Kirjoittaja Aihe: Minne tuuli kuljettaa [K11] VALMIS (luku 25/25 + epilogi) 4.12.2011 | drama, angst, romance  (Luettu 38575 kertaa)

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
senna - sä teit sun ennätyksen... nimittäin en ehtinyt kunnolla edes aloittaa lukee tätä epilogia, kun kyyneleet tunkeutuivat mun silmistä pois... Siis, tää on aiiiiiiivaaaaaaaaaaaaaan iiiiiiiiiiiihana fikki!!!! Mä oon itkenyt ja nauranut tän ääressä kuin pienen ikuisuuden, kuten myös kahdessa muussa fikissä, tiedät varmasti, mitä kahta tarkoitan: Palapelisotkuja ja Kerran.... (joo, taas mä mainostan niitä täällä :P)

mut siis tuo oli aivan ihana! Toi lopetus - ihana. Mä en löydä tälle fikille muuta sanaa, mikä kuvastais tätä - ihana.

Mä en tiedä, mitä voisin oikeasti sanoa viimeisiksi sanoiksi. Hyvästi? Kiitos? Heippa? Ne on liian laimeita... mä en oikeasti tiedä, kuinka kiittää sua tästä, kuinka sanoa tälle hyvästit, tosin must tuntuu, et sun itse on vielä vaikeapi sanoa tälle hyvästit... hemmetti, toi on hyvästi-sana on julma!

Mutta kun kerran en osaa sanoa mitään muutakaan, niin:

♥♥ Kiitos kiitos, todella paljon! ♥♥
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Tooosi isot kiitokset, Anturajalka93. Apua, enhän mä taaskaan oikeen edes tiedä, mitä mun nytten pitäisi muka sanoa. Enkä mä oikein osaa sanoakaan mitää kovin fiksun ja järkevän kuuloista. Mä olen itse käynyt läpi varmaan koko tunneskaalan tätä ficciä kirjoittaessani ja kyllä, olet aivan oikeassa sen suhteen, että mulle on ihan kamalan vaikea sanoa tälle hyvästit, koska Inan ja hänen tunteideen kautta olen onnistunut ainakin välillisesti helpottamaan omaa oloani. Ja muutenkin olen nyt niin kiintynyt Inaan ja Bellaan, että ikävä tulee miun rakkaita.

Suuret kiitokset ♥

senna


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
Oon tällainen hieno takiainen, että en osaa lopettaa kommenttien laittoa :DD

mut eipä mitään. Suuren ja ihanan ja hienon työn olet tehnyt, ja tietty tulee ikävä omia hahmojaan... voi sua... *hali* ♥♥
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

Hermione Granger

  • ***
  • Viestejä: 204
Minulla on näköjään ollut jonkinlainen finitauko, mutta korjaan asian nyt heti.
Hmm. Onkin ollut pitkä aika siitä, kun viimeksi kommentoin tätä. Aloitetaanpa.

No, tällä htkellä on vähän haikea olo, kun tää on ohi ja sanon nyt vielä kerran, että olet loistava kirjoittaja, senna ja tämä ficci on ollut aivan käsittämättömän ihana.
Hyvä, että Ina ja Bella saivat sovittuan "pikku kinansa" ja palasivat yhteen -vaikkakin kenties vain ystävinä. Kiva, että Bellakin sai hyvitettyä tekemänsä virheet ja katui. Varmasti hänellä oli ollut kamala olo, kun he eivät Inan kanssa olleet olleet edes puheväleissä...  :(

Nämä kaikki luvut olivat todella hyviä ja pidin myös epilogista, joka todella sopi tähän loppuun.

Kiitos tästä ihanasta jatkoficistä,

Hermione

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Aaw, kiitoksia kovasti kommentistasi, Hermione. Joo, mä voin niin kuvitella, että on haikea olo, kun tämä on nyt ohi, mutta varmaan se teillä lukijoilla tuntuu vielä hiukkasen lievempänä kuin minulla. Tokihan nyt Inan ja Bellan piti riitansa sopia, koska muuten mä en olisi kestänyt, jos he ois vaan ollu ihan möksmöks ja tapellu vaan koko aika ja pitäny mykkäkoulua elämänsä loppuun saakka. Hmh, mä en osaa nyt oikein edes sanoa mitään muuta kuin kiitos. Kiitos siitä, että olet pysynyt Inan ja Bellan matkassa loppuun saakka ♥

senna


Anturajalka93: No joo, huomasin kyllä tossa eilen, kun oli tiistai (Minne tuuli kuljettaa -päivä!!), että ei kamala, kun on ikävä. Itku melkein pääsi, kun sen tajusi.. Kiitos virtuaalihalista, se piristi kivasti mieltä ♥


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

Arion

  • ***
  • Viestejä: 622
  • Huffleclaw Bard
senna - kiva, että piristi :D mä tykkään antaa niitä. voi sua, senna-kulta *uusi hali*
"I think kids will read more good books than we can possibly produce " - Rick Riordan

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Hei, melkeinpä olin jo ehtinyt unohtaa, että täällähän on kommentti. Tuli kuitenkin yhtäkkiä tänään mieleen, että eikös täällä vain ollutkin jotakin vastaamatonta :) Kiitoksia taas kerran oikein paljon, Anturajalka93. Virtuaalihalit on kivoja. Kiitos. Olet ihana :)

senna


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

4ForEver4

  • *
  • Viestejä: 1
  • asdfghjklöä
Luin tätä tänään ekaa kertaa ja samalla luinkin koko tarinan, itkin ja nauroin mukana <3 aivan ihana

marissacullen

  • Vieras
Luin tämän tässä eilen ja todella tykkäsin. Vaikka tämä on saatu valmiiksi jo aikoja sitten niin päätin komentoida silti. Siis tosi hyvä ja Bella oli todella Bellamainen, mutta samalla jotenkin erillainen, siis hyvällä tavalla. Epilogi oli tavallaan surullinen, vaikka ymmärrän , että Inan täytyi lähteä, mutta silti itketti.

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
On aina ihan yhtä pelottavaa ja ihanaa saada kommenttia ficciinsä, jonka on kuvitellut jo hautautuneen finin syövereihin...

4ForEver4: Aww, voi ei, kiitos kamalasti kommentistasi. Jotenkin minut saa aina liikuttumaan se, että ihmiset todella tuntevat jotakin kirjoituksiani lukiessaan. Kiitos, että vaivauduit raapustamaan jäljen itsestäsi. Se merkitsee minulle paljon.

marissacullen: Kiitoksia tuhannesti sinullekin. Ei apua, en edes tiedä, mitä sanoa. Kiitos, kiitos paljon. Kommenttisi merkitsee minulle tuhottomasti. Kiitos.

- senna


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.

ceepinja

  • ***
  • Viestejä: 26
Hei
Mä harvemmin kommentoin yhtään mihinkään, etenkään juttuihin jotka on ollu täällä vuosikausia, mut tähän mun on pakko sanoa, että ihan uskomattoman hyvää työtä. Mun oli pakko lukea tää kokonaisuudessaan putkeen, koska en pystyny lopettamaan. Tapa, jolla kirjotat, on mutkaton, kaunis, koruton ja uskottava. Woah.
Ihan huikea. Etenkin kun tuot syvyyttä Bellaan, joka on yks Pottereiden kiinnostavimpia hahmoja (sehän esitetään lähes absoluutisena pahana, mutta ei kukaan oo absoluutinen paha, joten on ihanaa saada syventyä sellasen hahmon mielenliikkeisiin.)
Kiitos lukukokemuksesta ♥

sennamiila

  • miss Lestrange
  • ***
  • Viestejä: 716
  • Slytherin Pride
    • Haaveeni hulluuden tatuoimat
Kiitos paljon ihanasta kommentistasi, ceepinja ♥ Pakko myöntää, että hieman järkytyin yllätyin, kun huomasin tähän ikivanhaan tekstiini tulleen kommentin. Et arvaakaan, kuinka paljon lämmitti sydäntä. Ihanaa, että joku vielä eksyy Bellan ja Inan pariin.

Minulle Bella (tai kukaan muukaan hahmo) ei ole koskaan ollut absoluuttinen paha. Olen oppinut, ettei ole olemassa niin pahaa, etteikö olisi jotain hyvääkin tai niin hyvää, etteikö olisi jotain pahaakin. Meissä on jokaisessa pimeys ja valo, joillain toinen puoli vain tulee voimakkaampana esille ja ainakin Bellan kohdalla menneisyys vaikuttaa hyvin vahvasti siihen, kumpaa puoltaan hän näyttää toisille.

Mitä nöyrimmin kiittäen,
senna


Ja mulla kiire etsimään taas uusi syy,
miksen voi olla onnellinen nyt
ja rakastaa sitä, mitä mun vieressä odottaa.