Kirjoittaja Aihe: Thor: Asgardin prinssi, S, Thor & Loki  (Luettu 3204 kertaa)

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 128
  • Kurlun murlun
Thor: Asgardin prinssi, S, Thor & Loki
« : 29.06.2012 19:41:12 »
Ficin nimi: Asgardin prinssi
Kirjoittaja: Ayu
Fandom: Thor
Paritus/Henkilöt: Thor & Loki
Genre: Draama (ja aavistuksen romance)
Ikäraja: S

A/N: Hehheh, esikoiseni tämän fandomin saralla. Olkaa sille kilttejä. :D Katsoin Thorin alkuviikosta ja jotenkin se tempaisi mukaansa varsinkin Lokin ansiosta. Joka tapauksessa inspiraatio otti syntyäkseen. Kiitoksen sananen eräälle kamulleni, jonka avulla sain pari tarkentavaa juttua mietittyä sekä muutaman hyvän mielipiteen. Tuo lopussa esiintyvä huilukohtaus olisi voitu leikata poiskin, mutta siinä se nyt somistaa satua. :D Lokin mahdollinen instrumentti on selkeästi huilu.

! Marvel omistaa hahmot ja miljöön


***


Satiinikangas hyväili kalpeaa ihoa. Sammalenvihreä takki säihkyi kilpaa tummien ripsien kehystämien silmien kanssa. Nuori mies sipaisi korpinmustia hiuksiaan sivuun ja tarkasteli kuvajaistaan vaiteliaana, lähes unenomaisesti. Peilistä heijastui Asgardin nuori prinssi, mutta Loki näki toisin. Hän näki edessään vain kuvottavan olennon, joka olisi pitänyt tappaa heti tilaisuuden koittaessa. Mies hymyili pienesti ja loi katseen palvelijaan vieressään.

"Kerro minulle: mitä näet?" Loki esitti kysymyksen ja kääntyi rauhallisesti palvelustyttöä kohti. Tämä näytti menevän hämilleen ja empi hetken ennen kuin vastasi:

"Ylhäisyys, näen Asgardin prinssin."

"Oletko varma näkemästäsi?"

Tyttöä selkeästi kummastutti tämäkin kysymys, ja tämä varoi katsomasta häntä silmiin.

"Kyllä, herrani."

"Oletko?" Loki virkkoi silmäillessään palvelijaansa läpitunkevasti.

"M-minä..." tyttö aloitti, mutta mies vaiensi tämän kätensä tiukalla eleellä.

"Poistu, ole hyvä."

Suuri tamminen ovi sulkeutui ja Loki jäi yksin huoneeseen. Pari smaragdisia silmiä kuvastui peilistä lähettäen kylmiä väreitä pitkin hänen selkäänsä. Etovampaa oliota tuskin löytyi siitä maailmasta.

Kuvajainen hymyili paljastaen hampaansa.

Loki nojautui lähelle peilin kiiltävää pintaa ja painoi otsansa vastakkain virnistävän hirviön kanssa.

"Kuvotus", hän kuiskasi. Olento tuskin ymmärsi hänen sanojaan; se kallisti hieman päätään kasvot viatonta ihmetystä huokuen. "Niin juuri. Sinä olet pelkkä mitättömyys", Loki henkäisi ja katsoi inhoten kuvajaistaan. Olento peilissä nyökkäsi hitaasti hymyillen surullisesti.

Ovenkoputus - pikemminkin ryskytys - hätkähdytti Lokin ja pakotti hänet irrottamaan katseensa peilistä heijastuvista kalpeista kasvoista.

"Veli, oletko siellä?"

Loki hymähti tutulle äänelle ja käänsi peilille selkänsä liittyäkseen illanviettoon läheistensä kanssa.

**

"Otaksuin sinun jo hyvä etten nukahtaneen!" Thor naurahti nuoremman veljensä nähdessään.

"Niinkö?"

"Jos emme riennä, saatamme vielä myöhästyä maljapuheista", Thor tuumasi ja otti muutaman rivakan askeleen kohti saleja samalla tuupaten veljeään hyväntahtoisesti samaan suuntaan. Loki huokaisi ääneti ja myöntyi kävelemään veljensä rinnalla, vaikka osa hänestä halaji sulkeutua oman huoneen turvaan, pois muiden katseilta.

**

Loki nojasi parvekkeen kaiteeseen ja katseli yötaivasta yllään. Lukemattomat tähdet kimmelsivät Asgårdin yllä siunaten sitä kauneudellaan.

"Täällä sinä oletkin", hän kuuli Thorin iloisen äänen takanaan.

"Täällä juuri", mustatukka vastasi hiljaa.

"Poistuit seurastamme kovin pian. Onko kaikki kunnossa?" vanhempi veli kysyi lähestyen nuorempaa. Loki puri hampaitaan yhteen hilliten tunteenpurkaustaan ja painoi päänsä vaiteliaana.

"En usko olevani tasokasta juhlaseuraa tänä yönä."

Thor oli ymmällään veljensä kylmäkiskoisuudesta, muttei tahtonut löytää oikeita sanoja puhuakseen asiasta tämän kanssa. Muutama päivä sitten Loki oli käynyt tavallistakin hiljaisemmaksi ja viettänyt enemmän aikaa itsekseen.

"Mikäli alakulosi lähde olen minä -"

"Et ole", Loki keskeytti ja kääntyi kasvotusten vaaleahiuksisen miehen kanssa. "Murheillani ei ole tekemistä kanssasi."

Thorin kulmat kurtistuivat hienoisesti ja hän laski kätensä veljensä hartialle.

"Loki", hän pyysi kärsivällisesti. Mustatukka nielaisi kuulostaen siltä kuin olisi hävennyt syvästi jotain. Sellainen ei ollut pikkuveljelle ominaista: tavallisesti tämä oli luonteeltaan perin herttainen ja täynnä hyvää tahtoa. Asioiden täytyi olla todella huonosti, jos niillä oli valta saada rauhallinen persoona noin levottomaksi.

"Sellaista asiaa, jota et voisi minulle kertoa, ei ole tässä maailmassa, veli hyvä", Thor virkkoi ja häkeltyi, sillä Lokin silmät kyyneltyivät äkisti. Tämä tarttui hänen kädestään ja vanhempi veli sai huomata, että nuoremman käsi oli kylmempi kuin jää.

"Minä en ole sinun veljesi. Sinäkin tiedät sen, eikö niin?"

Thor katsoi kättä omassaan ja näki Jotunheimin kansalle ominaisen sinihopeisen ihonvärin. Suru Lokin kasvoilla oli musertava - Thor ei ollut milloinkaan nähnyt vastaavaa. Rehellisyyden nimissä oli myönnettävä, että mies ei ollut osannut varautua tällaiseen keskusteluun, mutta se ei tarkoittanut, etteikö hänellä olisi ollut selkeää mielipidettä aihetta koskien.

Mikään ei muuttanut sitä tosiasiaa, että hän ja Loki olivat samaa huonetta. Heidän alkuperänsä ei kenties ollut yhtenevä, mutta kohtalo oli yhdistänyt heidät vankalla veljeyden siteellä.

Thor otti veljensä hyiset kädet omiensa suojaan tuoden niihin rohkaisevaa lämpöä.

"Mitä tahansa tapahtuisikaan, sinä tulet aina olemaan veli minulle."

"Minä olen hirviö", Loki sihisi ja käänsi katseensa kirkkaansinisistä silmistä. Thor puristi heidän käsiään yhteen aavistuksen tiukemmin ja sanoi:

"Siinä sinä erehdyt pahan kerran. Katso."

Loki näki, kuinka hänen kättensä väri palautui ennalleen, norsunluu korvasi kylmän metallin. Thorin kehon lämpö sai sen aikaan.

"Sinun paikkasi on Asgardissa. Olet isämme poika yhtä lailla nyt ja aina. Pysy rinnallani, veljeni, ja yhdessä me rakennamme tästä maailmasta hyvän paikan elää", Thor lausui. Vanhempi veli pyyhkäisi mustan hiussuortuvan hänen korvansa taakse ja laski suudelman hänen otsalleen.

Noiden viisaiden sanojen myötä Loki tunsi olonsa paremmaksi kuin aikoihin. Thor ei milloinkaan hylkäisi häntä tai kohtelisi eriarvoisena. Sellaista pyyteetöntä rakkautta ei saanut osakseen kuka tahansa.

"Sanasi ilahduttavat minua", mustatukka hymähti ääni hieman käheänä ja antoi kyyneleen pudota silmäkulmastaan.

"Anna huolen uurtaman otsasi silitä. Tämä ilta on täynnä riemua", Thor hymyili. Loki nyökkäsi rauhallisin mielin ja käänsi katseensa jälleen parvekkeelta avartuvaan yömaisemaan. Vaikka isoveli olikin onnistunut karkoittamaan aaveet hänen mielestään, Loki tunsi viihtyvänsä edelleen paremmin ilman väkijoukkoa ympärillään. Thor näytti ymmärtävän tämän.

"Saanen silti jäädä seuraasi toviksi?" vaaleahiuksinen mies kysäisi.

"Kaikin mokomin, mutta todellinen ilakointi ja hauskanpito tuskin seuraa minua", Loki naurahti. Thor huitaisi kädellään ilmaa ja totesi:

"Rauhallinen seurasi ilahduttaa minua enemmän kuin lauma meluisia ja humalaisia hölmöjä."

Tämä piti hetken tauon ja nauraa hörähti perään: "Vaikkakin olin aikeissa täyttää tuoppini uudelleen. Tuonko myös sinulle?"

"Kernaasti", Loki virnisti.

Palatessaan Thorilla oli mukanaan täysi tuoppi kaupungin parasta vehnäjuomaa sekä kultapikarillinen viiniä - toki isoveli tiesi, että heidän makunsa erosivat juomien suhteen.

"Asgardille", Loki sanoi kohottaessaan maljaansa.

"Asgardin prinsseille!" Thor julisti mahtipontisesti ja iski tuoppinsa vasten pikaria. Loki siemaisi juomaansa sivistyneesti ja naurahti itsekseen Thorin kumotessa lähes puolet omastaan alta aikayksikön.

"Se teki terää", tämä tuumasi ja hörppäsi toisen kulauksen. Lopulta jäljelle jäi vain pieni hörppy tuopin pohjalle.

"Minua vallan huolestuttaa nähdä arvoisa veljeni vajaan lasin kera", Loki kurtisti kulmiaan hyväntuulisesti.

"Tuo vasta on musiikkia korvilleni", Thor virnisti ja vaikeni äkkiä. "Siitä muistinkin..." tämä mumisi ja etsi viittansa alta puisen huilun. Mies ojensi sen toiselle, joka otti esineen vastaan yllättyneenä.

"Vuolit tämän itse?"

Thor vastasi kysymykseen lyhyellä nyökkäyksellä ja joi tuoppinsa tyhjäksi.

"Olin huomannut alakulosi ja toivoin tämän piristävän mieltäsi. Sinä soitat meistä taitavammin."

Loki oli lähes sanaton.

"Siinä sinä todella onnistuit", hän hymähti smaragdinvihreät silmät tuikkien. Loki laski pikarinsa kaiteelle ja puhalsi huiluun. Ääni toi mieleen heleästi laulavan linnun.

"Vaalin lahjaasi alati. Kiitos, veljeni."

"Älä turhaan lausu kiitoksia", Thor naurahti. "Pyydän, soita jotain."

Loki kohotti huilun huulilleen ja loi ilmaan pitkiä säveliä, jotka suorastaan kohosivat taivaalle ja loistivat kilpaa tähtien kanssa. Soitto oli lumoavaa kuunneltavaa. Thorin mieltä lämmitti nähdä veljensä niin onnellisena pitkästä aikaa.

Tämä oli saanut kokea paljon pienessä ajassa. Totuus omasta alkuperästä ei voinut olla kevyttä kuunneltavaa kenellekään, mutta oli selvää, ettei Thor antaisi sen vaikuttaa heidän väleihiinsä. Oli Loki sitten Jotunheimista tai ei, sen rakkaampaa veljeä hänellä ei voisi koskaan olla. Ei koskaan.





« Viimeksi muokattu: 13.11.2014 11:01:43 kirjoittanut Beyond »
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Kharon

  • coolein rotta
  • ***
  • Viestejä: 357
  • papa has dough
Vs: Thor: Asgårdin prinssi, k-7
« Vastaus #1 : 29.06.2012 21:07:16 »
Tästä tulee surkein kommentti viiteensataan vuoteen, mutta haluan kertoa että luin tämän ja pidin ihan hurjasti! :---) Kieli oli älyttömän kaunista ja repliikit jumalten suuhun sopivia. Erityisen nokkela oli tämä dialoginpätkä:

Lainaus
"Minua vallan huolestuttaa nähdä arvoisa veljeni vajaan lasin kera", Loki kurtisti kulmiaan hyväntuulisesti.

"Tuo vasta on musiikkia korvilleni", Thor virnisti ja vaikeni äkkiä.

Erittäin kaunis oli myös tuo huilu-idea, ja oon kyllä samaa mieltä että huilu olisi Lokin soitin... <3 Alun kohtauksesta on vielä sanottava, tuosta jossa Loki katselee itseään peilistä ja puhuttelee palvelustyttöä; se oli hyvin uskottava kohta ja Lokin yksinäisyyden ja inhon tunteita kuvasit riipaisevan hyvin. Onneksi on aina Thor viemässä mustat ajatukset huspois. Siis kaiken kaikkiaan tykkäsin ficistä hirveesti, kiitos kovasti lukunautinnosta!
“Viini on suloista, mutta suloisempaa on ihmisveri.”

Otuksia.

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 128
  • Kurlun murlun
Vs: Thor: Asgårdin prinssi, k-7
« Vastaus #2 : 01.07.2012 21:05:41 »
iitta: Kiitokset kauniit ensimmäisestä kommentista! Olen erittäin iloinen, jos tekstin asu ja repliikit miellyttivät. :D Niiden lisäksi on ihanaa, että joku toinenkin on samalla kannalla tämän huiluasian kanssa... Musikantti-Loki. ;D
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Muuttolintu

  • muuttis
  • ***
  • Viestejä: 97
    • tumblr
Vs: Thor: Asgårdin prinssi, k-7
« Vastaus #3 : 08.07.2012 15:16:04 »
Pidin tästä hurjasti! Voi että, olisitpa nähnyt minut kun löysin tämän. Olen tähän asti etsinyt Thor/Loki fikkejä fanfiction.netistä, mutta huonoin tuloksin. Siispä olikin hienoa että löysin tämän - varmaan olisi pitänyt heti ensimmäiseksi tulla tänne, mutta jostain syystä se ei tullut mieleenkään.

Olen aivan samaa mieltä kaikesta Iittan kanssa, enkä tiedä mitä siihen pitäisi vielä lisätä muuta kuin että hyvä ettet jättänyt tuota huilukohtausta pois. Se oli ihana ♥

Pakko vielä nostaa esiin lempi kohtani (vaikka kaikestahan mie pidin)...

Lainaus
Mikään ei muuttanut sitä tosiasiaa, että hän ja Loki olivat samaa huonetta. Heidän alkuperänsä ei kenties ollut yhtenevä, mutta kohtalo oli yhdistänyt heidät vankalla veljeyden siteellä.

Thor otti veljensä hyiset kädet omiensa suojaan tuoden niihin rohkaisevaa lämpöä.

"Mitä tahansa tapahtuisikaan, sinä tulet aina olemaan veli minulle."
Tämä, tämä, tämä <3 Sydäntälämmittävä kohta. Tämän takia pidän Thorista - kaikesta huolimatta hän on yleensä Lokin tukena.

Kiitos siitä että kirjoitit tämän! :)

b.a.t 1/3 +2 | tumblr

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 128
  • Kurlun murlun
Vs: Thor: Asgårdin prinssi, k-7
« Vastaus #4 : 09.07.2012 10:36:20 »
Muuttolintu: Olen törmännyt moneen Thor/Loki -ficciin ff.netissä, mutta valitettavasti joskus laatu on vähän niin ja näin... Joissain tapauksissa alku kuulostaa hyvältä, mutta sitten muutaman luvun jälkeen tapahtuu jotain eeppisen kummallista yms, ja siihen se innostus sitten jääkin. O:

Toisaalta nyt tästä eteenpäin (kiitos ainakin Avengersin) uskoisin, että fandomin ja parin suosio kasvanee edes jollain tasolla. :D Vaikka tämä tarina onkin sävyltään suhteellisen romanttinen, olen kuitenkin enemmän sitä mieltä, ettei sellainen yltäpäältä ruusunpunainen lempi oikein toimi veljesten välillä... Toisaalta nimenomaan se veljellinen rakkaus on se, mikä sai minut viehättymään "Thorkiin". Onpas selkeä selitys...

Ayu kiittää ihanasta palautteesta! :--)
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 128
  • Kurlun murlun
Vs: Thor: Asgårdin prinssi, k-7
« Vastaus #5 : 25.09.2012 11:12:31 »
Jekaterina: Pitkästä aikaa joku muisti tämänkin tarinan! Ja miten pitkä kommentti... Olen otettu. :)

Totta tosiaan, tekstityyli lienee tässä aika mahtipontista. Tavallisesti oma tyylini ei siirry näin eeppiselle linjalle, mutta tähän päätin kokeilla jotain uutta - sen lisäksi tämänkaltainen jumalien keskeinen angstidraama käy sellaiseen varsin mainiosti. :D

Se on kiinnostavaa, miten moni tuntuu pitävän tuosta huilujutusta... Tosiaan epäilin sitä kauan, mutta nähtävästi se on otettu avosylein vastaan. Hehheh... :D

Ja tuo Thor... Kyllähän mies on kuninkaallisena hahmona toki jonkinlaiset käytöstavat omaava, mutta Lokiin verrattuna kyllä se välissä on vähän karkea. xD Jotenkin sellainen luolamiesmäinen (olipas nerokas arvio).

Vielä kiitokset kommentista!
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

jossujb

  • Q
  • ***
  • Viestejä: 4 083
  • Peace & Love
Vs: Thor: Asgårdin prinssi, k-7
« Vastaus #6 : 05.10.2012 13:24:55 »
Vähänkö oli suloinen tarina <3 Vitsit, menin ihan kukkoon nyt tästä... minä tykkään kyllä aivan hirmuisesti näistä tarinoista jossa Lokin on pakko jotenkin käsitellä oikeaa perimäänsä ja Thor on auttamassa pääsemään itseinhosta yli. Jotenkin sitä välillä toivoo että Thor olisi ollutkin siellä kun Loki koki itsensä petetyksi, sillä Thror olisi varmasti osannut kääntää asiat parhain päin. Thorilla sitä anteeksiantoa ja rakkautta riittää itseinhossakin kylpeville veljille <3

Tietysti Lokin tunteita ymmärtää, onhan se nyt hirveää tietää että koko elämän ajan kaikkein äheisimmät ihmiset ovat valehdelleet perustavanlaatuisesti asioista joista olisi kannattanut jotenkin aikaisemmin ja paremmin kertoa. Ja tuo itsensä peilistä tarkastalu on kaiketi itse kullekin tuttua, kun kuva ei vastaa sitä mitä haluaisi olla ja inhottaa... ja kaikki muut kuitenkin näkee ihan muuta mitä itse.

Mä vaan ihkuttelen Thria täällä, koska Thror on symppis, Thor on ihana ukkosenjumala tui <3 Thorin näkee usein kirjoitettavan ihan tollona, mutta oikeasti hän on fiksu ja lutuinen, mitä nyt usein menee tunteella eteenpäin, mutta sen siitä saa kun kun on niin iso sydän.

Huilut on ihania, komppaan. Jostain systä tuli mieleen Legend of Zelda, älä kysy, en tiedä  :D

Ja kerrontatapa on tietysti aivan loistava. Missä tahansa muussa yhteydessä vähän ehkä ylihuolellinen ja hienosteleva puhetapa tuntuisi kornilta mutta ah... jumaliin liittyvät tekstit <3 Erityisesti jos ne käsittelevät prinsseja ja muuta hovia, kerrankin on oikeasti oikein syy ylikäyttää supernättiä puheenpartta ja vanhahtavuakin sanoja. Kernaasti <3 Awww.

Niin, ei minulla kai ole mitään sen fiksumpaa sanottavaa kuin että ihana <3, kiitos.

T: jjb
Here comes the sun and I say
It's all right

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 128
  • Kurlun murlun
Vs: Thor: Asgårdin prinssi, k-7
« Vastaus #7 : 12.10.2012 12:28:10 »
jossujb: Kääksistä, täällähän oli tullut pitkä ja analysoiva kommentti (ja oikein valvojaportaalta, wow). :D

Niinpä niin: Lokin perimmäinen ongelma on, ettei kukaan ole koskaan rakastanut - lukuun ottamatta tietysti perheenjäseniä. Se on jotenkin niin sydäntäsärkevää, ettei sitä voi kuin ihkuttaa päättömän fanitytön lailla. :P Hurt/comfort on mielestäni universumin suloisimpia genrejä, ja varsinkin kun paritus on tällainen niin siinä sitä taas ollaan...

Joo, Loki on tuituitui. <3

Thorista: kuten tuossa Jekaterinalle kirjoitin, niin kuninkaallinen on kuitenkin aina kuninkaallinen. :D Ei kai Thoria aivan pöntöksi voi tuomita, mutta ehkä hahmosta voisi paikoin sanoa, että se omaa vähän sellaisia hemmotellun kakaran piirteitä. Tokihan hän on perheensä esikoinen sekä kruununperijä, joten... Tekisi melkein mieli kirjoittaa jokin tarina, missä Thorin huonot ominaisuudet pääsisivät kunnolla estradille. :D Toisaalta tyyppi on niin symppis ja hyväsydäminen, joten ehkä jätän aiheen takavasemmalle. 8)

Legend of Zelda..? :D Jaa-a, kieltämättä, kieltämättä, nyt kun aloin ajatella asiaa. xD

Tuo kernaasti oli niin eeppinen sanavalinta, että se oli vain pakko ottaa mukaan, ja toki se tällaiseen tekstiin sitten sopiikin ihan mukavasti. :P

Ayu kiittää ja kumartaa!
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Tomsessed

  • #58
  • ***
  • Viestejä: 601
Vs: Thor: Asgardin prinssi, k-7, Thor & Loki
« Vastaus #8 : 22.07.2014 15:44:59 »
Mun on aikoja sitte pitäny kommentoida, mut vasta nyt sain aikaiseksi. Mun pitäis kyllä hävetä.

Tää on ihana ja jotenki niin... koskettava. Se, et saa nähdä kostettavamman ja herkemmän puolen veljeksistä jotka pitää yhtä eikä niistä vihamiehistä jotka tappelee koko ajan. Täydellistä! :3

Virheitä en löytänyt, enkä niitä osannut kyllä odottaakaan. Kiitos tästä söpöstelevästä tekstinpätkästä!

Bannu Ingridiltä ♥

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 128
  • Kurlun murlun
Vs: Thor: Asgardin prinssi, k-7, Thor & Loki
« Vastaus #9 : 29.07.2014 21:23:02 »
Tomsessed: Kiitos kaunis kommentista! Tuli mieleen tuosta veljesten keskinäisestä suhteesta se, miten monipuolisia Thor ja Loki oikeastaan ovatkin. Se on rikkaus se. :D

Näiden hahmojen kohdalla toimii sekä tällainen herkempi dialogi kuin myös sellainen veljesmäinen kinastelu, mistä saatiin hyvää kuvaa Thor Dark Worldissa. Eli tarkastelukulmaa ja menossa olevaa tilannetta mielessä pitäen pystyy luomaan hahmoille monenlaisia ominaisuuksia ilman, että koko höskä kääntyy OOC:ksi. ;D

- Ayu
"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."

Angelina

  • back to my roots
  • ***
  • Viestejä: 6 499
Vs: Thor: Asgardin prinssi, k-7, Thor & Loki
« Vastaus #10 : 31.07.2014 22:09:46 »
Oi voi, olipas tää lutuinen! ^^ Pitäs ehdottomasti lueskellä enemmänkin tän fandomin ficcejä, koska kyllähän tästä saa aikaan vaikka mitä. Thor ja Loki ovat molemmat mielestäni todella hyviä hahmoja, enkä sitten millään osaa päättää että kummasta tykkään enemmän!

Mä jotenkin niin tykkäsin tässä siitä, että Thor oli niin ihanan isovelimäinen plus sitten tietysti siitä, että Loki antoi sen olla. Vähän pelkäsin koko ajan että Loki käskee sen painua hemmettiin, mutta onneksi niin ei käynyt :D Muutenkin pidin molemmista hahmoista, kummankaan kohdalla ei tullut mitenkään OOC fiilistä, vaan pikemminkin molemmat käyttäytyivät hyvinkin uskottavasti.

Oon myös muiden kommentoijien kanssa samaa mieltä siitä, että toi tekstityyli sopi tähän ihan loistavasti. Helposti siitä saisi töksähtelevän ja hölmön kuulosta, mutta tähän se sopi kyllä kuin nenä päähän.

Kiitos lukukokemuksesta :>


or perhaps in slytherin,
you'll make your real friends


bannu © Inkku

Maissinaksu

  • Trubaduuri
  • ***
  • Viestejä: 3 128
  • Kurlun murlun
Vs: Thor: Asgardin prinssi, k-7, Thor & Loki
« Vastaus #11 : 06.08.2014 22:16:46 »
Angelina: Kiitoksia kiitoksia! :--)

Itselläni on myös joskus vähän vaikeuksia miettiä, kumpi hahmoista on ihanampi, mutta ehkä olen kuitenkin toistaiseksi kallistunut Lokin suuntaan. Tai en oikein tiedä... Molempi parempi. <3

Vaikkakin Thor on fandomina mahdottoman kätevä: melkein mikä tahansa toimii, vaikka normaalista kaavasta poikettaisiinkin. Esimerkiksi Lokin kohdalla on juuri se, että onko kyseessä ilkeämielinen häikäilemätön keppostelija vaiko hiljainen, henkisesti vähän tasapainoton mutta herttainen henkilö, joka palvoo salaa isoveljeään. :D Pikku raasu.

- Ayu

"Harakka."
"Oi kyllä! Krää krää."