Kirjoittaja Aihe: Heikkouteni vanki (S, H/D, raapale)  (Luettu 3829 kertaa)

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Heikkouteni vanki (S, H/D, raapale)
« : 11.05.2013 11:04:44 »
Nimi: Heikkouteni vanki
Kirjoittaja: Ripple
Paritus: Harry Potter/Draco Malfoy
Genre: Angst, deathfic, raapale
Ikäraja: S
Varoitukset: kuolema
Disclaimer:  Row omistaa hahmot.

Osallistuu Osastohaaste vol. II:seen.

Heikkouteni vanki

Tähän oli tultu. Seisoimme vierekkäin Tylypahkan tiluksilla ja kuolonsyöjät osoittivat meitä sauvoillaan.

”Draco, me taistelemme loppuun asti”, sanoit, ja kuulin äänestäsi kuinka yritit valaa rohkaisua minuun. Tunsin, kuinka sydämeni puristui syyllisyydestä astuessani kauemmas sinusta. Et ensin huomannut vetäytymistäni, mutta sitten käänsit katseesi kysyvästi minuun.

Astuessani kuolonsyöjien rinkiin ja laskiessani sauvani alas, näin kuinka epäusko valahti kasvoillesi. Käänsin katseeni maahan, en voinut katsoa.

Kaikki oli ollut valhetta. Juonta, jonka avulla minun oli ollut tarkoitus saada sinut ansaan. Olin onnistunut ja tuleva saamaan palkintoni. Miksi minusta ei tuntunut onnistuneelta?

Vihreän valon välähtäessä näin kuinka anelit katseellasi minua palaamaan vierellesi.

Kunnes oli myöhäistä.

« Viimeksi muokattu: 24.05.2015 03:24:10 kirjoittanut Beyond »
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

Seidig

  • prinsessa
  • ***
  • Viestejä: 338
Vs: Heikkouteni vanki (K13, H/D, raapale)
« Vastaus #1 : 11.05.2013 19:52:34 »
Luettuani tuon sun Fini-ficin kiinnostuin muistakin teksteistäsi ja tässä ollaan. Nimi oli se, mikä sai mut valitseen juuri tän luettavaksi. Kuvaa hyvin sitä, mitä Draco varmasti tunsi tässä, ja uskoisin että Harry myös.

Pari virhettä;

Lainaus
"Draco, me taistelemme loppuun asti.” Sanoit

Kuuluis olla

"Draco, me taistelemme loppuun asti", sanoit

Eli siis vuorosanan jälkeen ensin heittomerkki ja sit pilkku, ei piste

Lainaus
Tunsin, kuinka sydämeni puristui syyllisyydestä astuessani kauemmas sinusta.

Pilkku tuohon

Lainaus
Olin onnistunut, ja tuleva saamaan palkintoni.

Pilkku pois

Lainaus
Vihreän valon välähtäessä, näin kuinka anelit katseellasi minua palaamaan vierellesi.

Pilkku pois

Jop, tykkäsin tästä ideasta ja toteutuskin oli hyvä. Kuvailua olisin ehkä kaivannut hieman lisää,mutta toimi näinkin! Kommentti on mitä on koska puhelin, toivottavasti en typonnyt hirveästi. Kiitos ~
eilen vielä päätin elää ilman sua
x x

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Heikkouteni vanki (K13, H/D, raapale)
« Vastaus #2 : 11.05.2013 20:10:31 »
Seidig Kiitos jälleen kommentista! :) Korjailen nuo kielioppivirheet. Beta on tosiaan minulla hakusessa, mutta ei vielä ole sattunut haaviin. Tarvetta kyllä vissiin olisi hehe :P
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

Larppa

  • Vieras
Vs: Heikkouteni vanki (K13, H/D, raapale)
« Vastaus #3 : 14.09.2014 15:06:28 »
Hei!

Tästä lähtee sitten jotenkin surullinen kommentti... Tämä oli jotenkin... Sävähdyttävä? Herätti todella tunteita minussa, pidin paljon... Eläydyin hetkeen hyvin. Aivan kuin minä olisin ollut Draco, tunsin syyllisyyttä. Apua... Luulin jo hetken että Draco palaisi Harryn luokse, mutta ei.  :'(

Osasit kuvailla hyvin ja lyhyesti tunteita, mutta olisin jonkun takia halunnut tietää Harryn ja Dracon ajatuksista enemmän.

Eli kokonaisuudessaan mahtava, surullinen ja tunteita herättävä ficci. Kiitos! :-*

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Heikkouteni vanki (K13, H/D, raapale)
« Vastaus #4 : 14.09.2014 19:01:14 »
Syvä Miete, kiitos kommentistasi ja kiva kun tykkäsit! :) Ajatukseni oli tosiaan tehdä raapale, joten paljon ei mahtunut ajatusten tai tunteiden kuvailua. Tosin tämänkin taakse jäi paljon asioita pimentoon, ja toisaalta niistä olisi ollutkin kiva kirjoittaa enemmän. Mutta tämmöinen tästä nyt jäi ^^ Kiva kuitenkin että tunteet välittyivät tämän lyhyenkin tekstin kautta!
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Heikkouteni vanki (K13, H/D, raapale)
« Vastaus #5 : 29.09.2014 09:05:28 »
Voi kauhea :O mä  niin jarvoin luen täällä (Pimeyden voimissa) mitään. Kuheeta, ei Draco saa tehdä noin!! Tuli kauhea epätoivo, ei se sais mennä näin! :'(
Mutta kiitos, oli jollain tasolla tosi hieno, taitavasti kirjoitettu :)

// "jollain tasolla tosi hieno" öh... Harvinaisen kökösti sanottu :D siis oli oikeesti hieno ficci pus ^^
« Viimeksi muokattu: 05.06.2015 00:28:18 kirjoittanut Otaku »
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

FractaAnima

  • Francesca R. Anima
  • ***
  • Viestejä: 4 096
  • Like Molly Weasley, but Slytherin
Vs: Heikkouteni vanki (K13, H/D, raapale)
« Vastaus #6 : 30.09.2014 20:49:03 »
Auts. Miten näin lyhyeen tekstiin on voitu saada noin paljon tunnetta? Vau. Todella onnistunut pätkä ja olin positiivisesti yllättynyt, että tämä oli kirjoitettu Dracon näkökulmasta. Tämä saa janoamaan lisää, tarinaa tapahtuman takana ja oikeastaan sitä alkoi jo kehittää itsestään päässään, tarina alkoi siis elää. Hieno, hieno raapale! Kiitos. :)

- Frac


I'm into Herbology now u_u

Ripple

  • ***
  • Viestejä: 717
Vs: Heikkouteni vanki (K13, H/D, raapale)
« Vastaus #7 : 04.10.2014 00:03:17 »
Springways: Joo sama homma, minäkään en kovin paljon Pimeyden voimissa aikaani vietä, ja välillä järkytyn ficcien lopetuksista! Ja sitten menen ja kirjoitan itse tällaista. Mutta kun tuntui tältä niin tuntui tältä. Dracolla ei riittänyt rahkeet  :-\ Kiitos kommentista!!

FractaAnima: Ihana kuulla, että tunteet tässä pienokaisessa välittyi. Tosiaan kirjoittamatonta tarinaa kyllä varmasti mahtuu niin tätä edeltävästi kuin tämän jälkeenkin... Mutta ehkä omat voimat ei riittäisi alkaa kirjoittamaan pitempää tarinaa tällaisen lopun kanssa. Mutta niin hienoa kuulla, että lukija pystyy heti kuvittelemaan elämää juuri tämän ficin ympärille. Kiitos ihanasta kommentista sullekin! :)
"Forget the people from the past, there is a reason why they didn't make it to your future."

RaistlinMajere

  • ***
  • Viestejä: 100
Vs: Heikkouteni vanki (S, H/D, raapale)
« Vastaus #8 : 27.05.2015 01:19:07 »
Ikuisena Drarryn yli-ylistäjänä on pakko sanoa, että kylläpä oli kiva lukea välillä tällainen tarina jossa asiat päättyykin toisin. Se yllätti minut melkein yhtä pahasti kuin Harrynkin. ;D En löydä mitään pahaa sanottavaa joten pidemmittä puheitta iso kiitos tästä :]