Kirjoittaja Aihe: PLANETARY SHOUTOUT! - Amen ja Jimmyn profiilinuudistuskokoelma // päivitetty 4.9.2013 + ILMOITUS SIVULLA 15 // tauolla  (Luettu 77921 kertaa)

WULM

  • Vieras
HAA! Ihania bannereita!
Voisiko sellaisen tehdä, jossa on punainen auringonlasku ja meri?
Tai vanha, puinen laiva?
Jotain meriaiheista :D
(ei mitään kaloja) :D

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
LadyLaga, ensinnäkin voisin sanoa aww koska "rääkkäys" mutta tosiaan kyllä nuo onnistuu! Kiitos sinulle c:

WULM oii kiitän <3 ja hihi tuo onnistuu hyvin!

ilmoituksena, että mun tekemissä avoissa ja bannereita saattaa kestää ehkä pikkuisen odotettua kauemmin, koska mulla alkaa ensi viikolla koeviikko ja pitää lukea. Anteeksi :c

Little Wolf

  • Vieras
Voi kiitos kiitos kiitos kiitos!!! Kaikki mussukat lähtivät mukaan, kiitos vielä, varsinkin tuo lapsuuskuva on ihana <333

PS. Tuo You Should Be Studying -bannu on siisti. Ja kiitos :D
« Viimeksi muokattu: 24.01.2013 21:29:45 kirjoittanut Little Wolf »

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Little Wolf, my pleasure. :)
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Hei kullat. Amepoika on taas täällä toteuttamassa avatoiveita. Ja sen lisäksi alyttömän iso kiitos teille kaikille jotka mahdollisesti äänestitte Finipikareissa mua ja Jimmya vuoden avantekijöiksi. Kakkossija on loistava saavutus. Olette aivan ihania ja suurenmoisia! Kiiiitos! *jakaa halipusuja kaikille*

Tässäpä olisi slashia ja Jack Barakatia Little Wolfille ja Scalle!



Slash:




Jack Barakat:





Ja lopuksi dramaqueenin GIF-toiveet:

« Viimeksi muokattu: 18.02.2013 13:24:09 kirjoittanut Ametrine »
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

Affu

  • Vieras
Hei.
 Mä oon ehkä se asiakas nyt, jota muut jonossa olijat ania kassajonossa huokailevat ja kiroavat ("Voi viiiittuuu..... >___>"),
 mutta pyytäisimpä teiltä hieman haastavampaa leffaa Liikuskelevaa Panneroista, eli gif- banneria.
 Haluaisin nimittäin tällaisesta julkisuuden henkilöstä kuin Simon Baker, jonkun hauskan Liikuskelevan Panneroisen(LP), mutta myös HassuLiikkuvaAvatar(HLA) on ihana. Ja jos mahdollista niin Simon ei istuisi missään haastattelussa.
Jos sopivanhauskaa liikuskelevaa kuvaa (LK) ei löydy, hyväksyn myös kuolleet liikkumattomat kuvaset.

Ja sitten laittikokis, tuplajuustohamppari ilman salaattia, pihviä,sämpylöitä tai mausteita. Joo. Pelkkä juusto siis. Ja mielellää laktoosittomana.

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Jerry & Sab: Kiitos paljon! : )

Affu: *ojentaa tuplajuustohampparin ilman salaatta, pihviä, sämpylöitä ja mausteita* Kiitos tilauksestasi, ja hyvää ruokahalua! :D
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

Little Wolf

  • Vieras
Te todella teette elämän vaikeeksi mulle, siis oikeasti, miten ihmeessä mun on tarkoitus päättää, mitä avataria käytän ja missä? *avuton* Slashit napattu meikäläisen matkaan, suuret kiitokset teille, ootte ihania <3

Arizona

  • Sith
  • ***
  • Viestejä: 32


Saanko kysyä, eikö tuo kuva ole jostain valokuvablogista tms. ? (: Kuva näyttää niin tutulta. Vai onko kuva vain joku random jostain ? : D

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Little Wolf: Aww. Mulle tulee usein samanlainen tunne sen jälkeen kun oon hankkinut monta uutta taustakuvaa. : D

Arizona: Otin tuon kuvan weheartitista, enkä tiedä sen alkuperäistä lähdettä. Saattaahan se olla jonkun blogista :d
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

Nide

  • Tittelinturska
  • ***
  • Viestejä: 359
  • hukankorentoja
Hih, hianoja avoja. ^^ Jimmylta muutama sekalainen lähti.

Toivomus (jos käy): sekavuutta - yllättäen - ja tummia/kylmiä värejä. Avoista puhun. Tummat värit on yksi mitä haluan, järjenvastaisuus lisukkeena mitä herkullisempaa, kaiken kruunaisi jos ava liittyisi jotenkin syksyyn/talveen ja luontoon. Ei ihmisiä. :>
sielo is kaikkee
Ava by Pyry
                               he olivat yhdessä nidepeter

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
Jeremy, tietty tehään!! En ois tajunnukaa tehä Kyarysta yhtään mitään ilman sua, vaikka se on niin ihana ;_; ja Kumikokin varmaan onnistuu =) meen etsiskelemään, varmasti meen, koska japanilaiset mallit on kivoi ;3

OMK TOI BLOGI ON SITTEN IHANA *laittaa lukulistaansa* mut siis, hmm pitääkö toi ava nyt poistaa tai jotain? :'D emmätiiä, onneks oli amen tekemä eikä mun. eiku.

A/N: tuun vähän myöhässä taas, mutta niinhän mä aina eikun siis: KIITOS PYSTISTÄ AAAAA ette voi oikeesti uskoa, kuinka iloiseksi se meidät teki ;___; aloin vaan riehua ja kirkua liikaa kun innostuin niin paljon :----D sit tuli itkukohtaus ihan vaan onnesta ja en tosiaan tiedä miksi kerron tän, mutta ootte joka iikka ihan sairaan ihania ;_; <3

JA TÄSSÄ AVOJA JA BANNEREITA! JEE!!!1



AVAT:


Sekalaiset:


Doctor Who:


Star Wars:


Jedward:


Jalex [All Time Low]:


Fright Night (2011 re-make-version):


BANNERIT:

Sekalaiset:


Jedward:


BBC!Sherlock:


Fright Night (2011 re-make-version):
 

Harry Potter:


A/N2: okei ja seuraavalla kerralla on luvassa sitä Kyarya ja ainakin Drarrya ja Siriuksia ja miä vielä. Ainakin avaruuteen liittyviä juttuja ja Lady Gagaa ja Britney Spearsia ja Glee varmaan kanssa joutuu listoille :---D

// pöhh Nide kiilaa ;_; JEEE KIITOSS!!! ja mutta juu tietysti! Laitan tuonkin toteutukseen ;3

/// JEE TUHANNES VIESTI FINISSÄ! Woah party time

Vlad

  • Sudenmorsian
  • ***
  • Viestejä: 3 438
  • Loveatar
Gahhhh! Kaikki Tenny-avat lähti matkaan ja Sherlock-bannu! (aka julmettu pino Doctor Whota ja Fright Night)
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。



"Always"
1946-2016

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Sab ja Arizona: Jep, niinpäs on. Ja Jimmy, nyt pitää kysyä blogin pitäjältä lupaa käyttää kuvaa. Otan tuon nyt pois ja laitan myöhemmin taas tarjolle, jos saadaan se lupa. :)

Vlad, oi kiitos<3
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

cyanide

  • crash crash burn
  • ***
  • Viestejä: 46
  • KISS MY BATTERY
Owowowow ehkä sekosin Tenin ilmeistä tai jotai koska aaaaaaaaa :3:3:3 ok anyway pointti oli se et vein Doctor Whota ja ton ihanan Sherlock-bannerin eli kiitoooos <3
well my gun fires seven different shades of shit
so what's your favorite color, punk?

Sca

  • cúthalion
  • ***
  • Viestejä: 963
Ihanat Jackit vein ja lisäksi pari randomia, kiiiiitos ♥
She’s in a long black coat tonight
Waiting for me in the downpour outside
She’s singing “Baby come home” in a melody of tears
While the rhythm of the rain keeps time

tumblr & fics

Jeeetu

  • Puoliverinen
  • ***
  • Viestejä: 497
Jimmy mä palvon sua koko mun elämän loppuun asti sä pelastit mun päivän ven kaikki Jedwardit noi oli ihan sika ihanii ja jepic ja kaikkeee :33
my heart

28012012 ♥ 05062014 ♥ 25062015

cooperaur

  • grieving widow smith
  • ***
  • Viestejä: 621
  • multipussies on vaa porttihuume
Vein kaikenlaista ihanaa kivaa enemmän kuin kehtaan myöntääkään, numnum hei noi Tohtori/Mestarit. ♥ Upeita, kiitos!
Ei ollut gluteenia Hitlerin aikaan.
- Steve Rogers


ava by dusketo@tumblr

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 702
  • d a d d y
Vein muutaman DW:n, kiitos!

bannu by Ingrid

Mustekehrääjä

  • Tassuttelija
  • ***
  • Viestejä: 632
Vein DW:tä ja yhden randombannun. Kiitoos! (: