Kirjoittaja Aihe: Kukkaseppeleitä ja valokuvia | Sallittu  (Luettu 1392 kertaa)

Ales

  • Fanficcari
  • ***
  • Viestejä: 498
  • Ilo on sisäpiirin homma
Kukkaseppeleitä ja valokuvia | Sallittu
« : 20.04.2014 20:09:59 »
Nimi: Kukkaseppeleitä ja valokuvia
Kirjoittaja: Ales
Beta: Onkonälkä
Tyylilaji: Puolitoistaraapale. Draamaanhan tämä periaatteessa sijoittuu, ei varsinaista genreä kuitenkaan ole, ainakaan omasta mielestäni.
Ikäraja: Sallittu
Haasteet: Sana/Kuva/Lause10

Kuva #3


Kukkaseppeleitä ja valokuvia


”Hymyilkää!” Anna sanoi nauraen pidellessään kameraa kahden muun tytön edessä. Mari ja Elina hymyilivät iloisesti halatessaan toisiaan Annan ottaessa samalla valokuvaa. Kolmikko purskahti nauruun nähdessään valmiin otoksen, se menisi ehdottomasti muistojen kansioon tietokoneen syövereihin. Sieltä Anna katseli valokuvia aina, kun hän oli surullinen tai muuten vain allapäin. Se piristi aina hänen mieltään.

Tytöt istahtivat auringon lämmittämälle nurmikolle ja nauttivat valosta ja lämmöstä. Kaikilla oli päässään kukista tehdyt seppeleet, jotka lisäsivät kesäistä tunnelmaa.

He olivat valokuvanneet toisiaan ja luontoa koko päivän. Anna ja Elina olivat kiivenneet puuhun ja istuneet oksilla Marin ottaessa kuvia, Elina otti kuvasi toisia heidän istuessaan viereisessä metsässä olevalla kalliolla. Anna oli ottanut mukaansa kolmijalan kameraa varten, jotta he voisivat käyttää kameran itselaukaisinta. Anna oli säätänyt itselaukaisimeen aikaa ja kiivennyt katolle Marin ja Elinan luokse, jotka poseerasivat valmiina seppeleet vinossa. Se oli kuvien kohokohta.

Nautittuaan auringonpaisteesta kylliksi kolmikko nousi ylös ja lähti sisälle hakemaan juotavaa.

Kukkaseppeleet makasivat maassa valon kohdistuessa suoraan niihin.



A/N2: Kommentoikaas ! Rakentava palaute on kaikista parasta (:
« Viimeksi muokattu: 31.05.2014 14:30:12 kirjoittanut Ales »

© Raitakarkki

Iloinen Sipuli

  • Potterhead forever
  • ***
  • Viestejä: 435
  • Olen jälleen takaisin!
Vs: Kukkaseppeleitä ja valokuvia | Sallittu
« Vastaus #1 : 23.04.2014 22:29:47 »
Aika kiva pikku teksti!

Tämä raapale oli hyvä osoitus siitä, miten tekstin ei aina tarvitse olla mitenkään kauhean pitkä, suuri tai ihmeellinen ollakseen hyvä. Tämä edusti juuri sitä hillityä, periaatteessa aika minimalista tyyliä, jossa esimerkiksi itse olen todella huono :D

Vain sataviisikymmentä sanaa, ja silti kaikki olennainen, ei jäänyt yhtään liian lyhyeksi. Mukava, kesäinen tunnelmankuvaus. Erittäin yksinkertainen, mutta silti kiva, vai pitäisikö jopa sanoa että siksi kiva. Kieli oli sujuvaa ja hyvää lukea.

Eipä tässä kummempia, yksinkertainenkin voi olla kaunista :)

-Iloinen Sipuli
Fanfiction: all the stories live forever

Welcome to the Island - there's no coming back (Ei hätää, tämä ficci tullaan kirjoittamaan valmiiksi!)

Ales

  • Fanficcari
  • ***
  • Viestejä: 498
  • Ilo on sisäpiirin homma
Vs: Kukkaseppeleitä ja valokuvia | Sallittu
« Vastaus #2 : 24.04.2014 09:02:37 »
Heipsan Iloinen sipuli, ja kiitokset kommentistasi! Itse tykkään juurikin tälläisistä pienistä ja ytimekkäistä "tarinoista" (jos niitä voi niiksi kutsua :D) Mukava, että pidit! (:

-A

© Raitakarkki