassa. Kiitos tästä raikkaasta känneilystä! ^^
Hyppää lehtikasaan!

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 040
4forever: Ehkei pojat huutele niin paljon kuin tytöt omista kännipussailuistaan ;) Jee, mahtavaa, että pidit ja kiitos kommentista!

haryu: Joo, vissiin aika monen reaktio on ollut just tollanen, että mitä minä oon mennyt sekoilemaan näiden kanssa :''DD Hienoa, että uteliaisuus motivoi avaamaan! Joo, tämä oli tarkoitettukin tällaiseksi vähän haparoivaksi kokemukseksi, jonka kirjoitin pilke silmäkulmassa. Kyllä aina kokeilla kannattaa, haha :'D Eeikä ne sitä unohda, vaikka kovasti koittavatkin. Kiva, että viihdyit tämän parissa ja kiitos kommentista!!

Grenade: Jee, löysit ihka ensimmäisen Heikki/Kalevin! Joo, tässä ne vaan pussailivat hyvin awkwardisti keskenään sillee öö apua ilman niitä ikävämpiä teemoja, kun aletaan ajatella, että hui mitä tää nyt on olevinaan. Ehkä olisi ollut uskottavampaa kirjoittaa tämä niin, ettei kännipusua alusteta noin paljon, mutta toisaalta kun pojat alkoivat asiasta jutella ja varsinkin Heikki on tommonen lätisijä ja Kalevi enempi toimija, niin pakkohan niiden oli vähän jutskata asiasta. Plus, eihän Kalevikaan nyt olisi voinut vain suorilta käsin pussata toista. Sehän olisi voinut vaikuttaa liian innokkaalta! :D On nää kyllä niin idiootteja, sitä en kiellä. Joo, siis. Nauran täällä itselleni, kun luen edellistä viestiäni tässä topassa ja vooi, ei niin mitään suunnitelmia, kunhan tässä kokeilen. Joopa joo :'D Eihän tältä tieltä voinut enää poiketa, kun oli sille kerran jo astuttu. Pojat ja paritus veivät mennessään. Jee, kiva, kun pidit ja kiitos hurjasti kommentista!

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Mie jäin taas niin Heilevi-koukkuun, että piti näemmä aloittaa tämä tarina alusta! En oikeastaan tajua, miksen ole aikaisemmin alkanut lukea näitä ihan näin alusta, mutta ehkä originaaliteinislash on pitänyt minut niin kaukana, etten ole tahtonut myöntää, että voisin oikeasti kiinnostua näistä. :D Ukkosen jälkeen oon näemmä jäänyt ihan koukkuun tähän maailmaan ja siihen, että on ihania kiellettyjä tunteita ja tuoretta ah-niin-voimakasta ihastumista ja aa! Tykkään, nyt myönnän sen. :D Oot saanut mut ainakin tän tarinan osalta koukkuun!

Olipas tämä. Oli kiva lukea, että mistä tää kaikki on saanut alkunsa. Jotenkin kyllä ymmärrän sen, että teininä haluaa kokeilla kaikenlaista, mutta toisaalta nämä on jo aika vanhoja teinejä. Mutta alkoholi auttaa aina kaikessa pöljässä varsinkin, kun ei olla vielä niin harjaantuneita oluen kittaajia.

Oli tosi uskottavaa, että aluksi suuteleminen oli tosi hankalaa ja vaivaannuttavaa, kun tiedosti ihan liikaa sen, että tässä nyt on mun bestis jota pussailen ja eihän tän kuulu näin mennä. Mutta sitten hoksataan että no onhan tää kivaa ja voidaan vähän rentoutuakin, koska testistähän tässä on kyse! Ihanaa. Toisaalta sitten Kalevilla oli kyllä aika diippejä ajatuksia tuolla lopussa, mistä olin ehkä vähän yllättynyt, koska no, Kalevi on Kalevi ja se haluaa aina kieltää ihan kaiken muilta ja varsinkin itseltään - tai ainakin kuvittelisin näin etenkin tässä herkässä kahdeksantoista vuoden iässä. Olisin ehkä toivonut, että juuri nuo lopun ajatukset olisivat voineet jäädä pois silleen, että Kalevi olisi vain ajatellut, että noh tää nyt oli vaan tällainen humalainen läppä, unohdan tän huomenna sen sijaan, että olisi aatellut, että no tää kyllä muistetaan aina, ihan sama mitä esitän itselleni.

Mut joo, joka tapauksessa tykkäsin tästä! Sellainen taianomainen ilmapiiri oli kyllä meneillään varsinkin kun on lukenut niin paljon niitä myöhempiä tapahtumia ja tässä oli jotenkin just niiden ansiosta tosi paljon enemmän energiaa ja meininkiä ja tunnetta ja ah!

Okei menen seuraavan tekstin pariin ihkuttamaan.


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Lainaus
Mulla riippu sen illan tai päivän fiiliksestä, montako otin. Tänään olin antanut Heikin juoda vähän enempi.
Tässä oli jotain syvällisesti kiinnostavaa! Kalevi sulavasti omasta juomisestaan pomppaa seuraavassa lauseessa miettimään, montako se antaa Heikin juoda ;D avaa kiintoisia tulevaisuudennäkymiä näille kahdelle, katotaas miten ne toteutuu :P

Ja tässäpä tuli vastaus myös mun kysymykseeni, että onko Kalevi kaapissa vai ollut aina ulkona kaapista ;D tai no ilmeisesti toi nyt oli sen eka kerta miespuolisen kanssa joten tähän asti se sekä on ja ei ole ollut kaapissa, ikäänkuin Schrödingerin Kalevi O.O

Lainaus
Lopulta oli pakko lopettaa tai se olisi mennyt jo ihan liian homoksi, ja sitä me ei oltu.
XDDD Aws, repesin totaalisesti koska ... no, AWS!

Ooooooh, mikä tarina. Aivan kertakaikkisen mahtava kuvaus! Ja mä ainakin tunnistin ne pojiksi :D kun usein sitä lukee pojista jotka on ehkä vähän tyttöjä, mut nää oli jäyhäsanaisuudessaan ja heittäytymisessään jotain aivan omaa luokkaansa <3 Loistava alku saagalle, mä jatkan tästä hyvillä mielin!


Kiitos <3
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain