Kirjoittaja Aihe: Olethan totta? 2o/2o + epilogi (K-11)  (Luettu 58133 kertaa)

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Olethan totta ? 13. luku, 25.11. !!
« Vastaus #120 : 26.11.2010 15:51:57 »
Jes! Ihanaa kun on tullut jatkoa!! :)

Ton McGarmiwan ilmeen pystyy oikeesti kuvittelemaan. Miten jotkut osaa kirjoittaa näin hyvin?? ???
Mua vaivaa Ron ja Hermione. Miks Ron käyttäytyi niin omituisesti ja mikä on se Hermionen salainen asia. :o
Toivottavasti laitat pian jatkoa, sillä mä haluan lukee tätä edelleen!! :) :-*


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Olethan totta ? 13. luku, 25.11. !!
« Vastaus #121 : 26.11.2010 16:20:36 »
Ihanaa tänne on tullu jatkoa!!

Ihana luku tykkäsin kovasti ;) Draco oli superparas!!(Rakentava ei ollut mukana kommentoimassa)

Odotan jatkoa <3

Kumartaen -Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta ? 13. luku, 25.11. !!
« Vastaus #122 : 26.11.2010 23:37:41 »
Crisu-: Aww, ihanaa, että olit innoissasi ! :''>

HarryPotterFan4Ever: kiitos :><3' ja kaikki selviää aikanaan !<;

Natural: hyvä, että pidit !! :>

 ........ ja jatkoa tulee kyllä :D

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Vs: Olethan totta ? 13. luku, 25.11. !!
« Vastaus #123 : 27.11.2010 13:43:56 »
UUSI LUKU! Ja kaksi päivää sitten! ja mä en huomannut! rakastinrakastinrakastin tätä lukua! Lisää tälläistä! Seuraavaksi dumle+harry&draco ja komero <33  ;D

Antelope

  • Vieras
Vs: Olethan totta ? 13. luku, 25.11. !!
« Vastaus #124 : 28.11.2010 17:47:12 »
Ja taas on kaksi lukua menny sivusuun! Ei voi olla totta! :o Kirjoitat aika tiheään tahtiin kyllä kun en ole edes huomannut! ;)

Loistavan ihania nämä kaksi lukua!♥ Dracksu on tosi söpö! :D Tosi kiva kun se vaan paljasti McGarmiwalle Harryn ja sen suhteen! :D Professori meinasi varmaan pyörtyä järkytyksestä! ;D Ja vielä Hermione ja Ginnykin tietää... Apua, odotan innolla mitä tästä seuraa... ;D

Jatkoa!


Antelope :-*

Trixie

  • Vieras
Vs: Olethan totta ? 13. luku, 25.11. !!
« Vastaus #125 : 28.11.2010 19:39:11 »
Ihanaa!
Pystyn kuvittelemaan McGarmivan ilmeen, kun Draco paljasti suhteen. Ja tuo vilkuilu!
Jäi häiritsemään tuo Hermionen salainen asia, haluan tietää.  :)
Jatkoa! :)

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta ? 13. luku, 25.11. !!
« Vastaus #126 : 29.11.2010 20:37:13 »

14. luku, olkaa hyvät, rakkaat lukijat !! toivottavasti tykkäätte <3'

xoxoxo insatiable


*

14. Teen niin, teen näin

Harryn ja Dracon seuraavat päivät koulussa tuntuivat kuluvan professori McGarmiwan valvovan silmän alla. Minne jompikumpi heistä menikään, McGarmiwa hyppäsi nurkan takaa, ja seuraavana hetkenä hän oli jo toisen selän takana ahdistelemassa. Ehkä tämä oli osasyy siihen, miksi he eivät seuraavaan neljään päivään tavanneet toisiaan lähes lainkaan.

Harry huomasi ilmassa kuitenkin toivonkipinän, kun hän keskiviikkoaamuna makuusalista talsittuaan katsahti Rohkelikon oleskeluhuoneen ilmoitustaululle. Hänen vatsansa tuntui heittävän volttia ja hänen kasvoilleen nousi typerä hymy. Taululla oli valtava juliste, joka ilmoitti seuraavana viikonloppuna olevan mahdollisuus lähteä Tylyahoon.

"Jes", Harry sanoi itsekseen. Hän käveli ripeästi makuusaliin vievien portaiden alapäähän. "Ron nosta perseesi ylös ja tule tänne!" hän huusi portaisiin. Ron ei ollut jaksanut nostaa päätään tyynystä ja Harry pelkäsi heidän myöhästyvän heti ensimmäiseltä tunnilta.

Harry kuuli takaansa askelia ja kääntyi. Parvati Patil käveli hymyillen hänen luokseen ja toivotti hyvää huomenta. Harry vastasi takaisin hymyilemällä ja kohottamalla kättään.

Parvati katsoi häntä jotenkin oudonlaisesti. "Oletko menossa Tylyahoon tänä viikonloppuna?" hän kysyi silmiään räpsäyttäen.

Harryn kulmat nousivat hieman hänen ihmetellessään Parvatin kysymystä. "Hmm... Enköhän", hän vastasi kuitenkin kohteliaasti.

Parvati loi häneen sädehtivän katseen. "Okei. Nähdäänkö sitten siellä?" hän kysyi äänen käydessä yhä hunajaisemmaksi.

Nyt Harryn silmät levisivät hieman hänen kuvitellessaan, mitä Parvati saattoi tuolla tarkoittaa. "No eiköhän siellä törmää vähän kaikkiin", hän sanoi vilkuillessaan välillä portaisiin, josko Ron pian olisi saanut itsensä ylös sängystä.

Parvati astui lähemmäs Harrya. "Mutta tarkoitinkin vähän muuten kuin vain ihan niin, tiedäthän?" hän kuiskutti vihjaillen.

Harry ei voinut enää peittää hämmästystään ja osittaista kauhistustaan. "Öö..." hän sanoi ääni täristen ja painautui seinää vasten päästen
vähän kauemmas Parvatista. "Ei sillä, olet tosi kiva ja niin, mutta öö..." Harry sanoi epävarmasti Parvatin reaktiosta.

Hän ei ollut uskoa silmiään, kun Parvati vain vetäytyi kauemmas ja kohautti olkapäitään. "Okei. Ei se mitään", hän sanoi tuijottaen

Harrya kuitenkin vielä intensiivisesti. "Onko sinulle joku toinen sitten tähtäimessä?" hän jatkoi.

Harry katsoi häntä suu rakosellaan miettien tiukasti vastausta päässään. "Se on jännä juttu, se on..." hän huomasi sopertavansa.

Parvati kikatti. "Älä pelkää. Minä tiedän kyllä, että tapailet jotakuta. Halusin vain varmistaa, että päästään juoruamaan! Moikka!" hän sanoi ja riensi yhä nauraen muotokuva-aukolle, jonka työnsi rivakasti auki.

Harry jäi katsomaan Parvatin perään eikä oikein osannut hahmottaa äskeistä päässään. Ronin hän kuitenkin osasi hahmottaa ja sen, että hän ei ollut vieläkään noussut ylös.

Harry ryntäsi portaat ylös, avasi makuusalin oven ja veti keuhkot täyteen ilmaa.

"RONALD WEASLEY!" Harry karjaisi koko voimillaan.

Ron säpsähti äkkiä ja ponkaisi nopeasti ylös sängystä. Hän katsoi Harrya tyhmänä.

Harry katsoi takaisin osoittaen kelloa, joka näytti jo viittä vaille yhdeksää. "Joko mennään?"

***

Saman päivän iltana Harryn astuessa märkänä ja vettä valuvana pois huispauskentän pukuhuoneen suihkutiloista, hänen sydämensä oli pysähtyä ja jo toistamiseen saman päivän aikana hän joutui huutamaan. Tällä kertaa kauhistuksesta ja hämmästyksestä.

"Draco, mitä vittua teet täällä?!" Harry huudahti vauhkona ja nyki pyyhettään ylemmäs.

Draco kohautti olkapäitään ja haukotteli hiljakseen. "Päätin tulla tapaamaan sinua. Elättelen toiveita, josko McGarmiwa ei tunkeutuisi
tänne", hän sanoi korjaten vähän asentoaan penkillä.

Harry asteli vaivihkaa tavaroidensa luokse ja istuutui. Hän nosti paidan käteensä ja alkoi laittaa sitä päälleen. Dracon tuijotus tuntui jotenkin ahdistavalta. Hän tunsi itsensä kovin pieneksi ja mitättömäksi Dracon rinnalla. Hän sai kuitenkin lopulta kiskottua paidan ylleen. Draco tuijotti häntä edelleen hymynkare huulillaan.

"Olisit voinut pitää sen paidan poissakin", hän sanoi virnuillen.

Harry huokaisi. "En taida", hän sanoi ja viittasi muihin vaatteisiinsa päin. "Jos viitsisit", hän sanoi Dracolle osoittaen tälle suihkutilojen ovea.

Draco puuskahti ärtyneesti ja kohteliaasti keskisormea näytettyään laahusti suihkutiloihin, jotta Harry saisi rauhassa vaihtaa vaatteensa.

Hetken päästä Harry suoristautui penkiltä seisomaan ja huudahti Dracolle luvan tulla pois. Draco astui huoneeseen hapan ilme naamallaan.

"Mitä nyt?" Harry kysyi ihmetellen.

Draco katsoi häntä pahasti. "En voinut edes olla samassa huoneessa?" hän kysyi ärtyneellä äänellä.

Harry virnisti vaivaantuneesti. "En ole oikein tottunut siihen ja -" hän aloitti, mutta Draco keskeytti.

"Joo joo okei. En tullut siitä tänne puhumaan", hän sanoi välittämättä Harryn selityksestä. "Lauantaina on Tylyahon retki", hän sanoi ja katsoi Harrya.

Harry levitti käsiään. "Tiedän kyllä. Mitä siitä?"

Draco pyöräytti silmiään. "Aiotko lähteä sinne kanssani vai et?" hän kysyi kärsimättömästi.

Harryn vatsa heitti taas volttia, kun hän ymmärsi kysymyksen. "No... E-en minä oikein tiedä..." Harry aloitti Dracon keskeyttäessä taas.

"Et siis halua enää edes tavata minua kunnolla?" Draco tivasi katsoen Harrya tutkivasti.

Harry säikähti Dracon äänensävyä hieman. "Kylläpäs!"

"No mikä sitten on ongelmana?"

Harry oli hetken aikaa hiljaa. "No kun... Eihän melkein kukaan tiedä, niin... öh..." Harry sai sanotuksi epämääräisesti.

Draco asteli hiljakseen lähemmäs ovea ja katsoi ulos pimeyteen. "Johan siitä tietää Finniganin lisäksi Grangerkin, eikö?" hän sanoi katsomatta Harryyn.

Harry pakkasi tavaroitaan samalla, kun vastasi Dracolle. "Kyllä tietää joo", hän sanoin hieman varauksellisesti.

Draco käännähti katsomaan Harrya. "Niin", hän sanoi hiljakseen. "Ja sitä paitsi meillä on vielä kaksi päivää aikaa kertoa", hän sanoi
viekkaasti.

Harry katsoi Dracoa, kuin tämä olisi menettänyt järkensä. Draco katsoi takaisin kysyvästi.

"Oletko sinä ihan kunnossa?" Harry kysyi toiselta.

Draco nosti hartioitaan. "Olen?" hän vastasi. "Miksen olisi?"

"Koska yhtäkkiä haluat kertoa koko koululle, että seurustelet Harry Potterin kanssa?"

"Enkö minä saisi tehdä mitä itse haluan?"

"Miksi vastaat koko ajan kysymyksellä?"

"Miksi itse?"

Harry huitaisi kädellään ilmaa vaientaakseen Dracon, joka oli aukaisemassa suutaan taas. "Ihan oikeasti, Draco", hän sanoi ja käveli
Dracon luo ottaen tätä kädestä hellästi kiinni.

Draco heilautti päätään ja naulitsi katseensa kattoon. "Koska... Koska haluan, että muut pitävät näppinsä erossa sinusta, okei", hän sanoi ja laski katseensa Harryn vihreiden silmien tasolle.

Harry katsoi takaisin kulmakarva koholla. "Se ei ole ongelma", hän sanoi rauhoittavasti.

"Mutta kun se on!" Draco sanoi taas ääni kovempana. "Et uskokaan miten kova.... Seamus Finnigan hän - äh... Kuulin, kun hän puhui sinusta joillekin ja sanoi, että..." hän sanoi ja piti pienen hengähdystauon. "Että hän vielä saa sinut itselleen", Draco päätti lauseensa
suureen huokaukseen ja katsoi Harrya hivenen anovasti.

Harry puri huultaan ja oli pitkän aikaa hiljaa.

Hän ei ollut koskaan, ikinä elämässään kuvitellut, että hän näkisi Draco Malfoyn edessään kasvoillaan ilme, joka hänellä nyt oli. Harry huokaisi hiljaa katsoen Dracoa hyvin syvälle silmiin. Jos hän nyt löytäisi itsestään edes himpun verran sitä katkeruutta ja vihaa, jota hän oli vuosien aikana Dracoa kohtaan tuntenut, hän olisi voinut vain lähteä kävelemään sanomatta sanaakaan. Hän joutui toteamaan,
ettei pystyisi siihen.

Harry astui lähemmäs Dracoa ja halasi tätä hellästi. Hän tunsi, kuinka myös toisen pojan kädet kietoutuivat hänen ympärilleen. Harry laski leukansa Dracon hartialle.

"Sinulla ei ole mitään hätää", Harry kuiskasi Dracolle ja pussasi häntä korvan alapuolelle.

Draco niiskautti hieman, kun he irrottautuivat.

"Mutta minä haluan silti tehdä kaikille selväksi, että olet minun kanssani. Piste", Draco sanoi päättäväisellä äänensävyllä.

Harry huokaisi luovutukseksi ja rukoili päässään, että Draco unohtaisi koko homman viiden minuutin sisään.

***

Tylypahkan massiiviset ulko-ovet narahtivat, kun Draco työnsi niitä auki, jotta he pääsisivät Harryn kanssa sisään linnaan. Draco oli päättänyt, ettei enää jaksaisi salailla suhdettaan Harryyn. Samalla hän voisi varmistaa, että kaikki tietäisivät kuinka asiat olivat. Finniganilla nyt ei muutenkaan ollut mahdollisuuksia Dracon charmia vastaan. Kuitenkin Draco tunsi olonsa uhatuksi. Hän, joka koskisi Harryyn pitkällä tikullakaan, saisi kärsiä seuraamukset Dracon puolelta kunnolla.

Harry livahti sisään. Draco sieppasi hänen kätensä saman tien omaansa ja lähti itsepintaisesti taluttamaan häntä mukanaan kohti Suurta salia. Harry yritti vastustella, mutta Draco oli kokoonsa nähden yllättävän voimakas, kuten Harry oli muutamaankin otteeseen ikäväkseen joutunut huomaamaan.

"Draco!" Harry huusi, jolloin sai Dracon pysähtymään.

"Harry?" Draco vastasi, muttei päästänyt Harryn kädestä vieläkään irti.

"Minä en halua näyttää sitä menemällä Suureen saliin käsi kädessä, onko vähän klisee hei?" Harry sanoi ja riuhtaisi kätensä irti Dracon otteesta.

Draco katsoi häntä jokseenkin vihaisesti. "Minä haluan v -" hän aloitti ärähtäen.

"Minä tiedän, sinä haluat, Draco! Se on jo tullut selväksi! Se näyttää olevan sinulle pakkomielle!" Harry huusi vihaisesti. Toki Dracon omistautuminen oli ihanaa, mutta tämä tuntui jo menevän yli. Toisin kuin Dracon, Harry tapoihin kuuli välillä ajatella myös muiden tunteita.

"Onko se jotenki paha asia?" Draco huudahti astuen lähemmäs Harrya ja yrittäen ottaa tästä kiinni, mutta Harry hyppäsi taemmas mulkoilemaan Dracoa.

"Se tuntuu menevän jo pikkuisen liian yli!" Harry ärähti Dracolle väistellen edelleen hänen kättään.

Draco luovutti ja laski kätensä. "Pyydän vilpittömästi anteeksi, herra Potter", hän sanoi pilkallisesti. Harry tunnisti hänen
äänensävyssään sen Dracon, jota oli yli viisi vuotta kuunnellut. Suoni hänen ohimossaan alkoi sykkiä kovemmin.

"Älä herroittele minua, Malfoy!"

"Ai, nyt olen sinulle pelkkä Malfoy?"

"Itse sanoit minua Potteriksi!"

"Sehän sinä olet!"

Harry hiljeni hetkeksi ja pudisti sitten päätään. "Haista paska", hän sanoi ja kääntyi lähteäkseen kohti Suurta salia ja iltapalaa. Hän pysähtyi kuitenkin niille sijoilleen, kun huomasi kolmen silmäparin tuijottavan häntä.

Ron, Dean ja Hermione olivat seisahtuneet vähän matkan päähän hänestä ja Dracosta tuijottaen suu auki. Harry vetäisi keuhkonsa täyteen hieman liian nopeasti ja päätyi yskimään. Pian kuului huuto.

"Etkö sinä tosiaan osaa yhtään käyttäytyä, Malfoy?!" Ron huusi ja ryntäsi päin Dracoa.

Draco, joka seisoi kuin naulittuna lattiaan, ei ehtinyt liikahtaakaan, kun Ron teilasi hänet lattiaan.

Ron mylväisi, kun hän yritti paiskata nyrkkinsä Dracon naamaan tämän kuitenkin onnistuessa väistämään.

"Päästä - irti - saatanan - hullu!" Draco huusi hengästyneenä Ronin alta.

"EN!" Ron huusi. "Olen niin kypsynyt siihen, että mollaat kaikkia koko ajan! Mitä Harrykin sinulle on koskaan tehnyt?!" hän jatkoi. Hän ei
enää yrittänyt lyödä Dracoa, mutta istui kuitenkin yhä hajareisin tämän päällä Dracon pitäessä käsiä silmiensä suojana.

Harry ei saanut sanaa suustaan vaan tuijotti kauhistuneena tilannetta. Mikä Ronilla oli nykyään?

"RON!" kuului Hermionen kiljaisu äkkiä, kun hän juoksi Ronin luokse. Hyvin nopeasti hän otti Ronin ranteesta kiinni ja vetäisi tämän pois Dracon päältä kuin räsynuken ikään. Harryn kulmat kohosivat. Oliko Hermione todella noin vahva?

"Mitä tämä sinulle kuuluu?" Ron äyskäisi vihaisena Hermionelle Dracon kammetessa itsensä pois lattialta.

Hermione huokaisi ärtyneenä ja käänsi katseensa Dracoon. "Onko sinussa miestä kertoa, mitä on meneillään, koska toisella osapuolella -" hän nytkäytti päätään Harryyn päin. "- ei sitä näköjään ole?", hän kysyi tiukasti.

Harry uskaltautui ottamaan askelen lähemmäs ja huomasi Deanin tekevän uteliaana samoin.

Draco mulkaisi Ronia, katsahti Harrya nopeasti ja käänsi katseensa sitten taas Hermioneen, joka odotti Dracon vastausta pitäen Ronista koko ajan tiukasti kiinni.

Draco huokaisi ja kääntyi sitten Ronin puoleen. "Katsoisit joskus vähän syvemmälle, Wheezy, niin ehkä sinun ei tarvitsisi hyökätä muiden kimppuun", hän ärähti Ronille.

Ron avasi suunsa väittääkseen vastaan, mutta nyt oli Harryn vuoro ottaa osaa keskusteluun.

"Tuo on totta, Ron", Harry sanoi ja käveli Ronin luo.

Ron mulkaisi nyt Harrya. "Mitä vittua sinä selität? Oletko samaa mieltä Malfoyn kanssa?" hän sylkäisi Harrylle.

Harry oli hetken hiljaa ja nyökkäsi sitten. "Olen."

Draco katsoi Harrya anteeksipyytävästi, johon Harry vastasi myöntävällä katseella. Hermione katsoi heitä silmät kosteana. Sitten hän käänsi Ronin itseensä päin.

"Nuo kummatkin ovat tyhmiä, eikä heissä näytä olevan tosiaan miestä kertomaan totuutta", Hermione sanoi Ronille, joka katsoi vuoroin Hermionea, Harrya ja Dracoa. "Minä kerron sitten", hän jatkoi ja vilkaisi poikia.

Harry puri huultaan, Draco näytti epätavallisen pieneltä ja Dean kurkisteli kauempaa tilannetta. Hänen taakseen oli myös kerääntynyt muutama ihminen, joita Harry ei liiemmin tunnistanut.

Hermione heilautti hiuksiaan kuin valmistaen itseään tulevaan. "Harry..." hän aloitti, mutta hänen äänensä särkyi hänen katsoessaan Ronin epävarmaa ilmettä.

Harry astui Ronin luo. "Draco on tätä nykyä minun poikaystäväni", hän sanoi hyvin hiljaa.

Ron tuijotti häntä suu auki eikä näyttänyt tajuavan, mitä Harry oli juuri sanonut.

"Häh?" Ron kysyi tollona.

"Juurihan minä sanoin", Harry vastasi.

Ron toljotti Harrya edelleen kuin tärähtänyttä.

Harry pudisti päätään ja läppäisi Ronia poskelle.

"Herätys tollo!" Harry sanoi tuijottaen Ronia, joka säpsähti hyvin äkkiä.

"O-okei..." Ron sanoi hiljaa ja käänsi katseensa nopeasti Dracoon, sitten taas Harryyn, Dracoon Harryyn. "En ole varma, että käsitänkö tätä nyt oikein, mutta siis...." hän näytti miettivän seuraavia sanojaan tarkasti ja näytti nielevän jotain, minkä Harry oletti sairaalloiseksi kiukuksi. "Te kaksi? Olette yhdessä?"

Draco huokaisi ärtyneesti. "Kuinka hidasälyinen voi ihminen olla?" hän kysyi kuin itsekseen.

Ron käänsi päänsä äkkiä häneen päin ja hyökkäsi vähän eteenpäin, muttei päässyt pitkälle Hermionen pitäessä hänestä yhä valppaana kiinni. "Sinuna pitäisi nyt turpani visusti kiinni, Malfoy", Ron sylkäisi Dracolle paha katse silmissään. "Ymmärrän tilanteen kyllä, en ole niin tyhmä, kiitos vain. Se, mitä yritän kovasti ymmärtää, on mitä kukaan ikinä, koskaan näkee sinussa", hän sanoi kääntäen päänsä äkkiä Harryyn. "Ja yritän kovasti miettiä, tunnenko parasta ystävääni enää lainkaan", hän sanoi vielä hiljaa tutkien koko ajan Harrya katseellaan. 

"Totta kai!" Harry huudahti hieman hätääntyneenä astuen taas lähemmäs Ronia.

Ron kohautti harteitaan. "Toivon todella niin. Ja -" hän sanoi ja riuhtaisi itsensä nopeasti irti Hermionen otteesta. Kuului ikävä riips, kun

Ronin paidan sauma ratkesi. "- kiitos osaan hillitä itseni", hän sanoi Hermionelle, joka säikähti hieman sauman ääntä. Hän heilautti taikasauvaansa ja sauma korjaantui sanattomalla taialla.

Ron seisoi kaikkien kolmen keskellä katsoen nyt tutkaillen Dracoa.

Ihmisiä oli kerääntynyt taka-alalle jo kahden tusinan verran ja Harry huomasi sivusilmällään jonkun tytön viittovan vimmaisesti Suureen saliin. Hän ei juuri nyt kuitenkaan jaksanut välittää, vaan seurasi Ronin liikkeitä.

Ron tuhahti hiljaa, mutta päätti tehdä sen, minkä ilmeisesti koki oikeaksi. Harry tunsi näkevänsä maailman seitsemännen ihmeen, eikä olisi uskonut, jollei olisi itse nähnyt Ronin seuraavaa tekoa.

"Ei kai tässä muu auta. Voi Merlin..." Ron mutisi ja ojensi vastahakoisesti Dracolle kätensä.

Draco vilkaisi Harrya hyvin nopeasti ja ojensi sitten kätensä Ronin käteen aivan yhtä vastahakoisesti kuin kättelyn toinenkin osapuoli.
Pojat katsoivat toisiaan hyvin kylmäkiskoisesti.

"Kai tätä täytyy yrittää", Ron huokaisi. "Harryn takia."

"Mutta en silti pidä sinusta yhtään enempää", Draco mutisi kireästi.

Ron tuhahti. "Tunne on molemminpuoleinen."

Draco tavoitteli hymyä, joka jäi kuitenkin vain haaveeksi. Hän näytti siltä kuin yrittäisi murskata Ronin käden.

Harry vaihtoi Hermionen kanssa katseita ja puri hammastaan.

Lopulta Ron ja Draco irrottivat kätensä ja kääntyivät sitten katsomaan yhteistuumin Harrya, joka käänsi katseensa Roniin.

"Oletko ihan okei?" Harry kysyi.

Ron kohautti hartioitaan. "Niin okei, kuin voi olla siinä tilanteessa, kun saa tietää, että paras ystävä seurustelee vihollisen kanssa. Eli ihan okei, kiitos. Mutta pirun nälkäinen olen myös", hän sanoi ja onnistui jo hymyillä vähän.

Harry virnisti ja näytti käsillään Ronille sovinnon elettä. "Ollaanko mekin?"

Ron naurahti ja astui lähemmäs halaamaan Harrya hyvin nopeasti.

Heti, kun he irrottautuivat, Draco nappasi Harryn käden omaansa. Ronin ilme kiristyi hivenen verran, mutta hän päätti olla sanomatta
mitään.

"Kas, kas. Joko sitä on uskaltauduttu kertomaan, vai?" kuului ääni, jonka naljailevan sävyn Harry hyvinkin tunnisti. "Ottaako pattiin

Ron?" Seamus jatkoi kävellessään lähemmäs heitä.

Ron tuhahti. "Ja sinäkin tiesit? Jo on..."

Seamus nyökkäsi ja levitti käsiään ja naulitsi katseensa Harryyn, jolloin Dracon ote hänen kädessään koveni. Seurasi kireä muutaman sekunnin tilanne, jonka Hermione rikkoi.

"Harry? Onko sinun nälkä?"

Harry nyökkäsi. Hän katsoi Dracoa kysyvästi, joka nyökkäsi myös. "Mene sinä edeltä", hän mutisi katse kiinnittyneenä Seamukseen.

Harry lähti Hermionen ja Ronin kanssa kohti Suurta salia ja tunsi joka ikisen silmäparin tuijotuksen kävellessään noin viidenkymmenen henkilön muodostaman rykelmän läpi Suureen saliin. Porukka alkoi hajaantua, koska tilanne oli ohi ja kaikki tiesivät jota kuinkin, mitä oli tapahtunut.

Seamus ja Draco tuijottivat toisiaan edelleen tiukasti.

Draco nosti leukaansa vähän.

Seamus kohotti kulmaansa ja kuiskasi: "Et saa pidettyä häntä itselläsi."

Draco hymähti. "Ja sehän nähdään."


the end of chapter fourteen

*

Béren

  • ***
  • Viestejä: 705
  • set my heart on fire
Vs: Olethan totta ? 14. luku, 29.11. !!
« Vastaus #127 : 29.11.2010 21:29:27 »
(Eka kommentoija!! Juu sori oli pakko)JAtkoa!!!! Ihanaa kun osta tulee näin nopeesti  :D Voi että sitä Ronia.. Ja Seamusia... Ja Dean taustalla hörhöilemässä  :D ja kokonaisuudessaan tämä oli varmaan yksi lempiluvuistani  :D ei liikaa draamaa, mutta silti söpistelyä : D


-Lisää jatkoa toivoen, Carrot

harukaze

  • ***
  • Viestejä: 116
Vs: Olethan totta ? 14. luku, 29.11. !!
« Vastaus #128 : 30.11.2010 12:54:54 »
Uusi löytäminen.

Eli olen aiemmin lukenut tästä pari ensimmäistä lukua, mutta sitten jotenkin
onnistunut hukkaamaan tämän. Onneksi tuli vastaan uudelleen.
Ilo on myös se, että lukuja tulee näin reippaaseen tahtiin.

Minusta on ihanaa kun Harryn ja Dracon väleihin sotkeutuu joku kolmas osapuoli.
Täydellinen tilaisuus mustasukkaisuudelle. Alkaa juoni käydä mielenkiintoiseksi.

Kehittävämmän kommentin puutteessa toivon vain jatkoa. :)

Harukaze

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Olethan totta ? 14. luku, 29.11. !!
« Vastaus #129 : 30.11.2010 15:20:14 »
Niin paras! Seamus on vaan niin HOMO! Tai no sen voi kuvitella helposti sellaiseksi ;D JA tämä luku oli kerrassaan mahtava. Toivottavasti Draco saa pidettyä Harryn itsellään. :D

Lainaus
Harry huitaisi kädellään ilmaa vaientaakseen Dracon, joka oli aukaisemassa suutaan taas. "Ihan oikeasti, Draco", hän sanoi ja käveli
Dracon luo ottaen tätä kädestä hellästi kiinni.

Draco heilautti päätään ja naulitsi katseensa kattoon. "Koska... Koska haluan, että muut pitävät näppinsä erossa sinusta, okei", hän sanoi ja laski katseensa Harryn vihreiden silmien tasolle.

Harry katsoi takaisin kulmakarva koholla. "Se ei ole ongelma", hän sanoi rauhoittavasti.

"Mutta kun se on!" Draco sanoi taas ääni kovempana. "Et uskokaan miten kova.... Seamus Finnigan hän - äh... Kuulin, kun hän puhui sinusta joillekin ja sanoi, että..." hän sanoi ja piti pienen hengähdystauon. "Että hän vielä saa sinut itselleen", Draco päätti lauseensa
suureen huokaukseen ja katsoi Harrya hivenen anovasti.

Harry puri huultaan ja oli pitkän aikaa hiljaa.

Hän ei ollut koskaan, ikinä elämässään kuvitellut, että hän näkisi Draco Malfoyn edessään kasvoillaan ilme, joka hänellä nyt oli. Harry huokaisi hiljaa katsoen Dracoa hyvin syvälle silmiin. Jos hän nyt löytäisi itsestään edes himpun verran sitä katkeruutta ja vihaa, jota hän oli vuosien aikana Dracoa kohtaan tuntenut, hän olisi voinut vain lähteä kävelemään sanomatta sanaakaan. Hän joutui toteamaan,
ettei pystyisi siihen.

Harry astui lähemmäs Dracoa ja halasi tätä hellästi. Hän tunsi, kuinka myös toisen pojan kädet kietoutuivat hänen ympärilleen. Harry laski leukansa Dracon hartialle.

"Sinulla ei ole mitään hätää", Harry kuiskasi Dracolle ja pussasi häntä korvan alapuolelle.

Draco niiskautti hieman, kun he irrottautuivat.
Ihana kohta<3 :-*



ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Olethan totta ? 14. luku, 29.11. !!
« Vastaus #130 : 30.11.2010 15:59:56 »
Jeih, tänne on tullu jatkoa!

Tykkäsin toosi kovasti tästä luvusta. kirjoitus virheitä en nähnyt ja teksti oli sujuvaa.
Ootan jatkoa ja Minerva on pelottava. Tai musta ois pelottavaa jos opettajat hyppis kulman takaa. Draco oli ihana <3 Toivottavasti Draco saa pidettyä Harryn ittellän.

Muuta en voi sanoo ku JATKOAA

Kiittäen Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Olethan totta ? 14. luku, 29.11. !!
« Vastaus #131 : 30.11.2010 16:19:37 »
Äääh, jäi ärsyttävään kohtaan :D

Kiva, että pojat uskaltautu kertoon kaikille :) Voi eiiiii, toivottavasti Seamus ei saa Harryy! :(
Ja mun epäilykset Hermionesta vaan vanhvistuuuuu....

Oot parantunut huomattavsti kirjottajana jo ;)

Mut jatkooo! :)


~Missy~
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

Merrrí

  • ***
  • Viestejä: 577
Vs: Olethan totta ? 14. luku, 29.11. !!
« Vastaus #132 : 30.11.2010 19:41:37 »
Minä myös, minä myös! :D
Oikeastaan en edes muista mitä minun piti tulla sanomaan, jotakin Harryn naiiviudesta, mutta sekin ajatus meni heti ku keksin sen tässä joku aika sitte... :D
Tuo loppu jäi hämmentävään kohtaan, kiljuu jatkoa tuon takia ja toivoisin että Harry ja Draco pysyisi yhdessä, ne on liian söpöjä yhdessä ^^
Pari kohtaa, joista huomautan ja jäivät häiritsemään, kun nyt luin tämän läpi tääläkin:
Lainaus
McGarmiwa hyppäsi nurkan takaa, ja seuraavana hetkenä hän oli jo toisen selän takana ahdistelemassa.
Lainaus
"- ei sitä näköjään ole?", hän kysyi tiukasti.
Eli pilkuttimet pois :)
Jajaja.. tämä myös häiritsi:
Lainaus
"Ai, nyt olen sinulle pelkkä Malfoy?"
Eikö tuon Malfoyn pitänyt tulla kursiivilla, vai muistanko ihan väärin? Olis kyllä ihan mahdollista... o.ô

Lainaus
Minusta on ihanaa kun Harryn ja Dracon väleihin sotkeutuu joku kolmas osapuoli.
Täydellinen tilaisuus mustasukkaisuudelle.
Komppaan harukazea, mustasukkaisuutta, ah, pystyn jo näkemään sen kaiken kuvion näiden kolmen välillä  ::)

Nyt jään pyytämään jatkoa pianpian ja pohtimaan sitä, tuleeko Dracosta ja Ronista kaikesta vastenmielisyydestään huolimatta ystävyksiä :D
mi-ra

romance91

  • ***
  • Viestejä: 161
Vs: Olethan totta ? 14. luku, 29.11. !!
« Vastaus #133 : 30.11.2010 21:27:52 »
jatkoa!!!!!!!!!!!!!!!!!
ei saa jättää tollaiseen kohtaan!


vihaan seamusta!
ja ja....hmmmm
Jatkoa!
-Romcu



insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta ? 14. luku, 29.11. !!
« Vastaus #134 : 02.12.2010 19:10:15 »
Phmuasds .

Carrot: voi kiitoss !! ^^

Harukaze: hyvä, että tykkäät tahdista  mietin välillä, laitanko tänne liian nopeeta lisää ..

HarryPotter4Ever: Seamus on todellakin niin GAY !! Oon aina ajatellut, että se on . En vain pääse ajatuksesta yli enkä ympäri ;o

Natural: kiitos !! <<: ajatus opettajista hyppimässä eteen kauhistuttaa kieltämättä itseänikin ... :Q

MissWeasley: kiitos !! :>> pakko jättää vähän ärsyttävään kohtaan, et varmasti luette seuraavankin luvun :''>

mi-ra: hmhmhm . sinulle olenkin jo vastannut  mutta korjaan virheet, kiitos huomautuksista !  Kuinka voit muistaa, että joku
tulee kursiivilla, herrankeikka en muista itsekään

romance91: kiitos !!:> jatkoo tulee kyllä !


xoxoxo insatiable



*

Ja tässä 15. luku, varsågod ! <3'


*

15. Kerran maistoin


Seuraavat kaksi päivää tuntuivat Harrysta ikuisuudelta. Kuin kulovalkea, oli tieto Harryn uudesta poikaystävästä levinnyt lähes koko koululle. Hän elätteli toiveita, että aivan kaikki eivät vielä tienneet mutta se näytti todella olevan pelkkää toiveajattelua. Minne hän menikin, kuului supatusta ja kikatusta. Harry huomasi joidenkin satunnaisten poikien lisäksi myös tyttöjen katsovan häntä aivan eri lailla kuin ennen. He eivät Dracon kanssa edes uskaltaneet miettiä, millaista seuraamista ja kyttäämistä he saisivat kestää seuraavana päivänä Tylyahossa. Se kuitenkin oli vasta sen päivän murhe, juuri nyt pojilla oli muuta ajateltavaa, kuten Rohkelikon oleskeluhuoneen muotokuva-aukon edessä tapahtuvasta kohtauksesta kävi hyvin ilmi.

"Shh!" Harry sihisi ja nosti sormen huulilleen.

"Eikö se millään käy?" Draco kysyi kietoen kätensä Harryn lantiolle ja astuen hieman lähemmäs.

"No ei!" Harry sihahti päättäväisesti, mutta pokan pitäminen oli vaikeaa Dracon keikistellessä hassusti hänen edessään.

"Harryy..." Draco marisi ja suuteli tätä intohimoisesti. "Kaikki tietävät kuitenkin. Ja huomenna ollaan menossa Tylyahoon..." hän sanoi ja suuteli Harrya taas.

Harry ei voinut olla suutelematta takaisin ja varmaan se johtui Dracon taitavasta kielenkäytöstä - kirjaimellisesti - ei hän voinut olla
suostumatta Dracon vaatimukseen.

"Äh. Olet ihan mahdoton. Tule sitten", Harry sanoi ja lausui salasanan Lihavalle Leidille, joka oli seurannut heidän touhujaan viimeiset minuutit. Leidi pyöräytti silmiään ja sanoi: "Jo oli aikakin", ja heilahti sivuun.

"Saan varmaan turpaani tästä hyvästä..." Harry mumisi itsekseen pitäessään Dracoa tiukasti kädestä kiinni heidän astuessaan Rohkelikon oleskeluhuoneeseen.

Koska oli perjantai-ilta, oli huone tupaten täynnä rohkelikkoja. Harry huomasi yhden rohkelikon tytön kääntyvän vilkaisemaan muotokuva-aukolle päin, eikä siitä mennyt kuin muutama sekunti, niin huone täyttyi supatuksesta ja kaikki katsoivat Harrya ja Dracoa.
Draco naurahti. "Onko nämä tosiaan näin skandaalinnälkäisiä?" hän kysyi virnuillen Harrylta, joka mulkaisi häntä hieman ankarasti ja viittasi tätä pitämään turhat mölyt mahassaan.

Harry löysi katseellaan ystävänsä - tällä kertaa ison, puisen pöydän ympäriltä löhöämässä nojatuoleissa - ja raahautui heidän luokseen Draco vanavedessään.

Ron pärskäytti jotain suustaan, kun hän huomasi Harryn seuralaisen. Hermione katsoi toinen kulma koholla. Lisäksi heidän kanssaan olivat jälleen Dean, Parvati, Lavender ja Seamus.

"Tiedän kyllä, että seurustelette ja näin, mutta onko tuota pakko tänne raahata?" Ron kysyi tutkien paitaansa, joka oli kastunut hänen pärskiessään.

Harry irvisti hänelle. "En mahda yli-innokkaalle poikaystävälleni yhtään mitään", Harry tokaisi Ronille, joka näytti happamalta.

Draco tarkkaili ympäristöään uteliaana. Harry katsahti pöytään, jossa oli kuusi pientä lasia ja iso pullo tuliviskiä.

"Mitä helvettiä?!" Harry naurahti viitaten tuliviskiin.

"Perjantai-illan uusi viettomuoto", Seamus virnisti. "Haluatko sinäkin?"

Harry vilkaisi Dracoa, joka näytti hivenen epäilevältä. "Jos parempi puoliskonikin voi liittyä seuraan, niin toki", hän sanoi heittäytyen ainoaan vapaaseen nojatuoliin.

Seamus pyöräytti silmiään. "Paremmasta en tiedä, mutta -" hän aloitti, mutta Hermione keskeytti hänet.

"Se käy toki", Hermione sanoi luoden Seamukseen häijyn katseen.

Harry hymyili hänelle ja viittasi Dracoa istumaan.

"Minulle ei taida olla paikkaa", Draco sanoi tutkaillen pöydän ympärystä.

Ron naurahti. "No sitten voitkin painua luihuisten tiloihin?" hän kysyi toiveikkaasti.

Draco katsoi häntä pahasti. "Älä uneksikaan", hän sanoi ja rojahti Harryn syliin antaen tälle pusun poskelle ja katsoen Ronia
voitonriemuisena, jonka ilme valahti saman tien. "Voisin ottaa sitä tuliviskiä nyt", Draco jatkoi ja vetäisi pullon pöydältä.

Harry pudisti päätään hymyillen. "En ole koskaan nähnyt sinua alkoholin vaikutuksen alaisena, mutta kai senkin päivän oli aika koittaa", hän sanoi katsoen kuinka Draco avasi pulloa.

Seamus ja Dean nauroivat. "Minä en koskaan ajatellut sen päivän koittavan, että Malfoy ryyppää Rohkelikon tiloissa", Dean sanoi.

Seamus jatkoi. "No, paikka Harryn vierestä vapautuu, kun Malfoy sammuu", hän sanoi ja katsoi Harrya palvoen. Harry hymyili hivenen kauhistuneena Deanille. Parvati ja Lavender kikattivat.

Draco naurahti kuin itsekseen. "Voi, ette sitten tiedäkään, kuka on luihuisten juomapeliturnauksen kuusinkertainen voittaja", hän sanoi katsoen Seamusta häijysti. Seamus tuijotti tätä takaisin paha katse ruskeissa silmissään. Yhä Seamusta katsoen Draco nosti pullon huulilleen ja kulautti siitä kerralla sellaisen määrän, joka sai kaikkien silmät laajenemaan. Laskiessaan pullon hän naksautti niskansa ja sanoi: "Aah. Tekee hyvää. Maistuuko muille?"

Kaikki näyttivät sen verran hämmentyneiltä, etteivät osanneet sanoa oikein mitään. Harry katkaisi lopulta hiljaisuuden. "Toivottavasti maistuu, ettet innostu ottamaan lisää", hän mumisi Dracon korvaan.

Draco käänsi katseensa Harryyn. "Minä en ole vielä päässyt vielä edes alkuun, joten ota sinäkin", hän naurahti ja ojensi pulloa Harrylle.
Harry näytti melko epäileväiseltä ja nielaisi. Hän ei ollut koskaan oikeastaan alkoholia pahemmin nauttinut, mutta osasi aavistaa, ettei siitä seurannut mitään kovin hyvää.

Seamus rikkoi tilanteen nousemalla tuolista ja repäisemällä pullon Dracon kädestä.

"Hei!" Draco huudahti.

Seamus irvisti ja kulautti pullosta kerralla yhtä paljon ellei enemmänkin kuin Draco äsken. Siitä seurasi melkoinen yskäkohtaus ja se, että Seamus näytti siltä kuin olisi itkenyt hänen silmiensä vuotaessa raivokkaasti. Draco nauroi.

"Ei ole Finnigan tottunut!" hän huudahti pörröttäen Harryn tukkaa. Harry ei osannut päättää, mitä olisi tilanteesta ajatellut.

Ron puuskahti ja vetäisi pullon itselleen. "Ei se maistu niin kauhealta pienenä määränäkään, niin miksi sitten isona?" hän kysyi ja nieli viskiä ison hörpyn. Reaktio oli samanlainen kuin Seamuksella. Draco huvittui entisestään ja ulvoi naurusta.

"Ai että! Tämähän hakkaa luihuisten pelin ihan totaalisesti!" hän huudahti riemuissaan.

Ron pyyhki silmiään katkerana tuliviskille ja paukautti pullon pöytään. "Turpa kiinni, Malfoy", hän sanoi ääni karheana.

"En ikinä!" Draco huudahti kuulostaen hieman ärsyyntyneeltä mutta näyttäen kuitenkin iloiselta.

Harry taputti Dracon olkapäätä. "Hämmennät seuruettamme suurissa määrin, kulta", hän sanoi ja otti pullon pöydältä päättäen, että kai tätäkin oli joskus pakko kokeilla. Hän vetäisi henkeä ja kulautti viskiä suuhunsa. Se poltti kurkkua ja suuta ja Harrysta tuntui kuin hänen sisuksensa olisivat palaneet sillä sekunnilla, kun hän nieli tuota kavalaa nestettä. Hän ei kuitenkaan antanut itsensä näyttää toivottoman heikolta Dracon edessä, vaan nieli karvaasti kuvottavan olonsa. Hän laski pullon takaisin pöydälle. "Hmm. Ei se niin kamalaa ollut", hän sanoi ja suuteli Dracoa, joka näytti olevan hyvinkin ylpeä Harryn saavutuksesta.

Hermione, Lavender ja Parvati pudistivat päätään. "Pojat on poikia", Lavender huokaisi toisten kahden nyökyttäessä.

"Ja homot homoja", Parvati sanoi hivenen katkerana katsoen Harrya, jota tämä ei kuitenkaan huomannut silitellessään Dracon päätä.

Draco näytti nauttivan olostaan, tai ainakin Harry tulkitsi tämän eleet näin ja oli erittäin hämmästynyt, kuinka luonnolliselta hänen
toimintansa vaikutti.

Illan edetessä pidemmälle - ja tuliviskipullon tyhjentyessä ja toisen ilmestyessä paikalle Seamuksen vessareissun jälkeen - Ronkin alkoi näyttää jonkinlaisia rentoutumisen merkkejä. Johtuiko se alkoholista vai yksinkertaisesti siitä, että Draco ei ollut parjannut häntä koko iltana, siihen Harry ei vastausta liiemmin tiennyt. Kello näytti jo viittä vaille yhtätoista ja porukasta yhden jos toisenkin henkilön puhe oli alkanut sammaltaa jo pitkän aikaa sitten. He olivat vetäisseet pelikortit esille ja ryhtyneet pelaamaan peliä, jonka nimeä Harry ei edes muistanut. Hän pelkäsi, ettei muistaisi koko illasta yhtään mitään muutakaan seuraavana aamuna paitsi sen, että kaikki ulvoivat naurusta lähes kaikelle.

Illan kohokohta saattoi kuitenkin olla, kun neljäsluokkalainen rohkelikkotyttö itki ystävilleen, ettei korpinkynnen joku "tosi hyvännäköinen poika" koskaan vilkaissutkaan häneen, jolloin sai Ron päähänsä lähteä neuvomaan tyttöporukkaa ihmissuhteissa. Harry häpesi silmät päästään Ronin takia, kun tämä ääni käheänä ja puhe takkuilevana päästi suuren filosofisen vuodatuksen, kuinka elämä oli arvaamatonta ja rakkaus saattoi hypätä eteen "HUPS" tuosta vain - hän käytti tätä nimenomaista lauserakennetta. Elävänä esimerkkinä hän käytti luonnollisesti Harrya ja Dracoa. Palkinnoksi neuvoista Ron sai lopulta vain kylkeensä mustelman ja kolauksen itsetuntoon, kun tyttö paukautti häntä kirjalla kirkuessaan, ettei hänestä kuuna päivänä saa tyttöihin suuntautunutta ja ettei kukaan ollut koskaan puhunut hänelle noin törkeästi. Pöytään palatessaan Ron päivitteli: "Katsos. Naisille ei kelpaa mikään."

Harrysta tuntui, kuin hänen aivonsa olisivat heittäneet kuperkeikkaa, eikä hän välillä osannut sanoa, olivatko hänen silmänsä auki vai kiinni, mutta hän ei jaksanut liiemmin välittää. Pääasia oli, että kaiki näyttivät tulevan kummallisen hyvin toimeen.

Jossain vaiheessa iltaa - Harry eikä varmaan kukaan muukaan osannut enää lukea kellotaulua kunnolla - McGarmiwa saapui oleskeluhuoneeseen paimentamaan kaikki pehkuihin ja loi samalla heidän porukkaansa suhteellisen pahan katseen.

*

Aamulla Harry heräsi sängystään. Hänen päässään heitti, vatsaa kivisti ja oksennus tuntui yrittävän löytää tietään ulos mitä kautta
tahansa. Hänen silmänsä tuntuivat olevan turvoksissa, mutta silmälasit nenälle työnnettyään hän alkoi kuitenkin erottaa ympäröivää maailmaa. Hän älähti hieman, kun huomasi vieressään tuhisevan puolialastoman Dracon. Harry katsoi alaspäin ja huomasi itsekin makaavansa vain bokserit jalassa.

"Parempi tämäkin..." Harry sanoi itsekseen noustessaan istumaan sängyn reunalle ja alkaen tonkia arkustaan vaatteita. Hän nosti sieltä mustan Hugo Bossin vaimonhakkaajapaidan ja mustat college-housut. "Olen aina ihan mustissa", hän sanoi kiskoessaan vaatteita päällensä.

Ron nosti päätään omassa sängyssään pöllämystyneen näköisenä. "Onko nyt jo aamu?" hän korahti kuivakalla äänellä.

"Taitaahan tuo olla", Harry vastasi solmiessaan housujensa narua tiukemmalle.

Ron nousi istumaan ja hieroi silmiään. "Ei voi olla ihmisellä näin huono olo", hän vaikeroi.

Harry hymähti. "Niin se vaan taitaa olla. Oma vointikaan ei ole paras mahdollinen", hän sanoi tuntien oksennuksen tekevän tuloaan. Hän kuitenkin piti itsensä tiukkana ja oksennus meni menojaan takaisin alas.

Draco liikahti sängyssä Harryn takana. "Ette vain ole tottuneet, aloittelijat", hän sanoi mönkien sängyn laidalle.

Ron päästi kauhistuttavan huudon tajutessaan, että Draco kurkisteli Harryn sängystä. "Mitä sinä täällä teet?!" hän huudahti ja kiskoi peittoa päälleen.

Draco naurahti. "Miltä näyttää? Ja älä pelkää. Ei kroppasi vedä vertoja Harrylle, joten voit olla huoletta", hän sanoi ja katsoi Harrya
anovalla ilmeellä. Harry toljotti takaisin kysyvänä.

Draco pyöräytti silmiään. "Haluan pusun?"

"Ai. Okei", Harry sanoi ja kumartui antamaan tälle suukon, muttei ehinyt tehdä mitään, kun Draco veti hänet päälleen sänkyyn.

"Hei lopettakaa! Apua!" Ron huusi sängystään ja peitteli silmiään.

"Mitä vittua täällä mekastetaan?!" kuului Seamuksen ääni kauempaa. He kuulivat, kuinka tämä nousi sängystään ja käveli Ronin ja Harryn sänkyjen luo. Hän katsoi Ronia.

"Nuo! En tahdo katsoa homopornoa lähietäisyydeltä!" Ron huusi osoittaen Dracoa ja Harrya, jotka kierivät sängyssä painien.

Seamuksen ilme näytti raivokkaalta hänen katsoessaan Harryn ja Dracon menoa, mutta hän yritti peittää sen huumorilla. "Ja muutenko tahdot?" hän heitti Ronille, joka näytti vastaukseksi keskisormea.

Seamus heitti vielä murhaavan katseen Dracoon, joka vastasi hänelle voitonriemuisella irvistyksellä, ja käveli sitten oman sänkynsä luokse vaikeroimaan Deanille päänsärkyään.

Draco vetäisi Harryn sängyn verhon Ronin edestä kiinni ja vaati heidän saada olla rauhassa viisi minuuttia. Ron päästi yökkäysäänen ja alkoi tonkia arkkuaan.

*

Kun Harry ja muutkin pääsivät lähtemään Tylyahoon, kello oli jo reilusti yli puolen päivän. Draco ei ollut kovinkaan hyvillään asiasta.

"Olette surkeita alkoholin kanssa. Oltaisiin päästy lähtemään paljon aikaisemmin, jos eräät eivät olisi viettäneet puolta tuntia vessanpönttöä halaillen", Draco marisi heidän odottaessaan pääsyä Tylyahoon. Voro ja McGarmiwa listasivat lähtijöiden nimiä ylös ulko-ovilla.

"Kukaan ei käytännössä pyytänyt sinua mukaan, Malfoy. Olisit voinut lähteä jo kauan aikaa sitten", Ron tokaisi pidellen edelleen päätään, jota oli jomottanut aamusta saakka.

"Totta. Mutta itsensä kutsuminen mukaan ei ole hullumpaa", Draco heitti. Ronin keskisormi nousi taas pystyyn. Onneksi McGarmiwa käänsi päänsä juuri parahiksi pois.

"Sittenhän mekin voidaan kutsua itsemme viettämään romanttista iltapäivää Harryn kanssa, vai?" Seamus kysyi sarkastisesti kuitenkin pieni toivonkipinä äänessään.

"Uneksi vain, Finnigan", Draco naurahti ja otti Harryn kädestä kiinni. Harry ei osannut oikein reagoida Dracon ja Seamuksen jatkuvaan vääntöön, eikä sen pahemmin tajunnutkaan mitä hänen ympärillään tapahtui.

He saapuivat Voron ja McGarmiwan eteen.

"Harry P -" Harry aloitti, mutta tunsi oksennuksen yrittävän tulla ulos jälleen. "- Potter", hän sanoi lopulta kakaistuksi.

McGarmiwa katsoi häntä toruvasti. "Mahtoiko Potterilla olla kiva ilta?" hän kysyi silmät viiruina hyisellä äänensävyllä seuruetta tihrustaen.

Harry näytti melko nololta ja kaikeksi onneksi Draco pelasti tilanteen. Tai pelastamisen voi ymmärtää monella tapaa.

"Oi, omasta puolestani voin kertoa Harryn nauttineen eilisestä illasta suurissa määrin, professori. Tiedätte varmaan mitä tarkoitan", Draco virnuili McGarmiwalle. Harry huokaisi häpeästä ja hautasi kasvonsa käsiinsä.

McGarmiwa tuijotti Dracoa hivenen kauhistuneena ja aukaisi jo suutansa, mutta painoi sen kuitenkin suppuun nopeasti. Hän vain viittasi Dracoa sanomaan Vorolle nimensä.

"Draco Malfoy, aka JJHHP", Draco sanoi ja käveli Voron ohitse muitta mutkitta. "Niin siis 'Jätkä Joka Hoitelee Harry Potteria', jos joku ei tajunnut", hän kajautti vielä kovaan ääneen saapastellen leuka pystyssä kohti ulkoilmaa.

Harry peitteli häpeissään hieman päätään muilta ihmisiltä, jotka tungeksivat aulassa, mutta kaikille lieni päivänselvää, kenen kanssa Draco Malfoy nykyään liikkui.

"Seamus Finnigan. Aka HDMTP", kuului Seamuksen ääni Harryn ja Dracon takaa.

Draco käänsi päänsä Seamuksen suuntaan ja katsoi häntä ilkeällä ilmeellä. "Etkö voi keksiä mitään omaa, Finnigan? Sitä paitsi, mitä tuo meinaa? Se ei kuulostanut lainkaan coolilta", hän sanoi napaten Harryn käden taas kerran. "Toivottavasti et tarkoittanut "Hoitelen Draco Malfoyta Takaapäin Pimeässä. Koska sitä ei kukaan toivo sinulta, Seamus", Draco nauroi vielä taluttaen lähes häpeästä kuolevaa Harrya kohti Tylyahoon johtavaa tietä.

"Hahhah. Hakkaan Draco Malfoyn Tuota Pikaa", Seamus tokaisi ja katsoi toiveikkaana Harrya, mutta tämä ei luonut katsettakaan häneen.

Draco säpsähti, kun heidän takaansa kuului Ronin närkästynyt karjaisu. "RONALD WEASLEY, AKA EKTKKDMPTKSFKEK!"

Harry ei enää jaksanut muistaa häpeäänsä vaan purskahti nauruun Ronin kommentille. "Ron, mitä mitä?" hän sai sanottua naurultaan. Draco ja Seamus tuijottivat hölmistyneinä.

Raivokas Ron lampsi heidän ohitseen puhisten samalla äskeisen lyhenteen merkityksen: "Meinaan: En Kestä Tätä Kauheaa Krapulaa, Draco Malfoy Pidä Turpa Kiinni, Seamus Finnigan Ketään Ei Kiinnosta!"

Draco ja Seamus näyttivät hapanta naamaa ja jäivät kerrankin sanattomiksi. Harry otti Dracon käden omaansa ja he lähtivät kohti Tylyahoa.

"Missä tahdot käydä ensin?" Harry kysyi.

Draco kohautti harteitaan. "Mm..." hän aloitti, mutta hänen ilmeensä kirkastui yhtäkkiä ja hän kääntyi katsomaan Harrya melkein pelottavan innostunut katse silmissään. "Minulla on parempi idea! Ei mennä Tylyahoon!" hän huudahti.

Harry katsoi häntä oudoksuen. "Öh. Minulla on ainakin paljon, mitä tarvitsen..." hän sanoi epäillen Dracon mielenterveyttä: kukaan ei koskaan jättäytynyt pois Tylyahon retkeltä.

"Äh ei! Vaan mennään yhteen toiseen paikkaan!" Draco sanoi ja lähti riuhtomaan Harrya hurjaa kyytiä kohti linnan porttia. "Se on paljon parempi!"

"Öö..." Harry mutisi.

"Hei! Minne te juoksette?" kuului Ronin huuto heidän ohitettuaan hänet.

Harry katsoi häntä epätoivoisella ilmeellä. "Sen kun tietäisin!"

Kahden sekunnin päästä he olivat ohittaneet Linnan rajan. Kuului kovaääninen POKS. Harry ja Draco olivat kadonneet muiden silmien edestä.


the end of chapter fifteen


*

Feliicia

  • Puuskupuh
  • ***
  • Viestejä: 817
  • Hobitti
Vs: Olethan totta ? 15. luku, o2.12 !!
« Vastaus #135 : 02.12.2010 19:45:14 »
Jes! Eka kommentoija! ;D oli pakko :D

Toi oli niin hyvä, kun ne heräs ja Draco makas Harryn vieressä. Miten se siihen oikein joutui ??? Minneköhän ne meneeeee??
Jatkoa ei tuu ollenkaan liia nopeesti, mun mielest. On kiva, kun lukuja tulee melkeimpä koko ajan niin ettei tarvitse odottaa puoltavuotta.
Ihana, kun Draco oli niiden kanssa Rohkelikon oleskeluhuoneessa.

<3:lla
HPF4E


ava by Raitakarkki
banneri by Pyry

Merrrí

  • ***
  • Viestejä: 577
Vs: Olethan totta ? 15. luku, o2.12 !!
« Vastaus #136 : 02.12.2010 20:15:29 »
Hih, laitoit tämän nyt jo tänne ^^
Kiitos sinun, tajusin nyt vasta kunnolla että on joulukuu ja ollaan menossa jo toisessa päivässä! Mutta tuo meni offiksi. :D

Ilmeisesti on tapana lukea täälläki nämä luvut, jos vaikka olisit tehny joitakin muutoksia/lisäyksiä lukuun, kuten nyt olit tehny:
Lainaus
"Hahhah. Hakkaan Draco Malfoyn Tuota Pikaa", Seamus tokaisi ja katsoi toiveikkaana Harrya, mutta tämä ei luonut katsettakaan häneen.
Tätä kohtaa en löytäny millään alkuperäisestä ja jäinkin silloin ihmettelemään mitä tuo Seamus tarkoitti. :D
Mistä tuli mieleen, että mie säälin Seamusta ku elättelee toivoa Harryn suhteen. Mutta ehkä sitten joskus Seamusta onnistaa...? ((:
Höh, mikä Kommentti taas, ei ollut kuin yks tärkeä asia sanottavana. :( Sen muun lisäksi ofc.

Lainaus
Draco naurahti. "Miltä näyttää? Ja älä pelkää. Ei kroppasi vedä vertoja Harrylle, joten voit olla huoletta", hän sanoi ja katsoi Harrya
anovalla ilmeellä. Harry toljotti takaisin kysyvänä.

Draco pyöräytti silmiään. "Haluan pusun?"

"Ai. Okei", Harry sanoi ja kumartui antamaan tälle suukon, muttei ehinyt tehdä mitään, kun Draco veti hänet päälleen sänkyyn.
Hyi mikä jättilainaus, mutta tässä kohtaa tuli todellinen awws <3 Alkaa pikku hiljaa tulla siirappiyliannostusta :D
Oh, ja tuossa lopussa: linna kirjoitetaan pienellä :) unohdin ilmeisesti korjata sen tuonne... .__.
Joo, kiitos ja jatkoanelu ^^
mi-ra

//harrastan tyhjänpäiväisiä kommentteja, taas. ::)

Natural

  • Ravenclaw
  • ***
  • Viestejä: 685
  • I no speak this country's language! Bye bye!
Vs: Olethan totta ? 15. luku, o2.12 !!
« Vastaus #137 : 02.12.2010 22:01:27 »
Ihana luku!

Tykkäsin tosta Rohkelikkojen oleskeluhuoneen kännäys hetkestä ;)
Kirjoitus virheitä ei näkynyt ja tykkäsin!

Lainaus
Raivokas Ron lampsi heidän ohitseen puhisten samalla äskeisen lyhenteen merkityksen: "Meinaan: En Kestä Tätä Kauheaa Krapulaa, Draco Malfoy Pidä Turpa Kiinni, Seamus Finnigan Ketään Ei Kiinnosta!"


-Natural


"Greed may not be good, but it’s not so bad, either. You humans think greed is just for money and power! But everyone wants something they don’t have."

Ava & Bannu By: Odo

MissWeasley

  • Rohkelikko
  • ***
  • Viestejä: 483
  • Too cute to be straight.
Vs: Olethan totta ? 15. luku, o2.12 !!
« Vastaus #138 : 02.12.2010 22:02:19 »
Ikävä kyllä mulla ei oo nyt paljoo aikaa kommentoida, joten tästä tulee lyhyt!

Luku oli erittäin hauska, tykkään Seamusin ja Dracon naljailusta. ;D Vaikka Seamus ei saa saada Harrya!  >:(

Ei vitsi tälle repesin ihan totaalisesti!
Lainaus
Draco säpsähti, kun heidän takaansa kuului Ronin närkästynyt karjaisu. "RONALD WEASLEY, AKA EKTKKDMPTKSFKEK!"

Ihan paras! :D Mut nyt mun pitää poistua taka-alalle.


~Missy~  :-*
Every time a child says
'I don't believe in fairies'
there's a little fairy somewhere
that falls down dead.

insatiable

  • ezion salarakas
  • ***
  • Viestejä: 1 343
  • koska ezio on ihkudaa
    • FINI
Vs: Olethan totta ? 15. luku, o2.12 !!
« Vastaus #139 : 02.12.2010 23:13:41 »

HP4E: sse selviää piannn <;

mi-ra: joo, minä lisäsin sen, kun ajattelin vähän selventää :D hoh . miten mä onnistu kirjottaa substantiivin isolla .... ? <<- kiroan saksan kielen opiskeluni ... :D

Natural: kiitos ! ^^

MissWeasley: lyhyys ei ole synti :D ihanaa, että nauratti, jee ! ^^


xoxoxo insatiable