Kirjoittaja Aihe: Tytön kaltainen [K-11, slash]  (Luettu 5594 kertaa)

KAISA.

  • ***
  • Viestejä: 258
Tytön kaltainen [K-11, slash]
« : 22.11.2007 17:16:14 »
Nimi: Tytön kaltainen
Kirjoittaja: KAISA.
Genre: Slash... Öööh. Ei kai muita. Fluffy? (oneshot.)
Paritukset: Ei nyt niin periaatteessa mitään.
Ikäraja: K-11
A/N: Olihan siis tämä jo vanhassa Finissä, mutta laitanpas tännekin, koska itse pidän tästä. Saatte sitten tekin luella uusiksi tai jotain sellaista, tai ihan kokonaan alusta. Hih.

Tämähän lähti siitä, kun veljeni oli menossa kaupungille tyttönä, en nyt sitten tiedä toteutuiko koko juttu, mutta... Eihän sillä väliä ole.

Muuntelin tätä hieman, laitoin mitä mieltä Konsta oli siitä yhdestä jutusta ja kaikkea tämöstä... Mukavaa, eikö? Niin ja pientä alaikäisiin sekaantumista toinen 16 ja toinen n. 20. Hyvin pientä siis.

* * * * *


   -Pidä nyt se pääs paikoillas, Marjon terävä ääni käskee mua. Se ottaa mun leuastani kiinni ja puristaa sitä väkivaltasesti.

- Näyttääpäs Konsta kauniilta tänään, Eetu kimittää mun edessäni ja seisoskelee mitä kummemmissa asennoissa. Mä näytän sille kieltä. Ja meinaan kysyä jotain sen asennoista mutta se ymmärtää sen kysymymättäkin.

- Koita vittu ite seisoa näillä, se ärähtää normaalilla äänellään ja osottaa jaloissaan olevia punasia korkokenkiä. Marjo levittää jotain mun naamalleni. Jotain joka on ällöttävän tuntusta.

- Eetu, Niilo lepertelee. - Sulla on hyvin puristeltavat rinnat, tules tänne. Säkin saat sitten puristella mun tissejäni, jos nyt vaan herraa haluttaa.

Nikolla ja Eetulla on hameet jotka ylittää just ja just kusirajan ja paidat joissa ei pysty hengittämään. Mäkin joudun änkeytymään semmoseen, mutta, jos on rahaa tiedossa niin mikä ettei. Onhan meillä sitten vielä meikit nassuissa ja rintaliivit rintakehällä, sukkia täytteenä.

-Mä laitan nyt ripsarii, pidä silmäs auki, Marjo varottaa mua käskevällä äänellä ja tunkee jotain harjaa mun silmääni. Mä haluan katsella kuinka Niilo ja Eetu puristelee toistensa tissejä. - Lopeta toi räpsytys. Vittu Konsta. Mä en aio meikata sua enää koskaan tän jälkeen.
Onneks sen ei tarvi. Mä en aatellut enää ikinä meikata tän jälkeen.

   
   Me seisotaan rivissä, pakkelit naamassa, sukat rintoina, minihameet lantiolla, pölykasa päässä ja hengityksen tukkiva paita päällä. Mä, Eetu ja Niilo.

- Eli, te meette kaupungille. Kierelette ja kaartalette siellä, kikatatte lujaa ja herätätätte muutenkin huomiota. Marjaana tulee teen mukaan, se saa tarkistaa, että te ette mene mihinkään nurkan taakse ja pimitä niitä kakskymppisiä mitkä te tästä ansaitsette, Matias kertoo. Kyllä me säännöt tiedettiin. Se astelee meidän edessä niin kun joku armeijan komentaja.

- Sir yes sir, Eetu huutaa sotilaallisesti ja ottaa asennon. Sen korkokengät kopisee vasten meidän kämpän puulattiaa.

- Mitä vittua te siinä sitten enää olette? Taakse poistu! Matias huutaa. Ilmeisesti se tunsi suurta halua jatkaa Eetun sotilaallisia sanoja.


   

Meidän kengät kopisee kaupungin kuumalla asvaltilla.
- Miten vitussa te pystytte kävelemään näillä? Eetu puuskahta tytölle joka kävelee sen vieressä. Eetu kompuroi. Marjaana kattoo sitä huvittunu ilme naamallaan.
- Ei me niitä mukavuuden takia käytetä, se totee virnuillen.
- Mun mielestä nää on kyllä ihan mukavat, mä toteen. Niilo naurahtaa ja niin Eetukin.
- Joukossamme on transu, Eetu sanoo mukamas kuiskaten Niilolle.
- Sellanen transseksuaali, Niilo täydentää.




Me istutaan vihreellä penkillä keskellä kaupunkia.
- Mulla on jano, Marjaana totee. Eetu kattelee ympärilleen, sen katse naulittuu ja se hymyilee kierosti.

-  Onks teillä siiderii? Eetu kimittää jollekin jätkäporukalle. Mä en tiedä miks se kimittää, mutta kyllä se silti kuulostaa vähän tytöltä ja näyttää helvetisti tytöltä.
- Onks teillä pilluu? ne huutaa takasin. Selvästi pienessä maistissa koko porukka

- Jos aivan totta puhutaan niin ei! Niilo huutaa niille ihan tavallisella äänellä. Jätkät tais pitää meitä seksikkäinä koska niiden ilmeet menee ihan kummallisiks. Ympärillä olevat ihmisetki rupee kattomaa meitä vähän pitkin nenänvartta. Mä heiluttelen niille hymyillen.

- Mulla on! Marjaana huutaa mottasten samalla Niiloa. - Hemmetin idiootti. Nyt ihmiset luulee mun olevan joku transu, se supisee.




   Meidän luo pöllähtää jostain tyhjästä viis jätkää. Kaikilla paitsi yhdellä on tupakat käsissään.

- Ei olis tytöillä mitään epäturhaa tekemistä tänä iltana? Olis tiedossa kiva ilta jos tulee myöntävä vastaus, aurinkolasipäinen jätkä sanoo flirttailevasti. Sen katse kiertää meissä kaikissa mutta pysähtyy Marjaanaan.

-Meillähän on aina vaan epäturhaa tekemistä, Eetu vastaa, se heilauttaa kättään yhden jätkän suuntaan. Niilo virnistelee mulle typerän näkösenä. Mä tunnen jonkun katselevan mua. Sen katse vaan jotenkin häirittee.

Mä käännän katseeni jätkään joka seisoo aurinkolasipäisen jätkän vieressä. Se kattoo mua varpaista silmiin, pysähtyen mun silmiini. Se hymyilee mulle jollakin kierolla tavalla sulosesti. Mä hymyilen sille takasin. Jätkällä on päässään lippis ja sen alta pilkistelee mustat hiukset. Näytänkö mä niin likalta, että joku jätkä on jo iskeny silmänsä muhun? Voi hyvä Luoja sentään. Se nostaa kulmakarvojaan merkitsevästi ja nuolasee nopeesti huuliaan. Miks mä tiedän mitä toi tarkoittaa?

   Mä en tiedä mikä vittu mulle tuli, mutta mä annan sen jätkän johdattaa mut kulman taakse, se pitää mun kädestäni kiinni. Mun korkokengät kopisee ärsyttävästi, mä haluaisin heittää ne pois. Me pysähdytään. Sen kädet nousee mun lantiolleni ja se työntää mus vasten seinää. Sen huulet on melkein mun huulillani, sen hengitys kutittaa. Se aikoo suudella mua. Mä saan elämäni ensimmäisen suudelmani pojalta, sillon kun mä esitin tyttöä. Melko ikimuistosta.

Jätkä painaa huulensa mun huulilleni, se maistuu tupakalta ja sen huulet on pehmeet. Mä huomaan nauttivani siitä suudelmasta. Mä nautin toisen pojan kanssa suutelemisesta.

- Mikä sun nimes on? mä kysyn suudelmien välissä. Mä melkein kysyn sen normaalisti, mutta mä huomasin virheeni ennen suurta mokausta. Mä suomeksi sanottuna vaan haluan tuntea sen jätkänä huulet omillani.

- Henri, se vastaa hengähtäen. Henrin huulet tipahtaa mun kaulalle, se purasee mua. Sen sormet luikahtaaa mun paitani alle, se silittää mun mahaani. - Entä sun?
- Joanna, mä vastaan nopeesti. Mä olin ala-asteella ihastunu yhteen Joannaan, nätti tyttö. Siksi se
nimi.

Henrin kädet sivelee mun kylkiäni. Se palaa takasin suutelemaan mua, sen kieli kiemurtelee mun suussani. Se on ehkä kakskymppinen, neljä vuotta mua vanhempi, ja jos aivan totta puhutaan niin ihan helvetin hyvän näkönen.

Henrin kädet käy lähellä mun sukilla täytettyjä rintojani mutta palaa kuitenkin takasin vyötärölle. Sen kosketukset tuntuu mahtavilta. Ne pistelee, polttaa ja jättää jälkensä kylmyyttä. Ja se jos joku tuntuu mahtavalta.

Sen kädet nousee mun rintoihini.

Henri seisoo vähän aikaa tyhmänä mun toinen rintani kädessään. Sen lävistetty kulma on ylhäällä ja se kattelee sukkaa ja mua.

- Mitä vittua? se kivahtaa lopulta. - Ootko sä rinnaton vai jätkä? Se kattoo epäilevästi mun haarojani.
- Jälkimmäinen, mä vastaan hiljaa rukoillen samalla suurempaa voimaa siitä, että toi ei hakkaa mua. Henri paiskasee sukan mun naamaani ja heti sen jälkeen lyö mua. Suoraan päin näköä.
- Sairas, se sanoo ja sylkee mun jalkojeni juureen, melkein osuu kenkiin mutta aivan sama mulle, ei ole mun kenkäni. Henri juoksee pois.

Ja sen lähdettyä pois mä uskallan päästää yksinäisen kyyneleen ulos silmäkulmastani. Mä tuhahdan itkusena repien samalla tummanruskeeta peruukkia pois päästäni.

Mä menin jonkun helvetin nurkan taakse suutelemaan jätkän kanssa, jonka kanssa mä vaan vaihdoin vaan pari katsetta. Se luuli mua tytöks ja paljastukin, että mä olinkin poika. Mä menetin ensisuudelmani jätkälle. Mä en edes tienny pitäväni pojista.

Mä revin kenkiä pois jaloistani. Ja miks se edes löi? Lyönti oli aivan turha ja sitä paitsi se sattu. Sattu sitten niin vitusti. Oikeestaan kaikki sattu. Se, että Henri löi ja se, että mä menetin ensisuudelmani vasta 16- vuotiaana toiselle jätkälle.

 Oikeestaan kun miettii niin kyllä varmaan mäkin olisin lyöny, jos mä olisin suudellu jotain likkaa ja
se paljastuis jätkäs ja mä olisin nauttinu sen kanssa suutelemisesta. Mä olisin todellakin lyöny.

Kun mä nostan katseeni maasta niin nään Henrin. Ei kai se nyt vaan tullu nylkemään mua elävältä? Mähän se annoin sille homoeroottisen session.

- Mikä sun oikee nimes on? se kysyy multa. Se hakkaa mut elävältä ja jättää sitten mun viereeni lapun, jossa lukee Konsta, jotta sitten mun löytäjä edes vähän tietää jotain.

- Konsta, mä vastaan pelokkaasti ja lasken katseeni mun vieressä makaaviin kenkiin.
- Kuules Konsta, se sanoo ja painaa huulensa mun huulilleni.

Sen kädet eksyy mun hiusteni joukkoon. Äsken se suuteli mua rajusti ja halus varmaan tehdä kaikkea, mutta nyt se on hellä. Mä haluan laskea tän ekaks suudelmakseni, tää suudelma tuntuu niin kivalta. Sen käsi menee mun paitani sisälle ja se repii rintaliivejä pois. Rintaliivit ja sukat lentää maahan. Mä kiedon käteni sen lantiolle ja mä tunnen kuinka se hymyilee mun huuliani vasten.




   Mä makaan sängyssä. En omassani. Mä makaan Henrin sängyssä.
- Kerros nyt helvetti miks sä olit tytöks pukeutunu, se sanoo naurahtaen ja silittää mun hiuksiani.
- Sain kakskymppiä siitä jos hihhuloin kaupungilla tyttöjen vaattet päällä ja sellasta, mä selitän sen paljasta rintakehää vasten. Mä jotenkin ajauduin sen jätkän kanssa sänkyynkin. Ja mä en tiedä miten ja miks vitussa.

- Sussa on enemmän munaa jätkänä, se totee nyökytellen. Mun kännykkäni ilmottaa samalla hetkellä saapuneesta viestistä. Mä kompuroin sängyn laidalle ja kaivan kännykkää lattialla oleskelevasta hameesta. Viesti on Eetulta. "Mihin vittuun sä nyt oikeen piilouduit?" Mä kuulen Henrin naurahtavan ja tunnen sen hengityksen niskassani.

- Sanos, että tää paikka ei oo sellasta nähnykkää.

* * * * *
« Viimeksi muokattu: 10.05.2015 15:36:42 kirjoittanut Pyry »
Love you, bastard.

muska

  • ***
  • Viestejä: 92
Re: Tytön kaltainen [PG-13, slash]
« Vastaus #1 : 22.11.2007 18:02:44 »
Luin ja päätin sitten kommentoida.
Ihan ensimmäiseksi silmääni osui, kuinka ollakaan, ensimmäinen lause.
Lainaus
-Pidä nyt se pääs paikoillas, Marjo terävä ääni käskee mua...
Marjon? Häiritsee aika lailla lukemista jos koko tarinan ensimmäisessä lauseessa on virhe.

Juoni souti mukavasti eteenpäin eikä kerronta töksähdellyt. Plussaa siitä. Miinusta taas sitten siitä, että minun mielestäni kaikki tapahtui aivan liian nopeasti. Ensin muutama katse, sitten suudelma, lyönti, suudelma ja sänkyyn. Ajan jaksotusta en oikein hahmottanut tästä osasta, mutta vaikutti siltä, että ensimmäiset neljä tapahtumaa (jotka kuvasin aikaisemmin) olisivat tapahtuneet kahdenkymmen minuutin aikana. Tiedä sitten kuinka kauan aikaa tuossa oikeasti meni.

Olisi mukava lukea lisää, sillä kyllä tämän luettuaan haluaa kuulla miten juttu etenee vai eteneekö ollenkaan.

Dizzy

  • ***
  • Viestejä: 31
Re: Tytön kaltainen [PG-13, slash]
« Vastaus #2 : 23.11.2007 20:50:28 »
Voi hitsi... Tykkäsin tästä, tätä lukis mielellään lisää.. :)
Enpä nyt osaa oikein muuta sanoa... :D
Ava by Amnesiac

Dannie

  • ***
  • Viestejä: 53
Vs: Tytön kaltainen [PG-13, slash]
« Vastaus #3 : 22.08.2009 02:40:22 »
Awwwww. Tää oli jotenki suloinen, ainakin tuo loppu :'3 idea oli aika hauska :D ja ööö tykkäsin todella ♥ kiitos

Snouk

  • ***
  • Viestejä: 1 998
Vs: Tytön kaltainen [K-13, slash]
« Vastaus #4 : 05.07.2011 23:35:33 »
Kommentoin tuota - apua en enää muista edes sen nimeä - erästä fikkiäsi kuitenkin, mutta todellisuudessa luin tämän ensin. Meinasin livistää palautteenannosta, mutta omatunto pakotti palaamaan tähän. ;D

Pidän tyylistäsi ja jaksan ihmetellä, miten en ole törmännyt teksteihisi aiemmin. Täytyy mennä metsästämään fikkitopaasi, mikäli sellaisen mahdat omistaa. Nämä kaksi ainakin ovat nimittäin olleet tavattoman söpöjä ja slash on tietenkin elämän suola. Ihanaa, että nämä ovat silti niin erilaisia, joskus teinipoikafikit tuntuvat olevan todella samanlaisia kirjoittajalla keskenään.

Vaikka en yleisesti erotelekaan suuresti miehiä ja naisia, niin jotenkin vastakkaiseen sukupuoleen mukautuminen on mielestäni kiehtovaa. Etenkin naisiksi pukeutuvat miehet kiinnostavat, ehkä juuri siksi, että aihe on henk. koht. niin kaukainen.

Tämä fikki "kertoi transvetismista" ihanan realistisesti, kun syy naiseksi pukeutumiseen oli nimen omaan vedonlyönti. Kolmen teinin transun keskenään hengaaminen ei ole ehkä kovin todennäköistä näillä leveysasteilla. Mukava plussa tuli Konstan heräävästä viehtymyksestä miehiin. Tämä olisi voinut olla hieman parempikin, jos Konsta olisi vielä enemmän viihtynyt naisten vaatteissa kuin että piti korkokenkiä mukavina.

Yllätyin siitä, että Henri tulikin takaisin, mikä oli todella söpöä ja ennen kaikkea kohteliasta. Ymmärrän hyvin, että tuollaisesta säikähtää, eikä turpaan vetäminen mikään kauhean yllättävä reaktio tässä yhteiskunnassa mieheltä olekaan. Vaikka kyse onkin fiktiosta niin olen ylpeä siitä, että Henri tuli katsomaan, miten kävi.

Kun Henri sitten palasikin, ei tullut ihan puskan takaa, että pojat päätyivät sänkyyn. Siinä ei sinänsä mitään vikaa, ihan kiva juttu oikeastaan, mutta olisin kaivannut stooria Konstan kavereista, lähinnä tähän miesseikkailuun liittyen. Haluaisin tietää heidän reaktiot, kun saavat tietää. Toisaalta tämä loppui ihan kivasti, mutta jäi häiritsemään, plus, että miten heidän ilta sitten päättyikään. :p

Kaiken kaikkiaan pidin tästä ja toivottavasti saat tästä kommentista kiinni. Kävin stalkkaamassa, että olet kuitenkin ollut lähiaikoina sisäänkirjautuneena Finissä, joten ehkäpä näet tämän. Kiitoksia!
"Whenever I'm sad, I just stop being sad and be awesome instead!"
-Barney Stinson

Soni

  • ***
  • Viestejä: 122
Vs: Tytön kaltainen [K-13, slash]
« Vastaus #5 : 26.07.2011 19:26:27 »
Olen lukenut tämän joskus aikasemminkin, ei silloin jäänyt ehkä aivan samanlailla mielleen mutta nyt jäi kyllä huomattavasti parempi maku suuhun että parantelu onnistunut ja pidin aivan älyttömästi. Ei ollut turhia lässytyksiä vaan sujuvaa etenemistä eikä kärsitty kesken tekstin mistään identiteetti angsteista.
Eikä mielestäni mennyt yhtään turhan nopeasti, tuollainen eteneminen nyt on vaan on tätä päivää. Minäkin lukisin mielelläni lukisin kyllä lisääkin jos ikinä innostut tätä paria enemmän avaamaan.

Toivottavasti tästä kommentista sai nyt jotain irtikin  :)
Minun aasini eivät vaivaudu käyttämään siltoja, ne lentävät.

Kaiu

  • ***
  • Viestejä: 6
Vs: Tytön kaltainen [K-13, slash]
« Vastaus #6 : 02.08.2011 22:41:48 »
Thii, tämä on suloinen pikku tarina~ :3 Koska se on vain tarina, jonka ei oletettavasti ole tarkoituskaan olla realistinen, niin en tosissani nillitä realistisuudesta, vaikka henk koht minua häiritsikin se, että Konsta meni sänkyyn tyypin kanssa, joka löi sitä ja sylki sitä päin ihan siksi, että itse olisin suuttunut tuosta aika lailla, ihan sama mistä se johtui. Mut ehkä Konstalla on vaan eri logiikka kun mulla x) Mutta tykkään hirveästi tästä. On aina mukava lukea hyvin kirjoitettuja tekstejä, ja ensimmäisessä persoonassa kirjoitettu teksti on oikein hauskaa luettavaa.

NeitiMusta

  • ***
  • Viestejä: 977
  • Hakunamatata
Vs: Tytön kaltainen [K-13, slash]
« Vastaus #7 : 07.08.2011 17:37:17 »
Täähän oli hyvä. :D

Ensin vähän hämmästelin tota otsikkoa, ja mietin, että millanenkohan tää on. :) Noh, lopulta mun uteliaisuus otti vallan ja mä luin tän. Tykkäsin tän ideasta tosi paljon, ja jotenkin toi noiden poikien ajatus oli ihan hauska. :D En ehkä ite lähtis tollasta tekeen, jos oisin jätkä.. Paitsi jos siit maksettais vähän enemmän ku 20€. Sitten totta kai. :D

Jotenkin toi Konstan 'korkkarit on mukavat' oli jotenkin äärettömän söpöä. :D Ihanaa. :D Mä siis tykkäsin tästä äärettömän paljon, mutta ehkä toi loppu vähän häiritsi. Tai siis ensin Henri vaikuttaa homofobiselta tai vähintäänkin homojen vastaiselta, ja sitten yhtäkkiä ne meneekin sänkyyn. Siks tää ois ehkä voinut olla vähän pidempi, että niiden "suhteelle" ois tullu edes joku pohja.. Tai siis jos joku tekis mulle, niin viimenen asia mitä mä tekisin, ois se, että mä menisin sen kans sänkyyn. Turpaan mä oisin sitä vetäny.. :D

NeitiMusta. :)
Kliseiden vannoutunut liittolainen! ♥

KAISA.

  • ***
  • Viestejä: 258
Vs: Tytön kaltainen [K-13, slash]
« Vastaus #8 : 12.09.2011 13:26:52 »
Kiitos Snouk, että kahden vuoden jälkeen olet nostanut tämän taas ihmisten luettavaksi ; ) Ja tosiaan välillä käyn täällä katselemassa, että löytääkö kukaan enää mun tekstejä täältä - tai vaivauutuko edes kommentoimaan ja nyt tyytyväisenä voin myhäillä taas hetken, että edes jotain ollaan lueskeltu ja jopa tykätty!: )

Kiitos kovasti teille palautteesta!

Ja voisin ehkä mennä väkertämään nyt sellaisen fikitopan, jos osaan : D Kiva vähän itsekin muistella, että mitä on neljä - viisi vuotta sitten tullut kirjotettua.
Love you, bastard.

Hiljainen Talvi

  • Eskapisti
  • ***
  • Viestejä: 1 110
  • Ava by: R0land
Vs: Tytön kaltainen [K-13, slash]
« Vastaus #9 : 16.10.2013 16:38:37 »
Minä en ollenkaan tiedä ptäisikö tämän naurattaa, vai ei.

Minua tämä huvitti suuresti, enkä osaa sanoa oikein miksi. Ehkä kyse on yksittäisistä asioista. Varsinkin loppu oli erittäin hauska.

Tämä oli kuitenkin kokonaisuutena erittäin ihana, minusta oli mukava lukea tätä sillä, tämä oli oikea hyvänmielen teksti. Pidin kovasti hahmoista, vaikka minua häiritsi kuinka helposti Konsta antoi lyömisen anteeksi. Hieman olisin myös hidastanut tahtia...

Kuitenkin kokonaisuutena ja tarinana tämä oli viihdyttävä, ja mielelläni luin.
Kiittäen
Lady Mielenmaltti
"Caught in all, the stars are hiding,
That's when something wild calls you home, home,

If you face the fear that keeps you frozen
Chase the sky into the ocean
That's when something wild calls you home, home"

                  - Lindsey Stirling

Ruudolf

  • Vieras
Vs: Tytön kaltainen [K-13, slash]
« Vastaus #10 : 17.10.2013 18:41:44 »
Aivan mahtavaa settiä! Sinulla on ihana kerrontatyyli ja hahmot olivat varsin viehättäviä. Tosin tarina tuntui etenevän hiukka liian nopeasti, jonkinlaista kuvailua olisi voinut olla lisää mutta eipä se nyt niin kamalasti haittaa. Ja sitten se että Konsta antoi lyönnin anteeksi oli aika omituinen juttu, sen taisi joku ottaa myös aikaisemmissa kommenteissa esille. Mutta kovasti pidin muuten ja sanon että toivon sinulta lisää tällaisia humoristisia tarinoita, kenties voisit jatkaa Henrin ja Konstan kanssa jatkossa? :D

- Rudi

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Vs: Tytön kaltainen [K-13, slash]
« Vastaus #11 : 23.10.2014 22:35:03 »
Nawwwwww <3<3 Ihanaihana, voi että kun haluisisn joskus nähdä tuollaista porukkaa :D  tää oli mukavan kevyt ja huumoripitoinen, kuvailuakin oli tarpeeksi :) tapahtumat eteni kyllä aika nopsaan mut ei haitannut, se vaan imi sisälle tarinaan.

Mä odotin ihan kauhulla Henrin reaktiota ja voi että kyllä suututti. Ihanaa että se tuli takaisin :) oih ja eetun viesti+Henrin vastaus ;D

Kiitos :)

-ways
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Hilla

  • ***
  • Viestejä: 840
Vs: Tytön kaltainen [K-13, slash]
« Vastaus #12 : 25.10.2014 21:10:56 »
Tämä iski ja lujaa! Kumpikaan ei mitä ilmeisimmin tiennyt viehättyvänsä omasta sukupuolestaan, mutta hui vain, rohkeasti antoivat mennä ja lujaa, kun niin tykkäsivät! Hurmaavaa hetkessä elämistä, omien halujen kuuntelua ja ennakkoluulottomuutta.  :-*

DulzGraham

  • dar(l)ing
  • ***
  • Viestejä: 1 419
  • Magnificent Bastard
Vs: Tytön kaltainen [K-13, slash]
« Vastaus #13 : 05.11.2014 14:40:11 »
uuuh, muhun jotenkin iskee se, miten toinen ei tiedä toisen sukupuolesta ja toinenkin on alkuun vähän epävarma tapaus.

..Eli siis Kommenttikampanjasta hyviä iltapäiviä.

Jotenkin aika absurdi tapahtumaketju, että ensin sitä mennään rahan takia tekemään jotain noinkin älytöntä kuin sukkarinnoilla varustettuna keikkumaan kaupungille, ja sitten joudutaan jätkän kanssa kujalle ja tajutaan että ollaan homoja, ja sitten loppujen lopuks päädytään vielä sänkyynkin melkeen suorilta ;D ja viimesin sen jälkeen, kun tämä Henri on ensin ollut täysi kusipää luultuaan olevansa tekemisissä naisen kanssa, ja vieläpä alaikäsen. Käyttäytyy huomattavasti kivemmin Konstaa kohtaan sit kun tietää sen olevan poika, että tulee väkisinkin mieleen kysymys, että mikäs naisvihaaja se tämä Henri on.
Eikä tarvi vastata, mä ainakin pidän enemmän miehistä joilla on munaa, kuin bimboista, joilla ei tunnu olevan pään täytteenä muuta kuin allergiaa aiheuttavia sahanpuruja.
Yök, kyllä mun mieleen ainakin on enemmän sisukkaat naiset. Vaikka sellaiset siilitukkaiset lävärikorvaiset muijat, joilla on sähkösesti kutkuttavaa karismaa enemmän ku kehtaa itellekään myöntää ;D Ja siis kyllä miehetkin kelpaa, mutta se aivotoiminta on tärkein. Ja koska aivotoiminta useinkin heijastuu vääjäämättä myös ulkoseen olemukseen, niin sillä viisiin sitten. Pyh ja pah, mä ymmärrän Henriä, vaikka mitäs vidduskuukkelia se ensin lyö ja marssii vihasen perikuvana suunnilleen toiselle puolen maapalloa, mutta tekeekin jossain nurkan takana takaspyörtämisen ja tulee anteekspyytävän hellänä takas - okei, mun mieleen ei mahu

mutta aivan sama, ei sinne nyt muutenkaan mahdu mitään, ja sitä paitti mun pitäis laskee matikkaa kun kerran kotona oon :D ja mä tykkään tästä, joten sikälikään sillä ei oo oikeen mitään suurempaa merkitystä, miten toi kaikki menee mun ymmärryksen yli koska sellasta älytöntä yliampumista toisinaan tarvitaan, kevytkenkäsyyttä...

Kiitoskia<3

-Duzku

Ja toi viimenen lause, XO kyllä mä niin rakastan Henriä. Vaikka panisinki sitä mieluummin jos se oiskin ollu nainen, sillä sitä mä ekana aattelin kun luin lippalakista ja mustista hiuksista. Aattelin, että se joku jätkä tulee tarinaan vasta myöhemmin -
ja mitä vikaa rajussa ensisuudelmassa muka on? Mun mielestä ei mitään, ja sanon ihan kokemuksesta, sillä oon tyytyväinen omaan erittäinkin kuumaan ensisuudelmaani... Vaikka siihen en ihan niin tyytyväinen ookaan, että sillä erää mitään muuta en sitten saanutkaan ja jäin yksin selvittelemään päätä ja sitä hullua leimuavaa tuskastuttavaa halua ;D Okei, vaietaan, kun otsikossa kuitenkin lukee vain K13 ::)
pannu by wolferain ♥