Kirjoittaja Aihe: On kaikki kohdallaan | S | het, fluffy | Heikki/Katariina  (Luettu 2813 kertaa)

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 064
Nimi: On kaikki kohdallaan
Kirjoittaja: Sokerisiipi
Ikäraja: S
Tyylilaji: het, fluffy
Paritus: Heikki/Katariina ♥
Haaste: Hetslashfemme

A/N: Hettiä, herranjumala! Yy, melkein hävettää, kun en kirjoita tätä ikinä, mutta kun. Heikki ja Kata ovat kuitenkin hirmu söppänöitä eikä tämä ollut edes vaikeaa. Harjoittelin myös 100 sanan raapaleiden väsäämistä. Mulla on ollut ongelmia niiden kanssa. Inspiraatiomurusena toimi se ärsyttävä, kaikkialla kuuluva kesähitti Kasmirin Vauvoja. Ei tässä muuta.


On kaikki kohdallaan

1.

Kesähitti asuu matona mun korvassa. Sitä on pakko välillä laulaa ääneen, vaikka Kata ei tykkää. Itekin leikin, että se biisi ärsyttää mua, mutta oikeasti se sävel ja ne sanat hymyilyttävät. Hymisen sitä, kun pakkaan kirjoja ja Kata istuu lattialla käärimässä astioita sanomalehtiin.

Ja sitkun se vahingossa jää lukemaan Keskisuomalaisen vanhoja sarjiksia, mun on pakko suudella sitä otsalle.

Tää kylmä, sateinen kesä ei niistä hetkistä kyllä parane.

Ajatella, että syksyllä me asutaan kahdestaan ihan toisessa kaupungissa yhteisessä kämpässä. Tuun todellakin jakamaan arjen kommellukset tuon tytön kanssa.

Enkä koskaan ikinä aio ajatella, että me ollaan itsestäänselvyys, jota ei tarvitse ihmetellä ja ihastella.

2.

Kaikki muuttuu.

Kun Tino sanoo sen, se kuulostaa siltä kuin me oltaisiin katoamassa maailmankartalta. Karkaamassa pois, koska ollaan saatu tarpeeksi, vaikka ei me olla sellaisia.

Meidän kaverit seisoo auton vieressä. Sanottiin justiin hyvästit.

Tinon silmät kiiltää, Eeli puree huultaan ja Kalevi seisoo uhmakkaasti kädet puuskassa.

”En mä teitä hylkää”, lupaan niille. Ne eivät tunnu uskovan. ”Vitun idiootit.”
 
Halaan niitä. Tino alkaa itkeä, Kalevi kiroilee ja Eeli vaan halaa hiljaa ja tiukasti.

Meidän takana Katariina hymyilee, ja se hellyys sen silmissä rauhoittaa jopa mun vauhkoilevat kaverit. Ne tietää, ettei Katariina ole omimassa mua itselleen. Se ei oo niin itsekäs (kaikkea muuta.)

3.

Meitä jännittää, kun me päästään rappuun ja avataan ovi tyhjään asuntoon. Se ei enää edes tuoksu vanhoilta asukkailtaan.

”Vuokraan tätä vain pariskunnille”, vuokranantaja kertoi hymyillen.

Kata puristaa mun kättä tiukasti omassaan. Me ollaan ihan fine sen kanssa, että meistä tulee sen parijonon viimeisin lenkki.

Kämppä on sellainen kuin näytössä annettiinkin ymmärtää. Me kävellään ympäriinsä, tutkaillaan ja täytetään koko tila yhteisillä unelmilla. Tähän syvennykseen tulee sänky ja tohon nurkkaan mahtuu telkkari. Pieni kina syntyy siitä, minne kirjahylly tungetaan eikä meidän näkemykset kohtaa.

Eka suudelma tyynnyttää, ja me iloitaan vaan siitä, että me ollaan täällä nyt eikä ketään jätetty tienposkeen kesken matkan.

4.

Kun kamat on purettu, Ikean vittumaiset huonekalut koottu ja tavarat järkätty, me kaadutaan rättiväsyneinä sängylle. Kata kömpii mun kainaloon. Liikenteen huminaa ja naapureiden vaimeaa puhetta lukuun ottamatta on hiljaista.

”Ei tää vieläkään tunnu todelliselta”, Kata mutisee.

”Ei niin”, myönnän, ”mutta ehkä sitten kun koulut ja arki alkaa.”

”Eka tuparit!” Katariina muistuttaa. ”Kutsutaan koko Jyväskylän jengi tänne.”

”Jos nyt ei koko Kylää”, nauran, ”mutta joo, totta kai tai ne eivät puhu meille enää ikinä.”

Katariina hymisee mielissään ja kohottautuu suutelemaan mua. Se ei maistu uupumukselta vaan joltain ihan muulta. Katariina vetäytyy hymyillen ja heittää toppinsa lattialle.

Luoja, miten mä rakastankaan sitä.

5.

Tuparit kestää läpi yön. Aamuseitsemältä me istutaan ahtaasti lattialla tyynyjen päällä, nauretaan ja jutellaan kuin ei oltaisi nähty vuosikausiin.

Kalevi keittää kahvit, ja Tino pilkkii Eelin olkapäätä vasten. Riia letittää Katan hiuksia. Mä vain katon mun rakkaita hymyillen.

”Jos sä et varo”, Eeli nauraa mulle, ”niin virnuilet tollee ikuisesti.”

”Oisko se niin paha?”

”Ois”, Kata vastaa, ”en halua asua Jokerin kanssa.”

”Heikillähän on seksikäs hymy”, Riia huomauttaa.

”Niin onkin”, Tino vahvistaa. Katariina nauraa eikä väitä vastaan. Mun ja Tinon katseet kohtaa. Näen oman onnellisuuteni sen säihkyvissä silmissä.

Katariinan sormet lomittuu mun omiin, ja mä tiedän, että mulle on annettu paljon.

« Viimeksi muokattu: 05.08.2018 13:34:29 kirjoittanut Sokerisiipi »

Turkoosi topaasi

  • ***
  • Viestejä: 36
Vs: On kaikki kohdallaan, S | het, fluffy | Heikki/Katariina
« Vastaus #1 : 30.07.2015 20:04:37 »
Tämä oli niin ihana <3
Pieniä, suloisia hetkiä Katan ja Heikin yhteen muutosta. Miten kauan tämä muuten on ESTTO:n jälkeen? Mielestäni se ei tullut tarinassa ilmi, mutta tietysti voi olla, että silmät hyppäsivät sen yli.


Itseäni jäi häiritsemään se, että yhdessä kohtaa Tino pilkki Eelin olkapäätä vasten. Ei muuten, mutta en ole itse koskaan sanaan tuossa yhteydessä törmännyt, joten jäi mietityttämään, onko se yleinenkin sanonta vai kirjoitusvirhe?

Oli miten oli, rakastin tätä. Varsinkin loppua, joka oli ihanan lämminhenkinen ja kaverukset oli taas yhdessä.

Sokerisiipi

  • Teemestari
  • ***
  • Viestejä: 6 064
Vs: On kaikki kohdallaan, S | het, fluffy | Heikki/Katariina
« Vastaus #2 : 08.08.2015 21:01:19 »
Turkoosi topaasi: Aww, ihanaa, että pidit! ^^ Tää on jotakin pari vuotta ESTTO:n jälkeen. Pilkkiä on slangisana, joka tarkottaa nuokkumista. Että on niin väsynyt (tai jossakin yhteydessä kännissä :--D) ettei silmät pysy auki ja vähän jo torkahdellaan omia aikojaan :D En tiedä, missä kaikkialla tätä käytetään. Itselle tämä vaan on niin tuttu ilmaus, että livahtaa jo tekstiinkiin. Oli niin ihanaa saada kaverukset yhteen tonne loppuun ♥ Kiitos superpiristävästä kommentista!

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: On kaikki kohdallaan, S | het, fluffy | Heikki/Katariina
« Vastaus #3 : 09.08.2015 23:48:53 »
Hii arvaa tulinko iloiseksi kun huomasin tän? Ää Heikki ja Kata on vaan niin ihana pari että ois julmaa jättää niiden tarina ESTTO:n sisään.

Awwituttaa niin hurjasti kun ne on niin söpöjä. Ää <3
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Kaapo

  • Vieras
Vs: On kaikki kohdallaan, S | het, fluffy | Heikki/Katariina
« Vastaus #4 : 11.08.2015 22:40:18 »
PFFT ARVAA MITÄ actual tears.

Ai jumankauta? Tulin tänne vähän sillä fiiliksellä, että hei Heikki/Kataa, hei fluffia, hei jotain kivaa. Ja joo, jotain kivaa, olihan se, mutta koska olen vähän nolo ja vähän surkea ja ehkä hieman herkkis, mie aloin itkeä. Apua oikeasti, mitä edes.

Hassua, että en edes lukenut A/N:ää loppuun, mutta silti ensimmäinen kesäpiisi, joka ekasta tuli mieleen, oli Vauvoja. (Plus se on söpö, eikä ärsyttävä.) Alussa on ihanan suloinen, sellainen hiukan innostunut fiilis ja Heikki on niin höntti ja niin rakastunut, en kestää. Tavallaan kyllä :---D vähän naurattaa tämä minäkertoja ja se kuin Kata on niin ihana ja söpö ja muuta ja tuun vähän surulliseksi myös. Ehkä joskus joku on myös tästä Katasta samalla tavalla yhyy.

Itkevä Tino aiheutti fiiliksiä, voi pojat pojat pojat. En siis kykene tällaiseen herkistelyyn, koska Tino is me ja sillein. JA SIIS täytetään tila yhteisillä unelmilla, et ole tosissasiii. Ja Heikin pitää rauhoittua, koska menen ihan asdfghjk kun se tykkää Katasta niin paljon ja minun sydän pakahtuu. Otp on otp ja sillein, nämä on vain niin ♥ (Tulee vähän mieleen Anton ja Rebsu, jännää.)

JA HEIKKI JA SEN RAKKAAT, ihana sanavalinta, Heikki on hiton parhain poika ikinä, en kestä. Ja siis lopussa kaikki koolla ja onnea ja ystäviä ja vähän taas itkettää.

Ja siis, minusta nämä sadan sanan raapaleet toimii tosi hyvin c: Välillä yksinkertaiset, lyhyet lauseet toimivat paremmin ja tässä minusta toimii tosi hyvin. Tulee esille kaikki tarpeellinen. Ja vaikka sanoja on vähän, niin silti oon ihan asdfghjk täällä ja kellun jossain hattarassa kun tulin tästä niin hiton onnelliseksi.

Lainaus
Katan sormet lomittuu mun omiin, ja mä tiedän, että mulle on annettu paljon.
voi itku ♥

Kiitoskiitoskiitos tästä. Heikki ja Kata on ehkä minun lempparipariskunta sinulta, näissä vain on sitä jotain. Tämä on kiva, sie oot kiva. Pus.

- Auroora

Arte

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 5 391
Vs: On kaikki kohdallaan, S | het, fluffy | Heikki/Katariina
« Vastaus #5 : 29.03.2017 09:57:12 »
Tätä tekstiä on vähän hauska lukea nyt, kun tämän jälkeen on kuitenkin kirjoitettu niin paljon. Tai siis, Heileviä ei ollut olemassa eikä Kalevin ja Riian massiiviriitaakaan varmaan? Itse ainakin kuvittelin, että noi kaksi erosivat ihan lopullisesti tuossa vaiheessa, koska jotenkin ajattelin, ettei Riian ego ja mielenliikkeet kestä sitä, jos se ajattelee, että se on vaan toiseksi paras vaihtoehto Kaleville.

Oon kyllä niin Heilevin perään, että Heikki/Kata ei mua ainakan tällaisessa yltiöfluffisessa muodossa kauheasti kosketa, mutta oli jotenkin tosi hauska lukea, että miten uuteen (ekaan omaan!) asuntoon päädytään ja että onhan se niin ihanaa. Oon kyllä iloinen näiden kahden puolesta!

Ylipäänsä oon kyllä aika kade näiden neljän-viiden-kuuden kaveriporukasta. (: Ihanaa miten ne välittää toisistaan, kaipaa toisiaan ja tahtoo tehdä kaiken yhdessä, ja sitten se on ihan kamalaa, kun se kaikki tuttu loppuu eikä enää tiedetä, milloin nähdään ja näin. Todellakin, Tino, nyt kaikki muuttuu!


“Tomorrow may be hell, but today was a good writing day,
and on the good writing days nothing else matters."
- Neil Gaiman

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: On kaikki kohdallaan, S | het, fluffy | Heikki/Katariina
« Vastaus #6 : 24.07.2018 00:19:47 »
Olipas söpö :) Kiva oli lukea, vaikka takaraivossa joku huuteli, että "älkää nyt liian onnellisia olko, tietäsittepä vaan!" Mutta suodaan heillä nämä hetket. Mua käy Kataa jo sääliksi, vaikken edes oo lukenut tästä tulevia tekstejä. Hyvin kumminkin näytti sujuvan myös hetti sulta  :)

Mut hei, tokassa vikassa osassa hämäs joku :o ->
Lainaus
”Heikillähän on seksikäs hymy”, Riia huomauttaa.

”Anteeksi mitä?” Kalevi älähtää.

Mun ja Tinon katseet kohtaa. Me vaihdetaan ajatuksia ilman sanoja ja tajutaan toisiamme.

Riiakin oli tuolla? Tai siis joo, onhan ne Katan kaa hyvät kaverit, mut mitkä  Kalevin ja Riian välit on?
Eikös niillä ollut just se lopullinen(?) ero? Onko ne väleissä? Toi Kalevin kommentti vaan anto semmosen käsityksen et ne olis yhdessä? Enkä ymmärtänyt mitä toikaan meinas kun Tino ja Heikki katsoi toisiinsa  :D Oonko jotenkin ihan nyt pudonnut pahasti kärryiltä  ;D

« Viimeksi muokattu: 24.07.2018 00:21:29 kirjoittanut Ripple »
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."