Kirjoittaja Aihe: Rakkaus aina sisälläsi |K11| Harry/Draco, romance, snog  (Luettu 2228 kertaa)

Vlad

  • Sudenmorsian
  • ***
  • Viestejä: 3 438
  • Loveatar
Nimi: Rakkaus aina sisälläsi
Kirjoittaja: Vlad
Ikäraja: K11
Paritus: Harry/Draco
Genre: romance, snog
A/N: Tämä on ensimmäinen Drarryni ikinä, älkää siis syökö, vaikka kritiikkiä ei tarvitse säästellä, jos sellaista tulee mieleen (en mene rikki). Koen edelleen olevani nimenomaan Sirius/Remus-ficcari, mutta melkein kuin vaivihkaa H/D on onnistunut valtaamaan toisen OTP:n paikan ja sille nyt ei mahda mitään, että kaksikko on vain niin hemmetin kuuma yhdessä. Olen viime aikoina lukenut hyvin paljon enkunkielistä H/D:tä, joten headcanonini on muodostunut lähinnä superpower!Harry-ficcien seurauksena (kuin myös erinäisten creature!H/D-ficcien). En tiedä tällä hetkellä yhtään, kuinka paljon tällä parituksella tulen kirjoittamaan. Työn alla on kaksi muutak ficciä tällä parituksella. Mutta löpinät sikseen, toivottavasti joku pitää ja mahdollisesti jopa kommentoi. Jostain syystä tähän ficciin inspiraationa toimi Berryz Kobon kappale 愛はいつも君の中に.


Tuuli riepotteli syksyisiä lehtiä Tylypahkan laajan pihamaan ylitse kohti järveä. Harry istui suuren tammen alla aivan järven rannassa katsellen vedenpintaan piirtyviä kaaria. Vihreät silmät hehkuivat sisäisestä voimasta ja pojan hento vartalo oli painautunut jykevää puunrunkoa vasten kuin turvaa hakien. Ristiriita oli jyrkkä, mutta useimmat hänen ohitseen kulkevat ihmiset eivät sitä huomanneet. Vain yksi harmaa silmäpari näki ristiriidan, joka oli läsnä ympäri vuorokauden.

Draco rykäisi kävellessään verkkaisen venyttelevin askelin mustahiuksisen pojan luokse. Askelten kevyt rahina nurmea vasten paljasti Harrylle toisen läsnäolon, mutta Harry ei kääntänyt katsettaan järvestä. Draco ei mahtanut mitään vinolle hymylle, joka hiipi hänen huulilleen.

”Harry”, Draco kuiskasi päästyään lähemmäksi. Mustahiuksinen poika käänsi päänsä ja vastasi Dracon kasvoilla kareilevaan hymyyn.
”Draco”, Harry mutisi, ääni matalana ja yllättävän käheänä. Draco puri huultaan ollakseen virnistämättä. Välähdys Harryn silmissä sai platinablondin nielaisemaan kuuluvasti ennen kuin yhdellä sulavalla liikkeellä Harry nousi seisomaan ja käveli poikaystävänsä viereen. ”Minä rakastan sinua!” Harry huokaisi painaessaan huulensa Dracon huulia vasten.

Huokaisten Draco raotti huuliaan, päästäen Harryn kielen suuhunsa ja kilvoitellen sitten kielellään toisen kanssa. Hymy kutitteli kaksikon suupieliä ja syysaurinko tanssi Dracon vaaleilla hiuksilla, jotka olivat kasvaneet niin, että kutittelivat nyt pojan poskia. He huohottivat toistensa suihin, kunnes Harry rikkoi suudelman hymy huulillaan. Draco murjotti, vaikka tämän harmaat silmät olivatkin tulessa tavalla, joka kertoi tämän haluavan vielä lisää.

”Potter”, Draco valitti käyttäen Harryn sukunimeä vain korostaakseen närkästystään. Harry virnisti.
”Tiedätkö, että minä tavallaan pidän tästä mököttävästä Dracosta.”
”Potter, minä en mökötä.”
”Kyllä mökötät”, Harry hymyili, mutta kurkotti suikkaamaan hellän suukon blondin huulille. Draco mutristi huuliaan tyytymättömänä.
”Enpäs. Minä olen Malfoy eivätkä Malfoyt mökötä koskaan.”

Harry vain virnisti ja siirsi huulensa Dracon kaulalle ja näykkäisi. Tämä onnistui yllättämään vaaleamman pojan ja tämä päästi hennon vinkaisun.

”Ja nyt sinä vingut”, Harry nauroi. Huulet jatkoivat viettelevää kulkuaan Dracon kaulalla ja tämän silmäluomet värisivät hallitsemattomasti. Yllättynyt älähdys karkasi Dracon huulien välistä, kun Harryn vaeltelevat sormet hivelivät kohoumaa luihuisen housuissa.
”Hemmetti”, Draco murahti, kykenemättömänä pitämään suutaan kiinni.
”Kuka olisi uskonut, että Malfoysta voisi lähteä näinkin herkullisia ääniä”, Harry kehräsi painaessaan huulensa uudelleen Dracon huulia vasten. Hän ei hetkeksikään lakannut hieromasta toisen etumusta.
”Hemmetti”, Draco huokaisi uudelleen ennen kuin vetäytyi, vaikka hänen sydämensä kiljui vastalauseita. Hopeasilmät kohdistivat Harryyn määrätietoisen katseen. ”Minun huoneeni.” Harry hymyili. Draco murahti. ”Nyt heti.”

Harry nauroi hengästyneenä.
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 02:28:30 kirjoittanut Kaapo »
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。



"Always"
1946-2016

Renneto

  • Melancholiette
  • ***
  • Viestejä: 279
  • Kuin tylsää, kurjaa, tympeää ja tyhjää
Vs: Rakkaus aina sisälläsi |K13| Harry/Draco, romance, snog
« Vastaus #1 : 09.08.2014 18:01:45 »
Päätin viettää H/D-painotteista iltapäivää, joten tervehdys. o7

Musta on aina mukavaa, jos joku löytää uusia suosikkeja ja innostuu niistä, se kun tuppaa olemaan hyvin inspiroivaa ja innoittaa uusiin tuotoksiin. Niin on näemmä käynyt tässäkin, ja lisäksi oon ollut tosi harmissani ettei H/D-tarinoita ole ollenkaan niin paljon kuin joskus, joten mukavaa jos niitä alkaa tulla enemmänkin. Maailmaan mahtuu aina H/D-tarinoita vaikkei sitä aina joku uskoisikaan. :D Vielä kun tää oli monessa mielessä tosi klassinen, mainittiin platinablondit, vihreät silmät, Potter-Malfoy-sukunimittely ja kaikki!

Tässä mentiin turhia kaartelematta eteenpäin, eikä selityksiä sille miksi juuri nämä kaksi olivat yhteenpäätyneet juurikaan tarjottu. Ei sillä, mä en koskaan selityksien perään ole ollutkaan. Luin tarinan niin, että Draco tarjosi Harrylle muutakin kuin seksiä eli ennen kaikkea turvaa ja tukea. Varsinkin ensimmäisissä kappaleissa tämä asetelma korostui, kun Harryn on vielä yksin ja jotenkin jännittynyt. Tarinan ajankohta on syksy mutta vuositasolla sitä ei määritellä, joten Harry saattaa olla jäissään ihan perinteisen Voldemortin takia tai sitten vaikka tulevan kolmivelhoturnajaiskoitoksen tai vaikkapa kokeen, hm.

Lainaus
”Harry”, Draco kuiskasi päästyään lähemmäksi. Mustahiuksinen poika käänsi päänsä ja vastasi Dracon kasvoilla kareilevaan hymyyn.
”Draco”, Harry mutisi, ääni matalana ja yllättävän käheänä. Draco puri huultaan ollakseen virnistämättä. Välähdys Harryn silmissä sai platinablondin nielaisemaan kuuluvasti ennen kuin yhdellä sulavalla liikkeellä Harry nousi seisomaan ja käveli poikaystävänsä viereen. ”Minä rakastan sinua!” Harry huokaisi painaessaan huulensa Dracon huulia vasten.

Tällaista dialogia kun pääsisi todistamaan suomalaisen peruskoulun pihaan! Tosin tässäkin tapauksessa taisi Tylypahkassa käydä niin, ettei ollut yhtäkään silmäparia (lukuun ottamatta nelisilmä-Harrya ja Dracoa) jotka olisivat tapauksen huomanneet. Ehkä sitten matkalla Luihuisten makuusaliin...? Tässä puhutaan kuitenkin suoranaisesti poikaystävästä, joten jollain tavalla julkinen suhde kuitenkin lienee.  En tiedä oliko kiusoittelussa jotain kaikuja mahdollisesti toisesta OTP:stäsi mutta jos oli, niin tuskinpa ketään häiritseekään vaan ilottelu otetaan ilolla vastaan. ^^

Täähän oli osastonsa mukaisesti tosi lälly, sellainen sokeripihvi, että tykkäsin kun kielikin oli samaa maata: Syysaurinko tanssii, hiukset kutittelivat poskia, kehrätään, hymyillään, nauretaan hengästyneenä... Tää siis ei oo kritiikkiä!
perhosen siivenisku


haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Rakkaus aina sisälläsi |K13| Harry/Draco, romance, snog
« Vastaus #2 : 13.08.2014 17:58:24 »
Vautsi, hienoa että säkin olet päässyt sisään Drarryn ihmeelliseen maailmaan! ;)
Ihanan sokerista fluffyilua <3 (nää on vaan niin kuumia yhdessä)
Alku vaikutti jotenkin vähän surullisen tuntuinen.. Ehkä mä vaan sitten tajusin sen vähän väärin. Aah, totta, kuolisin jos pääsisin todistamaan tällaista tapausta koulun pihalla.. <3
Joop. Ihanaista Drarrya :) *nuolee huulia* Kiitoksia, ei tästä mitään negatiivista ti sellaista saa löydettyä.

-Ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Zarroc

  • Epäilyttävä hirviö
  • ***
  • Viestejä: 1 380
Vs: Rakkaus aina sisälläsi |K13| Harry/Draco, romance, snog
« Vastaus #3 : 22.08.2014 16:37:31 »
Kommenttikampanjasta iltapäivää.

Huh, fluffyinen Harry/Draco. Ei ihan sitä, mitä yleensä luen, mutta ei rajojeni ulkopuolellakaan. Kuten renneto aiemmin sanoikin, tässä oli monia klassisia elementtejä ja se piti tämän tarinan hyvin kasassa. Se on hyvä, ettei H/D ole kuollut kokonaan vaan aina löytyy uusia kirjoittajia :3 se oli alunperinkin yksi suosikkiparituksistani minkä takia ylipäätään tulin finin puolelle ja sillä on aina erityinen paikka sydämessäni 8'D

Lainaus
”Tiedätkö, että minä tavallaan pidän tästä mököttävästä Dracosta.”
”Potter, minä en mökötä.”
”Kyllä mökötät”

Nautin tästä dialogista kyllä oikein paljon. En oikein tiedä miksi Draco aina esitetään mököttämiseen taipuvaisena persoonana, mutta en pidä sitä lainkaan pahana asiana. Minusta hän on aina ollut vähän sellainen ylimielinen.. ja sitten kun ei saa tahtoaan läpi, pidetään mykkäkoulua niin kauan, että saadaan 8'D
Suloista tosiaan.
Otin tämän lähinnä otsikon perusteella, koska jotenkin tuontyyppiset vetoavat minuun. En tiedä miksi, mutta huomaan aina availevani tuollaisia otsikkoja ihan onnessani.

Eipä minusta mitään järkevää saa taas irti, joka tapauksessa pidin tästä paljon ja kiitokset lukukokemuksesta!

~ Zar

Sinä olet minun elämäni valo jonka takana on pimeys
Avasta kiitokset Ingridille & bannerista Vaniljelle.