Kirjoittaja Aihe: Auringonsäde S  (Luettu 1793 kertaa)

Larppa

  • Vieras
Auringonsäde S
« : 10.08.2014 09:33:48 »
Author Syvä Miete
Rating S
Sanamäärä 100
A/N Toiseksi viimeisen lomapäiväni kunniaksi

Auringonsäde

Se loistaa ja laittaa hanget kiiltämään. Se paistaa ja on tärkeä. Auringonsäde antaa positiivisuutta, vie stressin pois. Kuten me sanoisimme, se on kuin rauhoituslääke. Se nostaa lämpötilaa ja tuo päivän valon esiin. Se kiertää kuin laser maan ympäri. Se on kuin me. Iloinen, huoleton ja kaunis.

Auringonsäde paistaa silmiimme, se vajoaa illalla maahan. Kunnes päivä on ohi, se lepää ja nukkuu. Aamulla se taas tulee esiin kuunsäteen jälkeen. Usein moni inhoaa herättävää sädettä, kehää joka paistaa ikkunasta läpi vuoteeseen. Se ruokkii meidät, kasvattaa meidät. Usein moni ei ymmärrä, kuinka ihana asia on, että aurinko on olemassa. Ja se paistaa meille.

Frederice

  • Oman tiensä kulkija
  • ***
  • Viestejä: 45
  • ★Jar är stjärna ★
Vs: Auringonsäde S
« Vastaus #1 : 10.08.2014 10:27:52 »
Ei kommentteja? Kummallista.

En edes tiedä, mistä aloitan järjettömän ihkutukseni. Tai sitten rakentavan kommentin. Ei sitä koskaan tiedä, kumpi siitä tulee. Voi vain arvailla. Ja nyt, ennen kuin tämä menee filosofiseksi pohdinnaksi, aloitan sen kommentin.

Muista en tiedä, mutta itse pidin. Jotenkin tämä oli semmoine kesäinen. Jos nyt olisi keskitalvi ja olisin lukenut tämän, toivoisin kesää. Mutta nyt on kesä, ja tahdon nähdä, miten aurinko saa lumihangen kimaltamaan tuhansien timanttien lailla. Ja nyt tämä on luisumassa filosofisten pohdintojen puolelle.

Tämä oli ehdoton suosikkikohtani. Se kertoo totuuden, mutta esimerkiksi minun kohdalla vain puoliksi. Joskus vihaan sitä, joskus rakastan.
Lainaus

Usein moni inhoaa herättävää sädettä, kehää joka paistaa ikkunasta läpi vuoteeseen.
Miksen selvittäisi arvoitusta tulevaisuudessa?

Larppa

  • Vieras
Vs: Auringonsäde S
« Vastaus #2 : 10.08.2014 10:37:23 »
Candacewe, kiitos paljon! Tein tämän tunti sitten... :D joo, ei mulla muuta, kiitos että kommentoit!

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Auringonsäde S
« Vastaus #3 : 19.08.2014 17:20:31 »
Vooooutsi, milloin sustä näin älyttömän taitava on tullut?? 0.0
Siis ääk. Ihan uskomattoman upea, niin täydellinen, kattava ja todellinen kuvaus auringonsäteistä. Vau. Ihan pelottavan hyvä. (rapsut taitaa olla sun erikoisalaa)
Mä olen ihan pyörällä päästäni. Tää on niin kamalan hyvä, kiitos kun mainitsit sen jonkun raapaleen niin tulin kattomaan sun listausta.
Kiitos ihanainen, mä en unohda tätä koskaan!! <3<3<3

-Ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Larppa

  • Vieras
Vs: Auringonsäde S
« Vastaus #4 : 19.08.2014 17:32:32 »
Plöplöplö Ways ei se tämä ollu  >:( kuitenkin, joo, rapsut ja oneshotit :) rapsut etenkin.,, kiitos!

Larppa

  • Vieras
Vs: Auringonsäde S
« Vastaus #5 : 21.08.2014 19:20:18 »
Koska tarinatätisyys pistää päälle enkä kehtaa aloittaa lisää topicceja - tyhjennän ideavarastoni  :-X

Auringonsäde ||

Jokainen näkee maailman kuten se on. Vai onko se niin? Kukaan ei esimerkiksi näe jonkun kimaltavan erityisesti. Emme arvostaneet sitä. Voisimmeko alkaa arvostamaan? Jokainen on sitä vastaan. Jokainen ajattelee sen olevan noloa. Lopetamme esittämisen ja arvostamme sädettä joka kasvattaa kasvit ja meidät. Joka säikäyttää meidät kirkkaudellaan ja joka paistaa meille. Joka saa minut hymyilemään. Maailma olisi parempi, ja jokainen näkisi sen omalla tavallaan.

En saa päästäni sitä, kuinka ärsyttävää on olla märkä sateen jälkeen ja sitten hikoilee auringon paisteessa. Se on kuitenkin tärkeää. Säde pitää meidät terveinä ja antaa meille suojavärin. Antaa meidän sopeutua tapaamme ja tiehemme elää. Jos aurinko pimenisi, maa olisi ilman väriä. Mikään ei eläisi, kaikki olisi ankeaa. Sitäkö haluamme? Minä ainakin haluan pitää huolta äidistämme, ettei se sammuisi. Haluan auringonsäteen riittävän maailman jokaiseen puoliskoon, jokaiseen osaan ja jokaiseen kasviin. Toivon että sinä osaat arvostaa sitä. Näin nään maailmani - auringonsäde ei himmene ikinä. Siitä on silti pidettävä huolta. Vastaamme vain palvelukseen.

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Auringonsäde S
« Vastaus #6 : 22.08.2014 15:33:17 »
Että kun tääkin oli niin uskomaton  :o
Suunnilleen samat fiilikset tuli tästäkin kuin tuosta aikaisemmasta :)
Kiitos kovasti.

-Ways

//Pakko tässä nyt sanoo että RAKASTAN sun avaa!! Se on ihan uskomattoman kaunis ja jään aina kattomaan sitä jos josaain Nään :D
« Viimeksi muokattu: 22.08.2014 22:36:53 kirjoittanut Springways »
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Larppa

  • Vieras
Vs: Auringonsäde S
« Vastaus #7 : 22.08.2014 20:48:47 »
Kiitooss :) Ehkä jatkan hieman  8) en tiedä.

Larppa

  • Vieras
Vs: Auringonsäde S
« Vastaus #8 : 23.08.2014 09:48:53 »
Ways, vielä että näät ai tätä silmäavaa? Entistä siis :)
« Viimeksi muokattu: 23.08.2014 10:02:40 kirjoittanut Syvä Miete »