Kirjoittaja Aihe: Laiturilla, S, het  (Luettu 2933 kertaa)

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Laiturilla, S, het
« : 02.07.2009 21:49:48 »
Nimi: Laiturilla
Kirjoittaja: pihlajanmarja
Ikäraja: Sallittu
Paritus: Elina/Jose
Disclaimer: Kaikki hahmot ovat omiani, tarina myös.
A/N: Tuota joo. Tämä vaan tuli jostain, kun piti käydä uimassa enkä käynytkään ja seisoin laiturilla ja tuuli ja miulla oli uusi mekko päällä (joka on muuten ihana!) ja sitten mie kirjoitin tämän kun tulin kotiin. Ja tämä on hettiä. Ja fluffyä. Ja hui. : D Saa valittaa, ja tietysti kehuakin, siellä on se kommentointinappula. ;D


Mä katselin mekon helman hulmuamista tyttöystäväni ympärillä ja päätin että siinä oli mun uusi lempinäky, ainakin tänä päivänä. Viime aikoina mun lempinäyissä oli aika usein ollut Elina. Se huomas mun tuijotuksen ja katsoi takaisin kysyvästi.

”Mikä nyt on?” tyttö kysyi ja sipaisi yhden ruskean hiussuortuvan pois kasvoiltaan. Ei kuulosta kovin mainitsemisen arvoiselta asialta, mutta kaikki mitä Elina tekee, on mainitsemisen arvoista mulle.

”Sä näytät niin hyvältä tossa mekossa, että tekisi mieli riisua se pois”, mä sanoin ja tajusin vasta sitten, mitä olinkaan sanonut. Ei me nyt ihan siinä vaiheessa vielä oltu. Ja kyllä mulle riitti tämäkin, oikein hyvin. Toivottavasti Elina ei nyt vain loukkaantuisi, vaikka kohteliaisuushan se oli ollut, mitä nyt vähän arveluttava sellainen.

Elina astui askeleen lähemmäksi mua ja hymyili. Olisi mun tuosta hymystä pitänyt jotain arvata, mutta olin liian keskittynyt miettimään, mitä tapahtuisi, jos oikeasti riisuisin tytön mekon pois.

”Eihän siinä mitään järkeä ole, Jose”, hän sanoi ilkikurisesti. Elina oli sanonut mua Joseksi siitä asti kun me tavattiin, vaikka oikeasti olen Juuso. Vielä niin, että J-kirjain äännetäänkin hoona. Ensin mä inhosin sitä nimitystä. Mutta sitten mä totuin siihen, ja nyt mä oikeasti pidin siitä. Pidinhän mä kaikesta, mitä Elina teki. ”Jos mulla ei olis enää tuota mekkoa päällä, ethän sä silloin voisi sitä ihailevasti tuijottaa.”
Mä päätin olla vastaamatta tuohon mitenkään, sen sijaan vedin Elinan lähemmäksi ja suutelin sitä. Se vastasi suudelmaan ja kietoi kädet mun niskan taakse. Oltiinhan me pienellä laiturilla, jossa ei koskaan käynyt kukaan, eikä siis ketään ollut näkemässä. Mitä nyt vastarannalla oleva uimaranta meitä haittasi, ja se, että tällä kylällä juorut kulki valoa nopeammin.

Elina kiskoi multa paidan pois päältä, ja jatkoi sitten suutelemista. Kummastelin liikettä. Eihän Elina ollut mekonriisumisen puolella, ei ollenkaan. En vieläkään osannut epäillä mitään, en ennen kun oli liian myöhäistä ja tyttöni oli työntänyt minut vilpoisaan järveen ja nauroi laiturilla makeasti kun nousin pinnalle pärskien ja kiroillen. No, onneksi mulla oli päällä uimasortsit, eikä ollenkaan kenkiä. Niin, ja Elina oli ajattelevaisena ihmisenä pitänyt huolta paidastani.

”Sä olet ilkeä”, sanoin kiivetessäni takaisin laiturille. ”En tajua, miksi valitsin tuollaisen tyttöystävän.”
”Ehkä se johtuu mun hämmästyttävästä kyvystä näyttää hyvältä mekossa”, Elina sanoi ja hymyili mulle. ”Ja eihän sun paita kastunut ollenkaan, ja siitä saat kiittää mua.”
Mä jätin mainitsematta, että mä olin kylmä ja märkä, toisin kuin paitani, ja siitäkin sain kiittää Elinaa. Sen sijaan juoksin sitä kohti kädet ojollaan, vettä tippuen ja rutistin sen itseäni vasten. Elina katsoi mua silmät sikkaralla, mutta se nauroi ja vastasi halaukseen, vaikka mä kastelin sen oikein taidokkaasti.

”Kyllä mä tajuan, miksi mä valitsin sut tyttöystäväkseni. Koska sä valitsit mut, ja sulle ei uskalla väittää vastaan. Mutta miksi sä sitten ylipäätään valitsit mut?”
”Olet kevyt ja helppo työntää järveen, Jose-rakas.”
En ollut koskaan kuullut naurettavampaa lausetta, mutten voinut muuta kuin todeta mielessäni, että me oltiin täydellinen pari.
« Viimeksi muokattu: 28.08.2011 21:54:27 kirjoittanut pihlajanmarja »
I've got blisters on my fingers!

potter-fani

  • "räkättirastas"
  • ***
  • Viestejä: 74
    • uskallatko?
Vs: Laiturilla, S
« Vastaus #1 : 03.07.2009 14:02:15 »
Oi kun ihana! Tuollaista tekstiä oli ilo lukea, kauniisti kuvailtu. ;) Enpä nyt oikein osaa sanoa mitään rakentavaa.. Pahoittelen.  :-X

potter-fani kiitää ja kumartaa :)

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Laiturilla, S
« Vastaus #2 : 03.07.2009 16:42:07 »
Kiitos kommentista. Ei siinä tarvitse aina mitään rakentavaa olla. Kiva kun pidit! :)
I've got blisters on my fingers!

Sha

  • Severus Kärmys
  • ***
  • Viestejä: 382
  • de D'Nash
Vs: Laiturilla, S
« Vastaus #3 : 03.07.2009 22:38:23 »
Täältäkään suunnalta ei ole tulossa kovin rakentavaa kommenttia...

Minäkin pidin tästä! Ihanan kesäinen ja leppoisa tunnelma ja söpöä fluffailua ^^ Jotenkin tällainen hetti fluffi iskee nykyään tosi hyvin :D

Kiva tuo lempinimi Jose, jonka automaattisesti ajattelin espanjalaisittain lausuttuna :)

Lainaus
Se huomas mun tuijotuksen katsoi takaisin kysyvästi.
Pitäisikö tuossa välissä olla ja?

Sen enempää virheitä en bongaillutkaan. Kiitoksia paljon tästä lukukokemuksesta!
Kädet kiertyy käsiin, huulet hakee suudelmaa.

"Lakkaa hymyilemästä ja liity seuraamme, Severus!"

Tuhisija

  • Vieras
Vs: Laiturilla, S
« Vastaus #4 : 04.07.2009 00:45:27 »
Aww, tämä oli tosi kiva pieni aamuyön piristysruiske  :D  Tosi ihana, tykkäsin.  Kirjoitat hyvin ja tuo puhekielen kirjoitusasu sopi tähän miun mielestä.

pihlajanmarja

  • Cool, jee jee
  • ***
  • Viestejä: 1 708
Vs: Laiturilla, S
« Vastaus #5 : 04.07.2009 19:43:13 »
Shawny: Kiva että pidit! Korjasin tuon pudonneen ja:n. (:
Tuhisija: Eikös aamuyöllä pitäisi olla nukkumassa? No ei, yödataus on kehittävää. :'D Kiitos kommentistasi. :>
I've got blisters on my fingers!

Waulish

  • rohkupuusku Nedric ♡
  • Administrator
  • *****
  • Viestejä: 8 821
  • ”Mutta totta kai sitä munnaaki pittää olla.” #50
Vs: Laiturilla, S, het
« Vastaus #6 : 05.04.2017 22:03:13 »
Heissan! :) Löysin tämän tarinan stalkkerinappulan kautta, kun Kaiken maailman kommentteja -haasteen tämänviikkoisena aiheena on stalkkerointi. Kesäinen nimi ja matala ikäraja houkuttelivat lukemaan, koska kaipasin jotain kevyttä ja hyväntuulista. Sitä todellakin sain tämän tekstin myötä, jee!

Tarinan kesäisyys vetoaa minuun. Järvimaisema, laituri, hulmuava kesämekko... Aivan vastustamatonta. Etenkin nyt keväällä on ihanaa lukea ja haaveilla tulevasta kesästä. En ees varsinaisesti ole kesäihminen, kun en oikein välitä porottavasta auringosta enkä kuumuudesta, mutta onhan minunkin myönnettävä, että kesä on hirmuisen kaunis ja ihana vuodenaika. Vaikka sitten jo pelkästään ihanan keveiden ja tuulessa hulmuavien kesämekkojen takia. ♥

Minuun vetoaa tässä tarinassa erityisesti myös voimakkaasti välittyvät ihastumisen ja hullaantumisen tunteet. Se, miten ihastuksen kohde on vain niin täydellinen ja miten kaikki sen tekemät asiat on kovin merkityksellisiä, vaikka olisivatkin sinänsä ihan tavallisia ja arkisia. Miten kaikkeen kiinnittää huomiota ihastuneen silmin, pienimpiinkin juttuihin. Jose tuntuu todellakin olevan hulluna Elinaan. ;D Hauskaa, miten se on alkanut pitää uudesta lempinimestäänkin. Sellainen vaikutus ihastumisella tuppaa olemaan.

”Sä näytät niin hyvältä tossa mekossa, että tekisi mieli riisua se pois”
Tämä on hyvin samaistuttava repla. Mikähän siinä onkin, että jos seurustelukumppani näyttää hirmu hyvältä jossakin asussa, niin tekisi melkein mieli repiä siltä vaatteet päältä? ;D Hassua, koska eihän niistä vaatteista tosiaankaan pääsisi sitten enää nauttimaan.

Hauskaa tuo, miten Elina käyttää tilaisuuden hyödykseen ja vähän puijaa Josea ja työntää sen järveen. x) Onneksi Josen huumorintaju tuntuu natsaavan hyvin yksiin Elinan huumorintajun kanssa eikä järveen työntämisestä seuraa mitään mielen pahoittamista tai kinaa. Eikä onneksi siitäkään, että Jose päättää antaa melkein samalla mitalla takaisin. Minusta on ihanaa, että ihmiset voivat hassutella tällä tavoin pilke silmäkulmassa ja sulassa sovussa. Vähän hauskuutta, rentoutta ja spontaaniutta elämään. Ihanaa että Jose ja Elina ovat löytäneet toisensa, koska he vaikuttavat sopivan kovin hyvin yhteen.

Kiitos tästä ihanan kesäisestä tarinasta, tästä tuli hyvä mieli! -Walle


lately I’ve been looking hard
where is my love, where is my luck, where is my faith


my reason to die another day