Kirjoittaja Aihe: Kultasieppi (S, Scorpius/Dominique, One-shot)  (Luettu 3184 kertaa)

Siunsäe

  • ***
  • Viestejä: 300
  • Never Settle
Kultasieppi (S, Scorpius/Dominique, One-shot)
« : 02.08.2013 01:52:11 »
Tittle: Kultasieppi
Author: Siunsäe
Genre: romance, drama, one-shot
Ikäraja: S
Paring: Scorpius Malfoy / Dominique Weasley
Summary: On loppukesä. Dominique ja Scorpius ovat rakastavaisia. He ovat myös juuri valmistuneet Tylypahkasta, ja suunnittelevat nyt tulevaisuuttaan. Yhteistä, vaiko ei? Se on tällä hetkellä suurin kysymys ja vaivaa molempien mieltä. Varsinkin, kun Scorpiuksella on elämäänsä mullistavia uutisia kerrottavanaan...

A/N: Kirjoitin taannoin pitkän jatkoficin nimeltään Kiveen kahlittu koira. Tässä lempiparituksekseni ajan myötä nousi kuudesluokkalaiset Scorpius/Dominique, enkä olisi millään halunnut jättää heidän paritustaan sikseen. Lisäksi asetin tämän vuoden HeHe-tavoitteekseni kirjoittaa kaikkien muiden tekstien lisäksi uuden HP-ficin. Maistelin ideaa jonkin aikaa, ja tässä tämä nyt olisi. Päivän myöhässä, mutta kuitenkin. Käytössä siis lempihahmoni, ja oi kuinka helppo heistä oli kirjoittaa jälleen. Tässä heidän suhteensa on kasvanut ja kypsynyt jo jonkin verran, mutta yhtään helpommalla he eivät vieläkään pääse. Tulista ihastusta siis luvassa. :3 <3


__________________________________________________________________


Kultasieppi
 

Dominique Weasley seisoskeli auringon kultaaman metsäaukion laidalla. Orava hyppeli vähän matkan päässä ruohikolla tammenterho suussaan. Hän seurasi otuksen puuhia aikansa kuluksi. Jalassaan hänellä oli turkoosit balleriina-kengät, joissa oli niin ohut pohja, että hän tunsi ruohikon epätasaisuudet jalkapohjissaan. Orava löysi viimein oman pesäpuunsa ja katosi terhonsa kanssa runkoa pitkin piiloon oksiston siimekseen. Kaikkialla oli aivan hiljaista. Dominique vilkaisi pilvetöntä taivasta ja pöyhi pitkiä, vaaleita hiuksiaan ajatuksissaan. Hän tunsi olonsa hiukan hermostuneeksi.

Silloin syvältä metsiköstä alkoi kuulua viuhuvaa ääntä. Kuin joku olisi liikkunut todella nopeasti. Ääni voimistui ja se läheni metsäaukiota hetki hetkeltä. Dominique kääntyi kummastuneena äänen tulosuuntaan. Mikä ihme metsästä rynnisti tuollaista vauhtia?

Samassa jokin viuhahti salamannopeasti tytön ohitse niin, että hänen hiuksensa hulmahtivat ilmavirran voimasta. Hän katsoi taivaalle ja näki aukiolla yläilmoissa jonkin lentävän olennon. Samassa hän tajusi, että luudalla lensi poika, joka teki juuri parhaillaan taidokkaan kiepin hänen yläpuolellaan. Sitten Scorpius Malfoy vilkutti tytölle ja teki äkkikäännöksen. Poika lensi hymyillen häntä kohti, mutta Dominique oli kaikkea muuta kuin iloinen. Hän oli suunniltaan.
”Oletko ihan hullu? Kuka vain jästi olisi voinut nähdä sinut!” Dominique huudahti, kun Scorpius liisi hänen luokseen.

Scorpius hyppäsi alas luudaltaan ja heilautti kättään huolettomasti. ”Hei, Ranskatar, koitahan rauhoittua.”
Sitten hän kaappasi Dominiquen syliinsä ja suuteli häntä suulle. Dominique unohti siinä silmänräpäyksessä ärtymyksensä ja vingahti mielihyvästä painautuessaan Scorpiuksen vahvaa rintaa vasten. Scorpiuksen toinen käsi puristi luutaa ja toinen hyväili Dominiquen vaaleita, suoria hiuksia. Dominique maisteli pojan huulia nautinnollisesti. Hänestä tuntui, ettei voisi koskaan saada niistä tarpeekseen. Scorpius suuteli liian taitavasti. Silloin Scorpius tukisti hänen hiuksiaan napakasti ja veti heidät hitaasti erilleen.
”Hmm... Pidän näistä. Älä koskaan leikkaa näitä lyhyemmiksi”, hän totesi kieputtaessaan tytön hiussuortuvaa nyrkkinsä ympärille.
”En leikkaisi, vaikka haluaisit.”
Scorpius katsoi häntä merkitsevästi. ”Nytkö jo alat vaikeaksi?”
Dominique vain virnisti pirullisesti. Sitten hän astui askeleen kauemmaksi.

”No, mikäs saa sinut noin innokkaaksi?” Dominique kysyi ja istahti kivelle ristien säärensä sirosti.
”Liittyy tähän”, Scorpius sanoi ja ojensi luutaansa virnistäen. ”Tänään oli alustavat maajoukkuekarsinnat, ja arvaa kuka pääsi läpi!”
”Ai.” Dominiquen sisällä putosi kivi. Hän nielaisi.
”Minut kutsuttiin kahden viikon valmennusleirille Belgiaan. Siellä valitaan Britannian maajoukkuepelaajat ensi kaudelle! Siellä on vain kaksi etsijää minun lisäkseni, joten mahikset ovat tosi hyvät! Eikö ole coolia?” Scorpius huokui innostusta.
”Onhan se...” Dominique sanoi purren huultaan. Hän katsoi muualle ja hieroi toisella kädellä kyynärpäätään vaivautuneena.
Scorpius kurtisti kulmiaan ja tuli lähemmäs tyttöä. ”Hei, mikäs nyt on? Etkö ole yhtään onnellinen? Minusta voi tulla maajoukkuepelaaja!”
Dominique kohtasi Scorpiuksen katseen. Pojan silmät tuikkivat, ja hänen teki äkisti pahaa katsoa niitä. ”Scorp, olen tosi iloinen puolestasi. Unelmasi toteutuu vihdoinkin, ja se on mahtavaa. En itsekään jättäisi tilaisuutta käyttämättä...”
”...Mutta?” Scorpius kysyi huolestuneena.
”En suoraan sanottuna tiedä, mitä meille käy, jos sinusta tulee ammattiurheilija”, hän kakisti ahdistavat sanat ulos, eikä pystynyt enää katsomaan poikaa, vaan laski katseensa murtuneena.

Scorpius tuijotti häntä silmin nähden hämmästyneenä. ”Mitä oikein tarkoitat?”
”Sitä, etten minä jaksa odottaa sinua loputtomiin. Haluan olla kanssasi... Tai en ollenkaan”, Dominique tuijotti maassa olevaa pikkukiveä ja puhui ääni hiukan väristen, kyyneleitä vastaan taistellen.
Scorpius hieroi ohimoitaan huokaisten syvään. ”En minä ole sinua unohtamassa.”
”Et vielä. Mutta entä Belgiassa? Siellä taika on ihan erilaista.”
”Sinun taikaasi ei voita mikään.”
Hänen sanansa saivat Dominiquen hymyilemään, muttei hän silti tuntenut oloaan yhtään toiveikkaammaksi. ”En halua, että kumpaankaan meistä sattuu.”
Scorpius katsoi häntä neuvottomana. ”Mitä voin tehdä, ettei niin käy?”
Älä lähde. Älä jätä minua.

Dominique huokaisi. ”Tiedätkös, Malfoy, välitän sinusta ihan liikaa. Välillä vihaan sitä tunnetta ja se saa minut raivostumaan sinulle.”
Silloin Scorpius polvistui ruohikolle ja pudotti luudan kädestään. Hän painoi heidän otsansa hellästi vastakkain ja henkäisi: ”Domie, olet kaikkeni.”
Dominique naurahti ilottomasti. ”Kultasieppi on kaikkesi. Minä olen vain ajanviete siinä sivussa. Minun nappaamiseni on paljon helpompaa.”
Scorpius tuijotti häntä järkyttyneenä. ”Älä sano noin. Jos asia olisi noin, en todellakaan olisi tässä ja anelisi sinua epätoivoisesti mukaani.”
”Mitä?”
”Kyllä vain. Draco lupasi maksaa matkasi. Haluaisin, että lähtisit mukaani Belgiaan.”
”Miksi?”
”Hölmö”, Scorpius hymähti ja silitti Dominiquen poskea. ”Koska sinä olet minun kultasieppini.”
« Viimeksi muokattu: 26.05.2015 02:50:15 kirjoittanut Kaapo »

Orenji

  • ***
  • Viestejä: 1 387
Vs: Kultasieppi (K-7, Scorpius/Dominique, One-shot)
« Vastaus #1 : 03.08.2013 10:29:25 »
Nyt kun kiveen kahlittu koira on lopullisesti loppunut, niin täytyi tänne tulla, niin kuin sanoinkin jo. KKK:n perusteella mäkin voisin sanoa tätä kyllä mun lempiparituksekseni siinä Victoire/Teddyn lomassa. Tällä kaksikolla ei draamaa elämästään puutu. ;D

Scorpiuksen paikalle saapuminen oli aika mahtipontinen jostain syystä. Tosin osaan kuvitella tuon kyllä mielessäni, ja erityisesti Dominiquen tiuskahduksen. Kyllä tämä kaksikko kuuluu ehdottomasti yhteen! Tosin ne on liian samanlaisia välillä, ja näiden suhde aiheuttaa vähän ongelmia harvakseltaan...

Maajoukkueeseen vaan ja Dominique mukaan, se oli selvää mulle heti paikalla, vaikka Dom ei sitä heti tajunnut. Tuo epäröinti ja suru siitä, että Scorp lähtee pois oli aika hellyttävää. Kaikki järjestyy aina, vaikka ongelmia onkin joskus, se taitaa päteä aika hyvin näiden suhteessa.  :D

Kiva pätkä näistä kahdesta, ja kirjoittele toki enemmänkin! ^^ Taas se sinun ihana kuvailu pääsi oikeuksiinsa, ja mitä muuta tälle voi sanoa, kuin aaw? Etenkin tuo lopeus päästi kummankin, Dominiquen ja Scorpiuksen kivasti esille. Kyllä Dominique osaa olla hankala ja Scorp osaa olla välillä aika pehmo, tai käyhän se toisinkin päin. Kultasieppi oli totisesti hyvä otsikko koko jutulle! Vielä viimeinen pakollinen aaw, ja kiitos!
« Viimeksi muokattu: 03.08.2013 10:32:07 kirjoittanut ansku1 »
"Älkää luulko että pelastatte ihmisiä ottamalla heitä kädestä kiinni.
Mutta ottakaa heitä kädestä kiinni."

Minimiant

  • ***
  • Viestejä: 8
Vs: Kultasieppi (K-7, Scorpius/Dominique, One-shot)
« Vastaus #2 : 03.08.2013 19:25:38 »
Aww, voiko tähän mitään muuta sanoa kuin aww? Tämä paritus on ehdottomasti ykkösparitukseni tästä hetkestä lähtien :3


Mutta ehkä nyt vihdoin ja viimein yritän kirjoittaa jotakin asiallisempaa, sillä KKK:see en nyt vielä ole mitään saanut aikaan ja oletettavasti en tänään tulekaan kirjoittamaan kommenttia, mutta olen sen kuitenkin lukenut kokonaan.

Tämä oli kerrassaa loistava ja pystyn varsin hyvin kuvittelemaan kaksikon tuohon paikkaan. Niiltä nyt voi odottaa mitä vaan, rajuja riitoja, koska kummatkin pitävät omaa näkemystään oikeana tai railakasta juhlimista vaikka huispauspelin voiton vuoksi. Voisin myös nähdä nuo yhä Tylypahkassa kinastelemassa milloin mistäkin. Omasta mielestäni tämä kaksikko sopii kaikkialle, vaikka välillä Dominique onkin kuin Scorpiuksen naispuolinen versio, on niissä kummassakin jotakin, mikä tekee niistä erilaisia.

Kiitosta annan myös siitä, ettet tehnyt Dominquesta punapäätä - itse en osaa sitä mielikuvaa millään tavalla mieltää. Hän on ehdottomasti vaaleaverikkö äitinsä tapaan.

Mutta vaatimuksena on, että kirjoitat näistä lisää :) Itse kun olen viimeisen kirjan julkaisusta lähtien miettinyt, kenen kanssa voisin parittaa luihuisprinssin poikaa, niin tässä on minulle vastaus. Ehdottomasti Dominiquen kanssa. Myönnettävästi mietin asiaa, mutta en koskaan ottanut ajatustani vakavasti, mutta silti alusta asti hieman heitä yhdessä kannatin sekä olen kaikkia ficcejä yrittänyt löytää. Ja nyt kannatan vakavasti. Valitettavaa kuitenkin on, ettei tämä paritus ole vielä päässyt maailmalla niin suureen asemaan kuin Scorpius/Lily tai Scorpius/Rose, vaikka viime aikoina olen huomannut sen, että Scorpius/Dominique on alkanut nousta hieman suositummaksi :)

Siunsäe

  • ***
  • Viestejä: 300
  • Never Settle
Vs: Kultasieppi (K-7, Scorpius/Dominique, One-shot)
« Vastaus #3 : 04.08.2013 22:55:02 »
Moi moi! Ja SUURKIITOS kommenteistanne. <3

ansku1: Oih! Jaksoit vielä tulla tätäkin ficinrääpälettä kommentoimaan noinkin pitkästi. :> Domie/Scorp on minunkin ehdoton lempparini, vaikka olen sen tehnyt selväksi jo monta kertaa. Heti inspiraation iskiessä lupaan kirjoitella heistä lisääkin. Mahtavaa kuulla, että pidät kirjoitustyylistäni! Muutenkaan minulla ei ole tällä hetkellä suurempaa projektia tiedossa, joten ehkä haasteitakin voisin harkita ottavani vastaan....? ;o

Minimiant: Ääks, jostain syystä arvasin että pitäisit tästä! ;) Kommenttisihan on melkein pidempi kuin itse ficci. Huh. <3 Kyllä tämä kaksikko sopii yhdessä mihin tilanteeseen vain. Itselläni on joitain ideoita, mikä Dominiquesta "tulee isona", mutta tarkemmin ajatellen jätetäänpä ne salaisuudeksi... Koskaan ei tiedä, milloin muhivia ideoita tulee tarvitsemaan! Yksi syy, miksi paritin Scorpiuksen alun perin juuri Dominiquelle, on juuri se, etten ollut nähnyt kenenkään parittavan heitä aiemmin. Lue toki muitakin ficcejäni! Olen romantiikka-riippuvainen, joten jokaisesta tarinasta löytyy sitä hurjasti. :>

~Siunsäe

Ingrid

  • Ryöväriruhtinatar
  • ***
  • Viestejä: 3 408
Vs: Kultasieppi (K-7, Scorpius/Dominique, One-shot)
« Vastaus #4 : 26.08.2014 10:56:55 »
Moi Kommenttikampanjasta!

Nyt täytyy kyllä myöntää, että tämä oli ensimmäinen toisen sukupolven hahmoihin ja heidän suhteisiinsa perustuva ficci, jonka olen lukenut. Paritus oli siis minulle uusi ja melko tuntematon, mutta eipä se suuremmin haitannut, sillä ficcisi juoni oli hyvin selkeä ja tarinassa oli helppo pysyä kärryillä. En tainnut myöskään bongata ficistä kirjoitusvirheitä, mikä on aina hienoa ja iso plussa - kirjoitat sujuvaa ja hyvin etenevää tekstiä sopivalla ripauksella herttaista kuvailua, jota oli miellyttävää lukea!

Hahmot olivat mielenkiintoisia ja varsinkin Scorpius vakuutti minut hurmurimaisuudellaan ja tietyllä dracomaisella sanavalmiudella ja mahtipontisuudella. Sitä kuitenkin ihmettelen, että hän kutsuu isäänsä nimeltä ficin lopussa - olisin voinut kuvitella hänen omaavan samanlaisen asenteen kuin Draco aikoinaan, jolloin "Lucius kuulee tästä vielä!" olisi kuulostanut hieman hölmöltä ja epäsopivalta. Muuten olit kuitenkin rakentanut nuoremmasta Malfoysta uskottavan ja toimivan hahmon Dominiquen rinnalle. En voi olla myöntämättä, että tytön (liiallinen) dramaattisuus ja hieman teinityttömäiset kommentit pistivät silmään muutamassa kohdassa varsinkin, kun Scorpius rempseydestään ja vekkulista poikamaisuudestaan huolimatta osasi vaihtaa toisen vaihteen päälle ja olla tässä selkeästi se kypsempi osapuoli. Ehkä tuo Dominiquen tietty lapsellisuus kuitenkin johtuu tosiaan tuosta hahmojen nuoruudesta ja mustavalkoisesta maailmankuvasta sekä sitä kautta tietystä naiivisuudesta parisuhdetta ja tulevaisuutta kohtaan. Voisin kuvitella Domien reagoivan iloisiin uutisiin tuolla tavoin myös siksi, että Scorpiuksen saatua moisen tilaisuuden tytön oma, epävarma tulevaisuus näyttää vieläkin kolkommalta ja pelottavammalta.

Onnellinen loppu oli kuitenkin suloinen ja sopi tähän erinomaisesti - oli erittäin malfoymaista härnätä ja hieman herätellä toisessa osapuolessa tunteita ennen viimeistä yllätystä ja asioiden paikoilleen loksahtamista.

Tästä ficistä jäi hyvä maku suuhun, isot kiitokset sinulle siitä. :)

- Luella

Moon dust in your lungs, stars in your eyes,
you are a child of the cosmos, a ruler of the skies.

Ales

  • Fanficcari
  • ***
  • Viestejä: 498
  • Ilo on sisäpiirin homma
Vs: Kultasieppi (K-7, Scorpius/Dominique, One-shot)
« Vastaus #5 : 27.08.2014 20:46:00 »
Tässähän on vieras paritus minulle o: En ole varmaan koskaan aikaisemmin lukenut ficciä tällä parituksella, mutta kertahan se on ensimmäinenkin! Olen aikasemmin miettinyt, että voisin joskus lukea ton 'Kiveen kahlittu koira' -ficin mutta en oo sit koskaan saanut aikaiseksi. Pitäis varmaan ottaa itseä niskasta kiinni?

Tää oli kyllä aika suloinen :3 Kuvailit tässä kivasti kaikkea, luontoa ja ihmisiä. Se sopi tähän hyvin, kun tämä oli kerrottu Dominiquen näkökulmasta.
Kaksikon keskustelu ja pienehkö naljailu olivat hauskaa ja söpöä luettavaa. Ymmärsin kyllä Dominiquen ehkä ristiriitaiset ja vähän negatiiviset tunteet Scorpiuksen lähtöä kohtaan. Mä kyllä arvasin heti, et Scorpius haluaa tytön mukaansa (;

Ja pakko mainita et ihanaa et Scorpius on tommonen ilopilleri ja samalla kuitenkin kypsä nuori. Vaikka Draco ja Lucius (ja kaikki muut) ovat olleet vähän mitä ovat. Vaikka tykkäänki Dracosta ja Luciuksesta paljon myös canonissa, on heitä vaikeita kuvitella tuollaisiksi kuin Scorpius on.

Kuten aikaisemmin sanoinkin, oot kuvaillu tässä tosi kivasti. Teksti soljuu mukavasti eteenpäin, ei etene liian nopeasti, mutta kuvailuakaan ei ole liikaa eikä kiertele ja kaartele asiasta toiseen. Kirjoitusvirheitäkään en ollenkaan huomannut lukiessani, mutta en niitä kyllä etsinytkään, ei sillä viisiin. :'D
Ja sit on pakko vielä sanoa tosta otsikosta, se on tosi kiva! Tommonen yksinkertainen joka liittyy olennaisesti tohon tekstiin :3

Oikein mukava ja mieltä kohentava teksti oli tämä, kiitoksia!
-A
« Viimeksi muokattu: 27.08.2014 20:47:53 kirjoittanut Ales »

© Raitakarkki

Siunsäe

  • ***
  • Viestejä: 300
  • Never Settle
Vs: Kultasieppi (K-7, Scorpius/Dominique, One-shot)
« Vastaus #6 : 11.09.2014 16:44:31 »
Kiitos kommenteista Luella ja Ales!
Tämä vaan on yksi omista lempiparituksistani, joten kiva kuulla, että tekin piditte ficistä, vaikka paritus ei kovin tuttu olekaan. :>> Ja kiitos myös kritiikeistä, otin niistä onkeeni. :)
Ja Ales, lue KKK, sun pitää!! :D

Terkuin Siunsäe