Kirjoittaja Aihe: Kaivaten | S, fluffinen Hermione/Ginny  (Luettu 2319 kertaa)

Snouk

  • ***
  • Viestejä: 1 998
Kaivaten | S, fluffinen Hermione/Ginny
« : 20.12.2014 00:38:38 »
Otsikko: Kaivaten
Ikäraja: sallittu
Varoitukset: ei ole
Genre: fluffy, romantiikka, femme, yksiosainen
Paritus: Hermione/Ginny
Haasteet: Astu epämukavuusalueelle, Hetslashfemme
Muuta: Potteria en ole kirjoittanut pitkiin aikoihin, voi muistaakseni puhua jo vuosista (ai kamala). Toivoisin palautetta erityisesti söpöilystä, sillä haastan tällä fikillä itseni. En koskaan kirjoita fluffya ja tämä on minusta niin siirappista, että vierastan omaa tekstiäni. Kommentit ovat siis erittäin tervetulleita!


Kaivaten


Kirjeitä oli tullut pitkin kesää ja Hermione oli onnensa kukkuloilla. Toki Ron ja Harry kirjoittivat, mutta kaikista innoissaan Hermione oli Ginnyn kirjeistä. Niiden odottaminen sai perhoset tanssimaan vatsassa, osin siksi, että hän oli kovin ihastunut Ginnyyn ja siksi, että heidän kirjoittelunsa oli salaisuus. Ei siinä muuten olisi ollut mitään salattavaa, olivathan he ystäviä, mutta romanttisten tunteiden ilmaannuttua he olivat päättäneet olla hiljaa asiasta. Lisääntynyt kirjoittelu olisi saattanut saada jotkut epäilemään, vaikka tuskin ainakaan Ron sellaista tajuaisi. Hän oli vähän hölmö.

Hermione oli varsin tietoinen Ronin tunteista häntä kohtaan, olihan hän itsekin kokenut samaa. Jossain kohtaa viime vuonna hän oli kuitenkin tajunnut Ronin olevan ihana vain siksi, että tämä muistutti Ginnyä niin paljon.

Ensi vuoden tanssiaiset jopa harmittivat osittain Hermionea, koska hän arveli Ronin olevan halukas tanssimaan hänen kanssaan. Ei sillä sinänsä väliä ollut, koska ei hän kuitenkaan olisi voinut Ginnyn kanssa tanssia. Se olisi vain ollut mukavaa.

Kotona vanhempien luona oli mukava viettää kesää, mutta Ginnyä Hermionella oli raastava ikävä. Aamuisin Hermione kävikin tarkistamassa postilaatikon, josko Ginnyltä olisi tullut kirje. Tietysti hän halusi kuulla myös Harryn kuulumisista ja jopa Ronin. Olihan Ronkin hänen tärkeä ystävänsä.

Taas eräänä aamuna heti herättyään Hermione kipitti melkein juoksujalkaa ilman kenkiä postilaatikolle vain aamutakki yllään. Hän otti muutaman riemastuneen tanssiaskeleen todettuaan Ginnyltä tulleen kirje. Nälkä katosi heti ja Hermione harppoi portaat ylös huoneeseensa lukemaan kirjettä heti.

Rakas Hermione,

Rakas. Ginny kutsui häntä rakkaaksi. Hermione makasi sängyllään ja rutisti kirjettä rintaansa vasten. Hän oli repinyt kuoren auki kiirehtien eikä nyt meinannut malttaa lukea kirjettä edes loppuun. Hermione potki hetken ilmaa onnellisena.

kuulisin mielelläni, mitä sinulle kuuluu. Toivottavasti kesäsi sujuu hyvin. Minulla on ollut ihan mukavaa, vaikka sinua on tietysti hirveä ikävä. On raivostuttavaa kuunnella Ronin puhuvan sinusta. Hän on todella ihastunut ja minun tekisi mieli huutaa hänelle, ettei hänellä ole sinuun mitään mahdollisuuksia. Ron on kuitenkin minun veljeni ja rakastan myös häntä, joten toivoisin sinun antavan hänelle lempeät pakit. En halua Ronin ajattelevan, että minä olen vienyt sinut häneltä. En, vaikka se olisikin totta, sillä me asumme Ronin kanssa samassa talossa ja elämme samassa perheessä eikä meidän kannata olla riidoissa.
        En ole tehnyt tällä viikolla oikein mitään. Oletko sinä puuhaillut jotain? Olen vain auttanut äitiä ja haaveillut koulun alkamisesta, jotta näkisin taas sinut. Ikävöin sinua kovasti enkä meinaa saada öisin unta. Tahtoisin vain painautua viereesi. En halua pahoittaa mieltäsi, mutta joskus jopa itken itseni uneen, kun muistelen hiustesi tuntua ja niskasi tuoksua. Haluaisin ottaa sinut syliini ja halata sinua niin kovaa, että rutisisit.
      Minun on pakko myöntää, että olen hieman pahoillani siitä, että suutelin sinua silloin ilman lupaa. En tiedä oliko se sinun ensisuudelmasi, mutta minun se oli ja olen onnellinen, että annoin sen sinulle. Toivon, ettet pahastunut siitä, jos halusit antaa ensimmäisen suudelmasi jollekin muulle. Odotan innolla koulun alkua, jotta voimme ehkä suudella lisää ja pääsen taas nukkumaan viereesi. Se oli minusta todella mukavaa.

Minä pidän sinusta todella paljon, Hermione. Nähdään taas syksyllä ja kirjoitathan mahdollisimman pian!

Kaivaten, Ginnysi.


Hermione käänteli kirjettä surullisena siitä, että oli jo lukenut sen loppuun. Sivuja ei kuitenkaan ollut enempää. Hän oli kuitenkin onnellinen saamaastaan kirjeestä ja kauniista sanoista. Ikävä Ginnyä kohtaan kasvoi jokaisen kirjeen mukana, kun Ginny vakuutteli kuinka paljon piti hänestä.

Nälkä alkoi kurnia Hermionen vatsaa jo niin paljon, että hän päätti kirjoittaa takaisin vasta aamiaisen jälkeen. Hän kävi keittämässä teetä ja tekemässä yhden juustosämpylän. Vanhemmilla ei ollut vielä lomaa, joten he olivat tähän aikaan vielä töissä.

Hermione yritti lukea päivän lehteä, mutta hänen ajatuksensa pyörivät nyt Ginnyssä. Häntä nauratti Ginnyn pahoittelu suudelmasta ja hän päättikin vastata kirjeessään, ettei se haitannut ollenkaan. Hermione oli tapahtumasta todella hyvillään. He olivat olleet Tylyahossa salakävelyllä kahdestaan, jotta saattoivat pitää toisiaan kädestä. Silloin oli satanut lunta kevyesti ja maa oli juuri ja juuri valkoinen. He olivat kävelleet rauhassa korttelien viertä lapanen lapasessa ja jutelleet kaikenlaista. Jossain kohtaa he olivat pysähtyneet hämärään katulampun alle ja vaihtaneet pitkän katseen. Lumihiutale oli juuri laskeutunut Ginnyn nöpönenän päälle, kun tämä oli varvistanut hieman ja painanut huulensa Hermionen huulille. Suudelma oli vähällä jäädä siihen, mutta vaistomaisesti Hermione oli pienesti liikauttanut huuliaan ja he olivat toistaneet sen pari kertaa. Kun Hermione meinasi koskettaa Ginnyn huulta kielellään, tämä oli jo ehtinyt vetäytyä pois. Molemmat kädet Hermionen käsissä tämä oli katsonut häntä silmiin ja hymyillyt säteilevästi. He eivät olleet sanoneet mitään, vain jatkaneet kävelyä ja tienneet sen, mitä ei tarvinnut ääneen sanoa.

Typerästi hymyillen Hermione tuijotteli ulos ikkunasta kesäiseen aamupäivään ja muisteli hetkiään Ginnyn kanssa. Ennen suudelmaa heillä oli ollut vain tuijottelua, sattumanvaraisia katsekontakteja ja päitä, jotka käännettiin pois, kun toinen huomasi. Oli ollut seuraan hakeutumista ja ylinäyteltyä hymyilyä. Suudelman jälkeen oli ollut lisää käsikkäin kävelyä, halailua ja vieressä nukkumista, sekä tietenkin pussailua. Yhdessä nukkuminen oli ehkä kaikista parasta. Hermionella oli paha tapa hermoilla asioista, jolloin yöunet jäivät helposti vähiin. Ginny lähellään hän nukkui jokaisen sekunnin sikeästi kuin vauva.

Hermione söi sämpylänsä, joi teensä ja kirjoitti Ginnylle vastauskirjeen.

Rakas Ginny,

älä pyytele anteeksi suudelmaasi. Ensimmäinen suudelmamme oli elämäni ihanin hetki, jos jonkun hetken kanssasi voi edes valita ylitse muiden. Jokainen sekunti kanssasi on kuin hengittäisin ensimmäistä kertaa täysin raikasta ilmaa, kanssasi koen olevani eniten elossa. Olet parasta, mitä minulle on tapahtunut enkä voi koskaan kiittää Harryä tarpeeksi siitä, että hän pelasti sinut Valedron kynsistä. Jos sinulle olisi sattunut jotain, elämästäni olisi jäänyt puuttumaan sen tärkein asia.
     Toivon, että siedät Ronia. Ymmärrän, että hän on rasittava, en minäkään häntä aina jaksa etenkään kun hän pitää minusta. Hän on kuitenkin rakas myös minulle kuten on sinulle, enkä soisi hänen olevan vihainen kummallekaan meistä. Me voimme aivan hyvin pitää tämän häneltä salassa.
     En minäkään ole tehnyt tällä viikolla oikeastaan mitään muuta kuin tutustunut muutamaan kiinnostavaan aiheeseen riimuihin liittyen. Kerron niistä sinulle syksyllä, kun taas tapaamme. Minulla on sinua järjetön ikävä ja pyörin myös sängyssäni kaivaten sinun ihoasi ja huuliasi.

Kaivaten, Hermionesi
« Viimeksi muokattu: 27.12.2014 17:10:21 kirjoittanut Snouk »
"Whenever I'm sad, I just stop being sad and be awesome instead!"
-Barney Stinson

Lily-Rose

  • ***
  • Viestejä: 836
Vs: Kaivaten | S, siirappinen Hermione/Ginny
« Vastaus #1 : 20.12.2014 11:21:06 »
Kommenttikampanjasta hyvää aamupäivää!

 Heräsin vasta ja huomasin tämän ficin kommenttikampanjasta, päätin lukea tämän, vaikka Hermione/Ginny ei olekaan koskaan kuulunut lempiparituksiini (olen Hermione/Ron parituksen ihkuttajia). Nimi kuitenkin oli niin ihana, että tämä oli suorastaan pakko lukea! Niinpä päätin napata tämän tekstin sieltä.

 Enkä pettynyt! Kirjoitat tosi ihailtavasti ja taitavasti, muotoilet sanat ja lauseet juuri oikein ja saat silti ne kuulostamaan hyviltä. Hermionen kaipaus Ginnyä kohtaan ja päinvastoin oli aivan mielettömän upeaa kirjoitusta ja tekstiä. Tykkään juuri tänkaltaisista fluffy ja romantiikka teksteistä ja vaikka en pidä kauheammin femmestä tyylilajina, tähän se sopi.

 Haluan vielä lainata lempikohtani:
Hermione käänteli kirjettä surullisena siitä, että oli jo lukenut sen loppuun. Sivuja ei kuitenkaan ollut enempää. Hän oli kuitenkin onnellinen saamaastaan kirjeestä ja kauniista sanoista. Ikävä Ginnyä kohtaan kasvoi jokaisen kirjeen mukana, kun Ginny vakuutteli kuinka paljon piti hänestä.
Tykkäsin tästä todella paljon! Tuo sama tunne, kun on lukenut jonkun hyvän kirjan loppuun ja toivoo, että siihen olisi lisää jatkoa, mitä ei kuitenkaan löydy. Ihana!

 Kiitos tästä aamupäivän piristyksestä! :)

<3: Lily
"Niin kauan kuin sinä hengität - sinä taistelet."
- The Revenant
Pääset listaukseeni tästä

Tippi

  • ex-Hopeakettu
  • ***
  • Viestejä: 653
  • avatar ja banneri Ingridiltä
Vs: Kaivaten | S, siirappinen Hermione/Ginny
« Vastaus #2 : 27.12.2014 16:31:50 »
Voi miten suloinen! ♥

En ole aiemmin juuri lukenut Hermione/Ginnyä mutta en todellakaan kadu, että avasin tämän. Tämä on hurjan söpö ja herkkä teksti. Tyttöjen välinen suhde ilmenee kirjeiden kautta upeasti, ja Hermionen aamun kuvailu toi tähän aivan omanlaista väriä. Teksti ei olisi ollut minun mielestäni yhtä hyvä, jos se olisi koostunut pelkistä kirjeistä. Otsikossa lukeva sana siirappinen tuo mieleeni ällömakean tekstin, mutta minusta tämä ei mennyt niin överiksi kuin sana kuvaa. (Äh, tuntuu etten osaa pukea ajatuksiani kunnolla sanoiksi, mutta haluan vain kertoa että pidin tästä tarinasta todella paljon.)

Ron oli myös hauska yksityiskohta. Oli mielenkiintoinen huomio, että miten hän on omalla tavallaan tärkeä molemmille tytöille, vaikkei ihan ykkönen olekaan.

Minulla on sinua järjetön ikävä ja pyörin myös sängyssäni kaivaten sinun ihoasi ja huuliasi.

Lempikohtani. ♥

Kiitos tästä ficistä, se piristi ankeaa päivääni kovasti! :)

mangos

  • Vieras
Vs: Kaivaten | S, fluffinen Hermione/Ginny
« Vastaus #3 : 04.02.2015 16:35:28 »
Onnittelut Astu Epämukavuusalueelle -haasteen tavoitteen saavuttamisesta!

Luin tekstin läpi ekana femme-tekstinä luoja ties kuinka pitkään aikaan. Vuosiin. Femme ei ole koskaan kuulunut millään tavalla mun suosikkeihin mutta tämä oli kyllä kiva. Matalan ikärajan fluffy-tekstit ei ole niin helppo genre kun äkkiseltään voisi luulla.

Tykkäsin siitä, miten et ollut ottanut sitä perinteistä kohtausta mikä fluffy-one-shoteissa yleensä on (tavataan, tunnustetaan rakkautta, halataan, pussataan ja sitä rataa) vaan kokeilit jotain erilaista. Ginnyn kirje on mun mielestä tosi pottermainen ja sopivan naiivi ollakseen teini-ikäisen kirjoittama! Ylipäänsä teksti oli sopivan kepeää ja - no, tietyllä tavalla lapsenomaista - ollakseen uskottavaa tuon ikäisille, mikä toimi tosi hyvin.

Kielioppi oli pääpiirteittäin kunnossa, muutama pilkku oli jäänyt pois mutta se ei ole hengenvaarallista.

Lainaus
Suudelma oli vähällä jäädä siihen, mutta vaistomaisesti Hermione oli pienesti liikauttanut huuliaan 

Mua ehkä hivenen häiritsi nuo lähes peräkkäiset sti-loput. Itse olisin yrittänyt muuttaa lauserakennetta niin että niiden väliin olisi jäänyt enemmän tekstiä.

Lainaus
Hän otti muutaman riemastuneen tanssiaskeleen todettuaan Ginnyltä tulleen kirje. Nälkä katosi heti ja Hermione harppoi portaat ylös huoneeseensa lukemaan kirjettä heti.

Toi eka lause oli tosi hyvä, siinä oli just sitä herttaista lapsenomaisuutta mistä tykkäsin tosi paljon. Tokassa lauseessa oli vähän turhaan kaksi heti-sanaa, joista toisen olisi voinut yrittää häivyttää.

Lainaus
Ennen suudelmaa heillä oli ollut vain tuijottelua, sattumanvaraisia katsekontakteja ja päitä, jotka käännettiin pois, kun toinen huomasi. 

Tästä tykkäsin tosi paljon! Aivan superhyvä lause!

Pineapple_Girl

  • puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 174
Vs: Kaivaten | S, fluffinen Hermione/Ginny
« Vastaus #4 : 11.04.2015 14:59:53 »
Tämä oli suloinen. Oli aika suloista, kun Hermione ja Ginny kaipasivat toisiaan niin paljon, että se sattui.
Does it ever drive you crazy,
just how fast the night changes