Kirjoittaja Aihe: Testihilleri, punapäätodistaja ja onnekas valittu (Harry/Draco, Harry/Ron, K-11)  (Luettu 5926 kertaa)

haryu

  • pRINsessa
  • ***
  • Viestejä: 2 220
  • the gay ships are the yay ships
Mitä miksi mä en ole löytänyt tätä aikaisemmin?? Ihan älyttömän mahtava!!! Hihittelin ihan mielipuolisesti osuville repliikeille ja ooh Colin ja Dennis- taisin juuri rakastua näihin poikiin <3
Myrsky vesilasissa, etten jopa sanoisi. -Biitti

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 050
Otaku: Kiitos kommentistasi ja huippua että tykkäsit (Creeveyn pojistakin)!
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!

tuijahenna

  • ***
  • Viestejä: 31
Ron ja Harry ei todellakaan kuulu minun lempi pareihini enkä varmasti tule ikinä tämän pidempää tekstiä sillä parituksella lukemaan. Tykkäsin tästä kuitenkin paljon ja nauran vieläkin. Aivan huippu tuo Harryn lahja Ronille. :D Ilme oli varmasti näkemisen arvoinen.

Vensku

  • ***
  • Viestejä: 15
Molemmat osat ficistä olivat tosi hyviä!  :) Nauroin monta kertaa äänen  :D Pidän molemmista parituksista ja kaikki hahmot olivat IC. Kirjoitat hyvin ja ficit, jotka lähtevät kirjojen pienistä yksityiskohdista kuten yhdestä lauseesta, kiinnostavat minua :) Kiitos lukukokemuksesta!

Sisilja

  • Valvoja
  • *****
  • Viestejä: 2 050
tuijahenna: Tosi kiva että tykkäsit tästä, vaikka Rarry ei olekaan lempparisi. Kiitokset! :)

Vensku: Potter-kirjat ovat niin täynnä yksityiskohtia, että niistä saa irti vaikka mitä! Pitää ainoastaan ajatella vähän boksin ulkopuolelta. ;) Kiitos kommentistasi!
Kirjoittamisen riemusta

Avasta kiitos aijulle!