Kirjoittaja Aihe: Napanöyhtää ja pinkkejä thestraleja (S, Ron/Harry)  (Luettu 3615 kertaa)

Siiseli

  • vurrain
  • ***
  • Viestejä: 622
  • sunshine mixed with a little hurricane
Title: Napanöyhtää ja pinkkejä thestraleja
Author: Siiseli
Beta: Beelsebutt
Paring: Ron/Harry
Genre:  fluff
Rating: S
Disclaimer: hahmot kuuluvat Rowlingille – minä vain leikin niillä.
Summary: ”Miten napa voi olla söpö?”

Omistus: Rakkaalle bbuttikselleni <3 Jaa miksikö? Koska se on bbuttis ja kannusti kirjoittamaan rarrya! Ja kehtasi vielä tsekkailla läpikin tämän. On se aika ihana n__n

A/N: Jaa, mitäs tähän turinoida. Toinen rarry, ja ehkä ihan vähän vähän olen tykästymässä paritukseenkin. Hih, ehkä juuri siksi, että se inspiroi kirjoittamaan taas. Hyvä näin, kaikilla hyvä mieli, mutta ehkäpä sitten tämä aluevaltaus söpöstelyrarryyn on tehty. Vois miltein jatkaa tällä linjalla :'>

Napanöyhtää ja pinkkejä thestraleja

”Mitä mietit?” aamupöpperöinen ääni herätti minut horteestani. Pakotin katseeni vihreisiin silmiin ja virnistin ilkikurisesti.
”Sinua.”
”Miksi minua mietit?” Harry kysyi sitten. Hänen äänensävynsä kertoi minulle, että tämä keskustelu oli käyty läpi jo niin monta kertaa, että kumpikin tiesi ulkoa toisen seuraavat sanat. Piti siis keksiä lisämaustetta.
”Mietin, miltä näyttäisit, jos ratsastaisit pinkillä thestralilla alasti ja laulaisit Lemmenjuomaa”, naurahdin, ja hetken Harry näytti hämmästyneeltä. Hän venytteli nautinnollisesti, yritti ilmeisesti voittaa aikaa keksiäkseen nasevan vastauksen. Silti kumpikin meistä tiesi, kuka tämän taistelun lopulta veisi. Katseeni eksyi hänen vatsalleen. Harry oli hieman pyöristynyt.
”Mitä sinä katsot?” Harry oli ilmeisesti unohtanut jo vastaukseni pinkeistä thesraleista. Tämä oli toisaalta harmillista, sillä olisin halunnut tietää mitä hän olisi laukonut takaisin.
”Napaasi”, vastasin ja sama hämmästynyt ilme tervehti minua, kun vilkaisin nopeasti hänen kasvoihinsa.
”Miksi?”
”Iskikö kyselyikä? Napasi on söpö”, hymähdin vastaukseksi. Harryn käsi etsiytyi muutaman päivän sängelleni. Pitkät sormet hivelivät sitä hellästi.
”Iski. Miten napa voi olla söpö?”
”Koska sen omistaja on maailman suloisin vihreäsilmäinen maailman pelastaja”, vastasin lempeästi.
”Minä en ymmärrä sinua”, Harry puhahti turhautuneena.
”Mikset?”
”Joinakin päivinä olet romantikko, toisinaan takamukseen taiottu karhu ja kolmantena välinpitämätön. Mikset voisi edes joskus pysyä kahta päivää samanlaisena?” äänestä paistoi turhautuminen.
”Koska muuten elämäsi kävisi tylsäksi. Pitäähän jonkun värittää kuvat siitä värittömästä jästikirjasta, johon pikkulapset tuhrivat niillä puujutuilla.”
”Värityskirja ja puuvärit?” Harry varmisti.
”Pienet napanöyhdät, pienet napanöyhdät, ne lystikkäitä on...”
”Ron, turpa kiinni!”
”Höh, minulla olisi ollut vielä muutama laulu...”
« Viimeksi muokattu: 02.02.2015 14:53:37 kirjoittanut Unohtumaton »

kiitos täti Gin
ava by lady dynamite<3


kurkista lippaaseen

Beelsebutt

  • old but not obsolete
  • ***
  • Viestejä: 4 630
Vs: Napanöyhtää ja pinkkejä thestraleja (K7, Ron/Harry)
« Vastaus #1 : 21.07.2011 02:16:08 »
Voi aww mussutin <3<3<3<3 Tää on ehkä kaikkein ihaninta ja parasta ja lutusinta ja niin ronmaista! Harryn varmistuskin tuli oikeaan paikkaan ja toi laulu, voi elämä! x) Mä lauloin sitä tossa ääneen, mitä hihittelyltä ja awwittelulta kykenin x)

Kuten mä sanoinkin, tässä tulee kivasti läpi toi Ronin halu tehdä Harryn puolesta/vuoksi kaikki mitä vaan pystyy ja toisaalta sen tietämättömyys (?) siitä, että Harry ei välttämättä kaipaa muuta kuin sitä tasaista arkea, jota se ei oo koskaan saanut <3 Mut kyllä se kyllästyis siihen nopeeta, komppaan kyllä Ronia ;D


Kiitoskiitos, tää oli taivas lukea :-*
-Bbuttis
Beelsebuttin laari
sometimes my brain doesn't work so brain

tirsu

  • BubblegumKnight
  • ***
  • Viestejä: 2 002
  • Clara, my Clara
Vs: Napanöyhtää ja pinkkejä thestraleja (K7, Ron/Harry)
« Vastaus #2 : 06.08.2011 11:35:32 »
Awws. ^ ^ Tämä oli todella söpö.
Fluff on sitten niin ihanaa ja parasta. Varsinkin, kun siihen lisätään mukaan Rarrya. :)
Pahoittelen minimaalista kommenttiani, en vain keksi tällä hetkellä mitään muuta sanottavaa kuin aaws.
-tirsu
>> Don't give up. Not ever. Not for one single day. >> Clara Oswald

 >> How do sharks make babies? >> The 11th Doctor 
 >> Carefully? >> Clara Oswald
>> No, no, no - happily. >> The 11th Doctor

>> I don’t think I could ever forget you. >> The 12th Doctor

Antelope

  • Vieras
Vs: Napanöyhtää ja pinkkejä thestraleja (K7, Ron/Harry)
« Vastaus #3 : 16.08.2011 15:56:31 »
Ihihhi, suloinen, aaws. ^^
Fluff oikein kirjoitettuna on nannaa. :3


Antelope :-*

meFaireCroire

  • Korpinpoikanen
  • ***
  • Viestejä: 238
Vs: Napanöyhtää ja pinkkejä thestraleja (K7, Ron/Harry)
« Vastaus #4 : 16.08.2011 17:28:00 »
Oi kun oli söpöinen ja hauskakin ! Tykkäsin aivan valtavasti !
Sujuvaa tekstiä, ja Ron oli kyllä niin ittensä ! :D
Ja vielä lisäksi, että tämä oli Rarrya, niin on kyllä ainekset aivan huippuhyvään ficciin (mikä tämä siis oli!<3)
Näistä saa aina tosi mielenkiintoisia mielikuvia ;)
Lainaus
”Pienet napanöyhdät, pienet napanöyhdät, ne lystikkäitä on...”
”Ron, turpa kiinni!”
”Höh, minulla olisi ollut vielä muutama laulu...”
laulan tuota sitten varmaan koko loppupäivän ;D
Oi, olisin halunnut kuulla lisää helmiä Ronin varastosta : D
 
« Viimeksi muokattu: 16.08.2011 22:37:09 kirjoittanut meFaireCroire »

Siiseli

  • vurrain
  • ***
  • Viestejä: 622
  • sunshine mixed with a little hurricane
Vs: Napanöyhtää ja pinkkejä thestraleja (K7, Ron/Harry)
« Vastaus #5 : 27.08.2011 18:36:55 »
Bbuttis,  ei, kiitos sulle, kun annoit mahtavan idean <3  Jakiitos kommentoinnista, saat mut aina piristymään!

tirsu, fluff on hauskaa, vaikkaoonkin pitäny itteäni angsterina. Kiitos jälkesi jättämisestä! n___n

Antelope,  kiitos kommentistasi! Ihanaa, että pidit!

meFaireCroire, ihanaa, että olin mielestäsi onnistunut Ronin kanssa. Hah, en itsekääntoki yhtään hyräillyt tuota viisua. Sääli ettei Harry halunnut kuulla. Kiitos kommentistasi!

kiitos täti Gin
ava by lady dynamite<3


kurkista lippaaseen

Aapo

  • Pahatar
  • ***
  • Viestejä: 734
  • ex - annicamaria
Vs: Napanöyhtää ja pinkkejä thestraleja (K7, Ron/Harry)
« Vastaus #6 : 07.10.2011 17:44:47 »
Lainaus
”Pienet napanöyhdät, pienet napanöyhdät, ne lystikkäitä on...”
”Ron, turpa kiinni!”
”Höh, minulla olisi ollut vielä muutama laulu...”

Voi eiiii tää oli niin söpö:'D
Ei ole mitää rakentavaa, mutta oli pakko kommentoida. anteeksianteeksi.

Oikeasti, ihana. Sain koko lyhykäisen ficin ajan sellaisia "awwwwwwwwwwwwwwwww" kohtauksia.
voikiitoskiitoskiitos.
enemies of the heir, beware
and I can do anything, If it's worth it to carry on


13.1.2013 ♥ L
ava(c)Raitakarkki

momentum

  • Vieras
Vs: Napanöyhtää ja pinkkejä thestraleja (K7, Ron/Harry)
« Vastaus #7 : 10.10.2011 17:36:24 »
Heh, he...

kommenttikamppanjasta päivää!  :) Bbuttis kehotti minua kerran irkissä lukemaan Harry/Ronia, kun meikäläinen on aiemmin lukenut vain Harry/Dracoa ja niinpä minä sitten nappasin kokeekseni tämän lyhkäisen ficin näin alkuun. Saan kerrankin jopa kommentoitua näin nopeasti, kun on lyhyt! :D Mutta asiaan: suloinen ficci kieltämättä! Ei tässä ihan syödessä haluaisi kuulla mitään lauluja napanöyhdästä, mutta ei se nyt kamalan paljon haitannut. Ennemminkin kyllä nauratti! Mukavaa sananvaihtoa nuolla kahdella ja todella söpöilyä oli kerrakseen! Tämä olikin sitten varmaan tämän päivän söpöilyannos! Kirjoitit hyvin ja lyhkäisyydessään olit saanut tästä erinomaisen ficin aikaan! Minua ei edes ällöttänyt Ron/Harry, enkä ajatellut lukemisen aikana, että Harry kuuluu Dracolle vaan, no okei, Harry ja Ron sopii yhteen aika hyvin myös!  :D

Kiitän tästä lukukokemuksesta!

Larjus

  • IƧƧИA
  • ***
  • Viestejä: 6 636
  • En kaipaa kirjoituksiini (negaa) kritiikkiä tms.
    • twitter
Vs: Napanöyhtää ja pinkkejä thestraleja (S, Ron/Harry)
« Vastaus #8 : 02.01.2021 18:21:01 »
Buttiksen yhdessä Rarryssa oli pieni viittaus tähän ficiin, niin pitihän tämäkin tulla lukemaan jo senkin takia (ja koska Rarry on rakkaus)! Ja tämäkin oli sellaista söpöö höpöilyä, ai että kun tykkään lukea juuri sellaista ♥

On Ron selvästi ajatellut Harrya paljonkin ja ties minkälaisissa konteksteissa, mutta keksi hän sentään jotain uutta ja yllättävää :D Sinällään kai sääli, ettei saatu Harrylta kunnollista reaktiota, olisi ollut kiva tietää mitä hän keksii vastaukseksi, mutta toisaalta oli puheenaiheen siirtyminen söpöihin napoihin aikas somaa sekin :D Ja rakastuneita kun sitä ollaan, niin silloin suunnilleen jokainen osa sitä omaa rakastaan on enemmän tai vähemmän söpö :P
Lainaus
”Joinakin päivinä olet romantikko, toisinaan takamukseen taiottu karhu ja kolmantena välinpitämätön. Mikset voisi edes joskus pysyä kahta päivää samanlaisena?” äänestä paistoi turhautuminen.
”Koska muuten elämäsi kävisi tylsäksi. Pitäähän jonkun värittää kuvat siitä värittömästä jästikirjasta, johon pikkulapset tuhrivat niillä puujutuilla.”
No se kyllä tuli hyvin huomattua tästä lyhyestäkin pätkästä, että Ronin seurassa ei helpolla pääse tylsistymään :P Ja kukapa sitä jaksaisikaan joka päivä olla vaikkapa romanttinen pehmoilija. Olisi Harry kyllä voinut kuunnella niitä Ronin lauluja vähän enemmän, kun niitä kerta olisi lisääkin ollut! ;D Vaikka ne älyttömiä selvästi olivatkin...
お~ラスティ
ファンタスティック
頭の中