Kirjoittaja Aihe: Kuokkavieras häissä, S, Draco/Ginny  (Luettu 2295 kertaa)

Kapsuuu

  • ***
  • Viestejä: 99
    • Gingerin ficcailut, a.k.a Kapsuuu ficcaa!
Kuokkavieras häissä, S, Draco/Ginny
« : 02.01.2014 20:44:54 »
Ficin nimi: Kuokkavieras häissä.
Kirjoittaja: Kapsuuu
Beta: miida_prinsessA_
Ikäraja: S
Paritus: Draco/Ginny

A/N: Mielipiteitä kirjoitustavasta olisi kiva saada, kuten myös parannusehdotuksia. Kyseessä fic haasteeseen Naimisiinx3. Nauttikaa!

*****

”Mitä helvettiä?! Miten niin et halua olla kanssani?”

”Harry kiltti, sinä katosit vuosiksi, minä-”

”Sinä päätit unohtaa minut, vai? Olen Poika-joka-elää! Kaikki haluavat minut, anelevat päästä seuraani, ja sinä kiittämätön lähetät minut pois! Ginny, minä rakastan sinua, muutetaan Godrickin notkoon, perustetaan perhe. Mikä meitä estää?

”Mutta minä en rakasta sinua. Sitä paitsi Harry, minä olen kihloissa.”

~~~~~~

Oli lämmin syyspäivä. Lehdet muuttivat väriään, ja Malfoyn kartanon puutarhassa kuului pirteä puheensorina hermostuneen sulhasen haroessa vaaleita hiuksiaan. Draco kääntyi kohti punapäätä, joka seisoi hieman sivummassa.

”Olisikohan meillä aikaa savukkeelle? Ihan nopeasti vain”, blondi uteli.

”Rauhoitu Hilleri, kaikki menee hyvin. Ja jos näytät pyörtyvän, niin minä varmistan, että kaunis kuontalosi säästyy vaurioitta”, Ron nauroi Dracon mulkoillessa häntä, huvittuneisuuden kuitenkin paistaessa läpi.

”On siinä bestman”, sulhanen naurahti.

Miehet hiljenivät musiikin alkaessa soida ja Ginny ilmestyi näkyviin. Hänen hiuksensa olivat kauniisti kiharrettu ja nostettu löysälle nutturalle. Puku laskeutui kauniisti Ginnyn vartaloa myöten, se oli yksinkertainen ja kirkkaanvalkoinen, muotoja mukaileva. Pienenä yksityiskohtana hameen helmaa somisti sievä sininen helmikirjailu. Ginny asteli Dracon viereen, he katsoivat toisiaan hymyillen. Rauhallisen vihkitoimituksen keskeytti kuuluva poksahdus. Katseet kääntyivät äänen suuntaan. Vieraiden penkkien takana ruskan puremat lehdet liikahtelivat, kun kutsumaton vieras harppoi alttaria kohti.

”Yritit salata hääsi minulta! Yritit karata vihille minun tietämättä tuon kanssa!?” Harry ärjyi hiukset tavallista enemmän sekaisin, saaden hänet näyttämään mielipuoliselta.

”Potter, jollet halua lähteä, niin olisitko kiltti ja istuisit alas? Meillä on tässä hieman juttu kesken jos et sattunut huomaamaan”, Draco totesi rauhallisesti.

”Kuinka sinä torakka kehtaat sanoa minulle noin? Minun pitäisi olla siellä Ginnyn kanssa, ei sinun! Hän ei ansaitse sinua! Avada K-”

”Tainnutu!”

Draco katsoi hetken maassa makaavaa Potteria, ja kääntyi sitten morsiamensa puoleen. Ginny naurahti nähdessään miehensä hämmentyneen ilmeen. Nainen asetteli taikasauvansa siististi hiuksiensa sekaan, ja hymyili.

”No niin, häiriötekijä hoidettu, jatketaanko?” Ginny käännähti papin puoleen.

Vieraat räjähtivät suuriin suosionosoituksiin.

”Juuri tämän takia minä rakastuin sinuun. Et anna minkään estää sinua”, Draco totesi silmät kostuen.

*****

A/N2: Mä haluan jakaa tän kivan (ja erittäin turhan) tiedon teijän kaikkien kanssa. Mä rakastin eniten kirjottaa tosta mekosta! Näin vaatetusalan opiskelijana se oli vaan niin ihanaa! Täytynee tehdä itelleni tollanen häämekko sitten joskus (;

« Viimeksi muokattu: 30.05.2015 23:04:56 kirjoittanut Renneto »
“Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”
                              -Albert Einstein

Ales

  • Fanficcari
  • ***
  • Viestejä: 498
  • Ilo on sisäpiirin homma
Vs: Kuokkavieras häissä, K7, Draco/Ginny
« Vastaus #1 : 02.01.2014 21:15:07 »
Kukkuu! Pakkohan oli tosta edellisestä ficistä sitten loikata tänne? Mikä mua vaivaa, mä en yleensä lue mitään häihin liittyvää...?

Draco/Ginny on sellanen paritus, jota en oo lukenu yhden ficin tämän lisäksi, eikä tämä paritus ole koskaan iskenyt. Koska Dramione rocks, eiku? Mut mä tiiän, että sä tykkäät ni en viitti nipottaa ja pilata sun iloa (;

Missä Harry on ollu? Vuosia poissa - missämissämissä? Inhottava itsekeskeinen Harry, nykyään luen valitettavan usein ficcejä, joissa Harry on sellainen :'D Toisaalta Harry on ärsyttävä teiniangstkusipää kirjoissakin, että eipä siinä mitään. 
Itseäni hiukan häiritsee, miten Draco ja Ginny ovat alunperin päätynyt yhteen ja miten RON on hyväksynyt asian. Ron ei ole koskaan voinut sietää Malfoyta silmissään, miksi nyt? Johtuuko kenties siitä, että pikkusisko on onnellinen Dracon seurassa. No ihan sama.
Mun oli pakko nauraa tossa kohtaa, kun Harry tuli huutaen ja raivoten häihin. Mutta se jäi hieman kaihertamaan, että miksi Ron hyväksyi Harryn kiroamisen? Oliko ennen Harryn katoamista tapahtunut jotain? MIKÄ NOITA IHMISIÄ VAIVAAAAAA? Ja voiaawwss tuitui Draco itki! Iiiiihh!

Vaikka mulla oli paljon kysymyksiä, se ei tarkota, etten tykännyt tästä, tää oli kyllä tosi sulonen !

Mä en muuten yhtään ihmettele, että tykkäsit kirjottaa tosta Ginnyn puvusta, mää tunnen sut (;

Kiitokset,
-A

//MÄ OLIN EKAAAAA

© Raitakarkki

miida_prinsessA_

  • ***
  • Viestejä: 14
  • keep calm and trust Snape
Vs: Kuokkavieras häissä, K7, Draco/Ginny
« Vastaus #2 : 02.01.2014 21:40:27 »
Woop woop ;) yeah hyvä poika Wallenby <3
These moments will be lost in time, like tears in rain.

People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long. ~

M.

Kapsuuu

  • ***
  • Viestejä: 99
    • Gingerin ficcailut, a.k.a Kapsuuu ficcaa!
Vs: Kuokkavieras häissä, K7, Draco/Ginny
« Vastaus #3 : 03.01.2014 00:25:46 »
Ales, mun on pakko onnitella sua ku olit niin innoissas, hienoa kulta, olit ensimmöinen kommentoija :D Mä niin rakastan sitä miten paljon tää aiheutti kysymyksiä. Ja se mekko. Oi kyllä. Sä tuut viel joskus näkee mut sellasessa! Niin ja tosiaan kiitos kommentista :3

miida_prinsessA_ woopwoop, mä tein sen, oo ylpee musta ja paijaa mun päätä  8)
“Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”
                              -Albert Einstein

Alexx

  • Pöllöpää
  • ***
  • Viestejä: 4
  • En nauti tästä.
Vs: Kuokkavieras häissä, K7, Draco/Ginny
« Vastaus #4 : 10.01.2014 22:25:29 »
Vastaa kysymyksiin ;) (ps: tykkäsin! ;3)

DragonHeart58

  • ***
  • Viestejä: 270
  • Use your imagination
Vs: Kuokkavieras häissä, K7, Draco/Ginny
« Vastaus #5 : 11.01.2014 18:51:40 »
Pidin tästä! :3

Epätavallinen paritus, jota harvoin luen. Minäkin jäin miettimään samoja asioita kuin Ales. Missä se Harry on oikein ollu? Kuinka Draco ja Ginny on päätynyt yhteen? Mitä tässä on aiemmin tapahtunut, kun Draco ja Ron ovat kavereita ja Harry on tollanen syrjäytynyt ja itsekeskeinen hyypiö? Entä onko se Hermione siellä jossain? :D Mietin myös sitä, että miten senior Malfoy oli voinut suostua Dracon ja Ginnyn avioliittoon? Eipä näillä sen enempää väliä, tuollaisia jotka jäivät askarruttamaan :)

Mutta kuten sanoin, pidin tästä, vaikka hahmot ei ehkä ihan ollutkaan sellaisia kun ne Rowlingin luomina ovat. Mutta saahan sitä joskus käyttää vähän mielikuvitusta :D

Ehdoton lempparikohta oli se Ginnyn puvun kuvailu. Olit kuvaillut sen kauniisti ja tarkasti, kuulosti tosi kauniilta ja kivannäköiseltä puvulta :)

Kiitos viihdyttävästä lukukokemuksesta ja anteeksi kommentin rakentavaköyhyys :)

-DragonHeart58


Kapsuuu

  • ***
  • Viestejä: 99
    • Gingerin ficcailut, a.k.a Kapsuuu ficcaa!
Vs: Kuokkavieras häissä, K7, Draco/Ginny
« Vastaus #6 : 12.01.2014 00:00:39 »
Kiitoksia Alexx ja Dragonheart58 kommenteista! Ehkä minä nyt tässä vähän avaan oman kieroutuneen mieleni toimintaa ja vastailen kysymyksiin :D
Elikkä, mitä rakkaalle Potterille on tapahtunut ja missä hän oli? Oma ajatukseni oli että Harry ei kestänyt kaikkia menetyksiään sodassa ja suoraan sanottuna sekosi. Kukaan ei tiennyt minne hän meni, hän vain yhtäkkiä katosi, lähti pakoon velhomaailman kuuluisaa mainettaan.
Ginnyn ja Dracon suhde. Noh, siitä en osaa oikein kertoa, se vain on (pitänee joskus kirjoittaa tähän pohjautuva jatkis, kiva idea ainakin!). Ja mitä Roniin tulee, Draco on päässyt yli ylimielisestö käyttäytymisestään, ja Harryn kadottua ja Dracon ja Ginnyn suhteen vuoksi Ron rupesi viettämään enemmän aikaa Dracon seurassa ja huomasi ettei Draco ole ihan kusimutteri :3
Ja sitten vielä Lucce. Noh. Luccelta ei yksinkertaisesti kysytty :D Minä olen aina mieltänyt Narcissan todella suojelevaksi ja rakastavaksi äidiksi, joten Luciuksella ei ollut muuta vaihtoehtoa kuin joko jättää perheensä (mistä olisi voinut alkaa huhuja liikkumaan) tai hyväksyä Dracon ja Ginnyn suhde, tai vähintään olla sabotoimatta sitä :D
Niin ja sitten vielä takaisin Potteriin ja hänen kiroamiseen! Koska mies oli seonnut, ei ketään kiinnostanut, olivat ehkä jopa iloisia että Potter kirottiin, onhan mies äkkipikainen ja erittäin vaarallinen suuttuessaan.
Hermionen voisin kuvitella olevan joko kaasona, tai sitten niin kiireinen töissään ettei päässyt paikalle :) Mutta kyllä Hermy vielä kuvioissa on ;)

Niin, siinä taisikin olla kaikki :D Jos tulee vielä jotain kysyttävää niin saa kysyä, nämä ovat tosiaan näitä mieleni kieroutuneita kuvitelmia (ja tykkään Potterista pahiksena, hähää!).
“Life is like riding a bicycle. To keep your balance, you must keep moving.”
                              -Albert Einstein