Kirjoittaja Aihe: raitis goes avatars! Albumit päivitetty ja avat jälleen saatavilla 9/8/2019  (Luettu 239575 kertaa)

Girly Girl

  • Princess
  • ***
  • Viestejä: 3
  • Lipstick makes everything look better.
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #100 : 18.05.2010 21:46:59 »
Oih rakastin! Ajattelin, että mulle tulis koko illan kestävä 'avan etsimis'-prosessi, mutta ONNEKSI löysin tieni heti ensimmäisenä tänne sinun 'salaiseen arkistoosi'. :) Pidin kaikista ja nyt eikun miettimään mitä aion käyttää ensimmäisenä. Voin sanoa... Tästä ainakin voi tulla koko illan kestävä prosessi.

Kauniita, ihania, hmm... mitä muuta... AIVAN LOISTAVIA!  Kiitoksia näistä kauniista luomuksistasi (:

Girly
ava by: raitakarkki

FRETTIBITCH

  • Venuksessa asuva Ufo
  • ***
  • Viestejä: 89
  • Cherry Cherry Boom Boom
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #101 : 21.05.2010 22:40:35 »
Paljon tuli mukaan n_n
Avatar © Emilja

Kiwi

  • Jedi
  • *
  • Viestejä: 2
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #102 : 25.05.2010 00:15:23 »
Avoja lähti kasakaupalla, thanks! : )

Nelea

  • ***
  • Viestejä: 363
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #103 : 26.05.2010 20:43:25 »
Muutaman nappasin kiitos <3
Damn it feels good to be a Lannister.

//puoliprolle kiitos avasta!

Dolls

  • ***
  • Viestejä: 2 081
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #104 : 27.05.2010 17:12:23 »
PALJON LÄHTI <3

banneris on ihania, tee lisää + randomia :)
darling i'm a nightmare dressed like a daydream

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #105 : 28.05.2010 22:37:51 »
Ihana ku tykkäilette *3* ja Layra, teen heti kun ehdin :)
Nyt on aika didididii..... UUDELLE TUTORIAALILLE!


Tutoriaali textureista



Tällä kertaa kerron, miten textureja ja ylipäätänsä tasoja käytetään Gimpissä. Katso edellinen tutoriaali, siinä kerron kuvanmuokkauksen alkeita.
Eli texture, mikä se on? Se on toinen kuva, joka laitetaan alkuperäisen kuvan päälle elävöittämään alkuperäistä kuvaa, näin pähkinänkuoressa. Eli mikä tahansa muu kuva voi olla texture. Hienoimmat texturet eivät kuitenkaan ole mitä tahansa kuvia, vaan esimerkiksi täältä löytyy hienoja textureja, joissa on erilaisia ja kirkkaita värejä, kuvioita jne. Eli mitä enemmän texturessa on tavaraa, sitä paremmalta se näyttää alkuperäisen kuvan päällä.
Okei, eli idea on tajuttu? Jos ei, niin näytän erään blendauskuvani (blendaus on kuvien muokkaamista kilpailumielessä). Siitä varmaan näkee, mitä texturet voivat tehdä.
Mistä sitten saa textureiksi sopivia kuvia? Koska mikä vain voi olla texture, voit siis saada mistä vain! Jos haluat kuitenkin edellämainittuja värikkäitä ja täyteläisiä kuvia, suosittelen vierailemaan jo linkittämässäni Aethereality.netissä, Deviantart.comissa, hakusanaksi vaikka pelkkä 'textures', livejournalin textureyhteisöissä tai sitten ihan Googlessa, hakusana kannattaa tosin olla esimerkiksi 'grunge textures', sillä pelkällä textures -sanalla löytää useimmiten verhoja tai tapetteja :D Ja texturehan on siis kuva (sanon tämän varmaan sadannen kerran), eli texturea ei ladata mitenkään erikoisesti, vaan se tallennetaan koneelle perinteisellä Tallenna kuva... -tekniikalla.
Jos homma on selvä, eiköhän aloiteta.

1. Vaihe yksi.
Minä käytän tätä kuvaa tutoriaalin aikana.
Avaa ensin se alkuperäinen kuva, jonka päälle texturen haluat (eli esim. minulla tuo äsken näyttämäni). Kuvan ei tarvitse olla avatar, se voi olla myös mikä tahansa kuva, vaikka muotokuva kissastasi, jota haluat vähän elävöittää. Kun alkuperäinen kuva on avattu (Tiedosto -> Avaa...), avaat sen päälle texturen. Nyt varmaan tulee sellainen wot? -hetki, miten saat toisen kuvan päälle toisen kuvan? No, se on yksinkertaista. Gimpissä on mahdollisuus tasoille, eli monille eri kuville, jotka menevät kerroksiin ikään kuin yhdeksi kuvaksi. Vähän kuin kerrostalo, siis. Tasot löydät painamalla Ikkunat -> tasot. Eli miten saan alkuperäisen kuvan, tässä tapauksessa 'ensimmäisen kerroksen', päälle toisen kuvan? Paina ylävalikosta Tiedosto -> Avaa tasoina... Nyt eteesi aukeaa tavallinen kuvanavausikkuna. Etsi sieltä texture, jonka haluat alkuperäisen kuvan päälle laittaa. Sitten paina "avaa". Nyt huomaat, että alkuperäisen kuvan päälle on tullut toinen kuva. Kun katsot Tasot-ikkunaa, näet, että kuvat ovat päällekäin. Iisiä, eikö?
Katso kuva vaiheesta (kuva 1) ja kuva 2. Kuva kakkosessa näkyy siis toisen kuvan päälle avattu texture, joka minulla on tuollainen siniliila.

2. Vaihe kaksi
Okei, mitä texturelle voi sitten tehdä? No, kun avaat Tasot -ikkunan (Ikkunat -> tasot), huomaat, että vaikka mitä. Siinä on sellainen valintaikkuna, 'Tila', jossa oletuksena on Normaali. Voit valita Normaalin tilalle vaikka mitä vaihtoehtoja. Ulkoa en muista, mikä kaikkea siinä on, olisi kai pitänyt ottaa ylös. Mutta muistaakseni ainakin Kerro, Jaa, Näyttö, Peite, Kova valo, Pehmeä valo, Värin lisäys, Värin vähennys jne. Nämä kaikki muuttavat texturea jotenkin, säätelevät eri värejä ja väriavoja yms. Kokeilemalla se selviää. Itse laitoin säädön kohtaan 'Peite'. Voit muuttaa tason, eli texturen, läpinäkyvyyttä sellaiseksi, kuin haluat.
Katso kuva vaiheesta. Itselläni texture ei siis tehnyt suurtakaan muutosta. Läpinäkyvyyttä en muuttanut.

3. Vaihe kolme
Ei se tähän loppunut! Textureita, eli tasoja, voit lisätä niin paljon kuin sielu sietää. Avaat vain samalla tekniikalla uuden tason muiden tasojen päälle. (Tiedosto -> Avaa tasoina siis.) Itse avasin toisen texturen, jolla halusin saada lisää ilmettä. Sille voi tehdä samat muokkaukset, kuin aiemmillekin tasoille. Eli muuttaa tila, läpinäkyvyyttä jne.
Katso kuva vaiheesta. Avasin siis kahden aiemman kuvan päälle liilan tason, johon laitoin samat asetukset kuin edelliseen (Tila: peite, Läpinäkyvyys: 100%). Niitä tietenkin muutellaan oman maun mukaan, eli sinun ei tarvitse laittaa tilaksi peitettä tai läpinäkyvyyttä samaksi. Erilainen tila tekee siis erilaisen efektin ja saat itse päättää, millaista efektiä haet.

4. Vaihe neljä
Tämä vaihe ei ole välttämättä pakollinen ja kuuluu oikeastaan kuvanmuokkaukseen yleisesti. Kuvastani tuli texturien jälkeen kuitenkin hieman liian lilahtava ja haluaisin korjata asian. Avaan siis yläpalkista Värit -> väritasapaino... Eteen aukeaa ikkuna, josta voin säätää kuvan värejä. Kuvassanihan oli siis vähän liikaa liilaa, eli 'magentaa'. Liilaa voi ottaa pois siirtämällä palkkia enemmän vihreään päin.
Katso kuva vaiheesta.  Tämä vaihe pätee siis ihan mihin tahansa kuvaan, kuvassa ei ole pakko olla texturea tai mitään. Voit vaikka löytää netistä kivan kuvan, jossa tyttö makaa nurmikolla. Kuvan vihreys on vähän liikaakin sinulle, joten voit siirtää palkkia kohti magentaa, pois vihreästä.

Noniin. Nyt saat itse päättä, onko kuva valmis vai eikö. Voit lisätä siihen texturea tai tehdä perusmuokkauksia, sellaisia joita tein ensimmäisessä tutoriaalissani. Minä itse muokkasin kuvastani bannerikokoisen ja terävöitin sitä jne. Jos teet perusmuokkauksia, kuten minä, lue seuraava:

Kun sinulla on esimerkiksi 3 tasoa, sinulla on käytössäsi tasoista vain yksi kerrallaan. Kuva kolmesta tasosta, joista yksi on valinnassa. Eli säädät aina yhden tason arvoja ja niin edelleen. Vaikka lopputulos näyttääkin yhdeltä kuvalta, Tasot -ikkunasta näet, että kuvia on kolme päällekäin. Jos haluat muokata kuvaa kokonaisuutena, eli vaikka säätää koko kuvan kirkkautta ja kontrastia, sinun pitää yhdistää tasot. Jos et yhdistä, säädät vain yhden tason kirkkautta ja kontrastia.
Kun painat tason päältä hiiren oikealla näppäimellä, aukeaa tällainen valintaikkuna. Voit siis muokata tasoa erikseen tästäkin, esimerkiksi muokata vain yhden tason kokoa ja niin edelleen (eli poikkeuksiakin löytyy; vaikka sanoin, että voit muokata vain yhtä tasoa kerrallaan, esimerkiksi kuvaa skaalattaessa [kts. tutoriaali 1] joka ikinen taso skaalautuu. valintaikkunan avulla pystyt muokkaamaan vain yhden tason kokoa). Näet kohdan 'yhdistä alas', klikkaa siitä. Muokkaamasi taso yhdistyy alempaan tasoon. Tätäkin voi verrata kerrostaloon, kolmoskerros tipahti ikään kuin samalle tasolle kakkoskerroksen kanssa ja ne ovat nyt yhtenäinen kerros, eli kolmostaso ja kakkostaso ovatkin nyt yksi tasonsa. Sitten painat tästä tasosta vielä kerran 'yhdistä alas', jolloin olet yhdistänyt kaikki tasot "samaan kerrokseen". HUOM! Aloita tasojen yhdistäminen AINA ylimmästä tasosta.

Oliko tarpeeksi sekavaa? No, vertaillaan kuitenkin tuloksia, ehkä huomaatte eron, jos tekstistä ette tajunneet :D
Alkuperäinen:


Textureiden kanssa muokattu:


Laitan esimerkiksi vielä yhden kuvan, jotta näette, että textureilla kuvasta voi saada ihan erilaisen. Käytin siis eri textureita kuin ylemmässä kuvassa:



Kiitos ja kuittaus, toivottavasti hyödytti :D
« Viimeksi muokattu: 28.05.2010 23:02:49 kirjoittanut raitakarkki »
in the bleak midwinter

postimyyntivaimo

  • ***
  • Viestejä: 374
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #106 : 28.05.2010 22:45:01 »
Kiitos tuosta tutoriaalista! Vaikken avojen tekemistä pahemmin harrasta, muokkaan kuvia muihin käyttötarkoituksiin melkein joka päivä ja ohjeestasi tulee olemaan paljon hyötyä ja apua, kiitos siis! .)

Uusista avoista nappasin kaksi ja bannereista yhden. Ihania. ♥

mmariaä

Ruskapoika

  • Kivikuorinen
  • ***
  • Viestejä: 1 547
  • Mock me.
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #107 : 28.05.2010 23:00:42 »
Bannereista vein kaikki ja kiitän aivan hirveästi tuosta tutorista!!<3 :-* Et voi kuin kuvitella miten helkkaristi tuo auttoi ymmärtämään taas enemmän tätä kuvan muokkausta. :)

~Ruskapoika
Hei homepää! Leikitäänkö sanahippaa, jos saatais aikaan tarinoita?

jools

  • Vieras
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #108 : 28.05.2010 23:39:41 »
Bannereita ja avoja lähti ;D

Aisha

  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #109 : 29.05.2010 00:10:57 »
Otin yhden uuden randomin. Ja kiitän tuhannesti sekä siitä että uusimmasta tutoriaalista. Siitä on varmasti paljon apua.  :)

Ja ehkä toivoisin samalla uutta tutoriaalia siitä, miten esim. kuvan A voi leikata ja liittää mahdollisimman luontevan näköisesti kuvaan B. Esimerkkinä vaikka monet ficcibannerit, joissa parituksia tehdessä ovat henkilöt A ja B saatu siististi ja luotevasti yhteen kuvaan ilman, että sitä huomaa karkeksi aloittelijan väkerrykseksi.  

// Loistavaa. Kiitos. <3
« Viimeksi muokattu: 29.05.2010 00:15:37 kirjoittanut Aisha »
"The truth is a beautiful and terrible thing, and should therefore be treated with great caution."
                                                      - Dumbledore


Avatar by hallow_honey (at LJ)

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #110 : 29.05.2010 00:13:16 »
Lainaus
Ja ehkä toivoisin samalla uutta tutoriaalia siitä, miten esim. kuvan A voi leikata ja liittää mahdollisimman luontevan näköisesti kuvaan B. Esimerkkinä vaikka monet ficcibannerit, joissa parituksia tehdessä ovat henkilöt A ja B saatu siististi ja luotevasti yhteen kuvaan ilman, että sitä huomaa karkeksi aloittelijan väkerrykseksi.

Onnistuu! On tullut tätäkin harjoiteltua tässä parin vuoden aikana :D (ja hampaita kiristelty ja itkua väännetty siinä sivussa)
in the bleak midwinter

ViiLaIM

  • Miss blind
  • ***
  • Viestejä: 170
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #111 : 29.05.2010 17:17:05 »
Ihan mahtavaa! Mukaan lähti monta banneria ja niitä eiläin ja luonto avoja. Pari jotain randomiakin taisin sieppailla.
Jos saa toivoa niin voitko tehdä lisää noita sun ihania bannereita, sellasia jotka sopii finiin? :)

-ViiL
Just because everything's changing, doesn't mean it's never been this way before.
Now we're back to the beginning, it's just a feeling and no one knows yet.


ava by Haava <3

Elva

  • Vieras
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #112 : 01.06.2010 20:40:29 »
Tosi kivoja randomavoja lähti mukaan monta, nää on vaan niin nättejä :> Kiitos!

- Elva

Wonderlander

  • Vieras
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #113 : 11.06.2010 21:00:52 »
Muutaman Potterin henkilön nappasin sivulta 6, kiitän niistä. ;)

Eeyore

  • Radamsa
  • ***
  • Viestejä: 1 875
  • Karo-muoks || Ei Eyeore, ikinä.
    • Loista Tähti, loista.
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #114 : 12.06.2010 23:40:05 »
Vein muutaman bannerin ja avan, hienoa työtä ^^ Ja ohjaukset oli minusta selkeitä ;)


"Sie oot vähän niinku vähä-älynen pikkusisko, jota miulla ei oo koskaan ollu."
Naakkapuiston istuva päällikkö Märkäpuuma
Lucius/Narcissa | 67/100

raitakarkki

  • mrs. Finnigan
  • ***
  • Viestejä: 1 201
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #115 : 14.06.2010 20:35:24 »
Nyt tein siis tämän "yhdistä kaksi kuvaa" -tutoriaalin ja huh, oli hommaa! Tätä oli jotenkin vaikea selittää, toivottavasti kaikki ymmärtävät c: Tämäkin GIMPille siis.


Tutoriaali kuvien yhdistämiseen

Eli tarkoitus olisi saada kaksi kuvaa yhdeksi, esimerkiksi leikata kuvasta A Maijan kasvot ja liittää ne kuvaan B, Matin kasvojen viereen. Tässä tutoriaalissa tein Nemethysille Dramionebannerin ja yhdistin tämän ja tämän kuvan.
Ota huomioon kuvia valittaessa henkilöiden ilmeet ja se, miten kuvat sopivat toisiinsa. Värimaailmoilla ja koolla ei ole väliä, ne saadaan muutettua ja kerronkin tutoriaalissa, että miten.
Tässä tutoriaalissa tulet tarvitsemaan juttuja, joita olen opettanut aiemmissa tutoissa, joten on syytä lukea ne ensin!

1. Vaihe yksi.
Avaa jompi kumpi kuvista (Tiedosto -> Avaa) Gimpiin. Sitten avaa toinen kuva ensin avatun kuvan päälle (Tiedosto -> avaa tasoina). Nyt sinulla on kaksi kuvaa päällekäin, kuten huomaat, kun avaat tasot (ctrl + l tai Ikkunat -> tasot). Tasot -ikkunassa paina molempien kuvien päältä hiiren oikealla näppäimellä -> Lisää alfakanava. Jos kuvallasi on jo alfakanava, 'Lisää alfakanava' -teksti ei ole valittavissa, joten sinun ei tarvitse tehdä mitään.
Katso kuva vaiheesta 1.

2. Vaihe kaksi.
Nyt seuraavat ne hankalat vaiheet, sillä riippuu aina kuvista, mitä sinun tulisi tehdä. Esim. minun kuvassani Hermionen kuva on paljon Dracon kuvaa isompi, ja Hermy pitäisi saada suht. samankokoiseksi kuin Draco. Sinun kuvissasi henkilöt saattavat olla jo samankokoiset jne. No kuitenkin, sinun pitää joka tapauksessa selvittää erot. Se tapahtuu niin, että otat valintaan ylimmän kuvan ja säädät läpinäkyvyyttä. Eli Tasot -ikkuna ja läpinäkyvyyttä sinne vasempaan laitaan, jotta näet ne epäkohdat. Muista epäkohtien tarkistuksen jälkeen vetää läpinäkyvyys takaisin sataan prosenttiin, jotta mikään kuva ei jää läpinäkyväksi.
Katso kuva vaiheesta 2.
Hermione on siis huomattavastikin Dracoa isompi ja aivan liian alhaalla banneria varten.

3. Vaihe kolme.
Meidän pitää siis pienentää Hermionen kuvaa huomattavasti. Tarkkaa mittaa ei voi tietää, sillä vaikka kuvat olisivatkin samankokoisia, ihmiset niissä ovat erikokoisia. Siispä summamutikalla pienennämme ja kokeilemme, milloinko Hermionesta tulisin oikean kokoinen. Paina siis sen tason, jota haluat pienentää, päältä hiiren oikealla näppäimellä -> skaalaa tasoa. Itse skaalasin noin 3 kertaa, ennen kuin sain Hermionen oikeisiin mittoihin. Jos mietit, miten jonkun teon voi kumota, paina ctrl + z tai Muokkaa -> kumoa.
Katso kuva vaiheesta 3.

4. Vaihe neljä.
Tämä on aika lyhyt vaihe. Valitse tasot -ikkunasta alempi taso (eli Tausta) ja raahaa se ylemmän tason päälle = vaihda tasojen paikat. Tämän tarkoitus selviää pian.
Katso kuva vaiheesta 4.

5. Vaihe viisi.
Nyt siirretään kuvat oikeisiin kohtiin, jos ne eivät mielestäsi vielä ole. Itse halusin Hermionen lähemmäs Dracoa. Ota työpalkista Siirtotyökalu, valitse ylin taso (tässä tapauksessa valitsen Hermionen kuvan) ja muuta sen läpinäkyvyyttä niin, että alempi taso näkyy sen alta, tämän avulla näet, mihin olet kuvaa siirtämässä. Siirrä sitten siirtotyökalun avulla kuvaa sinne, minne haluat sen toisessa kuvassa sijoittaa.
Katso kuva vaiheesta 5. Anteeksi kun Draco on läpinäkyvä, kakkosvaiheessa muistutin, että siirtäkää läpinäkyvyys takaisin sataan prosenttiin - ja minä en itse muistanut siirtää, jees.

6. Vaihe kuusi.
Nyt kun kuvat ovat oikeilla kohdilla (kuvia voi edelleen siirtää edellisen vaiheen jälkeenkin, mutta suunnilleen), on aika aloittaa kumitus. Eli kumitamme ylimmän kuvan niin, että alempi paljastuu sen alta. Ei, ei kokonaan, esim. minun kuvassani kumitan kaiken Hermionen ympäriltä, mutta tyttöseen en koske. Näin on edelleen kaksi eri tasoa, mutta nyt Hermione on melkein kuin Dracon kuvassa. Okei, ehkä kuva selittää enemmän:
Katso kuva vaiheesta kuusi. Eli valitse työkalupalkista kumitustoiminto, Pyyhekumi ja kunnon sivellin. Itse käytän Circle fuzzyä, kuten kuvasta näkyy, sillä se jättää reunat pehmeiksi. Ota siis pyyhekumi, valintaan ylin tausta ja ala kumittaa. Alempi kuva paljastuu sen alta. HUOM! Jos kuva ei kumitu oikein vaan sen alta paljastuu vain valkoista, katso uudestaan kohta yksi (lisää alfakanava, se saattaa poistua vaiheiden välillä).
HUOM: Jotta saisit kumitettua pieniäkin alueita, skaalaa eli muuta kumin kokoa. Kuva skaalauksesta:
Eli isommat alueet voit kumittaa isompikokoisella kumilla, pienemmät alueet vaativat pienempää kumia (esim Hermionen hiukset).
HUOM 2: Tämä ei liity asiaan, mutta olin onnistunut kadottamaan alkuperäisen tutoriaalikuvan kumittamisesta ja tein sen äsken vähän nopeasti, älä siis ihmettele jos tämä tutokuva ei mätsää muihin tutoriaalissa esiintyviin kuviin.

7. Vaihe seitsemän
Tässä vaiheessa tapahtuu paljon, kun tiivistin eri asioita. Pysy tarkkana :-)
Kuvat ovat varmaan aika eri sävyisiä, eikö? Minulla Hermione on ainakin paljon kirkkaampi kuin Draco. Siispä valitse jompi kumpi tasoista ja muokkaa sitä niin, että kuvat näyttävät samansävyisiltä. Jos et tiedä, miten saisit kuvaa muokattua, katso 1. tutoriaalini. Minä otin Hermyn tasosta vähän värikylläisyyttä pois (katso kuva), jotta se näyttäisi melkein yhtä harmaalta kuin Dracon kuva. Älä huoli, muokkaat kuvia vielä jälkeenpäin, siitä ei tule lopputulosta.
Nyt yhdistetään tasot. Jos et muista, miten se tapahtuu (kakkostutoriaali), katso tämä kuva.
En tiedä, mitä sinä teet kuvallasi, mutta minä teen siis banneria. Kuva on vielä isokokoinen, joten pienennän sen. Kuva -> Skaalaa kuvaa. Katso kuva skaalauksesta, jos et muista, miten se tapahtuu. Jos et halua pienentää kuvaa, edellinen skaalaus ei ollut pakollista.
Rajata sinun kuitenkin täytyy, sillä kuvassa näkyy edelleen joitakin tyhjiä kohtia ja muita epämääräisyyksiä ja tarkoitus olisi saada ne pois (esim. minun kuvassani Hermione katkeaa keskeltä kahtia jne). Teen finikokoista banneria, ja ykköstutoriaalissani näytin, miten kuva rajataan. Nyt rajaan siis kuvan kokoon 250 x 80. Sinä voit rajata kuvan niin kuin haluat.
Katso kuva rajauksesta. Rajasin vain päät näkyviin.

Nyt vaiheita ei enää olekaan, mutta kuvat näyttävät silti erilaisilta, minun kuvassani Hermione on paljon kirkkaampi kuin Draco. Nyt pääsemme kahteen aiempaan tutoriaaliin: muokkaa kuvia niin, että niistä tulee mahdollisimman saman näköiset. Kirkkautta ja kontrastia, värikylläisyyttä, terävyyttä, textureja, kaikkea, mitä et kohdassa 7 tehnyt. Minä muokkasin näin:

Lopuksi voit lisätä Gimpin tekstityökalulla haluamasi tekstin banneriin, tähän sitä ei tullut.

Kiitos! Kuten sanoin, tätä oli vaikeaa neuvoa, joten kysykää toki jos on epäselvyyksiä (:
« Viimeksi muokattu: 14.06.2010 20:47:48 kirjoittanut raitakarkki »
in the bleak midwinter

Domino

  • Vieras
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #116 : 14.06.2010 21:43:23 »
Vein yhden Lilyn.

vjanna

  • Shadowman
  • ***
  • Viestejä: 206
  • Mary Ann's a bitch
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #117 : 14.06.2010 22:31:42 »
Muutama banneri ja Lily lähti matkaan. Kiitos : )

Ja kiitos myös tutoriaalista, kiva vihdoin tietää miten tuollaisia kuvia tehdään. :>
But I'm yours you know
And I'll love you still in hell

Aisha

  • ***
  • Viestejä: 141
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #118 : 14.06.2010 22:42:16 »
Vein kaikki bannerit. Kiitos niistä. Ne ovat ihania, kuten aina.  :)

Ja kiitos tuhannesti tuosta tutorialista ja näin ollen toiveen toteutuksesta. ♥
 Se tulee varmasti kovaan käyttöön. :')
"The truth is a beautiful and terrible thing, and should therefore be treated with great caution."
                                                      - Dumbledore


Avatar by hallow_honey (at LJ)

syysmyrsky

  • ***
  • Viestejä: 194
Vs: raitis goes avatars
« Vastaus #119 : 15.06.2010 11:05:34 »
Vein muutaman Lilyn, kun olivat niin sööttejä :) Kiitos!