Kirjoittaja Aihe: Glad you came. S (Remus/Sirius/James)(Drama,Romance,Songfic)  (Luettu 1884 kertaa)

Emssy

  • Kunnia Karkki
  • ***
  • Viestejä: 10
  • Ajattelee suuria mutta nauttii pienestä.
Nimi: Glad you came
Ikäraja: S
Tyylilaji: (hiukan) Drama, Romance, Songfic
Paritus: Remus/Sirus/James
Summary: Kelmien-karaoke illassa tapahtuu.
Disclaimer: En omista hahmoja kaikki kuuluvat pyhästi J.K:lle, enkä saa tästä rahaa.
A/N: Tämä on eka ficcini joten pyydän ehdottomasti kommentteja!! Kertokaa kaikista mahdollisista virheistä, niitä on varmasti (beetaa ei ole). Jatkan jos joku sitä toivoo, muuten en. :) Julkaisin tämän ekaks vuotiksessa ja nyt täälä:)

                                           **************************************
 
”Whooouu! Nämä kelmien-karaoke illat ovat ihan parhaita!” Peter huusi hengästyneenä vedettyään juuri Puuskupuhin Annelise Havren kanssa maailman hirveimmän version Michael Jacksonin kappaleesta ”Hold my hand”.
 Sirius ja James nauroivat räkäisinä ja Sirius kuiskasi Jamesille: ”Riippuu kuka laulaa!”
 James tirskahti ja katsoi ympärilleen sekaiseen tarvehuoneeseen.
 Melkein kaikki viides-, kuudes- ja seitsemäsluokkalaiset olivat paikalla ja tunnelma oli mahtava.
(luihuisia ei tietenkään ollut kutsuttu paikalle.)
Meneillään oli siis kelmien-karaoke ilta. Yleensä se tarkoitti kännien vetämistä, sammumista outoihin paikkoihin ja outoihin asentoihin sekä tietysti erittäin suurilla tunteilla vedettyjä (enemmän tai vähemmän hyviä) musiikki esityksiä.
 Parhaillaan näyttämölle asteli eräs kuudesluokkalainen rohkelikko Nettie ja hänen paras ystävänsä Nelly.
Ystävykset tirskuivat ja hirnahtelivat lavalle saapuessaan niin kovasti, ettei laulun aloittamisesta meinannut tulla aluksi mitään, mutta hetken päästä he lopettivat ja alkoivat ääni hiukan väristen laulaa Jason Mrazin kappaletta I’m yours.

Yleensä kelmit valitsivat kappale listalle suurimmaksi osaksi pelkkiä rakkauslauluja, mutta nähtiin silloin tällöin muutama enemmän juhlimisesta kertova kappalekin.
 James hymähti ja hurrasi kovaan ääneen Nettielle ja Nellylle ja liittyi sitten väkijoukon yleiseen nytkymiseen ja heilumiseen mitä tanssimiseksikin kutsuttiin.

                                                ********************

Remus istui tylsistyneenä kauempana olevissa pöydissä joita ei yleensä kukaan vaivautunut käyttämään, täten hänen pois jättäytymistään ei huomattu niin helposti.
Häntä ei vain yksinkertaisesti huvittanut juhlia ja vetää kännejä juuri tänään.
 Ei Remus tylsimys ollut mutta tänään ei vain ollut hyvä päivä juhlimiselle, sillä täysikuuhun oli aikaa enää muutama päivä ja kauheassa krapulassa sen sietäminen ei ainakaan helpottunut.
Nyt hänen täytyisi vain kestää nämä typerät juottojuhlat loppuun ja häipyä mahdollisimman nopeasti nukkumaan sillä hän tarvitsisi pian hyvin paljon energiaa.

”Voi ei ei ei, älä vaan tule ja pakota minua noiden känniääliöiden sekaan laulamaan!”

hän ajatteli Siriuksen lähestyessä häntä määrätietoisin harppauksin omahyväinen virne kasvoillaan.

”Kuutamo!” Sirius huusi ” Mitä sinä täällä istut?”
”Chillaan”, Remus sanoi nopeasti ja yritti saada Siriuksen häipymään tuijottamalla seinään, mutta Sirius tietenkin ymmärsi sen väärin.
”Kuutamoiseni et kai ole allapäin?” Sirius kysyi äänekkäästi ”No, minä tiedän mikä sinua piristää! Tule!”
”Ääh minne?” Remus kysyi ärsyyntyneenä ”Minä en ainakaan suostu laulamaan!”
”Ehei, ei sinun tarvitsekaan!” myhäili Sirius typerän näköisenä ”Minä olen se joka laulaa ja sinä olet se jolle minä laulan!”
”Et ole tosissasi…” Remus mumisi mutta antoi Siriuksen vetää hänet perässään lavan taakse vuoroa odottamaan.
”Sitten on vuorossa The Wantedin Glad you came, Esittäjänä Sirius Musta!” kuului kovaäänisestä.
Remus ei ollut varma kuka siellä kuulutti, mutta hänellä ei ollut aikaa jäädä miettimään sitä kun Sirius jo kiskoi häntä lavalle tyttöjen kirkuessa innoissaan, kuola kirjaimellisesti valumassa heidän suistaan.
”Myönnetään, Sirius ON  hyvännäköinen ja ihana, mutta hän on sata prosenttinen hetero eikä minun sitä paitsi kuulu rakas-  IHASTUA(! )parhaaseen ystävääni varsinkin kun hän on vielä samaa sukupuolta kanssani!” Remus huomasi ajattelevansa Siriuksen osoittaessa häntä istumaan tuolille joka oli tuotu lavan keskelle.
Musiikki alkoi ja Sirius alkoi laulaa uskomattoman kauniilla äänellä tuijottaen suoraan Remusta:

“The sun goes down,
The stars come out.
And all that counts,
Is here and now.
My universe will never be the same,
I'm glad you came.”

“Uskomatonta!” Remus ehti ajatella, ennen kuin musiikki jatkui, nyt hiukan erilaisen tyyliin ja siihen liittyi mukaansa tempaava rytmi. Sirius tanssi uskomattoman seksikkäästi Remuksen ympärillä ja räppäsi täydellisesti, pilke silmäkulmassa tietenkin:

“You cast a spell on me, spell on me
You hit me like the sky fell on me, fell on me
And I decided you look well on me, well on me
So let's go somewhere no one else can see, you and me”

“Turn the lights out now
Now I'll take you by the hand
Hand you another drink
Drink it if you can
(tässä vaiheessa Sirius antoi Remuksen käteen pienen shottilasin täynnä keltaista nestettä)
Can you spend a little time,
Time is slipping away,
Away from us so stay,
Stay with me I can make,
Make you glad you came”


Kertosäkeen alkaessa Remus oli aivan kappaleen ja Siriuksen lumoissa ja tanssi itsekin.

“The sun goes down
The stars come out
And all that counts
Is here and now
My universe will never be the same
I'm glad you came
I'm glad you came”



“You cast a spell on me, spell on me
You hit me like the sky fell on me, fell on me
And I decided you look well on me, well on me
So let's go somewhere no one else can see, you and me”


“Turn the lights out now
Now I'll take you by the hand
Hand you another drink
Drink it if you can
(toinen shotti Remukselle, joka alkoi pikku hiljaa humaltua ja tanssia entistä kovemmin Siriuksen kanssa)
Can you spend a little time,
Time is slipping away,
Away from us so stay,
Stay with me I can make,
Make you glad you came”


“The sun goes down
The stars come out
And all that counts
Is here and now
My universe will never be the same
I'm glad you came
I'm glad you came”


“I'm glad you came
So glad you came
I'm glad you came
I'm glad you came”


“The sun goes down
The stars come out
And all that counts
Is here and now
My universe will never be the same
I'm glad you came
I'm glad you came!”


Sirius lopetti hengästyneenä laulamisen ja katsoin Remusta. Remus katsoi takaisin ja nauroi posket punaisina, ja juuri sinä pienenä hetkenä Remus menetti itsehillintänsä täysin, käveli kohti Siriusta ja suuteli tätä suoraan huulille, eikä edes välittänyt siitä että kymmenet ihmiset katselivat leuka loksahtaneina ja silmät suurina heitä. Ei ,hän ei välittänyt koska juuri tuona hetkenä jolloin Remus menetti ensimmäisen kerran täydellisen itsehillintänsä, maailmassa oli vain hän ja hänen oma rakas Siriuksensa.

                              ***************************************

James oli myös väkijoukossa Peterin kanssa ja tuijotti Siriusta ja Remusta suu auki.
”Ei näin voi käydä! Ei ei ei EIEI! Miten niin Sirius voi rakastaa Remusta? Nuo kaksi ovat minun… PARHAITA  kavereitani ja jos HE alkaisivat seurustella, miten kävisi minun ja Siriuksen ystävyyden?”, James ajatteli ja jo melkein itki.
”Eväthän he voi vain…Mitä? Ja sitä paitsi MINÄHÄN olen ihastunut Siriukseen! Ihastunut. Siriukseen.  Hetkinen… MITÄ minä äsken ajattelin?! Eenhän minä IHASTUNUT ole vaan… siis kun… Niin no… Okei ehkä hiukan ihastunut mutta ei siitä ole nyt kysymys, vaan siitä että jos Sirius ja Remus alkaisivat tehdä tuota yleisesti kaikkien edessä, miten minä VOISIN olla enää kunnolla heidän ystävänsä? Niin että kysyn vaan", James ajatteli vihaisena.

                                               ***************

A/N: Kommentteja!:)
« Viimeksi muokattu: 18.05.2015 04:56:48 kirjoittanut Kaapo »
We never really grow up, we only learn how to act in public.

Kamo

  • Ikuinen rohkelikko
  • *
  • Viestejä: 2
Hei, eikö tätä oo kommentoitu?! Verinen vääryys!

Mut nyt se korjataan  :)  Eli tämä oli jotain ihanaa. Pikku-Remus angstaa ja Sirre tulee piristämään <3 Tapahtuispa tollasta oikeasti. Peterilläkin oli bilefiilis ja James on kade <3 Sori surkeasta ja lyhyestä kommentista, mutta syytän sitä, että kommaan puhelimella bilsan tunnilla XD

~Kamo and thö hymiös
Minulle kerrottiin etten voisi tehdä sitä .

Siksi tein sen.