Kirjoittaja Aihe: Twilight: Yhdessä, K-11, Edward/Bella JATKOA 11.6  (Luettu 3144 kertaa)

Hermy

  • Puolivampyyri
  • ***
  • Viestejä: 21
  • If I could fly, I'd be coming right back home to u
Author: Hermy
Beta: ei ole
Rating: K-11
Fandom: Twilight
Pairing: pääosin Bella/Edward
Genre: Jonkin verran romancea ja vähän actionia.
Disclaimer: Stephenie Meyer omistaa kaikki hahmot, minä vain juonen.
Summary: Edward ja Bella tapaavat toisensa ja rakastuvat. Sitten siinä tapahtuu jotain muutakin...

A/N: Tämä on toinen Twilight-ficcini. Ja yliluonnollisia hahmoja ei ole, eli kaikki ihmisiä. Teen tähän alkuun prologin. Toivon, että pidätte! :)

Prologi

Bella PoV

Olin juuri saapunut Los Angelesiin. Opiskelisin tulevan vuoden täällä. Muutin Forksista, hyvin pienestä kaupungista Washingtonin lähettyviltä.
Lentoni saapui perille varttia vaille yhdeksän. Odotin matkalaukkuni liukuhihnalta. Koska Forks oli todella sateinen, minulla ei ollut paljoa kesävaatteita, joita Los Angelesissa tarvitsisi. Sen takia olin ottanut vain yhden laukun. Siellä oli vähäinen kesävaate-varastoni ja muutama hyödyllinen tavara.
Otin lentokentän edestä taksin itselleni. Kerroin kuljettajalle uuden osoitteeni. Taloni sijaitsi lähellä keskustaa.
Taksissa käynnistin puhelimeni ja huomasin, että parhaalta ystävältäni Angelalta oli tullut viesti.
"Hei! Pääsitkö jo perille? Minkälaista siellä on?"
Vastasin hänelle:
"Moi! Pääsin perille. Täällä on todella lämmintä, ottaen huomioon, että kello on yli yhdeksän. Istun nyt taksissa matkalla asunnolleni. Viestitellään huomenna lisää, öitä!"
Angela oli paras ystäväni Forksista. Olimme istuneet vierekkäin äidinkielen tunnilla ja tutustuimme silloin. Angela ja hänen poikaystävänsä Ben muuttivat Alaskaan opiskelemaan.

Laitoin puhelimeni takaisin laukkuuni. Pian taksi jarrutti erään kerrostalon eteen. Avasin oven ja astuin ulos. Maksoin kyydin ja kuljettaja nosti matkalaukkuni pois auton peräluukusta.

Kävelin kerrostaloon sisälle ja astuin hissiin. Painoin nappia, joka veisi kolmanteen kerrokseen. Otin avaimet taskustani ja avasin oven. Taloni eteinen oli aika pieni. Jatkoin eteenpäin. Ensimmäisestä ovesta oikealla pääsisi työhuoneeseen, ja sitä vastapäätä olisi yksi makuuhuone. Toinen ovi oikealla oli keittiön ja keittiön ovea vastapäätä oli suuri peili. Käytävän päässä oli olohuone. Siellä oli kaksi ovea. Toisesta pääsi toiseen makuuhuoneeseen ja toisesta lasitetulle parvekkeelle.

Vein tavarani makuuhuoneeseen, johon pääsi olohuoneesta. Vaihdettuani topin ja trikooshortsit ylleni, kävin maate sänkyyn ja nukahdin heti.


A/N: Tässä oli prologi. Yritän saada jatkoa pian. Toivottavasti pidätte (ja kommentoitte)!
« Viimeksi muokattu: 12.06.2016 14:28:11 kirjoittanut Hermy »
Sarcasm is my only defence

Hermy

  • Puolivampyyri
  • ***
  • Viestejä: 21
  • If I could fly, I'd be coming right back home to u
Vs: Twilight: Yhdessä, K-13, Edward/Bella
« Vastaus #1 : 01.07.2014 11:05:37 »
A/N: Ensimmäinen luku tulee tässä!

1. Luku

Bella PoV

Olin saapunut Los Angelsiin kolme päivää ennen koulujen alkamista. Ensimmäisen päivän olin varannut kesävaate-varastoni kartuttamiseen. Kaksi muuta olivat vain henkistä valmistautumista uutta koulua varten.
 Lähdin yhden aikaan kaupungille ja sain ostettua muutaman t-paidan, topin, shortsit ja hameen. Ostin myös pari kesämekkoa. Kävin kahvilla lähellä asuntoani.
 Vein tavarani kotiin ja katsoin jonkin aikaa televisiota. Päätin seitsemältä lähteä kaupungille syömään. Valitsin mukavan oloisen, ei-liian-juhlavan, pizzerian. Otin ananas-tonnikala-pizzan.
Kun lähdin ravintolasta, kello oli yhdeksän. Kävelin aika ripeää tahtia asuntoani kohti.
 Noin sadan metrin päässä talostani tunsin, kun joku otti ranteistani kiinni, tukki suuni ja veti pimeälle kujalle. Yritin pyristellä irti, mutta henkilö sitoi käteni. Aloin huutaa, mutta mies painoi kätensä suuni eteen, kaivoi taskustaan veitsen, ja sanoi: "Jos inahdatkaan, käteni voi lipsahtaa vaarallisesti."
Sen jälkeen mies runnoi huulensa huulilleni. En suostunut vastaamaan suudelmaan, joten mies otti hiuksistani kiinni rajusti.
 Pian tunsin, kuinka paino lennähti pois päältäni ja näin saman miehen makaamassa maassa. Hahmotin toisen ihmisen, joka löi sitä miestä. Silmissäni alkoi sumentua ja menetin pian tajuntani.



A/N: Hieman actionia heti ensimmäiseen lukuun. Luku oli hieman lyhyt, mutta muista pitäisi tulla pidempiä.
Sarcasm is my only defence

Hermy

  • Puolivampyyri
  • ***
  • Viestejä: 21
  • If I could fly, I'd be coming right back home to u
Vs: Twilight: Yhdessä, K-13, Edward/Bella 1. luku 1.7!!!
« Vastaus #2 : 12.07.2014 00:14:33 »
A/N: Toinen luku, olkaa hyvät!

2. Luku

Bella PoV


Avasin silmäni. Ikkunasta tuli hieman auringon valoa. Nousin istumaan sängylle ja venyttelin.
 Muistin, mitä eilisiltana oli käynyt, mutta ihmettelin kuitenkin, missä olin.
Päätäni särki kamalasti. Se johtui varmaan siitä, että olin lyönyt pääni aika lujaa kiveykseen.
Menin takaisin makuulle ja painoin käteni otsalleni toivoen sen auttavan särkyyn.
Kuulin, kun joku koputti oveen ja avasi sen hiljaa. Nousin istumaan. Sisään käveli joku mies kantaen vesilasia ja särkylääkettä. Miehellä oli prossinruskeat pörröiset hiukset ja hän oli todella komea. Hän oli varmaan pelastanut minut eilen.
"Ai, oletkin jo herännyt!" hän totesi sametin pehmeällä äänellä.
"Niin," vastasin hieman vaisusti.
"Mikä nimesi on?" mies kysyi.
"Isabella, mutta kutsu vain Bellaksi," vastasin hieman luontevammin. "Entä sinun?"
"Olen Edward," mies vastasi hymyillen suloisesti. Vastasin hänelle hymyilemällä takaisin.
"Oletan, että sinun pääsi on hieman kipeä, joten haluat varmaan särkylääkettä?" Edward kysyi ystävällisesti.
"Arvasit oikein," sanoin ja otin särkylääkkeen häneltä.

Edward lähti ulos huoneesta. Otin särkylääkkeen ja laskeuduin takaisin makuulle. Nukahdin vähän ajan kuluttua.

Heräsin ja huomasin kellon näyttävän seitsemää. Auringon valoa ei näkynyt enää ikkunassa ja oletin, että on ilta.

Nousin ylös ja kävelin ovella. Avasin sen varovasti ja astuin huoneesta ulos. Näin Edwardin keittiössä. Hänellä oli kädessään kulho, jossa oli sipsejä.
"Heräsitkin jo!" hän sanoi ja hymyili suloisesti. Hymyilin takasin, sillä en keksinyt mitään sanottavaa.
"Mene vain olohuoneeseen, sinne pääsee tuosta ovesta," Edward neuvoi. "Tulen kohta perässä!"
"Selvä," vastasin.

Olohuoneen sohvalla istui poika, tai mies hän jo oikeastaan taisi olla.
"Hei!" mies sanoi ja virnisti. "Olen Emmett, Edwardin kämppis."
"Hei, minun nimeni on Bella, ja Edward on varmaan kertonut, miksi olen täällä," selitin. Emmett nyökkäsi.
Istuin nojatuoliin, joka oli sohvan vieressä. Edward tuli pian huoneeseen sipsikulho kädessään. Hän istui sohvalle ja asetti kulhon sohvapöydälle.
"Minä voisin lähteä. Kiitos, että sain yöpyä täällä ja kiitos, että pelastit minut, Edward!" sanoin ja nousin tuolistani.
"Ole hyvä vain!" Edward vastasi hymyillen. Emmett virnuili hänen takanaan.
Laitoin takkini päälle ja otin laukkuni. Vilkutin heille ovelta ja lähdin.
Huomasin Edwardin ja Emmettin asuvan ihan asuntoni lähellä. Matkaa oli vain pari sataa metriä.
 Kun pääsin kotiin, kävin suihkussa ja söin iltapalaksi pari leipää. Menin nukkumaan jo yhdeksän jälkeen.

A/N: Palautetta, kiitos!
Sarcasm is my only defence

Hermy

  • Puolivampyyri
  • ***
  • Viestejä: 21
  • If I could fly, I'd be coming right back home to u
Vs: Twilight: Yhdessä, K-13, Edward/Bella 2. Luku 12.7!
« Vastaus #3 : 20.07.2014 23:54:53 »
A/N: Kolmas luku, olkaa hyvät!

Bella PoV

Olin valmistautunut huomiseen koulupäivään laittamalla vaatteet valmiiksi ja pakkaamalla laukkuuni koulukirjat, vihkon ja kynäpenaalin. Laittaisin päälleni mustan tunikan ja legginssit.
Kouluun oli kilometrin matka, joten kulkisin matkan kävellen.

Aamulla puin vaatteet päälleni, söin aamupalan ja lähdin kävelemään koululle. Astellessani kirjaston ohi, joku huusi minua nimeltä: "Bella!"
Samassa Edward juoksi viereeni. Emmett tuli pian perässä jonkun toisen miehen kanssa.
"Huomenta! Menettekö tekin kouluun?" totesin, kun näin reput heidän olkapäillään.
"Kyllä, käytkö sinäkin tätä koulua?" Edward kysyi.
"Kyllä!" vastasin hymyillen.
"Niin, tämä tässä on Jasper. Toinen kämppikseni. Jasper, tässä on Bella," Edward esitteli. Ojensin käteni Jasperille ja hän tarttui siihen.
"Mukava tavata! En ollut toissapäivänä kotona, kun olit meillä, hän tervehti.
"Minustakin on mukava tavata," hymyilin hänelle.

Saavuimme koululle kymmenen minuuttia ennen kellojen soittoa. Luoksemme käveli kaksi tyttöä. Toinen heistä oli todella lyhyt ja omisti mustat lyhyet hiukset. Toinen oli aika pitkä ja omisti vaaleat, pitkät hiukset.
"Hei tytöt! Tämä tässä on Bella. Bella, tässä ovat Alice ja Rosalie. Alice on isosiskoni ja seurustelee Jasperin kanssa. Rosalie seurustelee Emmettin kanssa," Edward kertoi.
"Hauska tavata!" sanoin hymyillen.
"Niin minustakin! Meistä tulee varmasti hyvät ystävät!" huudahti keijukaismainen tyttö, Alice, ja ryntäsi halaamaan.
"Mukava tavata!" Rosalie tervehti.

Sain selville, että Edward oli täällä ensimmäistä vuottaan, kuten minäkin, mutta hän oli tullut jo kesän alussa tänne. Muut olivat täällä toista vuottaan. Emmett oli Edwardin lapsuuden ystävä ja Edward, Alice ja Emmett olivat kotoisin Alaskasta.
Ensimmäinen tuntuni oli biologiaa. Istuin Edwardin vieressä.
Ennen tunnin alkua Edwardin viereen tuli eräs tyttö. Hänellä oli punertavan vaaleat hiukset ja taidokkaasti lakatut kynnet. Päällään hänellä oli musta minihame ja kirkkaanpunainen toppi.
"Hei, olen Tanya Denali. Ajattelin esittäytyä sitä varten, että jos joskus haluat seuraa. Mikä tahansa aika kelpaa," Tanyaksi esittäytynyt henkilö sanoi Edwardille.
"Anteeksi, en ole kiinnostunut," Edward vastasi välinpitämättömästi. Tanya lähti paikalta heti kahden ystävänsä kanssa.
"Tanya on tämän koulun pahin ämmä. Jessica ja Lauren kulkevat hänen kannoillaan. He ovat kaikki kolmannella luokalla. Emmett on kertonut heistä," Edward kuiskasi korvaani.

Koulupäivän loputtua kuljin kotiin Edwardin, Emmettin ja Jasperin kanssa.
"Nähdään huomenna!" huudahdin, kun jäin talolleni.
"Nähdään!" muut huusivat hymyillen.

Menin kotiin ja tein koulutehtävät. Sen jälkeen valmistin päivällistä. Tein lasagnea.
 Pian puhelimeni soi. Alice soitti. Olin antanut heille puhelinnumeroni tänään.
"Hei! Ajattelin, että haluaisitko lähteä ostoksille? Rosella on kuulemma jotain tekemistä Emmettin kanssa, joten hän ei ehdi," Alice selosti yhteen putkeen.
"Hei! Voin tulla mukaasi. Nähdäänkö kirjaston edessä tunnin kuluttua?" kysyin häneltä.
"Selvä, nähdään!" hän huudahti. Sammutin puhelimeni.

Noin tunnin kuluttua seisoin kirjaston edessä. Näin keltaisen auton tulevan kirjastoa kohti. Lähempää katsottuna auto oli Porsche. Auto pysähtyi eteeni ja näin Alicen hymyilemässä ajajan paikalla.
"Hieno auto!" sanoin astuessani sisään.
"Kiitti! Mennäänkö ensin H&M:n?" Alice ehdotti.
"Selvä," vastasin hymyille ja kiinnittäen turvavyötä.

"Sinun on pakko sovittaa tätä!" Alice huudahti näyttäen mustaa mekkoa, jonka selkä-osa oli pitsiä. Otin sen käteeni ja kävelin sovituskoppiin. Vaihdoin sen päälleni ja astuin ulos kopista, jotta Alice näkisi asun.
"Tuo on todella hyvä! Kokeile näitä nyt!" hän sanoi pitäen kädessään mustat haalistetut farkut.

Olimme kiertäneet kauppoja jo kolme tuntia, joten päätimme mennä syömään. Valitsimme pienen hampurilaisravintolan. Otin kana-aterian ja Colan.
Hetken kuluttua Jasper saapui ravintolaan ja Alicen ilme kirkastui.
"Hei, komistus!" Alice huudahti.
"Ai hei, kaunokainen!" Jasper tervehti astellessaan Alicen luo ja suudellen häntä.
"Haluaisitko tulla yöksi tänään?" Alice kysyi Jasperilta.
"Ilman muuta," hän vastasi suudellen Alicea yhä.

"Etkö varmasti halua kyytiä?" Alice kysyi. Olin päättänyt kävellä kotiini, sillä oletin, että Alicella ja Jasperilla oli tähdellisempääkin tekemistä, kuin minun kyyditseminen.
"Olen, ei tästä ole kuin kilometri asunnolleni ja on terveellistä joskus kävellä," sanoin hänelle.
"No, hei sitten! Nähdään huomenna!" hän huudahti ja vilkutti. Hymyilin ja vilkutin takaisin.
Kävelin taloani päin ja näin jonkun tulevan vastaan.
"Edward!" huudahdin yllättyneenä. Edward nosti katseensa.
"Hei, Bella!" hän tervehti hymyillen. Ulkona oli alkanut sataa, joten hänen hiuksensa valuttivat vettä.
"Mitä sinä tähän aikaan täällä teet?" kysyin uteliaana.
"Lähdin kotoa Rosalien tullessa meille ja unohdin avaimeni. Emmett on varmaan sammunut Rosalien kanssa, heillä oli aika kovat bileet äsken. Hän ei avaa ovea ja Jasper lähti varmaan Alicelle. Eli en pääse sisään," Edward selitti.
"Voit tulla minun luokseni, voin laittaa vierasvuoteen valmiiksi," ehdotin.
"Jos siitä ei ole mitään vaivaa," hän myöntyi.
Kävelimme asunnolleni. Laitoin teeveden kiehumaan ja laitoin Edwardille sängyn valmiiksi.

Istuimme pöydän ääressä juoden teetä vaitonaisina. Kun sain juotua, kävin kaatamassa lopun veden pois vedenkeittimestä. Edward nousi myös ylös ja toi kuppinsa tiskipöydälle. Käännyin ympäri ja näin hänen seisovan takanani. Edward kumartui minua kohti ja laski huulensa huulilleni. Vastasin suudelmaan hellästi.
Pian irtauduimme toisistamme.
"Hyvää yötä!" hän sanoi.
"Öitä!" vastasin ja kävelin hänen perässään olohuoneeseen ja sieltä menin omaan huoneeseeni. Vaihdoin vaatteeni ja käperryin lämpimään peittoon.


A/N: Tuo oli vähän pidempi luku! Kommentteja, kiitos!
Sarcasm is my only defence

SpringRose

  • Vieras
Vs: Twilight: Yhdessä, K-13, Edward/Bella 3. luku 20.7!
« Vastaus #4 : 21.07.2014 17:50:29 »
Mä raahauduin HP-ficcien ihanaisesta maailmasta tänne jonnekkin :)
Mukavaa että Twiligtia löytyy! :)
Prologi oli kiva j ekaksi hämmennyin ihan täysin sekosin ja sitten uuden lukukerran jälkeen selkeni ;) Hyvä aloitus ja herätti heti mielenkiinnon.
Ensimmäinen luku.
Muistan jotenkin hämärästi, mitä tapahtui. Bellahan meni tässä syömään pizzan?
Näissä mennään aina mukavan nopeasti kohtauksesta toiseen, kuvailu on jäänyt vähemmälle.. Tykkään tästä tyylistä mutta kuvailua tosiaan voisi olla enemmän. Loppu oli aika pelottava, juuri tuollaiaen talia pelkään olla yksin jossain julkisilla  paikoilla.
Toinen luku.
Harmittaa vähän etteivät nää ole ilmeisesti vampyyreita, mutta toisaalta se kyllä helpottaa menoa ;)Mielenkiintoisen tästä tekee myös se että nää kaikki eivät ole samaa perhettä :)
Kolmas luku.
Jos nyt oikein muistan niin ne meni tässä kouluun (tai mikä se nyt onkaan) tai sitten se oli kakkosessa. Joka tapauksessa hyvä että Bellalla ja Rosaliella ei ole nyt mitään lahinaa (ainakaan heti)
Sait mukavasti mahdutettua tähän tuon Alicen shoppailuvimman ;D Loppu oli kiva, toivottavasti Bella ja Edward tutuatuvat nyt paremmin :)
Anteeksi, tää oli aika lattea kommentti :( Jatkoa odotan ja vielä haluan sanoa että tykkään todella paljon! :)
-Al

Hermy

  • Puolivampyyri
  • ***
  • Viestejä: 21
  • If I could fly, I'd be coming right back home to u
Vs: Twilight: Yhdessä, K-13, Edward/Bella 3. luku 20.7!
« Vastaus #5 : 21.07.2014 18:58:26 »
-Always-: Kiitos kommentistasi! :) Yritän saada tähän kuvailua enemmän ja hyvä, että tykkäät! :)
Sarcasm is my only defence

Hermy

  • Puolivampyyri
  • ***
  • Viestejä: 21
  • If I could fly, I'd be coming right back home to u
Vs: Twilight: Yhdessä, K-13, Edward/Bella 3. luku 20.7!
« Vastaus #6 : 29.07.2014 20:41:41 »
A/N: Neljäs luku, olkaa hyvät!

4. Luku

Bella PoV

Aamulla heräsin auringon paistaessa ikkunastani sisään. Ulkona oli satanut viime yönä, joten ikkuna oli täynnä pisaroita, jotka valuivat hitaina sitä myöten.
Puin päälleni farkut ja tumman violetin hupparin. Kävelin keittiöön ja tein aamupalaa. Tein myös Edwardille syötävää. Päätin, että jos hän ottaisi eilisiltaisen suudelman puheeksi, sanoisin, etten kadu. Se oli oikeastaan aika mukavaa.
Samassa Edward asteli keittiöön hiukset pörrössä.
"Huomenta!" toivotin innokkaasti.
"Huomenta!" hän vastasi hymyillen suloisesti.
Edward istui pöydän ääreen, otti kahvikuppinsa käteensä ja hörppäsi siitä.
"Siitä eilisestä, kadutko sinä sitä?" kysyin häneltä päästäkseni asiaan. Hän pudisti päätään epävarmasti.
"Hyvä, sillä en minäkään," vastasin ja painoin huuleni hänen huulilleen. Edward vastasi suudelmaan yllättyneenä, mutta intohimoisesti. Hän raotti suutani ja hänen kielensä koski omaani.
Vetäydyin hänestä irti.
"Anteeksi, mutta meidän täytyy mennä kouluun, jos muistat," sanoin pahoittelevasti.
"No, olemmeko me niinkuin yhdessä?" Edward kysyi uteliaana.
"Vaikka!" vastasin ja painoin lyhyen suukon hänen huulilleen.

Kävelin koulun pihalle Edwardin kainalossa.
"Vau, nopeaa toimintaa, Eddie!" Emmett huudahti meidän tullessa lähemmäs. Hän sai Edwardilta varoittavan mulkaisun. Kellot soivat melkein heti, kun saavuimme, mistä olin kiitollinen. En halunnut toisten utelevan liikaa.

Kävelimme käsikkäin ruokalaan. Näin Tanyan istuvan Jessican, Laurenin ja kahden pojan kanssa oven lähellä olevassa pöydässä. Tanya katsoi minua murhaavasti.
"Älä välitä hänestä," Edward kuiskasi korvaani huomattuaan Tanyan.
Istuimme pöydän ääreen. Pian Tanya marssi luoksemme.
"Miksi kieltäydyit eilen? Onko tuo parempi kuin minä?" hän kysyi Edwardilta viitaten minuun.
"Hän on paljon parempi, kuin sinä, Tanya. Ja jos viitsisit nyt häipyä," Edward sanoi myrkkyä äänessään.
"Tämä ei jää tähän," Tanya sihahti vihaisena häipyen.

Koulupäivän loputtua menin kotiini.  Soitin Edwardille ja pyysin häntä syömään. Päätin tehdä ruoaksi kanakastiketta ja riisiä. Sain juuri katettua pöydän, kun Edward koputti oveen. Kävin avaamassa sen ja päästin hänet sisään.
"Hei!" hän sanoi hymyillen.
"Hei!" vastasin.
Laitoin ruoan pöytään ja Edward istahti minua vastapäätä.

"Olet loistava kokki!" Edward sanoi syötyämme.
"Kiitos! Kotona otin ruoanlaiton vastuulleni, sillä isäni ei oikein osaa tehdä ruokaa. Vanhempani erosivat, kun olin neljä vuotias. Muutin tänne Forksista, se on pieni kaupunki Washingtonin osavaltiossa. Anteeksi, pitkästytän sinut varmasti. Mutta kerro sinä jotain itsestäsi," ehdotin.
"Minun ja Alicen vanhemmat kuolivat autokolarissa, kun olin kaksivuotias. Äidin sisko Esme ja hänen miehensä Carlisle adoptoivat meidät. He ovat minulle, kuin omat vanhempani," Edward kertoi.
"Ai, olen pahoillani," sanoin surullisesti.
"Ei tarvitse, en muista heitä kovinkaan hyvin," hän sanoi silittäen poskeani.
Nousimme ylös ja menimme olohuoneeseen katsomaan elokuvaa. Televisiosta tuli joku elokuva, jossa ihmistyttö rakastuu vampyyripoikaan. Elokuvan nimi oli 'Twilight'.
Tunsin, kuinka silmäni painuivat kiinni väkisin. Pian nukahdin.

A/N: Kommentteja?
Sarcasm is my only defence

Hermy

  • Puolivampyyri
  • ***
  • Viestejä: 21
  • If I could fly, I'd be coming right back home to u
Vs: Twilight: Yhdessä, K-13, Edward/Bella 4 luku 29.7!
« Vastaus #7 : 10.08.2014 00:01:45 »
A/N: Anteeks, joudun laittaa tauolle nyt, koska ei oo löytyny inspistä. Pahoitteluni! :(
Sarcasm is my only defence

Sitruunasiipi14

  • ***
  • Viestejä: 11
  • You can't have rainbow without rain.
Vs: Twilight: Yhdessä, K-11, Edward/Bella TAUOLLA
« Vastaus #8 : 29.11.2015 20:29:14 »
Joko sulla nyt olis inspistä?  ???
~I will fight and I will stand~

Hermy

  • Puolivampyyri
  • ***
  • Viestejä: 21
  • If I could fly, I'd be coming right back home to u
Vs: Twilight: Yhdessä, K-11, Edward/Bella JATKOA
« Vastaus #9 : 11.06.2016 15:24:11 »
A/N: Joo tiiän että tässä kesti aika kauan... Ehin jo unohtaa tän ficin tässä välissä... Olin poistamassa tätä mut sitte aattelin kattoo, lukeeko joku vielä tätä...

Luku 5

Heräsin aamulla räsähdykseen keittiöstä. Olin nukahtanut sohvalle elokuvan jälkeen. Nousin ylös ja kävelin keittiön suuntaan ja näin Edwardin täysissä pukeissa penkomassa keittiön kaappeja.
"Tätäkö etsit?" kysyin häneltä pidellen kahvipakettia kädessäni. Hän kääntyi katsomaan minua hämmästyneen näköisenä.
"Juuri sitä! Luetko ajatuksiani?" Edward kysyi tullessaan luokseni. Hän yritti ottaa pakettia kädestäni, mutta pidin sitä kaukana hänestä.
"Unohditko jotain?" kysyin virnuillen. Edward virnisti kumartuen lähelle kasvojani ja painaen kevyen suudelman huulilleni.
"Huomenta!" hän mumisi ottaen kahvipaketin kädestäni.
"Huomenta sinullekin!" vastasin hymyillen.

Edward keitti kahvin ja tuli kanssani parvekkeelle. Juttelimme niitä näitä kahvia juodessamme.
"Lähdettäisiinkö ulos?" Edward kysyi minulta hetken hiljaisuuden jälkeen.
"Mennään vain, käyn vain vaihtamassa vaatteet", sanoin ja lähdin sisälle kahvikuppini kanssa. Valitsin vaatteiksi mustat farkut ja sähkönsinisen t-paidan. Laitoin hieman meikkiä ja kampasin hiukseni.

Menimme ostoskeskukseen. Kävimme syömässä ja parissa vaatekaupassa.
"Käytäisiinkö elokuvissa? Siellä tulee jatko-osa siihen elokuvaan, jota eilen katsoimme", Edward ehdotti.
"Se olisi mukavaa", vastasin.
Elokuvan jälkeen päätimme kävellä puiston kautta koteihimme. Pysähdyimme yhden järven rannalle.
"Haluatko jäätelöä?" Kysyin osoittaen pientä kioskia rannassa.
"Vain, jos minä saan tarjota", Edward sanoi virnistäen.
"No, jos välttämättä haluat", myönnyin mutristaen huuliani. Edward osti molemmille suklaajäätelöt ja lähdimme kävelemään rantaviivaa pitkin.
"Tiesitkö, että sininen sopii sinulle todella hyvin?" Edward sanoi kääntyen minuun päin.
"Öö... Kiitos..." sanoin punastuen. Saimme jäätelöt syötyä ja Edward otti kädestäni kiinni hellästi. Hän käänsi minut ympäri ja katsoi kasvoihini. Katsoin häntä silmiin ja näin hänen kumartuvan lähemmäs.
Yhtäkkinen rysähdys keskeytti meidät. Sadevesi kasteli molemmat silmänräpäyksessä. Oli alkanut ukkostaa. Lähdimme juoksemaan kotiin päin nauraen.
"Odota! Kastuimme jo, joten meillä ei ole enää mitään menetettävää!" Edward huudahti, otti kasvoistani hellästi kiinni ja suuteli minua. Vastasin suudelmaan kietoen käteni hänen niskan ympärille.
"Olen aina halunnut tehdä tämän. Siis suudella sateessa rakastamaani ihmistä", Edward mumisee huuliani vasten.



A/N: Jos joku vielä lukee tätä, niin saa kommentoida!:)
Sarcasm is my only defence