Kirjoittaja Aihe: PLANETARY SHOUTOUT! - Amen ja Jimmyn profiilinuudistuskokoelma // päivitetty 4.9.2013 + ILMOITUS SIVULLA 15 // tauolla  (Luettu 77669 kertaa)

Lyygia

  • scorching hot mess
  • ***
  • Viestejä: 688
Nappasin kaikki Helenat kansioihin, kiitos hirmuisesti <3  :-*



ava Sokerisiiveltä
banneri Ingridiltä

Selection

  • Vieras
Onhan täältä juu tullut otettua taaskin lisää ihania avoja. Toivoisin teiltä avoja Game of Thronesista, jos se vain sattuisi olemaan mahdollista. Kiitän.

Lyygia

  • scorching hot mess
  • ***
  • Viestejä: 688
Peeäs. Nappasin kans tollasen Frankenweenie-avan ja toivoisin avoja sellasesta näyttelijättärestä ku Emily Browning. Kiitän.



ava Sokerisiiveltä
banneri Ingridiltä

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
*Kröhöm* Sellaista ajattelin, että kannattaisiko tohon aloitusviestiin tehdä sellanen lista niistä ava-pyynnöistä? Ei se mun nenää kutita mutta saattais auttaa...

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
*Kröhöm* Sellaista ajattelin, että kannattaisiko tohon aloitusviestiin tehdä sellanen lista niistä ava-pyynnöistä? Ei se mun nenää kutita mutta saattais auttaa...
meillä on oma lista google drivessa :D en sit tiedä, kysyn Amelta asiasta n___n

ps. tuun myöhemmin laittamaan tänne BBC!Sherlockia (vaikkei sitä kukaan toivonut) ja ne ranpururin Kyaryt ja japskimallit C: ja tietysti seassa hitsin paljon dw:tä ja luultavasti myös ne flawlessin Arthurit :D ja mcr'ää.

KIITOSTA KAIKILLE ja pyynnöt otettu vastaan C:

//edit: tosiaan laitan nyt tänään vasta ranpun kyaryt, ne japskimallit tulee toisessa erässä, BBC!Sherlockit + muut tulee myös toisessa erässä (ja kaikki tämä vain laiskuuteni vuoksi siitä, etten tosissani jaksa leikkiä noiden linkkien kanssa :'D) joka tapauksessa _tämän viikon sisällä_ tulevat. Jees kiitos : D

 Kyary Pamuy Pamuy:


 

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
ranpururin: Ole hyvä ja kiitos itsellesi vähintään yhtä hirmuisesti. :'3

*Kröhöm* Sellaista ajattelin, että kannattaisiko tohon aloitusviestiin tehdä sellanen lista niistä ava-pyynnöistä? Ei se mun nenää kutita mutta saattais auttaa...
meillä on oma lista google drivessa :D en sit tiedä, kysyn Amelta asiasta n___n
Okei, mä ja Jimmy eisitten tultiin siihen tulokseen, että avatoivelistaa ei julkaista topicissa. Sille ei ole täällä paikkaa, ja sen jatkuva päivittäminen tänne toisi vaan ylimääräistä työtä meille molemmille. Se yksi google drivessa oleva lista on tarpeeksi, koska se on yksityinen ja sisältää meidän omia kommentteja ja työnjakosuunnitelmia. Tänne kopioituna se sotkisi avatopaa turhaan. :P

Jos joku haluaa seurata oman avatoiveensa etenemistä jonossa, siitä voi kysyä meiltä suoraan, topicissa tai yksärillä, miten vaan. Ja sitten Ctrl + F eli asioiden löytäminen topicista hakusanojen avulla on kätevä juttu niille, jotka haluaa tietää mitä kaikkea on toivottu. :--)
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
ranpurumpu kiitos vaan ittelles :33 ihana kuulla, että pidit ! Ne Kumikot saat sit toisella erää ;3;

Naaw, ompa luttania nämä uudet, tui tui.. :3

Mutta sitten itse asiaan; Tulin taas vaihteeksi kerjäämään avoja avatoiveineni. Sori. ;D (Niitä on ihan liika, sori sori, mutta kun tykkään orjuuttamisesta...)
Mutta mutta siis... olen jo pitkään himoinnut tuollaista liikkuvaa avaa, vai miksi sitä sanotaankaan (?) ja haluaisin jonkinlaisen liikkuvan avan NCIS-Rikostutkijoiden Abbystä! <3 Joohan? :3 Rakastan teitä jo nyt ihan liikaa, mutta jos sen jompi kumpi toteuttaa, niin palvon maata jalkojenne alla ikuisesti! ;D Paitsi että palvon jo Jimmyä eikukaanta (taivutus? :3) koska banneri! <3

 //EDIT//

Jotain ton tyylistä, kun on tässä videossa kohdassa 07:12 <3

-LadyLaga!

Rakas Ladyseni, ensinnäkin awww kiitos :'33 <3 toiseksi, Ame tekee liikkuvat : 3 kolmanneksi: oon eisitten EN eikukaan :---D finissä on myös käyttäjä nickiltään Eikukaan, mutta se en ole kuitenkaan minä c; ihan selkeyden vuoksi, sanokaa ihmeessä vaan Jimmy James
ps. Onko toi sun bannerin linkki ihan oikea nyt? :0 tai kun yleensä siihen laitetaan se "täysikokoisen kuvan" linkki (eli se missä kuva on valkoisella taustalla yksinainoaan), nimittäin mulla ei ainakaan näy toi banneri (joka on - vaikka itse sanonkin - hirmuinen sääli)



juuh. Taas uusia kuvia jei

AVAT:



BBC!Sherlock:


Doctor Who:


BANNERIT:

Doctor Who:


BBC!Sherlock:
« Viimeksi muokattu: 17.04.2013 14:49:06 kirjoittanut eisitten »

Nide

  • Tittelinturska
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hukankorentoja
Yh, nyt taas muistan kertoa että muutamia kivoja sekä Amelta että eisitteniltä (taivutus? :D) oon vienyt. Ooh, ja btw LadyLaga, sun bannerisi ei näy mulle(kaan).

Lainaus käyttäjältä: Ame
Jos joku haluaa seurata oman avatoiveensa etenemistä jonossa, siitä voi kysyä meiltä suoraan, topicissa tai yksärillä, miten vaan.
Öh, joo? :>
sielo is kaikkee
Ava by Pyry
                               he olivat yhdessä nidepeter

SuklaaKissa

  • ***
  • Viestejä: 427
Kiitän hyvästä palvelusta, mukaani lähti yksi Sherlock-ava (Ametrinen käsialaa) ja vastustamattoman suloinen kissanpentu, jossa näkyy olevan merkintä: made by Jimmy James eisitten.

Keväisiä (erityisesti kukat) ja HP-aiheisia bannereita ei-kiireelliselle toivelistalle, jos sopii.

Gwenhwyfar

  • cinderella
  • ***
  • Viestejä: 478
Nappasin tuon uusimman BBC!Sherlock -bannerin. Kiitos ♥

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Nidemus, olet sijalla 7. Teknisesti ottaen mä voisin tehdä sun avat seuraavaksi, koska eisitten on varannut itselleen kaikki ne, jotka on sun toiveen edessä. ^^

SuklaaKissa, sopii tietty. Kiitos! : )

Duchess, thankiedankie!



Ava- ja banneripläjäys taas kerran. Nauttikaa!

LadyLagan avatoive




Kolme muskettisoturia (2011)




Henry Lee Roots




Simon Baker -bannerit

« Viimeksi muokattu: 20.04.2013 19:10:51 kirjoittanut Ametrine »
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

Illa

  • ***
  • Viestejä: 311
  • Menninkäislapsi
Vein tuolta aiemmilta sivuilta randomeita (erityisesti niitä kissoja <3), kiitos paljon!

Affu

  • Vieras
Hui hyvä luoja!!! Mun leipurit tuli!!!
  Ihanaa ihanaa, kunhan pääsen kotiin koneen ääreen ni kyllä napsin niin saakelisti!!
Vielä haluan kinuta ja jankata niistä Gerard Butler -krääsistä, että niitä ois ihana nähä :3
 Kullannuput, minä niin rakastelenan teitä, vaikke oikein tunnekaan o3o

*fangirldrool* tuo mustavalkoinen bansku, ohmondieu!

//*KOTONA*
 ja ihanaa että löyty toinenkin baker-fani! :33
« Viimeksi muokattu: 20.04.2013 23:54:45 kirjoittanut Affu »

Nide

  • Tittelinturska
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hukankorentoja
Simon Baker!! Vein vein ja vein. Ah, danke.
Lainaus käyttäjältä: Ame
Nidemus, olet sijalla 7. Teknisesti ottaen mä voisin tehdä sun avat seuraavaksi, koska eisitten on varannut itselleen kaikki ne, jotka on sun toiveen edessä. ^^

Okei? Jee, toiveet lähenee, saatan saada jopa avan! No ei vaiskaan, ei mitään kiirettä. :>
sielo is kaikkee
Ava by Pyry
                               he olivat yhdessä nidepeter

Gwenhwyfar

  • cinderella
  • ***
  • Viestejä: 478
Muutama ava ja banneri lähti matkaan, kiitos kaunis taas ♥

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Illa, kiitos itsellesi!

LadyLaga, hahah aww, hienoa että kelpasi. Sitä liikkuvaa avaa sun pitää odottaa vielä jonkin aikaa, koska se on viimeisimpänä toivelistalla.. : P

Affu, säkin saat loput toiveesi tässä jossain vaiheessa. Kärsivällisyyttä, kärsivällisyyttä.. :3

Nidemus, jee kivaa että Bakerit kelpasi sullekin. c:

Duchess, ei vaan kiitos sulle! Hih
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

Jeeetu

  • Puoliverinen
  • ***
  • Viestejä: 497
En suinkaan pölliny kaikkia Kolmesta Muskettisoturista <3 Kiitos!
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015

rockinficcer

  • ihmettelee maailmaa
  • ***
  • Viestejä: 157
Tulinkin tänne kuolemaan sydänkohtaukseen, kun mun Tylerit oli tullu.
<3
Tuitelitui.
saatan varastaa muutaman Helenankin.

Ihania ootte.
(Ja taas myöhässä)
En tiedä kuka olen, vieläkään.
Yritän löytää vastauksia maailmaan.
Tykkään niin monesta asiasta, etten laita niitä kaikkia tähän.
Liisa Ihmemaassa on mahtava, kaikissa muodoissaan.
Tee on elämä.

Vlad

  • Sudenmorsian
  • ***
  • Viestejä: 3 438
  • Loveatar
Rötsin taas Tennyjä :D (ja voisin kysäistä, missä kohtaa mun banaaniDW-avatoiveeni on?)
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。



"Always"
1946-2016

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
Rötsin taas Tennyjä :D (ja voisin kysäistä, missä kohtaa mun banaaniDW-avatoiveeni on?)

Se on mulla hakusessa, se banaani siis! C: oisko sulla jonkinlaista toivetta fontin tyylin suhteen? tai banaanin?