Kirjoittaja Aihe: PLANETARY SHOUTOUT! - Amen ja Jimmyn profiilinuudistuskokoelma // päivitetty 4.9.2013 + ILMOITUS SIVULLA 15 // tauolla  (Luettu 77850 kertaa)

Little Wolf

  • Vieras
Oi, oi, oi <3

Vein Jimmyn maistiaisista sen korva-avan(rakkaus :3) ja nyt toivoisin Green Dayta ja/tai Billie Joe Armstrongia sekä slashia :)

Kiitokset tekemästänne mahtavasta työstä!

Myrsky

  • ***
  • Viestejä: 42
  • Maaginen kuin muovihaarukka.
Mukaan lähti pomppiva Frankie ja sekalainen. Varmasti myöhemmin lisää, jahka oon edes puoliksi hereillä ja koneella kännykän sijaan. Kiitän.

'Cause we are all a bunch of liars.
Tell me, baby, who do you wanna be?
And we are all about to sell it,
'Cause it's tragic with a capital T.
Let it be, Let it be, Let it be!

My Chemical Romance - Kill All Your Friends

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Voi mulla ois taas niin paljon kaikkee, mistä haluisin itselleni avoja... *huokaisee* ;D Yks kysymys asiaan liittyen jos löydän esimerkiksi vaikkapa aiheeseen muuten sopivaa videomatskua, mutta siinä on sävytys, niin pystyykö sille tekemään mitään?
« Viimeksi muokattu: 02.12.2012 18:01:49 kirjoittanut dramaqueen »

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

Vlad

  • Sudenmorsian
  • ***
  • Viestejä: 3 438
  • Loveatar
Doctor Whota ja pari bannua lähti matkaan tällä kertaa. (vieno toive, Doctor Whota kymppiTohtorilla olis mahtavaa)
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。



"Always"
1946-2016

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Little Wolf, oooiii, Green Day ja slash ♥ Kiitos toiveista ja kehuista! GD:tä mulla taitaa olla koneen kätköissä jo valmiiksi, joten sitä tulee varmaan kohta.

Zareen, ole hyvä. Hienoa että kelpasi!

dramaqueen, oi hei taas. Hmm.. "sävytä"? Meinaatko nyt siis sitä että video on sävytetty ja haluat alkuperäiset värit takaisin, vai..? Ja kerro vaan kaikki mahdolliset avatoiveet, koska työ on aina tervetullutta : )

Vlad, kiitoksia. Meenpä heti tökkäämään Jimmya tuon kymppiTohtorin suhteen.
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Voi kura, miten tämän nyt selittäisi? (Kirjoitusvirheitäkin edellinen viesti täynnä, anteeksi :D )

Otetaan käytännön esimerkki: https://www.youtube.com/watch?v=t75-xDybHZs Kuten varmaan näät, tossa on käytetty sellasta jännää "rypistynyt paperi" tyylistä efektiä. Haluisin, että sitä vähän muokattaisi lievemmäksi ja lisättäis punasta hehkua, jotta siitä saisi vieläkin dramaattisemman, mutta onnistuuko se? Kohta olisi  n. 0:53-0:55


http://www.youtube.com/watch?v=4AAtXhl075E kohta 2:43-2:46, (koska *mwhaha* it is creepy ;D) Totakin voi sävyttää uudestaan jotenkin, jos haluat :P

http://25.media.tumblr.com/tumblr_mdz1yt5DzT1rhi5qao1_500.gif

Mulla oli jotain vielä mielessä, mutta nyt pätkii... :( Noh palaan asiaan. Anteeksi, kun teetän näin paljon, muttakun...


               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Ahaa juu, nyt näyttää selkeämmältä. Tuon paperiefektin suhteen mun pitää sanoa että sitä tuskin saa lievennettyä, koska se on jo tuohon laitettu.. Jos haluat sen kokonaan pois niin pitää hommata se alkuperäinen videonpätkä. Punaisen hehkun lisääminen ei sitten ole ongelma. :>

Ei tosiaan tarvitse pyydellä mitään anteeksi. Tämä topichan on nimenomaan avatoiveita varten. :) Minkä sävyn sä haluat tuohon toiseen gifiin? Ja muuten, toi kolmas on aika suloinen.
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
Ahaa juu, nyt näyttää selkeämmältä. Tuon paperiefektin suhteen mun pitää sanoa että sitä tuskin saa lievennettyä, koska se on jo tuohon laitettu.. Jos haluat sen kokonaan pois niin pitää hommata se alkuperäinen videonpätkä. Punaisen hehkun lisääminen ei sitten ole ongelma. :>

Ei tosiaan tarvitse pyydellä mitään anteeksi. Tämä topichan on nimenomaan avatoiveita varten. :) Minkä sävyn sä haluat tuohon toiseen gifiin? Ja muuten, toi kolmas on aika suloinen.

Okei, no mä vähän arvelinkin, ettei sitä saa pois. Mietin vaan sitä, ettei siitä kuvasta tule sitten muokkausvaiheessa liian epäselkeä? Mitäs sanot?

Mun mielestä toi toinen gif vaatii ainakin lisää kontrastia... Äh en osaa sanoa. :D

Ja Jackson on AINA söpö :P

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
Okei, no mä vähän arvelinkin, ettei sitä saa pois. Mietin vaan sitä, ettei siitä kuvasta tule sitten muokkausvaiheessa liian epäselkeä? Mitäs sanot?

Mun mielestä toi toinen gif vaatii ainakin lisää kontrastia... Äh en osaa sanoa. :D

Ja Jackson on AINA söpö :P
Kuvan selkeys riippuu resoluutiosta, mutta kyllähän se efekti vaikuttaa, varsinkin silloin kun kuvaa pienentää. En voi tietää mitä tapahtuu, koska en tiedä resoluutiota, mutta mä arvelen että tuo gif muuttuu enemmän pikselöityneeksi, vähän niin kuin "terävämmäksi". Noh, sen tuloksen näkee sitten. :D Ja okei, toiseen siis lisää kontrastia, ei sävytystä (?)
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

dramaqueen

  • Work In Progress
  • ***
  • Viestejä: 709
  • Good at being weird
No jos saat jonkin coolin idean niin saat laittaa siihen toiseenkin sävytystä :D Mulla ei nyt vaan tullu mieleen mitään suuremman luokan neronleimausta, joten...

               Ava: Herkkuoone
               Banneri: Ingrid

Sca

  • cúthalion
  • ***
  • Viestejä: 963
Vein ison läjän sitä sun tätä, kiitos molemmille ♥

Toiveena esittäisin, että All Time Lowta olisi ihana saada lisää, varsinkin Jack Barakatia ^^
She’s in a long black coat tonight
Waiting for me in the downpour outside
She’s singing “Baby come home” in a melody of tears
While the rhythm of the rain keeps time

tumblr & fics

Ametrine

  • youngblood
  • ***
  • Viestejä: 910
  • against the sun we're the enemy
    • Kenguru katukuvassa
dramaqueen, mähän saan vaikka mitä ideoita, mutta pointti on se että sen avan pitää miellyttää sua. (:

Sca, uuuu ATL<3 Meillä on jo kaksi avaa niistä (kuten varmaan huomasit..?) mutta tehdään toki lisää!
It's not me, it's you
Actually, it's the taxidermy of you and me
Untie the balloons from around my neck and ground me

cyanide

  • crash crash burn
  • ***
  • Viestejä: 46
  • KISS MY BATTERY
Vein vielä pari banneria ku huomasin et ne on kivoja ja sillei.

Sit toiveena et jos mitenkää olis mahollista ni Green Dayta tai HIMiä olis kiva jos sais :3
well my gun fires seven different shades of shit
so what's your favorite color, punk?

elektrik bones

  • casket case
  • ***
  • Viestejä: 744
  • damnation daniel
cyanide juu no toki tommosia komistus-toiveita avoiksi saa! ;D

mutta jeps, kiitos ihan hirmusti kaikille. Tässäpä olisi lisää näitä avasia ja bannereitakin muutama c; (okei kaikkii toiveita en saanut vielä mukaan :cc anteeksi ;___; )

AVAT:

Sekalaiset:


Artistit ja bändit:

All Time Low:


Jeffree Star:


TV-sarjat ja elokuvat:

BBC!Sherlock:


Doctor Who:


Merlin:


The Phantom of the opera:


BANNERIT:

Sekalaiset:


TV-sarjat ja elokuvat:

Selection

  • Vieras
Otinpas yhden bannerin.

Sca

  • cúthalion
  • ***
  • Viestejä: 963
Jalexin nappasin, tackar ♥
She’s in a long black coat tonight
Waiting for me in the downpour outside
She’s singing “Baby come home” in a melody of tears
While the rhythm of the rain keeps time

tumblr & fics

flawless

  • Alempi ylilehmä
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 10 701
  • d a d d y
Oi ihanaa, Merliniä ♥ Whii, tätä odotinkin ihan hurjasti. Kiitos tuhannesti toiveen toteuttamisesta *haliruttu*! Jos jaksat(te), niin Arthur Pendragonista/Bradley Jamesista olisi ihanaa saada lisää avoja (pakko ei ole, mutta jos joskus siltä tuntuu että tekisi mieli katsoa maailman kuuminta miestä niin ;)). Merlinien lisäksi vein Doctor Whot, BBC!Sherlockit ja yhden randomin. Kiitos niistäkin!

bannu by Ingrid

Little Wolf

  • Vieras
Kaikki sekalaiset lähtivät meitsin matkaan, valtavat kiitokset <3

Vlad

  • Sudenmorsian
  • ***
  • Viestejä: 3 438
  • Loveatar
Ihihi, vein Doctor Whota taas. (eikä, toi Tennant-ava on kuolettavan ihana)
I love not man the less, but N A T U R E more.

私は悪魔で執事ですから。



"Always"
1946-2016

Vloom

  • Vieras
Hihihih, MERLINIÄ ^.^ Nappasin yhden mukaan ja nää avat on aivan ihastuttavia, kikattelin pikkubanaanille 5 minuuttia. :') Olisiko mahdollista saada Frank Ieroa ja/tai Frerardia sekä Phelpsin kaksosia? Tekisit yhden hullun kirjoittajanalun todella iloiseksi, vaikka sitä jo olenkin tämän Merlinin takia. C: