Kirjoittaja Aihe: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, VALMIS 14.5  (Luettu 12634 kertaa)

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Ficlet-sarjan nimi: Kulissien takana
Kirjoittaja: Mariaxoxo
Genre: romance, draama, slash
Ikäraja: K11
Paritus: Harry Potter/Draco Malfoy
Määrä: 20/20
Jatkoficci: Tämän ficlet-sarjan tapahtumat sijoittuvat aikaan ennen Rakkauttako? Se oli vain kulissia ficciäni
Haasteet:
Aina eka kerta 2 parituksella Harry Potter/Draco Malfoy
Genrehaaste 3 genrellä slash

A/N: Mulla on ollu tästä ficlet-sarjasta idea niin kauan jo päässä... Alun perin mun piti tehdä oikein kunnon jatkis, mutta jotenkin sitten koin ficletit tähän tyyliltään paremmiksi.


Median lemmikki 1/20
Aina eka kerta-haasteesta aiheena ensikohtaaminen
Ruusuilla tanssimista (vaiko sittenkään?)-osio

”Potter? Pitkästä aikaa. Vaikka enpä voisi sanoa yllättyväni nähdessäni sinut täällä, Profeetan kansikuvapoika.”

Harry käännähti äänen suuntaan. Kouluajoilta tutut vaaleiden hiusten reunustamat kasvot katselivat häntä, jopa ivallinen hymy oli sama.

”Malfoy. Minä kyllä olen aika yllättynyt, kun näen sinut täällä, raikulipoika. Enpä olisi ajatellut kotitonttujen oikeuksien puolustamiseksi järjestetyn gaalaillallisen olevan ihan Malfoyden juttu.”

”Ah, S.Y.L.K.Y  on siis edelleen voimissaan?”

”Aktiivisempana kuin koskaan, vaikka senhän sinä toki tiesitkin, kun kerran olet täällä.”

”Aivan, tietysti tiesin. Minähän olen kannattanut S.Y.L.K.Y:ä aivan sen alkuajoista asti.”

Juhlatila oli täynnä valokuvaajia ja toimittajia eikä kahden (entisen) vihamiehen kohtaaminen ollut jäänyt huomiotta. Toimittajia oli jo kerääntynyt heidän ympärilleen.

Äkkiä Draco kaappasi hämmentyneen Harryn kainaloonsa. Salamavalot alkoivat räpsyä kaikkialla heidän ympärillään ja sulkakynät viuhuivat kirjoittaakseen tästä historiallisesta kohtaamisesta.

”Mitä tuo oikein oli olevinaan? Tajuatko, että olemme huomenna joka ainoan juorulehden kannessa? Enkä varsinaisesti tunne suurta intohimoa poseerata kanssasi samoissa kuvissa.”

”Olet lehtien kansissa aina muutenkin, et edes huomaa eroa, median lemmikki.”

”Mieluummin median lemmikki kuin velhomaailman Kim Kardashian.”

”Öö, kuka?”

”Äh, unohda. Ainakin minulla on positiivista julkisuutta, taistelen oikeina pitämieni asioiden puolesta. Sinusta ei voi sanoa aivan samaa.”

”Mikä vika vuoden bilehile-tittelissä on?”
« Viimeksi muokattu: 14.05.2015 13:37:30 kirjoittanut Mariaxoxo »

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry
« Vastaus #1 : 16.09.2014 16:29:54 »
Hah, ihanaa. Tämä sarja vaikuttaa mielenkiintoiselta. :)
Mukavaa naljailua puolin jos toisin ja molempien nykyiset tilanteet tulivat esille hyvin. Gaalailta kuulostaa erikoiselta syyltä tavata ja hiukan kiinnostaisi tietää miten se sujuu. Jäänkin siis innolla odottamaan jatkuuko sarja samasta illasta vai meneekö jo eteenpäin.

Teksti on mukavan kevyttä dialogia, jota on helppo seurata. Välillä onkin kiva keskittyä vain siihen mitä sanotaan, eikä siihen miltä esim. kattaus näyttää tai mitä kelläkin on päällä.
Kiitos!

- Frac


I'm into Herbology now u_u

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry
« Vastaus #2 : 16.09.2014 17:25:38 »
Yritin vältellä tätä koska mulla on ikäviä muistoja Rakkauttako?Se oli vain kulissia-ficistä, se oli niin surullinen.. :(
Alku oli varsin mainio, jatkoa odottelen :)

-ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry
« Vastaus #3 : 23.09.2014 23:24:59 »
//Kiitos kommenteista FractaAnima ja Springways, ne merkitsevät paljon!
A/N: Nyt sitten varmistui, että tästä tulee enemmän kuin viisi osaa. Tarkkaa määrää en vielä tiedä, mutta en yksinkertaisesti voi jättää tätä viiteen osaan, sen verran kivaa tämän kirjoittaminen on!

Ei aivan niin viaton 2/20
Aina eka kerta haasteesta aiheena ensimmäiset treffit
Ruusuilla tanssimista (vaiko sittenkään?)-osio

”Suvaitsithan sinä saapua paikalle. Olen odotellut jo jonkin aikaa.”

Tuttu ääni tervehti Harrya hänen saapuessaan kahvilaan, jossa Draco oli halunnut tavata. Kahvila oli moderni vaaleine värisävyineen ja Draco odotti häntä istuen toisella lasipöydän ympärillä olevista valkoisista nojatuoleista. Ympärillä soi hillitty klassinen musiikki, joka peitti alleen muutamien muiden asiakkaiden hillityt äänet.

”Älä ole teatraalinen. Olen vain kolme minuuttia myöhässä.”

”Aika on rahaa ystäväiseni.”

”Hetkinen, jos olin vain kolme minuuttia myöhässä ja sanoit odottaneesi jo jonkin aikaa… Kuinka aikaisin oikein tulit tänne, odotitko minua todella noin kovasti?”

”Älä ala tekemään mitään psykoanalyysia.”

”Haa, eli sinä tosiaan odotit minua! Älä yritäkään valehdella.”

”Entä jos odotinkin?”

”Kysymys kuuluukin: miksi sinä odotit minua niin kovasti?”

Jos Harry ei ihan väärin nähnyt, kohosi Dracon poskille puna. Mutta ehkä se johtui vain valaistuksesta.

”Hyvä on, hyvä on. Meillä ei ollut niin kamalaa silloin gaalajuhlassa eikä niillä kerroilla, kun tapasimme sen jälkeen, joten ajattelin, että…”

”Ajattelit mitä? Hetkinen, ovatko nämä treffit? Huijasitko sinä minut treffeille? Älä yritä näytellä viatonta, Malfoy!”

”Onko joku sanonut, että nämä ovat treffit? Etkö sinä itse juuri niin päätellyt. Kenties haluat näiden olevan treffit.”

”En minä niin sanonut.”

”Puhuit jo itsesi pussiin, Potter. Hyvä on, jos välttämättä haluat näiden olevan treffit, niin sovitaan sitten niin.”

”Mutta en minä sanonut, että…”

”Liian myöhäistä, Potter. Sopimus on sopimus.”
« Viimeksi muokattu: 03.01.2015 00:32:11 kirjoittanut Mariaxoxo »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 2. osa 23.9!
« Vastaus #4 : 24.09.2014 19:32:59 »
Awww <3
Drarry-dialogit on aina niin ihania <3 Joo. Molemmat on hämillään ja vitsailee ihanasti <3 söpöä..

-ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Ilomiete

  • ***
  • Viestejä: 340
  • Ava Crystedin, joulukalenterista
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 2. osa 23.9!
« Vastaus #5 : 24.09.2014 19:50:42 »
:D aivan ihastuttavaa tekstiä.



”Onko joku sanonut, että nämä ovat treffit? Etkö sinä itse juuri niin päätellyt. Kenties haluat näiden olevan treffit.”

”En minä niin sanonut.”

”Puhuit jo itsesi pussiin, Potter. Hyvä on, jos välttämättä haluat näiden olevan treffit, niin sovitaan sitten niin.”

”Mutta en minä sanonut, että…”

”Liian myöhäistä, Potter. Sopimus on sopimus.”



Hahaa itse käytän samaa väittelymetodia ^^ Jään odottamaan lisää :)
orbis unum

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 2. osa 23.9!
« Vastaus #6 : 24.09.2014 21:26:54 »
//Suurkiitokset kommenteista Springways ja Ilomiete! Nyt on inspiraatio päällä... Vielä nämä on aika fluffya, mutta eiköhän se siitä jossain vaiheessa muutu;) Ja anteeksi tämän lyhykäisyydestä, tuntui vain sopivalta pitää tämä tälläisenä.

Harry ja Draco 3/20
Aina eka kerta-haasteesta aiheena ensisuudelma
Ruusuilla tanssimista (vaiko sittenkään?)-osio

Oli uudenvuoden aaton ilta. Kello läheni kahtatoista Harryn seisoessa jästi-Lontoossa erään torin laidalla, jonne ihmiset olivat kerääntyneet katsomaan ilotulituksia. Raketit paukkuivat ja pakkanen nipisteli poskia.

”Potter?”

Harryn takaa kuului kysyvä ääni ja lapasen verhoama käsi kosketti hänen olkapäätään. Harry käännähti puhujaan päin.

”Malfoy? Mitä sinä täällä teet?”

”Etsin sinua.”

”Miksi sinä minua etsit?”

”Aika typerä kysymys. Koska halusin löytää sinut.”

”Niin, mutta miksi?”

”Lopeta saman asian jankkaaminen.”

”Äh, olkoon. Miten sinä sitten löysit minut? Tai mistä edes tiesit, että olin täällä?”

”Kutsu sitä vaikka uudenvuoden ihmeeksi.”

”KYMMENEN, YHDEKSÄN, KAHDEKSAN, SEITSEMÄN, KUUSI, VIISI, NELJÄ, KOLME, KAKSI, YKSI. HYVÄÄ UUTTA VUOTTA!”

Juuri silloin Draco kosketti kylmillä huulillaan Harryn huulia ja pakkasen kangistamat huulet painuivat toisiaan vasten.

”Hyvää uutta vuotta, Harry!”

”Ööm, hyvää uutta vuotta, Draco!”

Kuin huomaamatta Potterista ja Malfoysta oli tullut Harry ja Draco.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2015 00:32:56 kirjoittanut Mariaxoxo »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 3. osa 24.9!
« Vastaus #7 : 25.09.2014 14:55:43 »
Awwww <3<3<3 Draco on aina niin ihana kum se osaa antaa niin kiertelevät ja epämääräiset vastaukset! (voi että sä oot taitava :))
Viimeinen lause, ooh!! Ylitäydellisen ihanaa ja oivaltavaa ja vaikka mitä!!
Kiitos

-ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 3. osa 24.9!
« Vastaus #8 : 26.09.2014 18:53:43 »
//Kiitos kommentista Springways! Ihanaa, kun joku jaksaa kommentoida aktiivisesti:)

Älä mene, enää koskaan 4/20
Aina eka kerta-haasteesta aiheena ensimmäinen tunteiden tunnustus
Ruusuilla tanssimista (vaiko sittenkään?)-osio

A/N: Vähän edellistä pidempää lukua! Tällä hetkellä näyttää, että saatan jopa kirjoittaa kaikista tuon haasteen 20 aiheesta, sen verran kivaa tämän kirjoittaminen on. Mutta saa nyt nähdä, en uskalla vielä luvata mitään, etten mene sitten lupailemaan liikoja...

”Mikset ole soittanut?”

”Harry, olen velho. Velhot eivät käytä puhelimia, paitsi ehkä sinä.”

”En ole ainoa. Puhelimet ovat velhomaailmassa nykyään todella suosittuja. Olet vain kehityksestä jäljessä. Kun kerran niin muinainen olet, niin mikset sitten lähettänyt pöllöpostia?”

”En minä ole kehityksestä jäljessä, minulla vain on tietynlaiset arvot. Älä katso minua noin tuimasti. Eikö sinun sitä paitsi pitänyt olla se, joka ei tuomitse toisia?”

”Okei, tajusin. Et halua käyttää jästikeksintöjä, koska se sotii arvojasi vastaan. Et kuitenkaan vastannut kysymykseeni. Miksi et lähettänyt pöllöpostia?”

”Sinun voi olla ehkä vaikea ymmärtää tätä, mutta elämässäni on muutakin kuin sinä. Olisit sitä paitsi itsekin voinut ottaa yhteyttä.”
”Niin kai olisin.”

”Etkö kestä olla muutamaa päivää ilman minua?”

”Kestän ihan hyvin. Ei tuota mitään ongelmia.”

Draco kohotti huvittuneesti kulmiaan katsellen koko ajan Harrya.

”Hyvä on sitten, miten haluat. Minä sitten tästä lähdenkin.”

”Hei, odota! En minä sitä niin tarkoittanut.”

”Juuri niinhän sinä sanoit.”

”Älä viitsi, Draco. En minä oikeasti halua, että menet.”

”Pitäisikö minun muka uskoa tuo? Äsken sanoit jotain ihan muuta.”

”Voi jumalauta, Draco. Älä tee tästä niin vaikeaa.”

”Mitä sinä tuolla tarkoitat?”

”No helvetti, minä rakastan sinua! Rakastan sinua niin, että sattuu. Enkä todellakaan halua, että menet. En halua, että menet enää koskaan.”

”Olipas tunteellista. Ihan tulee tippa linssiin.”

Harry ei kyennyt kuin tuijottamaan Dracoa, kasvoillaan järkyttynyt ilme.

”Se oli vitsi! Juuri tuon minä halusinkin kuulla. Minäkin rakastan sinua, ihan saatanasti.”

Harryn järkyttynyt ilme muuttui iloksi ja hymy vain leveni Dracon kaapatessa toisen syliinsä ja hukuttaessa tämän suudelmiin.

”Draco, tarkoittaako tämä nyt sitä, mitä luulen? Seurustellaanko me?”

”Sanoit juuri, ettet halua minun menevän enää koskaan. Eiköhän se sitä tarkoita.”
« Viimeksi muokattu: 03.01.2015 00:33:28 kirjoittanut Mariaxoxo »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 3. osa 24.9!
« Vastaus #9 : 26.09.2014 19:59:34 »
Aww <3<3<3 sulan tähän ihanuuteen x) oikeasti kääks, Draco on niin rakas näissä ja Harry kans siinä sivussa ja nämä kakasi herkkupalaa yhdessä sun kirjoittamanasi.. Amh. Taivaallista :)

-ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 3. osa 24.9!
« Vastaus #10 : 28.09.2014 23:44:09 »
Ensimmäinen yö yhdessä 5/20
Aina eka kerta-haasteesta aiheena eka kerta
Ruusuilla tanssimista (vaiko sittenkään?)-osio

A/N: Hih, tässä tulee viides luku. Nyt vahvistin sitten päätökseni, että tähän tosiaan tulee 20 lukua. Ai niin, tämä on myös viimeinen osa Ruusuilla tanssimista (vaiko sittenkään?) osiosta ja vähän surettaa, etten enää voi kirjoittaa näin söpöä fluffya, sillä seuraavaksi on vuorossa Ruusupensaassa istumista aihe, mutta onhan se draama kaiketi ihan kivaakin...
 
Harryn silmiä peitti musta side eikä hän nähnyt mitään. Dracon turvallinen ote hänen kädestään kuitenkin ohjasi rauhallisesti eteenpäin eikä Harryn tarvinnut pelätä kompastuvansa. Hän tiesi voivansa luottaa Dracoon.

Sitten Draco viimein pysähtyi ja taikoi siteen pois Harryn silmiltä. Hetkisen Harry vain räpytteli silmiään totuttaen niitä taas valoon. Kun hän lopulta havainnoi huonetta, sai se hänet haukkomaan henkeään.

He seisoivat valtavassa makuuhuoneessa, joka oli mitä ilmeisemmin hotellihuone, ja vieläpä sviitti. Huonetta hallitsi suuri pylvässänky valkoisine lakanoineen, joille oli ripoteltu ruusun terälehtiä. Kynttilöiden lepattavat liekit loivat tunnelmaa. Yöpöydällä näkyi shampanjapullo ja mansikoita.

Uskomattomasta näystä toivuttuaan Harry käänsi viimein katseensa Dracoon.

”Vau! En tiedä, mitä sanoisin. Sait minut aika lailla sanattomaksi.”

”Sittenhän onnistuin tarkoituksessani.”

”Miten sinä edes keksit järjestää mitään tälläistä?”

”Halusin sen olevan spesiaalia, meidän ensimmäisen yömme yhdessä.”

”Siinä sinä totisesti onnistuit.”

Harry suuteli Dracoa onnellisena siitä, että oli saanut noin uskomattoman ihanan poikaystävän.
« Viimeksi muokattu: 03.01.2015 00:34:19 kirjoittanut Mariaxoxo »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 5. osa 28.9!
« Vastaus #11 : 29.09.2014 08:05:50 »
Mikä olisikaan mukavampaa kuinbaloittaa tylsä maanantaipäivä tällä?
Hihi, nostatti hmyn huulille, Harry on niin ihana <3
Mm.. Sori surkea kommentti.

-ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 5. osa 28.9!
« Vastaus #12 : 21.10.2014 20:58:21 »
Velhomaailman kuumin puheenaihe 6/20
Aina eka kerta-haasteesta aiheena ensimmäinen riita
Ruusupensaassa istumista- osio

A/N: Hups, onpas kulunut ihan häpeällisen pitkä aika edellisestä luvusta. Nyt kuitenkin tuntuu taas löytyvän inspiraatiota, että ehkä tänne nyt ilmestyy näitä osia taas muutamia...

Dracon tullessa vessasta olohuoneeseen Harry oli odottamassa miestä pidellen kädessään uusinta Päivän Profeettaa ja kasvoillaan varsin kiukkuinen ilme.

”Draco, et sattuisi tietämään tästä jotain? Potterin ja Malfoyn sensaatiomainen suhde: Draco Malfoyta lähellä oleva lähde on vahvistanut Päivän Profeetalle tiedon, josta jo aiemmin on esitetty arvauksia. Harry Potter ja Draco Malfoy ovat parisuhteessa. Malfoyta lähellä oleva lähde kertoo parisuhteen olevan melko tuore, mutta molempien olevan suhteen kanssa vakavissaan. Monet ovat varmasti pohtineet Harry Potterin homoseksuaalisuutta jo aiemmin, mutta nyt asialle on saatu varmistus tuoreen parisuhdeuutisen myötä. Poika-joka-elää  on löytänyt rinnalleen varsin yllättävästi kouluaikaisen vihamiehensä ja kuolonsyöjänäkin toimineen Draco Malfoyn. Toisaalta, eihän rakkaus tunne rajoja! Päivän Profeetta seuraa jatkuvasti tätä velhomaailman polttavinta puheenaihetta. Kirjoittanut Rita Luodiko”

Harry lopetti lukemisen ja kääntyi tuijottamaan Dracoa.

” Mitä?! Miten Päivän Profeetta on siitä kuullut? Ja miksi sinä epäilet, että minä tietäisin asiasta jotain?”

”Ehkäpä siksi, että sinua lähellä oleva lähde on vahvistanut uutisen. Ei minua vaan sinua, oletan siis sinun tietävän asiasta jotain. Kenelle olet kertonut?”

”Ööm, en kenellekään. Ei minulla ole ketään sellaista ystävää, jolle olisin maininnut asiasta, sukulaisista nyt puhumattakaan.”

”Älä viitsi, Draco. Jotain kautta tämän uutisen on täytynyt tulla ilmi, kun se kerran koristaa Päivän Profeetan etusivua.”

”Minä vannon, etten tiedä asiasta mitään. Sitä paitsi, onko se nyt niin kamalaa?”

”Hmph, ai onko kamalaa? En minä halua koko velhomaailman juoruavan minusta! Minulla on sitä paitsi tietynlainen imago.”

”Et ole tosissasi? Pelkäätkö imagosi saavan kolauksen, koska seurustelet minun kanssani?”

”En minä sitä aivan niin tarkoittanut.”

”Tiedän kyllä, mitä tarkoitit. Sinun on kuitenkin ihan turha syyttää tästä minua, sillä niin kuin sanoin, en tiedä asiasta mitään. Sitä paitsi, joskushan totuuden on tultava ilmi.”
« Viimeksi muokattu: 03.01.2015 00:34:41 kirjoittanut Mariaxoxo »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 5. osa 28.9!
« Vastaus #13 : 21.10.2014 21:13:50 »
Ihana <3 (köh, pitäisi munkin tuo riitaficci joskus saada päätökseen)

Yäk, ihan Luodikoa. Tietysti se ämmä on vakoillut noita tm ja laittaa vaan Ftacon syyksi kaiken. Hyi että :<

Mutta oi että mä rakastan näitä dialogeja! <3 sä oot nin älyttömän taitava niissä (ja tietty oot muutenkin yosi tiodokas kirjoittamaan :)) ja ihana otsikko tällä :)

-ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 5. osa 28.9!
« Vastaus #14 : 22.10.2014 20:20:18 »
Jäähtynyt kupillinen teetä 7/20
Aina eka kerta-haasteesta aiheena Ensimmäiset oharit
Ruusupensaassa istumista- osio

Harry istui pienen ja hämyisen jästikahvilan nurkkapöydässä. Kahvilassa oli hänen lisäkseen vain muutama muu asiakas, jotka juttelivat keskenään vaimeilla äänillä. Taustalla soi vanha jazz-musiikki. Harryn edessä oli kuppi teetä, jota hän sekoitteli hermostuneena.

Kellon viisarit liikkuivat eteenpäin ja aina vain eteenpäin. Aikaa kului koko ajan lisää. Kello löi yksi. Hän on vähän myöhässä. Pian kello löi vartin yli yksi. Se on vain taktinen vartti, hän tulee pian. Kello löi puoli kaksi. Ehkä hän on nukkunut pommiin. Kello löi varttia vaille kaksi. Ehkä hän muisti ajan väärin. Kello löi kolme. Ehkä hän on vain unohtanut.

Tee jäähtyi kupissaan Harryn vain sekoittaessa sitä, nopeammin ja nopeammin. Lusikka kilisi vasten kupin reunoja. Ääni alkoi jo särkeä korvia.

”Saisiko olla muuta? Vai odotatteko kenties jotakuta?”

”Ei kiitos, haluaisin laskun. Taisin odottaa turhaan.”

”Ai, olen pahoillani. Ette ole edes koskeneet teehenne. Oliko se kylmää? Kenties haluaisitte uuden kupillisen?”

”Ei kiitos. Ei teessä ollut mitään vikaa.”
« Viimeksi muokattu: 03.01.2015 00:35:05 kirjoittanut Mariaxoxo »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 7. osa 22.10!
« Vastaus #15 : 22.10.2014 21:31:20 »
Sun dialogit edelleem <3 Ihania kans noi, kun Harry yrittää selitellä, miksi Draco ei oo tullut vielä :)

-ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 7. osa 22.10!
« Vastaus #16 : 23.10.2014 22:43:17 »
Vain pieni unohdus 8/20
Aina eka kerta-haasteesta aiheena Ensimmäinen valhe
Ruusupensaassa istumista- osio

//Hui kamala! Oon kokonana unohtanut kiitellä sua kommenteista, Springways! En voi edes sanoin kuvailla, miten ihanaa on, kun jaksat kommentoida, suurkiitos! :)


Harry käänsi avainta lukossa ja astui sisään asuntoonsa raskaan päivän päätteeksi. Hän läjäytti laukkunsa lattialle ja istahti voipuneena upottavaan nojatuoliinsa. Keittiöstä kuuluvat äänet kiinnittivät kuitenkin Harryn huomion.

Taikasauva tanassa Harry hiipi kohti keittiötä, valmiina kiroamaan tunkeilijan. Puikahdettuaan keittiön oviaukosta sisään, hän kuitenkin jähmettyi yllättyneenä paikoilleen.

”Draco! Mitä? Miten sinä pääsit sisälle?”

”Tulitkin vähän aiemmin kuin luulin. No, ei kai se haittaa. Yllätykseni on melkein valmis.”

Harry tuijotti Dracoa ihmeissään.

”Mikä ihmeen yllätys?”

”Yllätys, jonka tein sinulle. Halusin ilahduttaa sinua ja viettää aikaa yhdessä. Meillä kun on viime aikoina ollut muutamia riitoja.”

”Ai, niidenkö takia jätit eilen tulematta kahvilaan?”

”Tämä on anteeksipyyntöni siitä. Minä en saanut yöllä ollenkaan unta ja sitten yksinkertaisesti nukahdin. Anteeksi, rakas. Tietenkään minä en tahallani tehnyt sinulle ohareita.”

”Ai. Sepä ikävää.”

”Et viitsisi vihoitella. Tule, mennään pöydän ääreen. Olen tehnyt meille upean kynttiläillallisen.”

Draco veti Harryn kädestä pitäen pöydän ääreen, jossa odotti hänen lupaamansa uskomattoman upea kynttiläillallinen.

”Vau! Enhän minä enää tämä jälkeen voi olla vihainen. Unohduksia sattuu sitä paitsi kaikille.”

Harry painoi Dracon huulille suudelman.

Lehtikorin päällimmäisenä olevaan Päivän Profeettaan ei kukaan kiinnittänyt huomiota.” Draco Malfoy palannut vanhoihin tapoihinsa? Katso kuvat aamuun asti joranneesta bilehirmusta!”
« Viimeksi muokattu: 03.01.2015 00:35:31 kirjoittanut Mariaxoxo »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 8. osa 23.10!
« Vastaus #17 : 24.10.2014 15:31:27 »
Eikä, tää ei oo todellista!! Draco, senkin liero.. Miten se iehtaa tehdä noin Harrylle? Ihan törkeää :D Saa vaan toivoa että Harry ei KOSKAAN tuu näkemää sitä lehtijuttua tai se varmaan vääntää Dracolta niskat nurin :D :D

Ja koska sä tiedät jo olevasi dialogitaituri enkä kehtaa vaan koko ajan sitä jankata, niin sanonpa että oon kiinnittänyt nyt enemmän huomiota otsikointiinkin :) Ne on aina hirveän mielenkiintoisia ja kuvaavia, plussaa siitäkin :)

Jihii uutta taas odottelen :) :)

-ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Mariaxoxo

  • ***
  • Viestejä: 411
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 8. osa 23.10!
« Vastaus #18 : 27.10.2014 22:20:44 »
Tärkeämpi kuin S.Y.L.K.Y 9/20
Aina eka kerta-haasteesta aiheena ensimmäinen syrjähyppy
Ruusupensaassa istumista- osio

//Suurkiitos taas kommentista Springways ! :)

”Ryppyjä rakkaudessa? Suhde ohi? Draco Malfoy suuteli kiihkeästi tuntematonta miestä!” ”Lue viimeisimmät tiedot Malfoyn ja Potterin suhteesta: Malfoylla salasuhde?! Kuka on mysteerimies?” ”Draco Malfoy nähty suutelemassa tuntematonta miestä, mihin jäi Potter?”

Päivän Profeetan ja kaikkien muiden velhomaailman lehtien etusivut olivat täynnä sensaationhakuisia juttuja Harryn ja Dracon suhteesta. Vähemmälle huomiolle jäi viimein läpi mennyt laki kotitonttujen oikeuksista ja S.Y.L.K.Y:n menestystarina, ne olivat vasta toisen sivun juttuja. Harryn ja Dracon suhde taas kiinnosti kaikkia ohittaen oikeat uutiset.

Harryn puhelin soi herättäen miehen. Näytössä vilkkui Hermionen nimi.

”Hei Hermione! Sinä herätit minut… Mutta ei se mitään, kello on muutenkin jo aika paljon.”

”Harry! S.Y.L.K.Y  onnistui viimein! Olen varma, että siitä oli apua, kun saimme sinut yhdistyksen kasvoiksi. Vihdoin kotitonttujen oikeudet ovat parantuneet ja tästä on tie vain ylöspäin!”

”Sehän on mahtavaa, Hermione! Kiva, jos minusta oli apua. Sinulla on varmaan jo paljon jatkosuunnitelmia S.Y.L.K.Y:n varalle?”

”Voi, vaikka kuinka paljon. Aluksi ajattelin…  Voi ei, minä aivan unohdin. En minä oikeastaan sen takia soittanut. Tai siis, toki senkin takia, mutta minun piti oikeastaan kertoa yhdestä toisesta asiasta.”

”Ai, mistä?”

”Ööm, ehkä on parempi, etten sano tämän enempää. Luultavasti kuitenkin tiedät mielipiteeni asiaan. Kannattaa varmaan katsoa Päivän Profeetan etusivu. Ja toki kannattaa katsoa muutkin sivut, siellä on paljon juttua S.Y.L.K.Y:stä.”

”Mitä noin tärkeää etusivulla muka voi olla? Jos se on tärkeämpi kuin S.Y.L.K.Y, silloin sen todella täytyy olla jotain merkittävää.”

”Niin, tuota, ehkä on parempi, että katsot itse. Ei kuitenkaan kannata vetää liian hätäisiä johtopäätöksiä, kyseessä on kuitenkin Rita Luodiko. Mutta katso nyt vain se etusivu! Jutellaan myöhemmin lisää.”
« Viimeksi muokattu: 03.01.2015 00:35:52 kirjoittanut Mariaxoxo »

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Kulissien takana-ficletsarja (K11) Drarry, 9. osa 27.10!
« Vastaus #19 : 27.10.2014 22:46:40 »
Dracoooo!! *kuristaa Dracoa* nöyyy vitsin ilkimys *nyyhkii* joo mikä voisikaan olla tärkeämpää kuin S.Y.L.K.Y? kaikki ei vaan..

Kivaa että Hermione (ja hänen rakas sylkynsä :D) on mukana :) ja sillain hienosti ilmotettuna että "no no.. on siellä yks tärkeämpikin juttu.." "no mikä?" "katoppas ite myt muista millanen älyn jättiläinen sen on kirjottanu.. heippa!" ;D niin raakaa mutta niin hauskaa. Lkaa kyllä oikeasti kaivelemaan Draco, toivottavasti ruusupensaassa istuminen loppuu pian..

-ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti